Lehekülgi: 1 2 3 |
Ott_S
klubiliige
Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B9
|
postitati 25.09.15 22:08
|
|
|
VAG grupi diisli skandaal
Ajendatuna siis viimastest uudistest VAG grupi diisli kohta, tekkis huvi uurida, mis kaas-foorumlastel mõttes mõlgub.
Ise tunnen küll nördimust (kuna peres vastav 2013 A4 2.0TDO mootoriga). Me kõik teame ju teame et VAG jagab oma platvorme, mootoreid, käigukaste jne
aga siiski kuna Audi on ju premium selles kategoorias, siis kas poleks suutnud sellest jamast kuidagi eemale hoida?
Mida ma sellega silmas pean on see, et ok, samad KW ja NJ, aga seda reaalselt ka oma puhtas versioonis. Puhta mootoriga. Mitte et lõlitub sisse mingi
arvuti ja ütleb et nüüd vaja teha puhas tarkvara mootori töö. HETKEKS. Nö ülevaatuse ajaks.
Samas artiklipõhiselt konkurendid suudavad siiski enam-vähem lubatu määrustesse jääda. Mida asjast siis arvata?
Kas Audi ei peaks veidi rohkem pingutama?
Link ka minu välja toodud probleemi allikale
http://www.dailytelegraph.com.au/technology/the-who-what-and-why-of-volkswagens-diesel-scandal/story-fnjwq1p2-1227542137162?utm_cont
ent=SocialFlow&utm_campaign=EditorialSF&utm_source=DailyTelegraph&utm_medium=Facebook
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 26.09.15 03:56
|
|
|
No mis siin ikka öelda- julgesid teha, julge tunnistada! Mis kaalutlustel see asi nii lahendati teavad ainult selle tegijad-väljamõtlejad. Mis mootori
tüüp see EA189 on, pole mul aimugi, võib-olla su mure oma A4 pärast on liigne, sest jutt käib A3-st. Kas seda tüüpi mootorit on paigaldatud ka
teistele VAG markidele-mudelitele pole ma suutnud välja lugeda. Äkki ongi, aga kahtlustamine on üks kuradima kehv asi, kui ei suuda tõestada. Las kogu
see teema laagerdub veidi aega, sest ütleb vanasõna- küll aeg annab arutust.
Võime siin foorumis oma mõtteid ja arvamusi avaldada, aga ega sellest suures plaanis küll midagi ei muutu- koerad hauguvad, aga karavan liigub ikka
edasi. Nemad- VAG- on oma portsu kätte saanud ja peavad ise leidma lahenduse. Ja küll leitakse ka mõningad süüdlased. Nagu ikka.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 26.09.15 06:37
|
|
|
Loomulikult pandi teistele ka. Audidest vist ainult a3-le. Nii vähemalt osad uudised kirjutasid. Aktsia langeb ja ka see on hea vahelduseks. Samuti
õeldi, et Mersu, Porsche, BMW ja mitme auto näidud samuti ei ühti lubatuga. Las lammutav veidi ja küll sealt hea teenimise saavad osad. 
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.09.15 09:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Loomulikult pandi teistele ka. Audidest vist ainult a3-le. Nii vähemalt osad uudised kirjutasid. Aktsia langeb ja ka see on hea vahelduseks. Samuti
õeldi, et Mersu, Porsche, BMW ja mitme auto näidud samuti ei ühti lubatuga. Las lammutav veidi ja küll sealt hea teenimise saavad osad. |
A1 sai samuti nimetatud mootori, kuid enamus nendest Seat, Skoda, ja VW mudeli ridades.
Kahtlustus lasub ka A4 ja A6 isenditel, kus kasutusel EA189 mootor.
E: arvatav hetke mudelivalik.
Audi A1
Audi A3
Audi A4
Audi TT
Audi A4 AllRoad
Audi A5
Audi A6
Seat Ibiza
Seat León
Seat Altea
Seat Altea XL
Seat Exeo
Seat Alhambra
Skoda Fabia
Skoda Roomster
Skoda Yeti
Skoda Octavia
Skoda Superb
Volkswagen Polo
Volkswagen Golf
Volkswagen New Beetle
Volkswagen Scirocco
Volkswagen Eos
Volkswagen Jetta
Volkswagen Touran
Volkswagen Tiguan
Volkswagen Passat
Volkswagen Passat CC
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.09.15 11:10
|
|
|
Mina pole küll peast lolliks pööranud ja kodus revolutsiooni korraldanud või oma otsuseid kardinaalselt tagurpidi keerama asunud kui mõni sellelaadne
"roheline" uudis jälle päevavalgele lahvatab (ei mõtle ainult antud teemat). Bensiinimootorid said katalüsaatorid, küll nende diislitega kah midagi
veel paremat välja mõeldakse, et poleks vaja selliseid "koolirahasid" maksta ja elu läheb edasi. Selline usalda, aga kontrolli ongi õige suhtumine,
mis lollustega tegelemist tsiviliseerib. VAG grupist loobuda - no ei aitäh, pole plaanis .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.15 13:19
|
|
|
Tore, kui optimismi jätkub ütlen selle peale. Valdkonna tragöödia seisneb aga selles, et Nox ellimineerimise tehnoloogiatesse on tänaseks juba pikalt
ja pikalt tohututes summades investeeritud aga reaalsed tulemused on hädised. Investoritel on kannatus otsas / katkemas. VAG on kõigest esimene, kes
haledalt vahele jäi. Järgi tulevad ilmselt kohe-kohe vähemalt Hyundai, Renault ja Volvo, kuigi reaalselt on hetkel löögi all eeskätt saksa autotööstus
tervikuna, kus näiteks sama labori tulemustega tiriti BMW X3 kohe skandaali põrandale.
Pikemas perspektiivis aga positiivne pööre igal juhul. Investorid tuuakse kenasti 2 jalaga maa peale ja ühtlasi on selge signaal antud kogu tööstusele
ja tarbijatele, et selline jura ei ole aksepteeritud. Nüüd on valida, kas diiselmootorite efektiivsus muutub veelgi hädisemaks või siis tuuakse juurde
uut raha ning hakatakse kõike nullist uuesti pihta. Mina isiklikult nii optimist ei ole kummagi stsenaariumi osas, sest see on ainult aja küsimus, kui
vähemalt sõiduauto jaoks ei oma lämmatatud diiselmootor mitte mingit huvi ega eelist juba olemasolevate ja järjest kasvavate tehnoloogiate kõrval.
Vastuolulised investeeringud ei ole kunagi universaalselt toiminud ja seetõttu pigem juhtub just see, et jätkub diiselmootorite mõttetuseni
lämmatamine kuni eksisteerib vaeseid koos vaeste riikidega, kes neid ostavad ja jõukam osa maailmast lihtsalt vahetab tehnoloogiat.
|
|
|
|
Ott_S
klubiliige
Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B9
|
postitati 26.09.15 15:21
|
|
|
kps, ega ei hakagi nüüd sellise asja pärast vahetama.
Küsimus ikka minu silmis on see, et tegemist premium grupi autoga Audi puhul.
St et võiks ikka vastava toote saada makstud hinnas. Aga mis nüüd VW'st ja Audi'st saama hakkab saab olema huvitav.
VAG grupi väärtus juba langenud üle 10 miljardi, trahve tulemas mitmekümne miljardi eest (18 USAs ja saab näha palju Euroopa otsa lajatab)
Ei teagi nüüd kas see nii väga kooliraha on, kaldun arvama et sellise summa juures tõmmatakse toote arenduselt otsasi kokku.
Sveits juba lõpetas VAG 2,0TDI müügi
|
|
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: b5 1.8tq, b4 2.2tq
|
postitati 26.09.15 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ott_S
kps, ega ei hakagi nüüd sellise asja pärast vahetama.
Küsimus ikka minu silmis on see, et tegemist premium grupi autoga Audi puhul.
St et võiks ikka vastava toote saada makstud hinnas. |
Kui sa ostsid auto lähtuvalt heitgaaside andmetest, siis saan aru selle "nurina" üle, kui aga ei ostnud, siis saidki ju toote makstud hinnas. Auto
sõidab täna täpselt samamoodi nagu ta sõitis nädal, kuu, kvartal tagasi.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 26.09.15 15:42
|
|
|
Arvestades, et eelmise aasta kasum oli üle 10 miljardi veidi, siis läheb raskeks veidi. Eks seal väike kärpimine kuskilt pea tulema. Kasumit ju vaja
kõvasti toota. Eks tuleb veidi veel oodata, las aktsia langeb ja siis kokku osta. 
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
postitati 27.09.15 10:22
|
|
|
Karm konkurents turul, ei miskit enamat.

|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
GeorgJoo
huviline
Registreerunud 17.05.15
Asukoht: Lääne-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Ott_S
klubiliige
Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B9
|
postitati 30.09.15 14:11
|
|
|
Kuna meedias liigub igasugu erinevat infot, siis uurin siit, äkki müni targem teab.
Kas on nii, et nüüd siis kutsutakse VAG grupi autod tagasi esindustesse ja tehakse lihtne tarkvara uuendus et siis see "roheline" reziim on kohuaeg
peal? Nähutb siis sellega jõukadu?
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.15 14:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ott_S
Kuna meedias liigub igasugu erinevat infot, siis uurin siit, äkki müni targem teab.
Kas on nii, et nüüd siis kutsutakse VAG grupi autod tagasi esindustesse ja tehakse lihtne tarkvara uuendus et siis see "roheline" reziim on kohuaeg
peal? Nähutb siis sellega jõukadu? |
Ei ole minu teada veel lahendust välja pakutud.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.09.15 15:02
|
|
|
Huvitav, mismoodi saadakse autoomanikud vabatahtlikult esindusse oma autot lahjemaks ja janusemaks muutma. (lähtun siin hommiku TV-s autolehe
spetsialisti öeldust). Garantii all olevad saab, kuid teised?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.0 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.15 15:09
|
|
|
See lahendus tuleb ilmselt VW rahadega. Dieselgate raames näiteks riiklikud tehnoülevaatuse osutajad saavad sulli, koolitust ja tehnikat, mis katab
sisuliselt kõik sõidukid.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.15 15:17
|
|
|
Jah nagu narkarid ja narkodiilerid. Vaest Nox-i sõltlast on raske "süstla" otsast lahti saada aga vahel ongi vaja mõni sõda võita 1 mehe kaupa.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.09.15 19:33
|
|
|
Eestis on hetkel uudiste kaudu tuvastatud 2200 + isendit (ilmselt siinsete ametlike edastajate kaudu), kindlasti lisanduvad veel väljaspool riiki
sisse veetud isendid. Tehas pidi edasised toimingud avaldama tulevaks/tuleva nädala jooksul (vöis ka kuu olla).
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
postitati 01.10.15 07:42
|
|
|
EA 189 mootorid leiab siit

|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.15 08:33
|
|
|
Lisaks EA189 on nakatatud ka EA188 ja EA288.
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_emissions_violations
"Volkswagen has also stated that 11 million vehicles sold worldwide are affected in addition to the 480,000 vehicles with 2.0 L TDI engines sold in
the US.[100] According to Volkswagen, vehicles sold in other countries with the 1.6 L and 2.0 L 4-cylinder TDI engine known as Type EA189 are also
affected. This software is also said to affect EA188 and the 2015 EA288 generation of the four-cylinder.[101] Worldwide, around 1.2 million
Skodas[102] and 2.1 million Audis may contain the software, including TTs and Qs.[103] "
|
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.15 10:25
|
|
|
Mu auto kah seal nimekirjas.
Summutiotsad on puhtad, läigivad. Ei mingit tahma, ülevaatusel 0,03%
https://youtu.be/iYZSSNpedro
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.15 10:36
|
|
|
Peenosakesed ja mürgine Nox on erinevad asjad!
https://en.wikipedia.org/wiki/NOx
Tsernobõlis analoogselt ohmud elavad ja kasvatavad radiatsioonist saastatud pinnasel toitu ning söövad seda. Neil samad küsimused, et
radiatsioonisaastust pole ju näha(!)
Küll see tõehetk saabub peagi ka kõikides riikides, et Nox test on vaja lisada TÜV-i. Investorite surve ja lobistide survestus on selle seni eemal
hoidnud aga see on nüüd ainult tehniline nüanss, et kontroll tekitada. See avalik pettus kestis niigi kaua.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.15 10:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yks
Mu auto kah seal nimekirjas.
Summutiotsad on puhtad, läigivad. Ei mingit tahma, ülevaatusel 0,03%
https://youtu.be/iYZSSNpedro |
Tahm pole üldse teema siin. Nox on.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |