Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Plaan soetada A6 3,0 TDi Quattro (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2317)
aivotrikk
huviline



Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003

postitati 20.12.15 10:03 Tsiteeri
Plaan soetada A6 3,0 TDi Quattro



Plaanis siis soetada A6 3,0 TDI Quattro 2005-2008 a. Toon välja ka esimese hooga silma jäänud isendid.
Osadel on reguleeritav õhkvedrustus. Küsimus selle kohta, et kui töökindel see on ja kui kalliks läheb kui see üles ütleb? Mis asjadele peaks autot vaatama minnes põhirõhku panema? Mis vahe on 165kw ja 171kw
Oodatud igasugused soovitused ja tähelepanekud.
http://www.auto24.ee/used/1877828
http://www.auto24.ee/used/2132438
http://www.auto24.ee/used/2042488
http://www.auto24.ee/used/2130296
http://www.auto24.ee/used/2109818
http://www.auto24.ee/used/2144102


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 20.12.15 10:50 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=106736


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 20.12.15 13:07 Tsiteeri


Üldised parameetrid mida mina vaataks oleks, et kas 171kw või 176kw mootor ning isiklikult soovitaks ka S-Line'i (valikuline).
Muu osas on puhtalt juba konkreetse auto põhine ehk eelistaks paremini hooldatud masinaid. 200 000+km autodel on suureks plussiks, kui turbo on vahetatud ja kindlasti tuleks veenduda käigukasti korrasolekus. Mulle läks käigukasti parandus 1684€ maksma ja auto oli 1,5 kuud rivist väljas.
Edasi tuleb traditsiooniline jutt pihustitest jne., aga seda on siin foorumis nii palju jahutud juba ning mina pole ekspert.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.12.15 13:38 Tsiteeri


Uuema tüübi 176kw on C6 FL kere peal ja selle hinnaklassi juures ei tasu unistada.
165 ja 171 kw vahet pole peale mõne kw.
Mine vaata need autod reaalselt üle ( hea, et tervet a24 lehte ei visanud siia) ja kindlasti saad välistada vähemalt pooled. Uurima peab ketimajandust, pihusteid, DPF-i, TB-d, sisselaskeid, ukselukud ja muu elektrooniline pool. Sportlik iste on mugavam tunduvalt. Peale seda on suht selge pilt autodest ning valik ka juba olematu. ;)
EDU.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivotrikk
huviline



Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003

postitati 20.12.15 14:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Uuema tüübi 176kw on C6 FL kere peal ja selle hinnaklassi juures ei tasu unistada.
165 ja 171 kw vahet pole peale mõne kw.
Mine vaata need autod reaalselt üle ( hea, et tervet a24 lehte ei visanud siia) ja kindlasti saad välistada vähemalt pooled. Uurima peab ketimajandust, pihusteid, DPF-i, TB-d, sisselaskeid, ukselukud ja muu elektrooniline pool. Sportlik iste on mugavam tunduvalt. Peale seda on suht selge pilt autodest ning valik ka juba olematu. ;)
EDU.


Tundub võib olla rumal küsimus aga mis on DPF ja TB?
Jah olen siin mõned korrad lehitsenud ja need on need mis silma hakkasid sõeluma veel pole hakanud. :)
Ja veel rumal küsimus aga kuidas kontrollida pihusteid ja sisselaskeid? Lihtsam vist kusagile kontrolli minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivotrikk
huviline



Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003

postitati 20.12.15 14:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Üldised parameetrid mida mina vaataks oleks, et kas 171kw või 176kw mootor ning isiklikult soovitaks ka S-Line'i (valikuline).
Muu osas on puhtalt juba konkreetse auto põhine ehk eelistaks paremini hooldatud masinaid. 200 000+km autodel on suureks plussiks, kui turbo on vahetatud ja kindlasti tuleks veenduda käigukasti korrasolekus. Mulle läks käigukasti parandus 1684€ maksma ja auto oli 1,5 kuud rivist väljas.
Edasi tuleb traditsiooniline jutt pihustitest jne., aga seda on siin foorumis nii palju jahutud juba ning mina pole ekspert.

200 000 siis turbo läbi või. Vahetus usun et päris kirves?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivotrikk
huviline



Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003

postitati 20.12.15 14:24 Tsiteeri


Leidsin ühe sellise ka manuaal kastiga. Ehk see oleks kindlapeale minek? Pole varem automaadiga kogemust olnud aga müüte olen palju kuulnud et kui p...d nad on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.12.15 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivotrikk
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Uuema tüübi 176kw on C6 FL kere peal ja selle hinnaklassi juures ei tasu unistada.
165 ja 171 kw vahet pole peale mõne kw.
Mine vaata need autod reaalselt üle ( hea, et tervet a24 lehte ei visanud siia) ja kindlasti saad välistada vähemalt pooled. Uurima peab ketimajandust, pihusteid, DPF-i, TB-d, sisselaskeid, ukselukud ja muu elektrooniline pool. Sportlik iste on mugavam tunduvalt. Peale seda on suht selge pilt autodest ning valik ka juba olematu. ;)
EDU.


Tundub võib olla rumal küsimus aga mis on DPF ja TB?
Jah olen siin mõned korrad lehitsenud ja need on need mis silma hakkasid sõeluma veel pole hakanud. :)
Ja veel rumal küsimus aga kuidas kontrollida pihusteid ja sisselaskeid? Lihtsam vist kusagile kontrolli minna.


Nii ta on, kui nende lühendite nimetust ei tea. Kõik ei peagi teadma. Automaatkast on ikka väga mugav A6 C6 peal, on vaid üksikud fanaatikud, kes selle autoga viitsivad kepiga vehkida. Kui kast toimetab nii soojalt kui külmalt sujuvalt, värinata, ei tasu väga karta seda.
Enamus asju on jah arvutiga kontrollitavad paraku ja elu on näidanud, et kaugelt iga rem. koht ei oska seda.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
huviline

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 20.12.15 17:38 Tsiteeri


Ise just ostsin endale paar nädalat tagasi 165kw isendi. Lasin teha enne korraliku ostueelsekontrolli Tarts-i juures. Tartus üks pädevamaid inimesi minu arust. Aga tasub vaadata salongi korrasolekut, et kas ja kui suur on kulumisaste (nt. istmed ja nupud salongis). Samuti kui vähegi võimalik tuleks uurida hooldusajalugu esinduse kaudu. Nagu eelkõnelejad mainisid, siis suurimad väljaminekud on seoses ketiklõbina ja väsinud pihustitega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivotrikk
huviline



Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003

postitati 20.12.15 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: aivotrikk
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Uuema tüübi 176kw on C6 FL kere peal ja selle hinnaklassi juures ei tasu unistada.
165 ja 171 kw vahet pole peale mõne kw.
Mine vaata need autod reaalselt üle ( hea, et tervet a24 lehte ei visanud siia) ja kindlasti saad välistada vähemalt pooled. Uurima peab ketimajandust, pihusteid, DPF-i, TB-d, sisselaskeid, ukselukud ja muu elektrooniline pool. Sportlik iste on mugavam tunduvalt. Peale seda on suht selge pilt autodest ning valik ka juba olematu. ;)
EDU.


Tundub võib olla rumal küsimus aga mis on DPF ja TB?
Jah olen siin mõned korrad lehitsenud ja need on need mis silma hakkasid sõeluma veel pole hakanud. :)
Ja veel rumal küsimus aga kuidas kontrollida pihusteid ja sisselaskeid? Lihtsam vist kusagile kontrolli minna.


Nii ta on, kui nende lühendite nimetust ei tea. Kõik ei peagi teadma. Automaatkast on ikka väga mugav A6 C6 peal, on vaid üksikud fanaatikud, kes selle autoga viitsivad kepiga vehkida. Kui kast toimetab nii soojalt kui külmalt sujuvalt, värinata, ei tasu väga karta seda.
Enamus asju on jah arvutiga kontrollitavad paraku ja elu on näidanud, et kaugelt iga rem. koht ei oska seda.



Ma kuulun ka vist nende fanaatikute hulka. Pigem on vist hirm et kui kast saba annab siis rahakott kannatab kõvasti aga manualliga väga seda muret poleks. Aga ikkagi siis küsiks, et mis on DPF ja TB?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivotrikk
huviline



Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003

postitati 20.12.15 20:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andzz
Ise just ostsin endale paar nädalat tagasi 165kw isendi. Lasin teha enne korraliku ostueelsekontrolli Tarts-i juures. Tartus üks pädevamaid inimesi minu arust. Aga tasub vaadata salongi korrasolekut, et kas ja kui suur on kulumisaste (nt. istmed ja nupud salongis). Samuti kui vähegi võimalik tuleks uurida hooldusajalugu esinduse kaudu. Nagu eelkõnelejad mainisid, siis suurimad väljaminekud on seoses ketiklõbina ja väisinud pihustitega.


OK. Ehk siis saaks ka Tarts-i kontaktid või midagi, et saaks ka vajadusel minna? Mis see ostueelne kontroll Tarts-i juures ka maksma võib minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.12.15 04:44 Tsiteeri


Tahmafilter ja õhu pealevoolu-väljasuretusklapp võiks olla vist Eesti keeles diislil selle viguri nimi. Viimasel ajal igal teisel hambad maas. Samas pole kallis jubin, kuskil 250 eur. Vahetada lihtne. Kõrgsurvepumba hammasrihm on ka viimasel ajal populaarne, kuid eks see tegelik läbisõit hakkab ka sinna 500-600 kanti jõudma neil.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivotrikk
huviline



Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003

postitati 21.12.15 05:37 Tsiteeri


Tänud. Osad isendid ilma selle tahmafiltrita... Seega siis väike eelis jälle?! :) jätkan endiselt paljude jaoks rumala küsimusega, aga kuidas seda väljasuretusklapi värki kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 21.12.15 06:37 Tsiteeri


Minu soovitus: Võta keegi pädevam kaasa, kes masinale pilgu peale viskaks. Või nagu eelpool öeldud mine autoga kontrolli, küll seal vaadatakse üle. Tartsi kontakti saad siit. www.eksperthooldus.ee

Jah kui sa just Tallinasse ei lähe autot ostma :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivotrikk
huviline



Registreerunud 02.04.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 avant 1,9 tdi 2003

postitati 21.12.15 07:57 Tsiteeri


Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.7% - SQL: 64.3%]