Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: ECS - Emission control system (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 1711)
volume
huviline



Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO

postitati 10.12.15 19:34 Tsiteeri
ECS - Emission control system



Tervist,

Mõned päevad tagasi hakkas armatuuri ECS tuli põlema:


http://assets.cobaltnitra.com/teams/repository/export/v/1/dda/5e118657c10058dda00146edef087/dda5e118657c10058dda00146edef087.jpg


Peale natukene sobramist siin foorumis ei leidnud infot selle kohta.

Autoks on Audi A4 1.8T 120kw Quattro 2003a. Masina käitumises ei ole muutusi täheldanud, st et EI puterda ja edasi käib ka nagu varem.

Inglise keelsetel saitidel on teemaks toodud mingi andur? Mis eriti huvitav on see, et tegin kaabliga diagnosti ja ei näita vea teadet.

Loodan, et kellegil on kogemus ja oskab nõu anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 10.12.15 19:45 Tsiteeri


Ühtegi veakoodi pole, vöi...?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
volume
huviline



Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO

postitati 10.12.15 19:51 Tsiteeri


Vehicle: Audi - A4 [01-05] - 2003
Delphi DS150E (New VCI) | 2014 Release 2 (2.14.2.2) 1
Multifunction (Convenience system - Diagnose)
DTC Description
Instrument (Instrument - Diagnose - Gasoline (Petrol))
DTC Description
00562 - Oil sensor
- Faulty signal
- Intermittent
Climate (Climate control - Climatronic)
DTC Description
00819 - A/C pressure sensor
- Short circuit to positive or open circuit
- Permanent
Immobiliser (Immo/Instr - Immo 3)
DTC Description
00562 - Oil sensor
- Faulty signal
- Intermittent
Restraints (Airbag - Airbag 8.4 - Limousine/Avant)
DTC Description
No fault codes
Multifunction (Central electronics - Central electronics - Highline)
DTC Description
65535 - System OK (If fault still evident, check control unit and associated wiring)
01561 - Left rear door
- Will not unsafe-lock
- Permanent
01562 - Right rear door
- Can not unlock
- Permanent
01562 - Right rear door
- Will not unsafe-lock
- Permanent
01366 - Opening through collision signal
- No symptom
- Permanent
01331 - Driver door module
- Single wire
- Intermittent
Multifunction (Headlight control - Headlight aim control - Dynamic light
control)
DTC Description
00776 - Left front level sensor
- Short circuit to positive
- Intermittent
Multifunction (Interior monitoring - Diagnose)
DTC Description
65535 - System OK (If fault still evident, check control unit and associated wiring)
Multifunction (Radio - Diagnose)
DTC Description
65535 - System OK (If fault still evident, check control unit and associated wiring)
Multifunction (Steering wheel electronics - Diagnose)
DTC Description
65535 - System OK (If fault still evident, check control unit and associated wiring)



Minu meelest need vead mida ta näitab ei saa kuidagi seoses ECS põleva tulega olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.15 20:08 Tsiteeri


Antud tulukese põhjust tuleks ikkagi mootori ajust otsida mitte ülejäänud muudest moodulitest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
volume
huviline



Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO

postitati 10.12.15 20:11 Tsiteeri


Mul on delphi kaabel ja kui üritan mootori ajuga ühendust saada diagnosti ajal siis ta ütleb, et ei saa. Ei oska öelda mille pärast see probleem esineb, sest kaablis ei ole kindlalt viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 10.12.15 20:35 Tsiteeri


Eks viga on ikka seadmes. See delphi selline universaalne asi. Proovi vanemat aastat või teist mootorit. Vahepeal aitab ja toimib. Tegu ikka suht universaalse asjaga ja kõiki moduleid ära ei tunne vahetevahel. Eks nii on kõikide universaalsete vidinatega. Olgu see siis launch või kts või mis iganes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 10.12.15 20:44 Tsiteeri


Kui tuli süttib, siis on ka probleem salvestunud.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 10.12.15 20:59 Tsiteeri


Vajadusel võin homme Tallinas VCDS 12.12.3 (vag-com) seadega veakoode aidata uurida.
Delphi on jah kuidagi kummaline, isegi vanemal isendil miskil põhjusel ei lase osasi kanaleid vaadata, väites, et kas pole olemas vöi ei saa ligi, VCDS´iga on olnud muretum.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
volume
huviline



Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO

postitati 10.12.15 21:37 Tsiteeri


Mul on endal ka olemas VAG CAN Commander 5.5. Sai ebayst soetatud ennem seda, kui delphi kaabli soetasin, sest ei saanud tööle seda. Aus olla siis väga ei süvenenutki, ma arvan ,et homme proovin ikkagist toimima saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.15 23:37 Tsiteeri


Infoks, et Delphi kuulub Autocom-le ja neil ei ole tarkuse osas erinevust. Erinevus on testri elektroonika ja programmi naha disainis ning turunduses aga sisu/platvorm kuulub Autocom-le. Kõikides riikides Autocom-i ei turustata ja arenevatel turgudel on see odavam ning Delphi nime all.
Vaatan, et antud juhul on tegemist AMB mootoriga (120kW), mille kohta Autocom-il tarkus puudub. Korralik Autocom või Delphi teeb kõik, mida programmi loetelu võimaldab. Kui tarkus olemas siis tester tunneb ISS-ga auto ning mootori ise ära. Samas, see auto on suht-koht lihtsa protokolliga ning ECU vearegister ning peamised parameetrid on loetavad geneerilise mooduli abil.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
volume
huviline



Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO

postitati 11.12.15 06:31 Tsiteeri


Kas viga võib olla siis auto poolne miks kaabliga ei saa mootori ajuga ühendust? Eile öösel proovisin kaabliga kõik aastad läbi ja ikkagist tulemus null. Minumeelest jäi kuskilt silma, et antud juhul on mootori mudel BFB.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.15 06:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: volume
Kas viga võib olla siis auto poolne miks kaabliga ei saa mootori ajuga ühendust? Eile öösel proovisin kaabliga kõik aastad läbi ja ikkagist tulemus null. Minumeelest jäi kuskilt silma, et antud juhul on mootori mudel BFB.



Võib aga enne pole mõtet oletada, kui pole teise korralikku kaabliga proovinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.15 07:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Vajadusel võin homme Tallinas VCDS 12.12.3 (vag-com) seadega veakoode aidata uurida.
Delphi on jah kuidagi kummaline, isegi vanemal isendil miskil põhjusel ei lase osasi kanaleid vaadata, väites, et kas pole olemas vöi ei saa ligi, VCDS´iga on olnud muretum.


Mul endal on 12.12.0 ja 1 kindel juhus on olnud, kus vcds ei leia parkimis andureid ja esitulede leveli moodulit üles (a6 c5 2004a.) ja delphi-l ei olnud mingit probleemi ligi saada. Nii et võta näpust, vahest on isegi kasulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
volume
huviline



Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO

postitati 11.12.15 08:14 Tsiteeri


Lasin tuttaval enda Delphi seadmega proovida ja toimis. Viga on jahutus vedeliku temperatuuri anduris. Seadmed olid välimiselt samasugused aga mida täheldasin et temal oli 2014a programm ja minul 2013.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 11.12.15 09:16 Tsiteeri


Originaal- või originaali tootja uus andur pane!


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.15 12:12 Tsiteeri


Välimus ongi petlik ehk tegemist on mingi ebaõnnestunud Delphi eksemplariga. BFB mootor on kaetud ka kõigi 2013 versioonidega. See mootor peab ka geneerilise mooduliga loetav olema.

Tsitaat:
Algselt postitas: volume
Lasin tuttaval enda Delphi seadmega proovida ja toimis. Viga on jahutus vedeliku temperatuuri anduris. Seadmed olid välimiselt samasugused aga mida täheldasin et temal oli 2014a programm ja minul 2013.



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
volume
huviline



Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO

postitati 11.12.15 16:33 Tsiteeri


Kolmest Delphi seadmest 1 toimis.... Peab mingi tarkvara teema olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]