Lehekülgi: 1 2 |
Ee.rik
huviline
Registreerunud 29.12.15
Kasutaja on eemal
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.15 20:18
|
|
|
Krt see gaasiseade peletaks mind eemale, pole see kütusekulu midagi nii hull, et seda kannatust ka veel vaja oleks. Auto esmane registreerimine tuleb
ka ikka kuulutuses alati värskemaks valetada . Targemad mehed teavad ka mis
mudeli rool seal peal on, kuid sellele mudelile sellist ei pandud.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 29.12.15 20:24
|
|
|
Kasutaja samru oskab rääkida antud kubatuuriga s4jast, mis teadaolevalt on kütusekulu ikka mega
Lisaks toodud Leedust, müüa varjab oma isikunime.
|
|
|
Ee.rik
huviline
Registreerunud 29.12.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.15 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Krt see gaasiseade peletaks mind eemale, pole see kütusekulu midagi nii hull, et seda kannatust ka veel vaja oleks. Auto esmane registreerimine tuleb
ka ikka kuulutuses alati värskemaks valetada . Targemad mehed teavad ka mis
mudeli rool seal peal on, kuid sellele mudelile sellist ei pandud. |
Isiklikult arvan,et ehk lihtsalt näpukas kuna vin ja nr märk ju olemas sealt näeb kohe,mis aasta auto on.
Arvan,et gaas lihtsalt hea alternatiiv.
Rool on küll viimane asi mille pärast muretsen,sest maitseid on erinevaid.Kui padjad töötavad siis poogen
|
|
|
Ee.rik
huviline
Registreerunud 29.12.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.15 13:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Kasutaja samru oskab rääkida antud kubatuuriga s4jast, mis teadaolevalt on kütusekulu ikka mega
Lisaks toodud Leedust, müüa varjab oma isikunime. |
Kui ma küttekulu kardaks siis vaataks ilmselt TD.
Minu tutvusrindkonnas pole kellegile probleem olnud Leedust toodud autodega kui loll oled ja autost midagi ei jaga saad kirikus ka peksa.
Kuna ise Eesti alles veb alguses siis ei hakka helistama ega kõvatama.
Ehk tekib vahepeal keegi kes pilli ülevaatab ja siin jagab
|
|
|
Azenics
huviline
Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 30.12.15 14:48
|
|
|
Siin rohkem tasuks muretseda, et kui palju see tegelik läbisõit on kui sellele juba LPG süsteem - eriti korralik - on paigaldatud.
Manuaal ei tähenda ka üldiselt, et sellega väga hellalt sõidetud oleks, kompressioonid tuleks kindlasti üle mõõta.
Nii üli agressiivne müügikuulutus ei tee ka asja vähem kahtlaseks.
Ise sai kunagi UM-is ühte samasuguse jutuga venna (ka Leedust toodud ülikorralik eks) 330i kontrollitud ja ütleme nii, et 1x A4 jäi nagu teksti jaoks
väheks.
Selline mootor võiks ainult 98 peal sõita ka ju muidugi, aga no see on juba iga omaniku enda asi.
Kütusekulu pole ka kõige hullem nii 15 (65/35 linn/maantee) - pigem rohkem kui vähem, pühade aeg kui sai ka vähe rahulikumalt pikemaid otsi sõidetud
sai isegi 12.6 paagi peale, mingi ime läbi olen korraks saanud 9.9 kompuutris ette, aga siis tuli haabersti ring ja kohe 10.2 - mul on muidugi
automaat.
|
|
|
Ee.rik
huviline
Registreerunud 29.12.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.15 15:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Azenics
Siin rohkem tasuks muretseda, et kui palju see tegelik läbisõit on kui sellele juba LPG süsteem - eriti korralik - on paigaldatud.
Manuaal ei tähenda ka üldiselt, et sellega väga hellalt sõidetud oleks, kompressioonid tuleks kindlasti üle mõõta.
Nii üli agressiivne müügikuulutus ei tee ka asja vähem kahtlaseks.
Ise sai kunagi UM-is ühte samasuguse jutuga venna (ka Leedust toodud ülikorralik eks) 330i kontrollitud ja ütleme nii, et 1x A4 jäi nagu teksti jaoks
väheks.
Selline mootor võiks ainult 98 peal sõita ka ju muidugi, aga no see on juba iga omaniku enda asi.
Kütusekulu pole ka kõige hullem nii 15 (65/35 linn/maantee) - pigem rohkem kui vähem, pühade aeg kui sai ka vähe rahulikumalt pikemaid otsi sõidetud
sai isegi 12.6 paagi peale, mingi ime läbi olen korraks saanud 9.9 kompuutris ette, aga siis tuli haabersti ring ja kohe 10.2 - mul on muidugi
automaat. |
Ilmeselt seda õiget läbisõitu võimatu kindlaks teha.Võin ka eksida.
Nii palju kui uurinud olen siis kaabel taha ja peaks ka päris palju infot mootori töö ja muude asjade kohta saama.
Ehk olen sinisilmne kuid isiklikult agressiivsust sellest kuulutusest välja ei loe
Aga tänud arvamuse eest
|
|
|
Azenics
huviline
Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 30.12.15 15:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ee.rik
Ilmeselt seda õiget läbisõitu võimatu kindlaks teha.Võin ka eksida.
Nii palju kui uurinud olen siis kaabel taha ja peaks ka päris palju infot mootori töö ja muude asjade kohta saama.
Ehk olen sinisilmne kuid isiklikult agressiivsust sellest kuulutusest välja ei loe
Aga tänud arvamuse eest |
Ma ilmselt natuke butthurt, kuna ma ise ostsin enda oma platsilt :p
Siin ongi niiöelda oma silm kuningas, et minna kohale, katsuda ja proovida kui palju elu veel loomas alles on. Arvestades, et korralik gaasisüsteem on
üsna kallis ja neid panevad tavaliselt peale need, kes Autobahni üsna rohkelt sõidavaid, siis seda alla 200tkm on natuke raske uskuda. Eks juhtu
vahest imesid ka, aga selliste autode puhul on skeptilisus ainult tervislik.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.15 17:37
|
|
|
Mina tahaks enne ostu ikkagi selle auto ajalugu natukenegi teada. Ei panda ilma põhjuseta odavama auto rooli peale, RNS-E selle aasta mudelil pole ka
tavapärane. Ketipingutite jutt on rahustamiseks, kuna see on tüüpprobleem selle läbisõidu juures, vaevalt tegelikult midagi tehtud on. Leedu
kuulutuses on veel läbisõit 150k
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 30.12.15 18:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Azenics
Selline mootor võiks ainult 98 peal sõita ka ju muidugi, aga no see on juba iga omaniku enda asi.
|
Miks just selline soovitus?
|
|
|
Ee.rik
huviline
Registreerunud 29.12.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.15 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Mina tahaks enne ostu ikkagi selle auto ajalugu natukenegi teada. Ei panda ilma põhjuseta odavama auto rooli peale, RNS-E selle aasta mudelil pole ka
tavapärane. Ketipingutite jutt on rahustamiseks, kuna see on tüüpprobleem selle läbisõidu juures, vaevalt tegelikult midagi tehtud on. Leedu
kuulutuses on veel läbisõit 150k |
Ma isiklikult usun,et makki sai valida lisavarustusena.
Ja mis näitaja see peaks olema kui teine makk peale on pandud?
Olen üllatunud,et B7 rool on odavam kui B6 mida väidetavalt sellele kerele ei pandud.
Kas Sa oled seda autot käinud vaatamas,et julged väita,et ketipingutite jutt rahustamiseks ?
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.15 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ee.rik
Ma isiklikult usun,et makki sai valida lisavarustusena.
Ja mis näitaja see peaks olema kui teine makk peale on pandud?
Olen üllatunud,et B7 rool on odavam kui B6 mida väidetavalt sellele kerele ei pandud.
Kas Sa oled seda autot käinud vaatamas,et julged väita,et ketipingutite jutt rahustamiseks ? |
Võib-olla tõesti oli eelmine omanikud autogurmaan ja RNS-E installides tahtis ilusamalt MF rooli, mis b6-l on kole. Tõepoolest ei lähe ma vaatama
autot, mida mul vaja pole. Kui see Tallinnas oleks võiksin sinu rahustuseks käia ja kuulata, võib-olla isegi arvutiga grupid 91,92,93 üle vaadata.
Praegu tundub, et tegemist on su enda autoga, mida sa siin kavalalt turundad.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 30.12.15 19:17
|
|
|
Kui sulle kütusekulu peavalu ei tekita, siis milleks gaasi vaja? Igasugused leelotamised läbisõidu osas võiks ära jätta ehk siis teha nagu tehti
kasutatud autode müügil (tõsi, veokad) Rootsis - müüdi tehnikat, mitte aga aastaarvu v läbisõitu. Korras tehnika maksis.
Meil Eestis aga senini paljud usuvad, et mingi 10-15 või 20 aastat vana tehnika on läbinud oma eksistentsi ajal JUBA ca 5000 km aastas! Ja see on
müüja poolt pakutud tõsine argument! Ja seda riikides, kus vahemaad on veidi teistsugused kui meil. Lüpsta võid saada nii või teisiti. Nõu küsimine on
loomulik oma strateegilise ava kaitsmiseks, aga kui peale kõiki nõuandeid ikka sattud mingi portsu otsa, kas siis hakkad halama, et jagati halbu
nõuandeid? Ei usu, et keegi lihtsalt mingite piltide ja lühikese jutu põhjal julgeb/saab anda 100% vastupidavaid soovitusi tehnika kohta. Kõik käib
ikka läbi oma kogemuste, sest jutt on üks asi, oma silmaga nägemine ja katsumine hoopis teine!
Tundub ehk julmalt ja häbematult vastatud, aga selline on minu arvamus. Osta auto, mis meeldib, küll pärast saad temaga ehk ka sõbraks!
|
|
|
Xen0n
huviline
Registreerunud 01.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Lexus IS250
|
postitati 30.12.15 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ee.rik
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Mina tahaks enne ostu ikkagi selle auto ajalugu natukenegi teada. Ei panda ilma põhjuseta odavama auto rooli peale, RNS-E selle aasta mudelil pole ka
tavapärane. Ketipingutite jutt on rahustamiseks, kuna see on tüüpprobleem selle läbisõidu juures, vaevalt tegelikult midagi tehtud on. Leedu
kuulutuses on veel läbisõit 150k |
Ma isiklikult usun,et makki sai valida lisavarustusena.
Ja mis näitaja see peaks olema kui teine makk peale on pandud?
Olen üllatunud,et B7 rool on odavam kui B6 mida väidetavalt sellele kerele ei pandud.
Kas Sa oled seda autot käinud vaatamas,et julged väita,et ketipingutite jutt rahustamiseks ? |
Kuidagi imelikult kaitsed antud müügikuulutust?
Kuulutus nüüd kadunud ka muidugi.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 30.12.15 19:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Mina tahaks enne ostu ikkagi selle auto ajalugu natukenegi teada. Ei panda ilma põhjuseta odavama auto rooli peale, RNS-E selle aasta mudelil pole ka
tavapärane. Ketipingutite jutt on rahustamiseks, kuna see on tüüpprobleem selle läbisõidu juures, vaevalt tegelikult midagi tehtud on. Leedu
kuulutuses on veel läbisõit 150k |
Teab keegi öelda, kas selle B7me rooli saab panna B6-le peale nii, et ka Airbag toimima jääks ilma kogu airbagi süsteemi välja vahetamata?
EDIT: Väike otsimine viis sellise teemani, kus pannakse esimene ja teine aste airbagil kokku (samas teises teemas lugesin, et keegi tegi avarii nii
ühendatud airbagiga ja patja lahti ei löönud) http://www.diyaudi.com/Home/Entries/2011/4/27_Audi_Multi-Function_Steering_Wheel_Retrofit.html. Teises kohas lugesin, et tuleb
ühendada ainult see tugevama avarii aste, kuna B6-l ongi ainult see olemas ja siis toimib kõik nii nagu vaja.
|
|
|
|
raul55
huviline
Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 30.12.15 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Xen0n
Kuulutus nüüd kadunud ka muidugi. |
Kuulutus alles.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 31.12.15 05:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Tsitaat: | Algselt postitas: Azenics
Selline mootor võiks ainult 98 peal sõita ka ju muidugi, aga no see on juba iga omaniku enda asi.
|
Miks just selline soovitus? |
Kui gaasiseadme häälestus pole just kõige paremini välja "kukkunud" ja tegemist pole tehase paigaldusega, siis pole sellest mootorist enam midagi
järel. Kontrollimise võimalusi praktiliselt pole, sest ostueelselt sul ju mootorit keegi pooleks ei hakka kakkuma. Silindrite kompressioon ei ütle
samuti suhteliselt midagi, kui just midagi mõnes silindris totaalselt juba läbi põlenud pole ja silinder eristub teistest märkimisväärselt. Kes on
gaasiseadme ebakorrektse töö "tulemusi" näinud, see saab aru millest räägin. Mulle võiks keegi peale maksta, aga mina sõidan mootoritele ette nähtud
kütusega kuni oma elu lõpuni! Ma ei hakka selles osas ka kellegagi diskuteerima, kes on jube gaasiseadmete fänn või tegeleb lausa nende paigaldusega -
tegelege ja rääkige avalikult ka oma ebaõnnestunud juhtumitest, mitte ärge kiitke takka nagu poolearulised.
Mis antud masinatesse puutub, siis olen selliseid käinud aastaid tagasi väga tõsise pilguga otsimas ja masin kui selline ise heas seisukorras on
absoluutselt ostmist väärt! Vabandust nende ees, kes mulle kohe vastu pead virutavad, aga see mootor selle kapoti all on oluliselt muhedam kui vanema
kere 2,7bit .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Ee.rik
huviline
Registreerunud 29.12.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.15 08:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Tsitaat: | Algselt postitas: Ee.rik
Ma isiklikult usun,et makki sai valida lisavarustusena.
Ja mis näitaja see peaks olema kui teine makk peale on pandud?
Olen üllatunud,et B7 rool on odavam kui B6 mida väidetavalt sellele kerele ei pandud.
Kas Sa oled seda autot käinud vaatamas,et julged väita,et ketipingutite jutt rahustamiseks ? |
Võib-olla tõesti oli eelmine omanikud autogurmaan ja RNS-E installides tahtis ilusamalt MF rooli, mis b6-l on kole. Tõepoolest ei lähe ma vaatama
autot, mida mul vaja pole. Kui see Tallinnas oleks võiksin sinu rahustuseks käia ja kuulata, võib-olla isegi arvutiga grupid 91,92,93 üle vaadata.
Praegu tundub, et tegemist on su enda autoga, mida sa siin kavalalt turundad. |
Siin kohal ei saagi maitse üle vaielda.
Mind isiiklikult ei häiri,mis makk või rool seal on
Sina ilmselt vaatasid asja vähe laiemalt.
Ma ei kaitse kuulutust siis kirjutades soovisin lihtsalt adekvaatset suhtumist.
Ja kui postituse algusesse tagasi kerid siis ehks suudad lugeda,et soovisin nõu inimestelt kes on konkreetselt käinud autot vaatamas
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.15 09:28
|
|
|
Ma arvan, et pole mu maitsel häda midagi ja kuna sõidan igapäevaselt ise samasugusega, siis mingi arvamus mudelist kui sellisest on tekkinud.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 31.12.15 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Kui gaasiseadme häälestus pole just kõige paremini välja "kukkunud" ja tegemist pole tehase paigaldusega, siis pole sellest mootorist enam midagi
järel. Kontrollimise võimalusi praktiliselt pole, sest ostueelselt sul ju mootorit keegi pooleks ei hakka kakkuma. Silindrite kompressioon ei ütle
samuti suhteliselt midagi, kui just midagi mõnes silindris totaalselt juba läbi põlenud pole ja silinder eristub teistest märkimisväärselt. Kes on
gaasiseadme ebakorrektse töö "tulemusi" näinud, see saab aru millest räägin. Mulle võiks keegi peale maksta, aga mina sõidan mootoritele ette nähtud
kütusega kuni oma elu lõpuni! Ma ei hakka selles osas ka kellegagi diskuteerima, kes on jube gaasiseadmete fänn või tegeleb lausa nende paigaldusega -
tegelege ja rääkige avalikult ka oma ebaõnnestunud juhtumitest, mitte ärge kiitke takka nagu poolearulised.
Mis antud masinatesse puutub, siis olen selliseid käinud aastaid tagasi väga tõsise pilguga otsimas ja masin kui selline ise heas seisukorras on
absoluutselt ostmist väärt! Vabandust nende ees, kes mulle kohe vastu pead virutavad, aga see mootor selle kapoti all on oluliselt muhedam kui vanema
kere 2,7bit . |
Minu küsimus küll rohkem selle 98 pihta - miks just see? Mina olen sellise mootoriga pidevalt 95-ga sõitnud. Pole siiani aru saanud, miks see 98 sinna
rohkem sobima peaks.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 31.12.15 12:11
|
|
|
See on jah offtopic, kuid esimesena viidatud autol on tõesti B7 dual-stage airbagiga rool, mis vähemalt teoreetiliselt B6's toimida ei saa (ilma
kapitaalsete ümberehitusteta).
Tõenäoliselt pole seal ka MF nuppe või need ei tööta. Need on küll võimalik sinna lisada ja/või aktiveerida.
|
|
|
|
uku619
huviline
Registreerunud 23.02.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 BiTDI
|
postitati 31.12.15 12:11
|
|
|
Kuskil on siin 95 vs 98 teema ka aga muidu üldiselt on see mootorile parem ja auto muutub tsipa erksamaks ka. Praegu on 98 nii odav, et seda on lausa
lust osta.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 31.12.15 12:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uku619
Kuskil on siin 95 vs 98 teema ka aga muidu üldiselt on see mootorile parem ja auto muutub tsipa erksamaks ka. Praegu on 98 nii odav, et seda on lausa
lust osta. |
Mingist hetkest hakkasin oma eelmisel 1.8 mootoriga A4-l 98-t kasutama (vahepeal sai ka 98E5-te) ja ma ei tea, kas asi oli selles, et ma tahtsin
uskuda, et mootor töötab sellega paremini või töötaski paremini, aga mulle tundus, et isegi see võrr (võrreldes 4.2 V8-ga) liikus 98-ga
jõulisemalt, kui varem 95-ga.
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 31.12.15 12:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: uku619
Kuskil on siin 95 vs 98 teema ka aga muidu üldiselt on see mootorile parem ja auto muutub tsipa erksamaks ka. Praegu on 98 nii odav, et seda on lausa
lust osta. |
Mingist hetkest hakkasin oma eelmisel 1.8 mootoriga A4-l 98-t kasutama (vahepeal sai ka 98E5-te) ja ma ei tea, kas asi oli selles, et ma tahtsin
uskuda, et mootor töötab sellega paremini või töötaski paremini, aga mulle tundus, et isegi see võrr (võrreldes 4.2 V8-ga) liikus 98-ga
jõulisemalt, kui varem 95-ga. |
Ma siin teema all rohkem seda ei lahkaks, aga see number näitab detonatsioonikindlust, kütteväärtusele ei osuta ta kuidagi.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |