Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 3.3TDI head&vead (Vastuseid: 44 | Vaatamisi: 9396)
risto995
huviline



Registreerunud 24.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.12 20:07 Tsiteeri
3.3TDI head&vead



Tervist , kuna kuskilt selle mootori kohta infot ei leidnud siis küsiks Teie käest abi .


Terv Risto


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
risto995
huviline



Registreerunud 24.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.12 22:14 Tsiteeri


Kas tõesti ei oska keegi selle mootori kohta midagi öelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.12.12 22:24 Tsiteeri


Ma oskan nii palju öelda, et osta bensu V8 ja pane peale gaasiseade ning kulud tulevad ilmselt madalamad.
See on eksperimentaalmootor ning jupid on väga kallid, kui midagi üles ütleb.

2x VTG-ga turbot.
Esimene Common Railiga Audi mootor.
2x Õhulugejat
2x Mootoriaju
Õliga ringi aetav vendikas
Kuuldatavasti võivad ka nukad kuluda neil.

jne...

Miks sind see mootor meelitab? Kui sa diislit just tasuta või poolmuidu ei saa, siis ei näe ma sellel mõtet.
Kui muidugi õnnestub kellegi käest osta auto, kus nukad vahetatud või kulumata ning turbod vahetatud või veel heas korras, siis oleks ehk jumet.
Aga muidu juppide hinnad, kompleksne ehitus, nende autode vanus ning see fakt, et ümber mootori absoluutselt ruumi ei ole tegutseda panevad paraja põntsu asja mõtekusele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.12 09:44 Tsiteeri


Sai sõbrale üks toodud Saksamaalt, ca aasta nüüd sõidetud. Läbisõit spidomeetril varsti 450 000 km, seest ja väljast on parem, kui enamik siin müüdavatest, millel läbisõitu 150 000 km. Küttekulu sellel mootoril ulmeliselt väike, kuid see on ka ainus odav asi antud auto puhul. Jupid üldiselt kallid, tööraha krõbe, kuna lihtsalt ei ole ruumi mitte midagi teha seal. Kui tööraha kuidagi säästa õnnestub, siis on täitsa okei. Tegelikult on mõnus aparaat, võrreldes 2,5tdi-ga on jõudu ikka rohkem.

Kui nüüd õigesti mäletan, siis uus (ilmselt taastatud) turbo maksis ca 250€.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.12.12 11:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: priidik
Kui nüüd õigesti mäletan, siis uus (ilmselt taastatud) turbo maksis ca 250€.

Ehk siis, kui seal "Made in China" peal on kirjutatud.
Uus turbo maksab 2649 EUR km-ga. Eksisid kümme korda...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.12 16:53 Tsiteeri


Mnjaa, ostsime, panime külge, töötab. Noh äkki oli 350€.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 19.12.12 17:59 Tsiteeri


3,3 sel lisaks murekohad nagu ikka pump, turbod, pihustid, nukad.
Nukad saada aind originaalid ja pihustitega ka analoogiga nukrad lood.'
Kui ei eksi siis kuskil 700 eur oli tk hind.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 19.12.12 19:19 Tsiteeri


Mis siin kurta! Ise olen sellise isendiga sõitnud kuni selle aasta septembrini. Pidasin teda kuus ja pool aastat. Selle ajaga sai läbi sõidetud ca 120 000 km. Vaid loetud kordadel sai aparaat kütet tanklast - alati sai tangitud läbi lehtri sõela - pihusti probleeme 0. Pumba probleemid jäid ka võõraks.
Kohe alguses kui ostsin võtsin alt karteri põhja ja puhastasin õlipumba sõela, mis oli totaalselt umbes. Sellega päästsin nukad ja muu, rääkimata korralisest hoolduse kasust (iga 10 000). Tubodega polniud kordagi probleeme - neid sai alati sihipäraselt ja korralikult kasutatud - alati sai nad nö "maha jahutatud."

Oma jutuga tahtsin seda öelda, et kui auto eest hoolt kanda, siis kestab ka see huvitav eksemplar.
Enda oma siiani müügis - keegi ei taha - kõik kardavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 20.12.12 06:56 Tsiteeri


Eks kõik oleneb millega ja kuidas võrrelda.

Kui kõrvale jätta tehniliselt keerukas mootor ja ainult dünaamikat võrrelda, siis on minu arvates tegu ühe parema mootoriga mida d2 valida saab.
Olen ise kõrvuti omanud d2 3.3 ja d2 FL s8 ja igapäevaselt oli diisliga palju mõnusam sõita. Viimane oli küll chipitud ja eks see andis omaosa.
Eks see sõltu konkreetse inimese sõitimis harjumustest, kuid rohkem väänet madalalt räägib enese eest ja chipituna omab 3.3 ca. 600nm.

Jah, võimalik et sõidad aastaid muretult, kuid tänaseks päevaks on väga paljud nendest juba sellises konditsioonis, et tihti võiks remondile teise auto hinna kulutada.
Kõige kulukam ongi vast see nukkade/nookurite jms. teema, Lätis taastatud viled maksavad näiteks niipalju.

Kütusekulu vastas minu chipitud isendil enamasti tehase normidele.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tuvi66
huviline

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: a8 3,3 02.a

postitati 20.12.12 12:09 Tsiteeri


Ise olen 3.3 mootorit omava audiga läbi sõitnud ligikaudu 160 000km.

Üle sai elatud nukkade teema, kui antud probleem esines, siis polnud tõesti alternatiivseid nukkasid sellele mootorile pakkuda ja sai lastud Saksast kõik originaal varuosad tuua. Tollel hetkel oleks ma olnud isegi siis võidumees, kui oleksin läinud lennukiga Saksa ja ostnud kõik varuosad ise, sest Eesti hindadega oli ikka ulmeline vahe. Aga praeguseks hetkeks on olemas juba selline komplekt (nukad, tõukurid, nookurid), ei tea küll nende vastupidavust, aga igatahes on alternatiiv olemas. Võrdluseks toon, et H2-s maksab üks nukkvõll 680eurot.

Pumba, pihustite ja turbode probleemidest ei oska kaasa rääkida, sest neid pole esinenud. Auto ise on läbi sõitnud 340 000km.

Ja kindlasti peab arvestama korralise hooldusega, olen õlivahetuse teinud 10 000-12 000km läbimise järel.

Kui leiad korralikult hooldatud auto, siis mina julgeks soovitada. Muidugi tasub enne ostu päris põhjalik kontroll teha, sest nagu eelnevates postitustes läbi käis, siis remondile võib minna auto turuhind, või isegi rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
paharett27
huviline



Registreerunud 02.01.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.14 16:49 Tsiteeri
sai otstetud siis d2 3,3 165kw



Ostsin endale siis paar päeva tagasi audi a8 3,3tdi.
Masin olnud sõbra käes pikki aastaid ja enamus asjad siiski tehtud. Pandud uued turbod, vahetatud rihmad ja kõik sinna juurde kuuluv. Uus turbiin koos kasti remondiga maksumus ca 2000 eurot. Pihustid uuesti seadistatud ja kontrollitud.
Mootor käib ilusasti ja ülevalt poolt igati kuiv ja puhas. Altpoolt pole jõudnud veel uurida. sillad vaiksed ja kõik toimib.
Eelnevalt omasin 2,5 tdi 110kw, sellega olin hädas kõrgsurve pumbaga ja hiljem läks masin mahakandmisele.
Ja nüüd siiani garaazis seisab mul 2,5tdi allorad. millel nukad ja nookurid ja asjad lendasid. uus mootor olemas ja ootab peale panemist.
Aga esialgu on ikka 3,3 kõvasti parem masin.

Küsimus kas see vastab tõele ,et 3,3 on ehitatud s8 sildadele? kuna esimesed supordid on minuteada küll s8 omad d2 kerel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 12.10.14 18:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
3,3 sel lisaks murekohad nagu ikka pump, turbod, pihustid, nukad.
Nukad saada aind originaalid ja pihustitega ka analoogiga nukrad lood.'
Kui ei eksi siis kuskil 700 eur oli tk hind.



Kahjuks pihustite suhtes on teil vale info! Pihustid annab remontida ja selle hinnaks on 160 eur kuni 180 eur. Nukkadega on ka selised lood et kui vahetad õigel ajal õlisi ja kasutad korraliku täissünt (Castrol) siis pole midagi karta. Pihustite kohta ka veel selline asi et vene küttet need ei taha. Tean mida räägi , ise olen tänu sellele ühe mootori õhtale lasknud. Turbodega on ka sellised lood et neid saab ilusti restaureerida ja hinnaks on 350 euri. Ja jutt käib orig. turbo kohta , need teised jutud on muinasjutud. Olen seda kõik endapeal katsetanud ja kõik töötab väga ilusti ! Peale enda auto ( audi a8 3.3 tdi) remonti olen sõitnud pea 160t. ja kõik oli ok , sai ta maha müüdud ja minu info järgi sõidab ka paegu probleemita. ;)
Muidu jah remondis ja hoolduses on see mootor kallis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 12.10.14 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Küsimus kas see vastab tõele ,et 3,3 on ehitatud s8 sildadele? kuna esimesed supordid on minuteada küll s8 omad d2 kerel.


Kahjuks on see nii , 16 tolli velg alla ei lähe ja ta tagumised õõtsapukse eraldi vahetada ei saa sest neid pukse pole saadase. Aga on lahendus olemas 540 bmw oma läheb ilusti alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 12.10.14 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: crazy

Kahjuks on see nii , 16 tolli velg alla ei lähe ja ta tagumised õõtsapukse eraldi vahetada ei saa sest neid pukse pole saadase. Aga on lahendus olemas 540 bmw oma läheb ilusti alla.


16" velge saab kasutada küll, tuleb kasutada õiget/sobivat.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 12.10.14 19:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Tsitaat:
Algselt postitas: crazy

Kahjuks on see nii , 16 tolli velg alla ei lähe ja ta tagumised õõtsapukse eraldi vahetada ei saa sest neid pukse pole saadase. Aga on lahendus olemas 540 bmw oma läheb ilusti alla.


16" velge saab kasutada küll, tuleb kasutada õiget/sobivat.


Kahjuks mul ei õnnestunud mitte kuidagi sest piduri support jai ette! :D kuskil oli siin sellest teema ka. Et minu piduri kettas oli palju suurem ku tavalise a8. Endal oli 3.3 täiesti s-varustusega, ja isegi oli raamatuskirjas et minimum oli 17" velg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 12.10.14 19:12 Tsiteeri


Selline velg sobib.

edit:

HP 2 (314 või 323mm) on viimane millega 16 velg alla mahub.
Brembo 345mm on 17 miinimum.
FN 2 360mm on 18 miinimum.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.10.14 03:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: crazy
Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
3,3 sel lisaks murekohad nagu ikka pump, turbod, pihustid, nukad.
Nukad saada aind originaalid ja pihustitega ka analoogiga nukrad lood.'
Kui ei eksi siis kuskil 700 eur oli tk hind.



Kahjuks pihustite suhtes on teil vale info! Pihustid annab remontida ja selle hinnaks on 160 eur kuni 180 eur. Nukkadega on ka selised lood et kui vahetad õigel ajal õlisi ja kasutad korraliku täissünt (Castrol) siis pole midagi karta. Pihustite kohta ka veel selline asi et vene küttet need ei taha. Tean mida räägi , ise olen tänu sellele ühe mootori õhtale lasknud. Turbodega on ka sellised lood et neid saab ilusti restaureerida ja hinnaks on 350 euri. Ja jutt käib orig. turbo kohta , need teised jutud on muinasjutud. Olen seda kõik endapeal katsetanud ja kõik töötab väga ilusti ! Peale enda auto ( audi a8 3.3 tdi) remonti olen sõitnud pea 160t. ja kõik oli ok , sai ta maha müüdud ja minu info järgi sõidab ka paegu probleemita. ;)
Muidu jah remondis ja hoolduses on see mootor kallis!


Eks paar aastat tagasi oli tõesti teine olukord :P


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paharett27
huviline



Registreerunud 02.01.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.14 18:01 Tsiteeri
Hea info :)



No see hea uudis ,et annab millegiga asendada ka mõnda asja.
Siis sild ka suhetliselt kulukas tal nagu ma aru saan.
Esisillas miski teravamates aukudes teeb häält.
Mul ka pm täis S-i varustus siis sellel.
Kuid ka tundub painab see pikakäivituse probleem eelmine omanik kes omas masinat 4-5 aastat ütles tal algusest peale see häda olnud aga teda pole see seganud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 13.10.14 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Selline velg sobib.

edit:

HP 2 (314 või 323mm) on viimane millega 16 velg alla mahub.
Brembo 345mm on 17 miinimum.
FN 2 360mm on 18 miinimum.



Mul oligi 345mm , vanad kettad veel alles isegi .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
paharett27
huviline



Registreerunud 02.01.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.14 06:00 Tsiteeri


Ma ei paneks sellist velge isegi siis alla kui keegi maksaks mulle sellega s6itmise ees!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 14.10.14 07:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paharett27
Ma ei paneks sellist velge isegi siis alla kui keegi maksaks mulle sellega s6itmise ees!




:D:D:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
paharett27
huviline



Registreerunud 02.01.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.14 19:47 Tsiteeri
Veakoodidega hädas. 3,3tdi



Sain siis diagnosti nimekirja aga ei oska sellega suurt miskit peale hakata, kes oskaks mulle selle lahti seletada mis on mis asi. oleks maru tänaqulik



Address 01: Engine Labels: None
Part No: 4D0 907 409 A
Component: 3.3l/4VTEDC G400AG D04
Coding: 00016
Shop #: WSC 02313
VCID: 2649E841C2FC2C9
WAUZZZ4DZ1N007410 AUZ7Z0Y1575842

1 Fault Found:
17567 - Signals from MAF-1 and MAF-2
P1159 - 35-00 - Implausible Correlation
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.lbl
Part No: 4D0 907 389 E
Component: ABS/ESP allrad D56
Coding: 08357
Shop #: WSC 02313
VCID: 31630B1DFB327B1

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 4D0-820-043-MYX.lbl
Part No: 4D0 820 043 Q
Component: A8-Klimavollautomat D13
Coding: 00083
Shop #: WSC 02313
VCID: 2A511C71D6E4089

1 Fault Found:
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 11: Engine II Labels: None
Part No: 4D0 907 409 B
Component: 3.3l/4VTEDC 0000AG D03
Coding: 00016
Shop #: WSC 02313
VCID: 2757E545C5F6351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4D0-959-655-AI8.lbl
Part No: 4D0 959 655 T
Component: Airbag Front+Kopf 4000
Coding: 00417
Shop #: WSC 02335
VCID: 438F51D5518EF91

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel Labels: 4B0-907-487.lbl
Part No: 4B0 907 487 C
Component: Lenkradelektronik D00
Coding: 01001
Shop #: WSC 02313
VCID: 2C5D1A69DC10169

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4D0-919-033-MYX.lbl
Part No: 4D0 919 033 CA
Component: D2-KOMBIINSTR. VDO D29
Coding: 00180
Shop #: WSC 02313
VCID: 65CBAF4DFF7AE71
WAUZZZ4DZ1N007410 AUZ7Z0Y1575842

1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 18: Aux. Heat Labels: None
Part No: 4D0 815 071 B
Component: Zuheizer Diesel D49ˆ
Coding: 00002
Shop #: WSC 02313
VCID: 2045FE59A0D8C29

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl
Part No: 8L0 862 257 G
Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D06
Coding: 13130
Shop #: WSC 02324
VCID: 3973333D2342B31

1 Fault Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation Labels: 4B0-035-192-RNSD-37.lbl
Part No: 4D0 035 192 K
Component: RNS 4.1 H05 BNO 0011
VCID: 2757E545C5F6351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: None
Part No: 4D0 951 177 B
Component: Innenraumueberw. D06
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
VCID: 2855E679C8E83A9

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Xenon Range Labels: 4B0-907-357-DYN.lbl
Part No: 4B0 907 357 C
Component: dynamische LWR D05
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
VCID: 2855E679C8E83A9

4 Faults Found:
01539 - Headlights Not Adjusted
35-00 - -
00774 - Level Control System Sensor; Left Rear (G76)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
00776 - Level Control System Sensor; Left Front (G78)
31-00 - Open or Short to Ground
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 4B0-035-192-RNSD-56.lbl
Part No: 4D0 035 192 K
Component: Radio BNO 0001
Coding: 00117
Shop #: WSC 02313
VCID: 2757E545C5F6351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 57: TV Tuner Labels: 4D0-919-146.clb
Part No: 4D0 919 146 B
Component: TV Tuner H03 0504
Coding: 0000010
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2855E67998E83A9

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 65: Tire Pressure Labels: 4D0-907-273.lbl
Part No: 4D0 907 273 C
Component: Reifendruckueberw. D209
Coding: 22140
Shop #: WSC 02324
VCID: 2757E545C5F6351

1 Fault Found:
01477 - System Switched Off
35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 76: Park Assist Labels: 4D0-919-283.lbl
Part No: 4D0 919 283
Component: Parkingsystem A8 RDW D07
Coding: 01108
Shop #: WSC 00000
VCID: E8D5267988687A9

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 77: Telephone Labels: None
Part No: 8E0 862 333
Component: Telefon Nokia3 0101
Coding: 0003125
Shop #: WSC 02313 785 00200
VCID: E6C92841D27C6C9

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01L-927-156.lbl
Part No: 4D0 927 156 DL
Component: AG5 01L 3.3lTDI RdW 0707
Coding: 00001
Shop #: WSC 02313
VCID: 76E9F80152DC1C9

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 14.10.14 19:54 Tsiteeri


Ma söön oma mütsi ära, kui see on diagnosti nimekiri .:cool:
Mis sulle muret valmistab, et "diagnosti" läksid?


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
paharett27
huviline



Registreerunud 02.01.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.14 20:09 Tsiteeri


Miks enda mütsi nahka paned?
Mis valesti on?

Otseselt viga pole midagi kõik toimib ja kenasti aga masinaga lihtsalt kontrollis ei käidagi?

Mis on maf 1 ja maf 2 kas õhulugejate viga=


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 14.10.14 20:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paharett27
Miks enda mütsi nahka paned?
Mis valesti on?

Otseselt viga pole midagi kõik toimib ja kenasti aga masinaga lihtsalt kontrollis ei käidagi?

Mis on maf 1 ja maf 2 kas õhulugejate viga=

Mütsi panen nahka, sest pole diagnost. ;)
Valesti pole väga midagi. Kas veakoode kustutati ka, enne uuesti vaatamist? Või loeti ainult üks kord? Paljud võivad olla ka ajutised... :)
Iskiklikult loodan, et sa sellise "diagnosti" eesti ei maksnud


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.8% - SQL: 47.2%]