Lehekülgi: 1 2 |
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 25.12.15 14:50
|
|
|
Mõlemad head, A8 vähemalt ei roosteta, S6 aga kuradi kiire.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 25.12.15 15:59
|
|
|
Huvitav dilamma.
Kui värvi, keretüübi (sedaan vs universaal) ja kasutatava kütuse alusel otsustada ei oska, siis soovitan valida paremas seisukorras auto.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 25.12.15 16:10
|
|
|
Aru ma ei saa, mis paneb inimest ostma 15 aasta vanust diisel peavalu 4500 raha eest?
S6-ga saad selle raha eest vähemalt midagi mis seda väärt.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 25.12.15 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Aru ma ei saa, mis paneb inimest ostma 15 aasta vanust diisel peavalu 4500 raha eest?
S6-ga saad selle raha eest vähemalt midagi mis seda väärt. |
Toetan ja lisan, et alles jääva raha saab kõrvale jätta, et seda S6'te veel paremaks teha. Kui foorumiga natuke sügavamalt tutvuda, siis leiab päris
palju põhjuseid miks mitte 3,3TDI'd omada. Kahtlemata hooldatud asi kestab, aga antud A8'l on rohkem seda, mis saab valesti minna ja rahakoti
kallale sunnib.
|
|
|
|
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
postitati 26.12.15 06:05
|
|
|
Selged pildid. Siis jääb valik ikka S6-e peale.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 26.12.15 07:04
|
|
|
Otsi veel manuaalkastiga isend ja siis hakkab juba looma. Vana tiptronic on ikka korralik tatt.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
postitati 26.12.15 07:32
|
|
|
Alles auto24 oli manuaal kastiga isend. Sõber tahtis osta helistas ja selgus et see vajab mitmeid andureid, katid alt ära lõigatud ja mootorist olevat
ka õli lekkinud. Aga neid manuaale ei liigu siin eriti palju. Aga S8 d2 kohta infot? Või on ikka parem valik S6?
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 26.12.15 08:24
|
|
|
Minu isiklik valik oleks S8, sest nagu eelpool öeldud, see ei mädane. Ja mulle endale meeldivad suured laevad. Mugavad on ka. Diislit ei soovita, üks
on olemas ja raha on läinud rohkem kui asi väärt. Kuigi sõidab ja maanteel öko ka.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.15 09:09
|
|
|
Võtab see S6 ka raha ära, kuigi teele vast ei jäta- liipab lekkiva ja kolisevana koju kui katki läheb
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 26.12.15 10:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janol87
Alles auto24 oli manuaal kastiga isend. Sõber tahtis osta helistas ja selgus et see vajab mitmeid andureid, katid alt ära lõigatud ja mootorist olevat
ka õli lekkinud. Aga neid manuaale ei liigu siin eriti palju. Aga S8 d2 kohta infot? Või on ikka parem valik S6? |
On seal vahet mis nagu tuksis on, kui põhi sõlmed korras? Nii vanal masinal pead nagunii kõik üle käima, et kindel saaks olla.
+ Muidugi visake kohe toru nurka kui teile ei luuletata, et masin on justkui tehasest eile tulnud. Nii vana masi pole kunagi korras. Kui juhtubki
olema, siis teda ei müüda v saad sa seda hinnast ilma küsimatagi aru. 3.3 unusta ära.
|
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 26.12.15 11:41
|
|
|
Ei saa aru mis teil nende 3.3 diislite vastu on. Liigutab ennast ju päris hästi, kunagi sai joonele pandud S8 265kw.
Aga tundus, et tal oli seal vist kõik suht nässus, kuna jäi mulle jalgu.100-210kmh. Pärast veel küsisin kas tegi nalja ja mängis gaasiga, aga ei, tal
olevat klots põhjas olnud.
|
|
|
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
postitati 26.12.15 12:02
|
|
|
Eks ole kõigil mootoritel oma head ja vead. Ise olen ka kuulnud et 3.3 diisel pidi hea mootor olema, aga siinse jutu järgi saab aru et ei soovitata.
Endale meeldib a8 just suuruse pärast aga S6 just sportlikuse päras. Vb peaksi siis kaks asja ühendama ja S8 hoopis vaatama
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 26.12.15 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimo21
Ei saa aru mis teil nende 3.3 diislite vastu on. Liigutab ennast ju päris hästi, kunagi sai joonele pandud S8 265kw.
Aga tundus, et tal oli seal vist kõik suht nässus, kuna jäi mulle jalgu.100-210kmh. Pärast veel küsisin kas tegi nalja ja mängis gaasiga, aga ei, tal
olevat klots põhjas olnud. |
Kui mõlemad autod on korras, pole 3.3 s8 vastast.
Olles ise korraga mõlemaid omanud ja ka reaalselt külg-külje kõrval võrrelnud (3.3 oli chipitud), siis igast asendist oli s8 kiirem.
Mina isiklikult ei võtaks kumbagi.
3.3 on paras peavalu ja s6 oma olematu väändemomendi ning aeglase kastiga on ajalugu.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 26.12.15 17:58
|
|
|
Otsisin vana "3,3tdi head ja vead" teema ka üles: palun
|
|
|
|
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.12.15 18:45
|
|
|
Mina otsiks a8 4.2 d2 facelift versiooni võimalikult heade lisade ja viisaka esteetilise seisukorraga. See s6 ei anna kahjuks just paljukest oma
käigukasti tüübiga juurde "sportlikkusega". Kui aga just universaalkerest peaks praktilist vajadust olema siis vaataks kindlasti ka vähemlevinud a6
4.2 poole. Manuaale on niikuinii raske leida ja hinnaskaala on kehvemas seisus masinal hoopis kõrgem kui automaadil. Miks ma üldse siia kirjutan on
see, et mõned aastad tagasi lõpetasin just endale samalaadse asja otsimise. Ei leidnud lihtsalt mitte midagi sellist, mis oleks ostetav ja pikemalt
kasutatav. Selle raha eest, mis manuaalkastiga isendite eest küsiti oleks võinud juba väga heas seisus c6 kerega isendi soetada. Edu otsimisel, aga
minu soovitus on d2 kere sellest valikust, millel unusta igaveseks see vana diisel.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
postitati 26.12.15 19:06
|
|
|
Selge, diisel langes valikust välja, aga jäi silma see S8 mille lingi ka ennist siia panin. Kuidas S8 kohta info või on ikka parem tava 4,2 heade
lisadega? Hinda sa alla ka kaubeldud.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 26.12.15 20:08
|
|
|
Noh, S8 D2 tehti ka manuaaliga mõned tükid. Kui sa teema läbiloed siis üritataksesulle selgeks teha reaalsus, et need masinad olid eestlase jaoks
uuena "millised" pillid ja kui sa oled valmis investeerima nendessse enamasti kolmanda kasutaja pillidesse vääriliselt siis vali nii: mugavus: A8
4,2, sportlik: S6 manual, mugav ja sportlik S8. Reaalsuses lähevad ka kulutused auto kohta vasakult paremale suurenevas järjekorras.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
kelluke
huviline
Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.9 , 5000 C2
|
postitati 26.12.15 21:18
|
|
|
Olen omanud S6 manuaali täpselt 4 aastat.Sõitnud selle ajaga 10 000 km,remondiks kulunud umbes 5000-
Auto oli ostes enam,vähem korralik.Umbes sellise väljaminekuga tuleb arvestada.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 26.12.15 22:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kelluke
Olen omanud S6 manuaali täpselt 4 aastat.Sõitnud selle ajaga 10 000 km |
Kas lühikesed otsad, või rohkem pühapäeva auto?
|
|
|
uku619
huviline
Registreerunud 23.02.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 BiTDI
|
postitati 26.12.15 23:29
|
|
|
Ilmselt pühapäeva auto. Ma olen alla 1a. omanud S6-te ja ka sama seis lühikeste otsadega. Muidu täitsa okei auto ainult jäigem vedrustus ja recaro
"puit" istmed võivad mõne jaoks liig olla. Minek ei ole ka kõige kehvem.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 26.12.15 23:53
|
|
|
Eks palju oleneb ka kasutusest. Kui tahad iga päev tööle koju sõita 2km, siis IGA auto on selleks mõttetu(mitteöko). Kui tahad iga päev pideva soojaga
lasta, siis diisel - linnas automaat, maanteel manuaal. Kui tahad kiiret autot, millega eriti palju ei sõida, siis mingi manuaalbensiin. Vanad
tiptronicud on siuksed suht nii ja naa asjad. Ikka ootad seda jama selle kastiga, ja igapäevaselt toimib ta ju kah kuidagi, aga mitte nagu uued
'superkastid'. Sõidurõõm on ikka manuaalkastis kinni, sellise aasta autodel vähemalt. Nii, et üldiselt mõtle natuke, kus ja kuipalju sa sõidad ja
palju sul on vaja ruumi-sportlikkust-kütusekulu-jupikulu-pidamiskulu. Kumbki sinu variantidest pole odav pidada ega tankida. Mõnusad on nad mõlemad,
aga kas see mõnu on seda väärt?
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
postitati 27.12.15 08:38
|
|
|
S8 omanik lasi küll hinda alla, aga ostueelsesse kontrolli nagu ei taha eriti minna. Ütles et siis hind ei lange ja et kõik on korras. Sõitmist selle
autoga minul endal küll palju poleks kuna ise olen pidevalt kalevipoeg, auto oleks naise kasutuses ja egas temagi vägapalju sellega ei sõidaks.
Lihtsalt oleks tahtnud sportlikku ja mugavat audit ka proovida. See S8 on müügis ka olnud juba päris kaua, tundub et neid on raske müüa. Niisama
proovipärast oleks ka patt seda soetada. Suur küttekulu poleks probleemiks aga manuaali ihaldaks isegi sellistel masinatel.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 27.12.15 08:43
|
|
|
Sel juhul asi lihtne - jaluta minema! Vana auto ei ole kunagi vigadeta, aga kontrolli minemisest keeldumine on kas müüa rumalus või on tal midagi
varjata.
Tsitaat: | Algselt postitas: janol87
S8 omanik lasi küll hinda alla, aga ostueelsesse kontrolli nagu ei taha eriti minna. Ütles et siis hind ei lange ja et kõik on korras. Sõitmist selle
autoga minul endal küll palju poleks kuna ise olen pidevalt kalevipoeg, auto oleks naise kasutuses ja egas temagi vägapalju sellega ei sõidaks.
Lihtsalt oleks tahtnud sportlikku ja mugavat audit ka proovida. See S8 on müügis ka olnud juba päris kaua, tundub et neid on raske müüa. Niisama
proovipärast oleks ka patt seda soetada. Suur küttekulu poleks probleemiks aga manuaali ihaldaks isegi sellistel masinatel. |
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |