hekk
huviline
Registreerunud 25.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.15 14:27
|
|
|
Audi S4 4,2 V8 (B6) (ostuabi )
Tere,
Esmalt vabandan,kui kusagil juba põhjalik teema olemas on.
Aga plaanin osta 2003 a S4.
Manuaal ja asja paigaldatud gaasiseade.
Millele peaksin enam tähelepanu pöörama,et peale ostu ei peaks kohe suuri summasid remondile kulutama.
Võimalus kasutada VAG COM.
Aga olen võhik teadmaks mida või kuidas sealt vaadata.
Lugupidamisega H
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 17.10.15 14:36
|
|
|
Minu meelest päris õpetlik kuulutus hoolduse koha pealt.
http://www.auto24.ee/used/2088777
"Eestis alates 2004a. Väga hästi hoitud auto. 2014a. Augustis vahetatud: ketid, tallad, pingutid küünlad, kkk tihendid, esisild, vända simmerid,
sidur, generaator ja starter taastatud, sisselaske tihend, geneka rihm koos rullidega, termostaat ja palju muud (Arve oli 4200.-)
2015 Juulis uued tagaamordid (originaalid) ja karterituulutuse klapp
2015 Augustis vahetatud nukakeeramise süsteem (nukaratas, solenoid ja elektrooniline nuka regulaator) kokku koos tööga u. 3000.- (arved olemas)"
|
|
|
|
hekk
huviline
Registreerunud 25.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.15 17:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Minu meelest päris õpetlik kuulutus hoolduse koha pealt.
http://www.auto24.ee/used/2088777
"Eestis alates 2004a. Väga hästi hoitud auto. 2014a. Augustis vahetatud: ketid, tallad, pingutid küünlad, kkk tihendid, esisild, vända simmerid,
sidur, generaator ja starter taastatud, sisselaske tihend, geneka rihm koos rullidega, termostaat ja palju muud (Arve oli 4200.-)
2015 Juulis uued tagaamordid (originaalid) ja karterituulutuse klapp
2015 Augustis vahetatud nukakeeramise süsteem (nukaratas, solenoid ja elektrooniline nuka regulaator) kokku koos tööga u. 3000.- (arved olemas)"
|
Olen seda kuulutust näinud.
Ja sellepärast küsingi,et mida ja kuidas vaadata,et ma kohe ei peaks hakkama selliseid summasi kulutama.
Paljud asjad nendes arvetes on kuluosade vahetus ja hooldus,nendega olen ma kursis.
Muret teeb rohkem ketide ja taldade süsteem.
Keegi meist ei tahaks ju neid kohe vahetama hakkata.
Lugupidamisega H
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.15 20:20
|
|
|
Ei ole põhjalikku teemat. Kuna pole õieti sobivaid autosidki Eestis. Minu arust on kolm asja mis kohe välja ei paista. Ketipingutid, nukarattad ja
tiptronic kast. Need probleemid mingi läbisõiduni elimineerib normaalse intervalliga õlivahetus. Neljas probleem on ka- roostetama kipub juba.
Ülejäänud on juba b6 spetsiifilised näiteks tagumise kojamehe mootor, numbritule pirnide pesad, naviseadme DVD mängija väsib ära jne. Kas müügis on
jälle see hall sedaan ? Gaasiseade iseenesest on üks mure, nii hull see kütusekulu ka pole ( minul keskmine 14,5/100km- maanteed on üsna palju)
|
|
|
hekk
huviline
Registreerunud 25.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.15 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Ei ole põhjalikku teemat. Kuna pole õieti sobivaid autosidki Eestis. Minu arust on kolm asja mis kohe välja ei paista. Ketipingutid, nukarattad ja
tiptronic kast. Need probleemid mingi läbisõiduni elimineerib normaalse intervalliga õlivahetus. Neljas probleem on ka- roostetama kipub juba.
Ülejäänud on juba b6 spetsiifilised näiteks tagumise kojamehe mootor, numbritule pirnide pesad, naviseadme DVD mängija väsib ära jne. Kas müügis on
jälle see hall sedaan ? Gaasiseade iseenesest on üks mure, nii hull see kütusekulu ka pole ( minul keskmine 14,5/100km- maanteed on üsna palju)
|
Tänud
Halli pole veel märganud.
Pole plaanis eestist seda isendit osta,ja kindlasti mitte automaati
Kuid VAG COM peaks kuidagi neid Pinguteid ja nukarattaid saama vaadata ?
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.15 11:06
|
|
|
Pingutid lähevad lihtsalt katki ükshetk, nukarataste kontrolli teema on jätkuvalt siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107082
Kerge kolin peale käivitust on Audi arvates normaalne.
The Camshaft Adjustment is hydraulically adjusted and controlled by the engine oil pressure. If the engine has been turned off for a long time, the
oil pressure drops down and the oil partially flows back into the oil sump. To ensure an efficient camshaft adjustment right after an engine cold
start, the oil pressure inside the camshaft adjusters must be built up as fast as possible. During this time, a rattle or knocking noise may be
noticeable.
This noise is normal at engine start and will last until the oil pressure is fully built up, which takes about 1-2 seconds. There is no applicable
production solution.
|
|
|
|