AaronK
klubiliige
Registreerunud 05.11.12
Asukoht: Saaremaa/Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2TDI
|
postitati 15.10.15 10:50
|
|
|
Audi A6 C6 2.4 Salongiradikas
Tervist.
On ees salongiradika vahetus Audi A6 (C6 2.4) 05a, kuna pole ise nii uuel audil seda sorti tõõd teinud siis ehk keegi jagab täpsemaid juhiseid kuidas
oleks seda tõõd kõige mõistlikum teostada ?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.10.15 11:33
|
|
|
Oled kindel et soovid ise teha?
Ega muud juhist ei ole, kui hakka aga roolist ja keskkonsoolist pihta ja lõpetad siis kui kogu armatuur ja turvatala on käes.
Ilmselt tuleb ka kliima tühjaks lasta.
Esimest korda tehes kindlasti selline 2+ päeva kui tööriistadega ka kehvasti.
|
|
|
|
AaronK
klubiliige
Registreerunud 05.11.12
Asukoht: Saaremaa/Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2TDI
|
postitati 15.10.15 16:03
|
|
|
Kas sinna siis miskit sedasi ei pääse kui keskonsool välja kiskuda ja alt ( nii juhi kui ka kunde poolne armatuuri alumine osa puhtaks rookida) ?
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 15.10.15 16:21
|
|
|
Võiks ju ise ka googeldada, 21 sajand ja interneti ajastu ikkagi
http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/2005-a6-3-2-heater-core-leak-replacement-help-2856607/
Pole vaja kogu armatuuri välja kiskuda. Head lugemist.
-remove the side of console both sides
-remove glovebox and cover under steering wheel.
-remove connections and coolant lines from engine compartment, and blow air down the lines to remove coolant from the core.
-throw a towel on each side of the floor, remove the brackets along side the core, then remove the clips and clamps and the core slides right out.
|
|
|
|
AaronK
klubiliige
Registreerunud 05.11.12
Asukoht: Saaremaa/Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2TDI
|
postitati 15.10.15 16:31
|
|
|
Suured tänud info eest !
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 01.02.18 18:23
|
|
|
Kas on keegi vahetanud salongiradikat 3.0TDI C6-l?
Probleem on juhi poolel, liiga vähe on ruumi pedaalide ja soojenduskasti vahel. Ei saa normaalsel viisil kätte seal asuvat õhutoru, see peaks olema
tagaistuja jalgade juurde minev toru. ElsaWin ütleb midagi sellist, et sõltuvalt varustusest on võib-olla vaja eemaldada kogu pedaalide süsteem, mis
tundub jabur.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 29.03.18 08:18
|
|
|
Uus probleem C6 salongiradikaga, kaks erinevat varianti on kasutusel, torude ühendused on erinevad. Remondijuhendi järgi toimub muutus 2006.
Autopoodides väidetakse, et tellides tuleb ikka uuem versioon ja peaks sobima omavahel. Oskab keegi arvata midagi sellest?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.03.18 09:20
|
|
|
Aga palun, pole vaja kaugelt otsida.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=159863
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 29.03.18 17:39
|
|
|
Seal teemas pole infot nende salongiradikate erinavate versioonide kohta. Kõige paremini näitab erinevust ElsaWin, ülemine on vanem variant, kus
kummirõngas jääb põhimõtteliselt kahe toruotsa vahele ja vits hoiab kinni seda ühendust, lekke oht on väga suur. Alumist varianti pole ise veel
vahetada saanud, igal juhul tundub see oluliselt parem lahendus. Muutus toimub väidetavalt millalgi 2006, seega olge tähelepanelikud radikat ostes.
Kohalikest autopoodidest abi ei saanud, auto omanik organiseeris ise Tartust õige radika, selle vanema variandi.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 08.12.18 20:36
|
|
|
Ees järjekordne salongiradika vahetus ja vaja on jälle seda vanemat varianti.
Kas keegi on vahepeal asjaga kokku puutunud ja oskab öelda vanemat tüüpi otstega radika koodi? Viimane kord sain õige radika Forss-ist, oli Nissens-i
toodang. Hoidsin küll seda karpi pikalt alles varuosakoodi pärast kui tulevikus vaja, aga mingi aeg sai ära visatud ikkagi. Automaailmast tellides
tuleb alati see uuem variant, arusaamatu miks.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.18 09:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Ees järjekordne salongiradika vahetus ja vaja on jälle seda vanemat varianti.
Kas keegi on vahepeal asjaga kokku puutunud ja oskab öelda vanemat tüüpi otstega radika koodi? Viimane kord sain õige radika Forss-ist, oli Nissens-i
toodang. Hoidsin küll seda karpi pikalt alles varuosakoodi pärast kui tulevikus vaja, aga mingi aeg sai ära visatud ikkagi. Automaailmast tellides
tuleb alati see uuem variant, arusaamatu miks. |
Kuni 4F-7-114000 - 4F0820031C
Alates 4F-7-114001 - 420898037A
Ehk siis see vanem Nissens võiks olla: 70233
Tartus ka 1 Nissens laos.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.12.18 10:46
|
|
|
Tänud, kindlasti tuleb kellelegi veel kasuks see info!
Jõudsin ka ise selle 4F0820031C koodini, aga päris kindel ei saanud olla, sest google annab ikkagi pilte mõlemast variandist selle koodiga. Imelik
jah, et tavalistes autopoodides seda erinevust ei nähta.
|
|
|