Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
Dust Rocket
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal
Auto: avataris on mälestus!!!!
|
postitati 28.09.15 16:35
|
|
|
Audi S2 2,2 B3 - 1991 -auto vahetas omaniku, paluks lukku
Sai siis soetatud üle pika vahe jällegi Audi.
Kuna viimane S2 läks koledal kombel hingusele siis prooviks sellega ikka pikalt sõita ja HULLU mitte panna, kuigi see on raske
Eelmine auto oli peale S2-e Dodge Ram 1500 Hemi ja see oli naa pehme ja suur, nüüd siis uuesti S2.
Kuna tahtmine oli suur siis eriti ei tinginud, ja sai ostetud, esimesel päeval oli vaimustus, siis kui koju jõudsin hakkasin koos vennaga asja vaatama
ja jah masendus tuli peale. Müüa oli aus ja teatas, et esisillas on juppe mis vajaksid vahetust aga teatas ka et nõnda on pikalt sõidetud ja pole häda
miskit. Ausalt, ega olegi, kere on pisut roostene siit ja sealt, osades kohtades värv kobrutab ja osades kohtades on õhk all, liistud väidetavalt
klaasfiibrist ja värv ripub peal.
Spido pani segast miski 20 üle kiiruse aga kuna sain kaasa teise spidobloki siis see sai vahetatud. Tuleb tunnistada, et lai irve tuli näkku kui
näidiku paneeli maha kakkusin. Seal oli sihuke teibi tuuning, et gabariitide märguande tuld paigal hoida. paar õlut ja umbes 3 tundi hiljem oli spido
vahetatud ja gabariidi lambike paika pandud. Katkine pirn mis alumise otsa kiirust näitab vahetatud. Nüüd spido näitab õiget kiirust ja ka odomeeter
kerib.
Muidugi sain ka kiiruskaamerast trahvi, kui uue autoga koju sõitsin. Siiani pole kätte saanud aga igatahes pildistas mind. Süüdistuseks siis uus auto
ja valetav spido.
Sain kaasa ka talve rehvid.
Vanale omanikule tahaks siinkohal visata peotäie vabandusi seoses meie teise kohtumisega. Olen endast üle saanud ja auto on hinge kasvanud.
Rehvid, muideks, on hakanud õhku pidama ja tõesti esialgse rõhu kao taga võivad olla mu naabrid kes nägid uut autot maja ees ja tahtsid sellele kohta
kätte näidata. Nüüdseks nad ilmselt teavad kelle auto on ja enam rehvid ka rõhku ei kaota .
Ps kas Aava ikka tegutseb, sest esi sild tahab nokitsemist ja taga pidurid tahaks kah kätt saada.
Vaikselt proovin need siis ära teha, millal pole veel selge.
Võrreldes Dodgega siis ostsin juba kustukummi ära ja plaanin hakata kaelalihaseid treenima. Samuti peab rooliga koledal kombel vemmeldama, kuna teed
otsib see auto ikka hullult aga see tuleb ilmselt 18 tollistest velgedest ja laiadest rehvidest.
Seega tagasi Audi omanike seas üle pika aja ja plaan on pikaks ajaks ka S-i meheks jääda.
PPS kes teab kelle S2 ma ostsin siis link auto ajaloo kohta oleks tore, aga teadke klubiliste autode teemasse mul asja pole, sest liikmemaks tasumata.
Satan will claim my soul.
|
|
|
|
Maik
huviline
Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 28.09.15 17:21
|
|
|
Aga kuhu jäid pildid?
|
|
|
Dust Rocket
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal
Auto: avataris on mälestus!!!!
|
|
alfons
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: s2
|
postitati 28.09.15 17:42
|
|
|
Heh, palju õnne ... nostalgia on lahe emotsioon
Kuuldes, et auto kuhugi Maardu kanti sattus, siis oli "süüdlane " juba ette teada!
3 eelmise omaniku teemad on siin foorumis täitsa olemas, nii et maksa aga klubiliikmemaks ära.
Natuke infot leiad SIIT
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 28.09.15 18:45
|
|
|
Aava ikka toimetab. Aga palju õnne ka minu poolt. Nüüd ootame suuri jõu numbreid tulevikuks.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaaiseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 28.09.15 21:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sadguy
P.S. S2 on B4. |
The S2 saloon and Avant are actually based on the next generation B4 platform, and feature a lot of similarities in the rear axle support system to
the later B5 A4 quattro. The B4 platform S2 Avant was also used between 1993 and 1995 as the basis for Audi's RS2 Avant super-sports estate, which
was modified for Audi with assistance from Porsche.
värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
Dust Rocket
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal
Auto: avataris on mälestus!!!!
|
postitati 06.11.15 22:43
|
|
|
OK kuna esisillas on hulgi probleeme, rooliots ja õõtsapuksid jms. Kässaril on kas üks tross puudu, siis tahaks enne talve asja joonde ajada. Kuna
pole Audit kaua omanud, kas Forss on koht, kuhu ma oma silla probleemidega peaks pöörduma, või on mõni muu töökoda kuhu peaks pöörduma. Aava oleks
ilmselt üks koht aga, sealt ei saa ju koju kuidagi kui auto sinna jätta.
Seega Audilased andke nõu.
Satan will claim my soul.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 07.11.15 01:42
|
|
|
Üks inimene keda alati julgen soovitada on Teemo.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.15 09:01
|
|
|
Kunagi ViljarS-i omandis oli siis sai ka korra ringi vuratud sellega ja väga hea masin oli, muidugi differ tuletas end meelde see hetk. Jõudu
vanakesega !
|
|
|
Dust Rocket
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal
Auto: avataris on mälestus!!!!
|
postitati 13.11.15 20:32
|
|
|
Tagaluuk ei tahtnud kuidagi üleval püsida ja ühe käega pool vildakil seal luugi all majandada on ilgelt jama. Sai pisut varuosa alateemas ringi
vaadatud ja klubiliikmelt minu jaoks uued aga muidu kasutatud amordid organiseeritud. Muidugi alternatiiv oleks olnud poolest kehast luugi all olla
kui luuk seljas on, nagu antiloop krokodilli hambus. Tundus kuidagi vähe väärikas.
Peale amortide saabumist, 20 minutit hirmu ja nüüd peab luugi küljes rippuma, et kinni läheks.
Üks vanadest amortidest oli nii tühi/läbi, et vajus oma enda raskuse all kokku. Teine oli enam vähem, aga prügikasti nad siiski lendasid.
Satan will claim my soul.
|
|
|
|
Dust Rocket
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal
Auto: avataris on mälestus!!!!
|
postitati 23.11.15 18:21
|
|
|
Ok panin Forssi aja kinni ja viisin nunnukese sinna kässari trossi lisamiseks ja rooliotsa ja pukside vahetuseks kohale.
Umbes 1 tund möödus ajast kui auto neile üle andsin ja sain kõne.
Pikk jutt sitt jutt siis see mis mulle ette loeti peale veermiku kontrolli.
Vasak rooliots
Õõtsa puksid
Esimeste amortide tolmukatted
Esimene parem sisemine ja vasak välimine veovõlli tolmukate
Poolraami puksid
Tagumine vasak sarniir
Vasak kastipadi
Vasak esimene ja tagumine rattalaager
Esistabikas ja tagumised kondid
Tagumine paraleelvarras
Lekkiv roolilatt
Lekkiv simmer kastil, mis kardaani juures on
Lekkiv Simmer taga diffril, vasak.
Arve 2000 euri koos roolilati vahetusega. Ilma 1200 euri.
Kuna sellist raha kohe pole kusagilt võtta siis palusin, et tehku lekkivad simmerid korda ja pangu kässari tross külge. Mõeldud tehtud.
Veel tunnike ja uus kõne.
Tulemuseks siis see
Tagumised kettad klotsid ja supportid vahetatud, kässar toimib. Simmer diferentsiaalil korras ja arve 595 eur. Kuigi ütlesin, et ärgu pangu S2 trosse
siis see neid ei huvitanud ja sain ikkagi S2 trossid whooping 34,90 per one. naljakas on selle loo juures see, et tross maksab peaaegu samapalju kui
ketas ja klots kokku.
Ketas siis 15,63 ja klots 23,79 euri.
Niipalju siis müüa jutust, et ehk piisab õhutamisest, et tagumised pidurid paremini pidama hakkaks.
Roolilatt maksab miski 560euri ja korpus veel 100 euri ja vahetus 133,33 euri. Homme helistan Remmonisse, kuna eelmisel S-il kah latt lekkis ja nad
tegid korda. Vaatab mis nad hinnaks pakuvad.
Siis kogun plönni ja proovin ülejäänu kah jõudumööda korda teha.
Kasti simmerit nad ei teinudki korda kuna aega ei olnud. Küsisin, et millal saaks teha siis see töödevastuvõtja ütles, jäta auto siis võib olla saab
homme vahetada aga karantiid ei ole, et saab. Mõnus jutt ja jättis väikese sitamaigu suhu see suhtumine.
Ah teel koju avastasin käigukangi tagant tuhatoosi kaanelt väikese okolaad.
Äärmiselt kallis okolaad.
Satan will claim my soul.
|
|
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
postitati 23.11.15 19:07
|
|
|
Mis tagasupportitel viga oli siis? Roolilatt peaks ka iga B4 oma sobima sinna ja neid saab ka odavamalt kui 560 euri ju
The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
|
|
|
|
Dust Rocket
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal
Auto: avataris on mälestus!!!!
|
postitati 23.11.15 19:53
|
|
|
Ega ma seda latti uue vastu vahetada plaanigi. Ilmselt saab seda remontida ja supportitel öeldi olevat, et kuna pole kässari trossi pikalt olnud, siis
mingid vedrud kadunud ja ülejäänu kulunud. Ega ma nende supportite pärast väga muretsegi, nüüd on uued ja peavad vähemalt miski 15 aastat vastu vast.
Ja kuna plaan on selle autoga pikalt sõita siis süda on rahul, et tagumised pidurid on uued ja korras, kuigi ABS ei tööta. Vana omanik võttis kaitsme
välja aga rehvivahetusel leidisin, et esimesel parempoolsel on ABS-i kaabel puru. Sellest ka jamad ABS-iga millele eelmine omanik vihjas.
Satan will claim my soul.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 23.11.15 20:07
|
|
|
Oh kui kena on avastada sellist autot, millega mingeid nippe on tehtud. Mul omal sama protsess käsil. See, et need jubinad kokkuliites kena kopka
maksavad, see on selle asja õige mõnu. Samas kui vaadata, mis uuematel plastmassautodel jupid ja vidinad maksavad, siis on see veel väga odav laks. Ja
sõidumõnu poolest on S ikka omaette klass, olen mina mõne autoga oma elus sõitnud, aga sita ilmaga pole naljalt muud nelivedust, millega sõita tahaks.
Mugavamaid on, aga S ei osteta mugavuse nautimiseks. Soovin sulle kannatust ja närvi, küll sa joone peale saad selle masina.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Maik
huviline
Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 23.11.15 20:07
|
|
|
Kuskilt meelde jäänud... Kas mitte s2 roolilati ülekanne kiirem ei ole, teiste 80 netega võrreldes?!
Seega vana lati taastamine oleks kõige õigem...
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 23.11.15 20:28
|
|
|
Tore näha, et mõni S2 ikka liigub veel.
Muide sinu eelmise S2 mootor koos käigukastiga rändas mingi hetk minu kätte.
Ma omale võtsin sealt kuubiku jaoks kasutusse mootoriploki koos vändaliiniga ja veel nipet-näpet. Selle komplekti käigukast peaks sõitma ringi Tartu
kandis.
Aga edu uue autoga, loodame et seekord ei lähe lappama
|
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
postitati 23.11.15 20:43
|
|
|
Sadulate kohta sportlikust huvist uurisin, need ei maksa "uuena" ka midagi suurt. Latt peaks olema kiirem aga minuteada suuremate mootoritega B
seeria kasutab kõik sama latti. Väiksemaid pole proovinud. ABS andur ise üsna haige hinnaga asi ilmselt odavam leida kuskilt kasutatud käändmik ja
panna sinna uus rattalaager.
Samas pole ise suurem S-i spetsialist aga tore on mõtteid avaldada
The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
|
|
|
|
Dust Rocket
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal
Auto: avataris on mälestus!!!!
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 23.11.15 22:03
|
|
|
"Puusalt tulistades" olid ikkagi roolilattide ülekanded masinatel erinevad, 3B oli 3 pööret otsast otsani, ABY ja ADU oli 2.5. Lihtsurelikel
masinatel oli kas 3.0 või 3.x, täpsemalt väga ei mäleta, pole ka leidnud põhjust mälusopis olevaid teadmisi S2 mudelite osas uuendada
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 23.11.15 22:11
|
|
|
Latiga on ikka nii, et S2 latti ei leia sa mingilt muult quattro kerega coupelt, rääkimata 80q sedaan/avant, nendel on teistusugused latid!(VA S2
sed.avnt./RS2) Miks S2 latt nii kallis on, on sellepärast kuna ta on servotronic latt, teistel mudelitel seda funktsiooni pole, kui just keegi väga
rikas kunagi ammu polnud kui tehasest autot tellima läks!
Olenevalt aastakäikudest on etka sõnul sobitatavad omavahel 7A/3B latid, ning mingil aastal on ka v6 mootoriga isendite latid selle järgi
vahetatavad.
Enamjaolt on ikka nii, et v6'tel on oma latid ja rida viitel va 20v on oma latid ning 3B ja 7A mootoriga isenditel olid eraldi oma roolilatid.
See kiirem latt millest siin juttu korraks tuli on ainult ABY S2'l. Mitte ühelgi teisel S2'l või muud CQ seda ei esine!
Paljalt saab juba asjast mõhku, kui näeb kõrvuti milline paksuse vahe juba nendel kõikidel lattidel on!
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaaiseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
postitati 23.11.15 22:12
|
|
|
Tulistasid õieti, käisin õues proovimas ja 2,6 esivedu oli 3,2-3,5 pööret "lock-to-lock", pigem 3 kanti. Meeles seisab siis proovin teised ka ära
kuigi kas see mingit tähtsust omab...
The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 23.11.15 22:41
|
|
|
Kiku, kui servotronicu osa ignoreerida, siis oskad midagi lati ülekande kohta selgitada? ABY ja ADU olid minumeelest samad, kas 7A/3B olid siis 3
pööret või mis number täpsemalt?
Kuubikulistel olen kohanud siiani 3.2-3.5 kanti ülekandega latte, kuid valim on väike, sellejärgi midagi ei ole mõtet järeldada.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
|