aivotrikk
huviline
Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 20.12.15 12:07
|
|
|
Üldised parameetrid mida mina vaataks oleks, et kas 171kw või 176kw mootor ning isiklikult soovitaks ka S-Line'i (valikuline).
Muu osas on puhtalt juba konkreetse auto põhine ehk eelistaks paremini hooldatud masinaid. 200 000+km autodel on suureks plussiks, kui turbo on
vahetatud ja kindlasti tuleks veenduda käigukasti korrasolekus. Mulle läks käigukasti parandus 1684€ maksma ja auto oli 1,5 kuud rivist väljas.
Edasi tuleb traditsiooniline jutt pihustitest jne., aga seda on siin foorumis nii palju jahutud juba ning mina pole ekspert.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.12.15 12:38
|
|
|
Uuema tüübi 176kw on C6 FL kere peal ja selle hinnaklassi juures ei tasu unistada.
165 ja 171 kw vahet pole peale mõne kw.
Mine vaata need autod reaalselt üle ( hea, et tervet a24 lehte ei visanud siia) ja kindlasti saad välistada vähemalt pooled. Uurima peab
ketimajandust, pihusteid, DPF-i, TB-d, sisselaskeid, ukselukud ja muu elektrooniline pool. Sportlik iste on mugavam tunduvalt. Peale seda on suht
selge pilt autodest ning valik ka juba olematu.
EDU.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
aivotrikk
huviline
Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003
|
postitati 20.12.15 13:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Uuema tüübi 176kw on C6 FL kere peal ja selle hinnaklassi juures ei tasu unistada.
165 ja 171 kw vahet pole peale mõne kw.
Mine vaata need autod reaalselt üle ( hea, et tervet a24 lehte ei visanud siia) ja kindlasti saad välistada vähemalt pooled. Uurima peab
ketimajandust, pihusteid, DPF-i, TB-d, sisselaskeid, ukselukud ja muu elektrooniline pool. Sportlik iste on mugavam tunduvalt. Peale seda on suht
selge pilt autodest ning valik ka juba olematu.
EDU. |
Tundub võib olla rumal küsimus aga mis on DPF ja TB?
Jah olen siin mõned korrad lehitsenud ja need on need mis silma hakkasid sõeluma veel pole hakanud.
Ja veel rumal küsimus aga kuidas kontrollida pihusteid ja sisselaskeid? Lihtsam vist kusagile kontrolli minna.
|
|
|
aivotrikk
huviline
Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003
|
postitati 20.12.15 13:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Üldised parameetrid mida mina vaataks oleks, et kas 171kw või 176kw mootor ning isiklikult soovitaks ka S-Line'i (valikuline).
Muu osas on puhtalt juba konkreetse auto põhine ehk eelistaks paremini hooldatud masinaid. 200 000+km autodel on suureks plussiks, kui turbo on
vahetatud ja kindlasti tuleks veenduda käigukasti korrasolekus. Mulle läks käigukasti parandus 1684€ maksma ja auto oli 1,5 kuud rivist väljas.
Edasi tuleb traditsiooniline jutt pihustitest jne., aga seda on siin foorumis nii palju jahutud juba ning mina pole ekspert. |
200 000 siis turbo läbi või. Vahetus usun et päris kirves?
|
|
|
aivotrikk
huviline
Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003
|
postitati 20.12.15 13:24
|
|
|
Leidsin ühe sellise ka manuaal kastiga. Ehk see oleks kindlapeale minek? Pole varem automaadiga kogemust olnud aga müüte olen palju kuulnud et kui
p...d nad on.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.12.15 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aivotrikk
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Uuema tüübi 176kw on C6 FL kere peal ja selle hinnaklassi juures ei tasu unistada.
165 ja 171 kw vahet pole peale mõne kw.
Mine vaata need autod reaalselt üle ( hea, et tervet a24 lehte ei visanud siia) ja kindlasti saad välistada vähemalt pooled. Uurima peab
ketimajandust, pihusteid, DPF-i, TB-d, sisselaskeid, ukselukud ja muu elektrooniline pool. Sportlik iste on mugavam tunduvalt. Peale seda on suht
selge pilt autodest ning valik ka juba olematu.
EDU. |
Tundub võib olla rumal küsimus aga mis on DPF ja TB?
Jah olen siin mõned korrad lehitsenud ja need on need mis silma hakkasid sõeluma veel pole hakanud.
Ja veel rumal küsimus aga kuidas kontrollida pihusteid ja sisselaskeid? Lihtsam vist kusagile kontrolli minna. |
Nii ta on, kui nende lühendite nimetust ei tea. Kõik ei peagi teadma. Automaatkast on ikka väga mugav A6 C6 peal, on vaid üksikud fanaatikud, kes
selle autoga viitsivad kepiga vehkida. Kui kast toimetab nii soojalt kui külmalt sujuvalt, värinata, ei tasu väga karta seda.
Enamus asju on jah arvutiga kontrollitavad paraku ja elu on näidanud, et kaugelt iga rem. koht ei oska seda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
andzz
huviline
Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw
|
postitati 20.12.15 16:38
|
|
|
Ise just ostsin endale paar nädalat tagasi 165kw isendi. Lasin teha enne korraliku ostueelsekontrolli Tarts-i juures. Tartus üks pädevamaid inimesi
minu arust. Aga tasub vaadata salongi korrasolekut, et kas ja kui suur on kulumisaste (nt. istmed ja nupud salongis). Samuti kui vähegi võimalik
tuleks uurida hooldusajalugu esinduse kaudu. Nagu eelkõnelejad mainisid, siis suurimad väljaminekud on seoses ketiklõbina ja väsinud pihustitega.
|
|
|
aivotrikk
huviline
Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003
|
postitati 20.12.15 19:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: aivotrikk
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Uuema tüübi 176kw on C6 FL kere peal ja selle hinnaklassi juures ei tasu unistada.
165 ja 171 kw vahet pole peale mõne kw.
Mine vaata need autod reaalselt üle ( hea, et tervet a24 lehte ei visanud siia) ja kindlasti saad välistada vähemalt pooled. Uurima peab
ketimajandust, pihusteid, DPF-i, TB-d, sisselaskeid, ukselukud ja muu elektrooniline pool. Sportlik iste on mugavam tunduvalt. Peale seda on suht
selge pilt autodest ning valik ka juba olematu.
EDU. |
Tundub võib olla rumal küsimus aga mis on DPF ja TB?
Jah olen siin mõned korrad lehitsenud ja need on need mis silma hakkasid sõeluma veel pole hakanud.
Ja veel rumal küsimus aga kuidas kontrollida pihusteid ja sisselaskeid? Lihtsam vist kusagile kontrolli minna. |
Nii ta on, kui nende lühendite nimetust ei tea. Kõik ei peagi teadma. Automaatkast on ikka väga mugav A6 C6 peal, on vaid üksikud fanaatikud, kes
selle autoga viitsivad kepiga vehkida. Kui kast toimetab nii soojalt kui külmalt sujuvalt, värinata, ei tasu väga karta seda.
Enamus asju on jah arvutiga kontrollitavad paraku ja elu on näidanud, et kaugelt iga rem. koht ei oska seda. |
Ma kuulun ka vist nende fanaatikute hulka. Pigem on vist hirm et kui kast saba annab siis rahakott kannatab kõvasti aga manualliga väga seda muret
poleks. Aga ikkagi siis küsiks, et mis on DPF ja TB?
|
|
|
aivotrikk
huviline
Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003
|
postitati 20.12.15 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andzz
Ise just ostsin endale paar nädalat tagasi 165kw isendi. Lasin teha enne korraliku ostueelsekontrolli Tarts-i juures. Tartus üks pädevamaid inimesi
minu arust. Aga tasub vaadata salongi korrasolekut, et kas ja kui suur on kulumisaste (nt. istmed ja nupud salongis). Samuti kui vähegi võimalik
tuleks uurida hooldusajalugu esinduse kaudu. Nagu eelkõnelejad mainisid, siis suurimad väljaminekud on seoses ketiklõbina ja väisinud pihustitega.
|
OK. Ehk siis saaks ka Tarts-i kontaktid või midagi, et saaks ka vajadusel minna? Mis see ostueelne kontroll Tarts-i juures ka maksma võib minna?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.12.15 03:44
|
|
|
Tahmafilter ja õhu pealevoolu-väljasuretusklapp võiks olla vist Eesti keeles diislil selle viguri nimi. Viimasel ajal igal teisel hambad maas. Samas
pole kallis jubin, kuskil 250 eur. Vahetada lihtne. Kõrgsurvepumba hammasrihm on ka viimasel ajal populaarne, kuid eks see tegelik läbisõit hakkab ka
sinna 500-600 kanti jõudma neil.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
aivotrikk
huviline
Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003
|
postitati 21.12.15 04:37
|
|
|
Tänud. Osad isendid ilma selle tahmafiltrita... Seega siis väike eelis jälle?! jätkan endiselt paljude jaoks rumala küsimusega, aga kuidas seda väljasuretusklapi värki kontrollida?
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 21.12.15 05:37
|
|
|
Minu soovitus: Võta keegi pädevam kaasa, kes masinale pilgu peale viskaks. Või nagu eelpool öeldud mine autoga kontrolli, küll seal vaadatakse üle.
Tartsi kontakti saad siit. www.eksperthooldus.ee
Jah kui sa just Tallinasse ei lähe autot ostma
|
|
|
aivotrikk
huviline
Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003
|
postitati 21.12.15 06:57
|
|
|
Tänud.
|
|
|
|