jaano90
huviline
Registreerunud 31.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.15 08:44
|
|
|
Korras: Audi C4 ABS ja püsikiirushoidja
Tere. Ostsin audi a6 94.a 2.5td 85kw. ABSi tuli kelladeplokis põles, püsikiirushoidja töötas, diagnostika näitas, et abs peapumba viga.
Võtsin peapumba pistiku lahti, puhastasin ja vahetasin 2 klemmi ära. Abs hakkas tööle ja kõik korras.
Kuu aega hiljem sõites siledal asfaldil hakkas abs tuli põlema ja püsikiirushoidja kadus ära, diagnostika ei näita ühtegi veakoodi, abs anduri loevad
kuni kiiruseni 23-24km/h, peale seda nagu kustuvad ära ja arvuti ütleb, et ei pääse ajule ligi. Uuesti seisma jäädes, saab ajuga ühendust ja näitab
abs andureid, niimoodi tegime 4-5korda, kuid kiiruse pealt viskas alati anduri näidud nulli.
Hetkeseisuga olen proovinud abs aju vahetada ja piduripedaali all püsikiirushoidja andurit. Abs tuli põleb pidevalt ja ära ei kustugi. Leitsin ka, et
kliima võimalustest vaadates nr.17 alt, ei näita enam kiirust, kuigi kelladeplokis kiirust näen ilusti.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.12.15 09:38
|
|
|
Ega vahepeal makki pole vahetanud? Osad järelturu makid pidavat ka suutma kiiruse signaali hävitada.
ABS ja püsikas ei tööta just kiiruse signaali puudumise tõttu ning sellest said aimu ka juba kliima pealt kontrollides.
Ise just vaevlesin umbes sama hädaga, kuna auto aju ei näinud kiirust ja too signaal tuli samuti juhtmest mis läheb siis ajusse, raadiole ning kui ka
kliima ja püsikas peal, siis nendeni ka. Mul peitus viga spido ja esimese vahepistiku vahelises juhtmestikus.
Hetkel ilmselt sul kelladeplokist väljuv kiiruse signaal ei toimi. Lihtsaim viis on takistused ära mõõta, ehk on juhe kuskilt katki. Juhe on
sini-valge.
|
|
|
|
jaano90
huviline
Registreerunud 31.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.15 09:50
|
|
|
Mingi juust makk oli sees. Tegin maki juhtmestiku natuke ümber, et süütevõtme järgi käiks makk kinni ja lahti. Peale seda sain vist 2 nädalat sõita,
kui see absi jama hakkas.
|
|
|
jaano90
huviline
Registreerunud 31.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.15 14:02
|
|
|
Kelladeploki juhtmestiku sinine-valge juhe ja maki taga samasugune sini-valge juhe on ilusti omavahel 8henduses. Maki taga juhe tuleb eur pistikusse
aga edasi kusagile ei lähe, ei makki ega kusagile.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 24.12.15 14:15
|
|
|
Diislil juhib cruisi ju mootoriaju. Seega vaata sealt kas asi näeb kiirust ja kas cruisi osas töötavad kõik asjad nii nagu ette nähtud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.12.15 14:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Diislil juhib cruisi ju mootoriaju. Seega vaata sealt kas asi näeb kiirust ja kas cruisi osas töötavad kõik asjad nii nagu ette nähtud.
|
Ilmselt kaabliga ajust kiirust vaadates on seal ka sõites null. Aga oleks hea kui saad üle vaadata, siis ei pea pimesi edasi toimetama.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 24.12.15 22:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Ilmselt kaabliga ajust kiirust vaadates on seal ka sõites null. Aga oleks hea kui saad üle vaadata, siis ei pea pimesi edasi toimetama.
| Nojust, probleemi lahkamist on mõistlik alustada õigest otsast.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
jaano90
huviline
Registreerunud 31.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.15 15:31
|
|
|
Mõõtsin valge-sinise juhtme pinget, sõidu ajal püsiv 1,6V. Vedeles c4 v6 mootori kellapokk ja panin k8lge. Nüüd abs-i tuli kadunud, kliima nr.17
näitab kiirust aga püsikas endiselt ei tööta.
Hetke plaan on uus r5 kelladeplokk ja teist piduritule andurit proovida(eelsüüte tuli vilgub vahepeal, pidurit vajutan, kustub kohe ära, panin igaks
juhuks uued pirnid)
|
|
|
jaano90
huviline
Registreerunud 31.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.15 09:49
|
|
|
Piduripedaali juures püsikaandur oli vales asendis, nüüd püsikiirushoidja korras. Eelsüüte tuli rohkem vilkuma ei ole hakanud.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 28.12.15 10:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaano90
Piduripedaali juures püsikaandur oli vales asendis, nüüd püsikiirushoidja korras. Eelsüüte tuli rohkem vilkuma ei ole hakanud.
| Kaabriga kontrollides oleks selle veani jõudmine võtnud mõne minuti.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.12.15 11:22
|
|
|
Diisli korral küll, aga vanema bensuka puhul pole püsika diagnoosimisel kaablist palju abi!
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 28.12.15 11:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Diisli korral küll, aga vanema bensuka puhul pole püsika diagnoosimisel kaablist palju abi! | Absoluutselt, nagu juba oluliselt varem
kirjutasin toimib see variant ainult diislil. Vana vaakumjuhtimisega cruisi puhul jääb vaid edu soovida - vaakumlekked, aju külmjooted, väsinud pump
jne.
Et oleks raskem!
|
|
|
|