Lehekülgi: 1 2 |
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
postitati 14.12.15 18:04
|
|
|
Audi A4 B6 1.9TDI Quattro S-line - 2003 - Viin50 - MÜÜDUD ! LUKKU
Tervist!
Kuna igapäev 20v turbo autoga sõita ei jaksa siis, sai omale soetatud selle 2015 aasta mais üks B6, sõitnud nüüdseks juba pm 7 kuud ja jõudnud muidugi
ka selle ajaga nipet näpet timmida. Ostetud sai auto Jõhvist, ning olen auto kolmas omanik! Autol hetkel ees originaal läbisõit 213 000.
Saksas auto sõitnud esimese omaniku käes 160 000km, siis Jõhvis naisterahvakäes 40 000km ja ülejäänud olen jõudnud siin ise otsa laristada.
Autost endast siis , auto 1.9 TDI Quattro S-line , pool-nahk sportsisu, tehase must lagi, 6-manuaal, madaldus, püsikas ja veel nipet näpet mis b6 ikka
juurde kuulub
Otsisin just Musta autot ja tumeda sisuga, ning mis põhiline, siis 1.9 TDIQ.
Tänaseni siis vahetatud: õlid, filtrid , alguses ostes oli ka kohe selline kahtlane krigin autol juures , aga kuna auto meeldis pidin ikkagi ära
ostma. Hiljem siis selgus et ära oli väsinud kliima pumba laager ja sinna juurde kuuluvad leevendid, kõik sai vahetatud ja auto nurrub nii naq
peab,
vahetatud sai esimene originaal võre , asemele sai pandud B6/S4 oma , USA-pargid, Suveks sai alla ka 225/45/18" kärgvelg randiga mis tegi auto ilme
ikka tunduvalt silmale meeldivaks. Tänaseks siis all 225/45/17" Talvekad_Naastud Veljeks siis Tekno TN10 värvitud mustaks.Suportid nüüdseks juba
punased.
Plaanis oleks siis kunagi veel sebida S-line ukse alumised liistud ning RNS_E, aga eks kõike tasapisi
Mõni pildike siis ka.
Suvealgul olid valged veljed:
suvelõpuks otsustasin ikka mustaks värvida:
Hr.Viin
Audi S4 Avant 2.2TQ 12,34@402m/ 1mile-245km/h
|
|
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 14.12.15 18:41
|
|
|
Tundub ilus ja sile. Mõtlesingi milline auto kollaste suportidega välja näeks.
Lauri in Audi
|
|
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
postitati 14.12.15 19:31
|
|
|
Nüüd siis ettekujutus olemas
Hr.Viin
Audi S4 Avant 2.2TQ 12,34@402m/ 1mile-245km/h
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.15 19:51
|
|
|
Pidurikettad on nii hirmpisikesed Kollane rõhutab ka veel seda. Minu
järgmine tuuningvalik sinu asemel oleks alumiiniumpeeglid mitte seelik, tead kui vastikult need soppa enda alla koguvad.
|
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
postitati 27.12.15 18:32
|
|
|
Tere, sooviks siis endale autosse sättida RNS-E raadio, ning palukski siinkohal abi kes on varem sellist asja ette võttnud ehk oskab öelda mida
täpsemalt võib vaja minna ja pakkuda võib ka neid vajaminevaid juppe, saan aru et siis vaja oleks makki ennast RNS-e ning siis seda keskpaneeli 2DIN
avaga,, kui kellelgi ehk on kuskil seisma jäänud või teab kedagi kellel kuskil seisab siis oleks tänulik info eest
Pakkumised võib teha ka postkasti.
Hr.Viin
Audi S4 Avant 2.2TQ 12,34@402m/ 1mile-245km/h
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 27.12.15 19:03
|
|
|
B7-me kliimaplokk ei pidav at B6-le sobima, kuna elektroonika osa pidi erinev olema. Just mingi teema tagaklaasi soenduse kohapealt, et B6-l on vist
relee selle ploki sees, aga B7-l vist on relee mujal ja plokk ise ainult annab signaali selle jaoks.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
postitati 27.12.15 19:40
|
|
|
Pole väga b6 Rns-ega näinud jah, enamus mis olen läbihelistanud siis kõigil see osa juba müüdud, otsitakse vist palju tundub neid konsoole,
kliimaploki kohalt nüüd leian jah, et tyleb ikka teine sebida, sest see ei istu sinna madalamale hästi. Siis ei hakka see tuhatoosi osa käigukangi ees
ilusti avanema.
Hr.Viin
Audi S4 Avant 2.2TQ 12,34@402m/ 1mile-245km/h
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 27.12.15 19:41
|
|
|
Rsn-e võib võtta vabalt B7 pealt ja kliima, 2din raami B6 pealt.
Sammuti kui eelnevalt oli sees 1din makk, siis tuhatoos oleks vaja ka välja vahetada. 1din ja 2 din on need erinevad.
Lauri in Audi
|
|
|
|
aivo82
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q
|
postitati 28.12.15 03:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Viin50
Tere, sooviks siis endale autosse sättida RNS-E raadio, ning palukski siinkohal abi kes on varem sellist asja ette võttnud ehk oskab öelda mida
täpsemalt võib vaja minna ja pakkuda võib ka neid vajaminevaid juppe, saan aru et siis vaja oleks makki ennast RNS-e ning siis seda keskpaneeli 2DIN
avaga,, kui kellelgi ehk on kuskil seisma jäänud või teab kedagi kellel kuskil seisab siis oleks tänulik info eest
Pakkumised võib teha ka postkasti. |
Alusta sellest, et kirjuta lahti, mis varustusega raadio sul selles autos hetkel on ning kas on olemas mingisugune navi või mitte, kas on olemas Bose
jne.
Minu kogemus RNS-D naviga 11/2003 B6 Avant põhjal, lühidalt siis selline protseduur:
1. Oli vaja RNS-E raadio (alati soovitav osta selline, mida saab enne proovida ja millel on kindlasti kood teada) ja kaabli adapter, kuna RNS-E ei
kasuta enam vanu ISO pistikuid vaid on üks suur Quadlock pistik. 1-din makiga auto puhul loomulikult ka keskpaneeli ja sobivat kliimaplokki.
2. RNS-D ja ka osad teised vanemad audi raadiod (Blaupunkti toodetud) kasutavad teist tüüpi Can-i (Bosch CAN), mis saadakse pagasnikus TMC moodulis
oleva CAN-emulaatoriga. RNS-E on TMC sisse ehitatud ja oli vaja see TMC moodul vahelt välja võtta ja sealt CAN-i juhtmed sillata, et RNS-E pistikusse
jõuaks sama CAN ahel (Audi convenience/infotainment CAN), mis kellaplokki (vajalik, et raadio ennast iga 30 min tagant välja ei lülitaks, et toimiks
raadio info kuvamine kellaplokis, raadio nuppude valgustus ja raadio lülitamine süütega). Lisaks tuli TMC mooduli sisenev ja väljuv antenni kaabel
omavahel kokku ühendada.
3. Kui autol on juba navi olemas, siis vajalik RNS-E jaoks navi antenni ülemineku adapter (SMB -> Fakra), kui ei ole siis on e-bays müügil RNS-ga
ühilduv eraldi antenn, mille saab näiteks paigaldada armatuuri alla.
4. Olenevalt olemasolevast raadiost ja antenni pistikust/pistikutest võib vaja olla antenni pistiku üleminekut: Diversity -> double Fakra.
5. Kui autol on CD-Box (B6 osadel näiteks kindalaekas), siis peaks kontrollima Box-i versiooni. Kõik vanemad Box-id ei ühildu RNS-E-ga ja osad
ühilduvad suure trikitamise peale ning toimivad probleemideta seni kuni aku juhe maha võetakse, siis vaja jälle trikitada. Kindel oleks RNS-E doonor
auto pealt võimalusel ka box ja selle kaabel kaasa haarata (sama kehtib ka Bluetooth hands-free mooduli kohta). Vanem box on koodiga 8E0035111 ja
sobilik uuem box koodiga 8E0035111D.
6. Kui raadio paigaldatud siis tuleb VagCom kaabliga raadio auto järgi seadistada vastavalt kasutuses olevale varustusele, kõlarisüsteemile jms.
Bosega auto puhul on lisaks soovitav teha veel Bose mod (muudatus maki pistiku juhtmetes), kuna VagCom-iga Bose seadistamine annab üsna viletsa
helipildi. Olenevalt varem autos olnud makist võib olla vajalik teha ka teisi muudatusi RNS-E pistiku juhtmetes.
Siin pildil on näha enamus vajalikke juhtmestikuga seotud asju: https://www.kufatec.de/shop/media/images/popup/1780_0.jpg
ISO -> Quadlock kaabliadapter oleks üks Tartus pakkuda kui huvi. Samuti oleks pakkuda komplekt maki eemaldamise võtmeid.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.12.15 09:46
|
|
|
Kui kellegil kunagi kiiresti vaja, siis üks RNS-E üleminekuadapter ISO pealt on saadaval. Antenni oma/omi üle ei ole
Kellel aga rohkem kannatust, saab endale Ebay'st täiskomplekti tellida!
|
|
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
postitati 28.12.15 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aivo82
Tsitaat: | Algselt postitas: Viin50
Tere, sooviks siis endale autosse sättida RNS-E raadio, ning palukski siinkohal abi kes on varem sellist asja ette võttnud ehk oskab öelda mida
täpsemalt võib vaja minna ja pakkuda võib ka neid vajaminevaid juppe, saan aru et siis vaja oleks makki ennast RNS-e ning siis seda keskpaneeli 2DIN
avaga,, kui kellelgi ehk on kuskil seisma jäänud või teab kedagi kellel kuskil seisab siis oleks tänulik info eest
Pakkumised võib teha ka postkasti. |
Alusta sellest, et kirjuta lahti, mis varustusega raadio sul selles autos hetkel on ning kas on olemas mingisugune navi või mitte, kas on olemas Bose
jne.
Minu kogemus RNS-D naviga 11/2003 B6 Avant põhjal, lühidalt siis selline protseduur:
1. Oli vaja RNS-E raadio (alati soovitav osta selline, mida saab enne proovida ja millel on kindlasti kood teada) ja kaabli adapter, kuna RNS-E ei
kasuta enam vanu ISO pistikuid vaid on üks suur Quadlock pistik. 1-din makiga auto puhul loomulikult ka keskpaneeli ja sobivat kliimaplokki.
2. RNS-D ja ka osad teised vanemad audi raadiod (Blaupunkti toodetud) kasutavad teist tüüpi Can-i (Bosch CAN), mis saadakse pagasnikus TMC moodulis
oleva CAN-emulaatoriga. RNS-E on TMC sisse ehitatud ja oli vaja see TMC moodul vahelt välja võtta ja sealt CAN-i juhtmed sillata, et RNS-E pistikusse
jõuaks sama CAN ahel (Audi convenience/infotainment CAN), mis kellaplokki (vajalik, et raadio ennast iga 30 min tagant välja ei lülitaks, et toimiks
raadio info kuvamine kellaplokis, raadio nuppude valgustus ja raadio lülitamine süütega). Lisaks tuli TMC mooduli sisenev ja väljuv antenni kaabel
omavahel kokku ühendada.
3. Kui autol on juba navi olemas, siis vajalik RNS-E jaoks navi antenni ülemineku adapter (SMB -> Fakra), kui ei ole siis on e-bays müügil RNS-ga
ühilduv eraldi antenn, mille saab näiteks paigaldada armatuuri alla.
4. Olenevalt olemasolevast raadiost ja antenni pistikust/pistikutest võib vaja olla antenni pistiku üleminekut: Diversity -> double Fakra.
5. Kui autol on CD-Box (B6 osadel näiteks kindalaekas), siis peaks kontrollima Box-i versiooni. Kõik vanemad Box-id ei ühildu RNS-E-ga ja osad
ühilduvad suure trikitamise peale ning toimivad probleemideta seni kuni aku juhe maha võetakse, siis vaja jälle trikitada. Kindel oleks RNS-E doonor
auto pealt võimalusel ka box ja selle kaabel kaasa haarata (sama kehtib ka Bluetooth hands-free mooduli kohta). Vanem box on koodiga 8E0035111 ja
sobilik uuem box koodiga 8E0035111D.
6. Kui raadio paigaldatud siis tuleb VagCom kaabliga raadio auto järgi seadistada vastavalt kasutuses olevale varustusele, kõlarisüsteemile jms.
Bosega auto puhul on lisaks soovitav teha veel Bose mod (muudatus maki pistiku juhtmetes), kuna VagCom-iga Bose seadistamine annab üsna viletsa
helipildi. Olenevalt varem autos olnud makist võib olla vajalik teha ka teisi muudatusi RNS-E pistiku juhtmetes.
Siin pildil on näha enamus vajalikke juhtmestikuga seotud asju: https://www.kufatec.de/shop/media/images/popup/1780_0.jpg
ISO -> Quadlock kaabliadapter oleks üks Tartus pakkuda kui huvi. Samuti oleks pakkuda komplekt maki eemaldamise võtmeid. |
Hetkel kahjuks tavaline 1din raadio pioneeri oma ja navist pole märkigi !
Kõlarid tunduvad tavalised originaalid kuna Bose märke kusagil ei paista kuid taga olemas ka originaal supakas mis on küll aga bose oma.Kokku aga
mängivad päris hästi ütleks.
Homme saan arvatavasti alustuseks 2,din keskkonsooli ja eks siis muu tuleb hakata juurde ostma.Ostaks veel ennem RNS-e enda ka ära ja eks siis paistab
mis komplektis kaasas on siis teab mida juurde vaja, kõik ju müüvad nii erinevate hindadega ning erinevate asjadega mis kaasas.
Tundub küll korralik pusimine, kuid lõpptulemus on kindlasti ilusam kui 1 din makikesega
hetkel seest aint selline pildike.
Hr.Viin
Audi S4 Avant 2.2TQ 12,34@402m/ 1mile-245km/h
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 28.12.15 18:02
|
|
|
Kliima nupud kulumata? Haruldane nähtus.
Lauri in Audi
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 28.12.15 18:35
|
|
|
Aga mis neist üldse näperdada pidevalt? "Auto" peale ja rahu majas.
|
|
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.15 21:15
|
|
|
Tulede lüliti ka auto peale keerata ja unustada ja ei kulu ka see.
Mul on RNS-E ja bose originaalis b6-l, ei fänna just eriliselt seda.
|
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 12.01.16 20:06
|
|
|
Mul on B6 S4 esimesed ja tagumised pidurisuportid müüa koos klotsidega ja tagumiste voolikutega, saaksid pidurid suuremaks ja ilusamaks. Kettad uuena
juurde osta on võiks õelda väga odavad. Miinimum velje suurus jääb siiski 17", mis on talveks okei
|
|
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
|
Lehekülgi: 1 2 |