Lehekülgi: 1 2 |
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 24.09.15 09:47
|
|
|
Audi A4 S-Line 2.0 125kw Quattro ?
Tere,
mul on paar lihtsat küsimust sellise auto kohta: A4 S-Line
See auto on osalenud avariis ja uurisin omanikult, mis täpselt juhtus. Terve vasak külg (juhiuks, esimene poritiib, esistange ja nipetnäpet) on autol
ära vahetatud, kuna sai haagiselt löögi. Kere ei pidavat kõver olema. Käisin kohapeal ka vaatamas, tundus 5+ olevat. Juhipoolne poritiib natuke kapoti
suhtes irvitas, kuid see oli vägaväga väike vahe, mis võib täitsa paigalduse anomaaliaks ka lugeda. Tööd tehtud kõik esinduses kindlustuse poolt ja
väidetavalt ka A-varuosad.
Proovisõidul erilis anomaaliaid ei tundnud otseselt, välja arvatud madalatel pööretel kerge jõnksutamine?
Kuidas praegused omanikud sellesse mootorisse suhtuvad? Kas keegi on antud autoga natukenegi kokku puutunud?
Plaan oleks võtta liisingusse. Arvan, et hinna ja kvaliteedi suhe on okei. Kindlasti käin enne eelkontrollis ka ülevaatusel ära, et kindlam olla
tehnilises olukorras. Kuid nii igaksjuhuks mõtlesin uurida natuke ka siit foorumist. Küsida ju võib alati?
Tervitades,
Anre
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 24.09.15 10:20
|
|
|
Põhiteemaks on ikka õlipump karteris, hooratas ja pihustid. Uuri, kas on midagi juba vahetatud!
Peale 250 tkm on üldiselt vaja (rohkem!) vahetama hakata ka mitte-nii-kuluosi nagu dpf/kat, genekas, ventilaatorid, erinevad pingutid ning pumbad,
mootoriandurid jms.
Tõenäoliselt tead seda isegi ja teab arvestada oma pakkumises ka liisingfirma.
Sellise auto puhul on küsimus pigem varustuse ja hinna suhtes. "Kvaliteet" sõltub vanusest tulenevalt juba hooldusrahadest.
|
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 24.09.15 10:27
|
|
|
Super!
Ma tegelikult neid asju ei teadnud otseselt, aga uurin järgi. Iseasi, kui palju omanik teab ja kui palju tõtt räägib. See on minujaoks uus mootor ja
väga vähe tean sellest üldse, kahjuks pole viimasel ajal aega leidnud uurmiseks.
Kas muidu vastab tõele, et selle mootori asemel eelistada 3.0 TDI-d? Ehk 171kw või veel parem 176kw. ?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 24.09.15 10:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MrAnre
Kas muidu vastab tõele, et selle mootori asemel eelistada 3.0 TDI-d? |
Kordan nüüd vana tsitaati siit foorumist: Maintenance goes up with power!
|
|
|
|
osaarlane1
huviline
Registreerunud 29.09.14
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.15 10:41
|
|
|
A4 kohta on ikka hind suht kõrge, aga see on ainult minu arvamus.
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 24.09.15 10:42
|
|
|
Arusaadav.
Seega tasub tõsisemalt mõelda tehnilisele olukorrale ikkagi.
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 24.09.15 10:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: osaarlane1
A4 kohta on ikka hind suht kõrge, aga see on ainult minu arvamus.
|
Ta on nõus 9k-ga ära andma. Ja teisalt lisasid on rohkem, kui muudel turul olevatel autodel. Teisalt olen jälginud juba praktiliselt mai kuust saati
erinevaid A4-d ja A6-d ning väga vähe on selliseid masinaid müügis olnud...
Eks A6 oleks isegi parem variant üldse võtta. Seepärast uuringi ka natuke teiste arvamust.
Kuna eelmised ostud on mul aiataha läinud, siis on kohutav kartus ka sees veel
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 24.09.15 10:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: osaarlane1
A4 kohta on ikka hind suht kõrge, aga see on ainult minu arvamus.
|
Sa tahtsid vist öelda B7 kohta, aga vaata siiski varustust- sise ja välis S, värvilised ekraanid, multirool, kero, konks, Xenon, Bose jne.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 24.09.15 14:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: osaarlane1
A4 kohta on ikka hind suht kõrge, aga see on ainult minu arvamus.
|
Sa tahtsid vist öelda B7 kohta, aga vaata siiski varustust- sise ja välis S, värvilised ekraanid, multirool, kero, konks, Xenon, Bose jne.
|
Sees on s-linest ainult istmed. Piilareid vaadates musta lage pole. Sellise varustusega 3.0tdi leiab paar tonni odavamalt, kuid hoolus ja remont on
teisest klassist jah.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.15 14:08
|
|
|
B7 kerel võtaks ma 2.0 diisel quattro. Veab seda kere edukalt ja hooldus kõvasti soodsam.
B8 kerel juba parem 3-ne diisel, mis peab ka veidi vastu ja seal võtaks selle.
Konkreetne isend on tõepoolest hea lisavarustusega A4 kohta, kuid hind on ülemine ots ja võib juhtuda, et seda ei hinnata nii kõrgeks, kui Sul
liisingusse vaja.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 24.09.15 15:02
|
|
|
Kellele mida, 2.0 Q minu teada automaadina ei pakutud?
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 24.09.15 15:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kellele mida, 2.0 Q minu teada automaadina ei pakutud? |
Loomulikult. Maitsed on erinevad.
Ma ütlen ausalt, et B7 kerel automaati ei taha. Esiteks see käigukangi osa on jube rõve, B8-l juba kena (A6-le sarnane).
Aga mulle ka see masin meeldib iseenesest ja liisingutaotluse tegin ära. Elame näeme, mis vastavad üldse. Proovida võib. Esitasin lisaküsimusi ka
omanikule ja vaatab, mis vastab, siis tean edasi toimetada.
Hooratast ja dpf-i eraldi kontrollida vist on raske ? Õlipumba jaoks samuti vist rõhukontrolli vms. vaja? Käiguvahetusel kolinaid otseselt ei kuulnud,
aga ma tegin hästi lühikese sõidu ka.
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 24.09.15 18:45
|
|
|
Ühesõnaga temale teadaolevalt ei tea, et hooratast, õlipumpa jms. vahetatud on. Ainuke mis tema on vahetanud on genekarihm, mootoririhm 190 pealt,
mida ma alguses küsisin kohe ja paar pihustit. Üks pihusti enne teda veel. Seega selline ehku peale minek oleks mõnesmõttes.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 24.09.15 19:24
|
|
|
Meil oli kasutada varasemalt C6 A6 Avant (2005, 3,0TDI, automaat) ja nüüd on selle asemel selline samune B7 A4 Avant (2007, 2,0TDI, manuaal).
Mingisuguse "erilise" (loe: ebavajalik kraam, mida kõik taga ajavad - ventileeritav "sumpsialune", soojendusega rool vms. kraam, mida kellegil
reaalselt igapäevaselt vaja pole) varustusega pole kumbgi auto õnnistatud olnud, B7 isegi kaltsistmed sees. Isegi kui see B7 oleks nahast sisuga, oli
A6 vähemasti 2x parem auto - 3,0TDI mootor koos automaatkastiga oli teisest maailmast võrreldes selle 2,0 manuaaliga, auto oli seest kordades ruumikam
(A6's mahutus ka minu, 202cm, taha istuma, samas kui A4'jas ei mahu isegi 180cm pikkuste inimeste taha mugavalt istuma rääkimata sellest, et
eesistujal mugav oleks, kui keegi tema taga) ja muidugi sõidutunnetus oli ka teisest klassist, kuna A6'l oli S-Line vedrustus ning mina isiklikult
olen sportlikuse austaja (tavalise vedrustusega A6'ga pole sõitnud, seega objektiivset võrdlust ei oska pakkuda).
Ülalpidamise koha pealt ütlen nii palju, et Audi on Audi ning kui odavalt sõita tahad, siis Aasias tehakse väga vahvaid sõiduvahendeid.
Kui mina oleksin selle "lõhkise küna ees", siis alustaksin sellest, et baasparameetrid oleks kas B8 3,0TDI või C6 3,0TDI (kui diislist juttu) ning
ülejäänut ehitaks sealt edasi. Muidugi, minu lähenemine autodesse on selline, et pigem olgu hästi hooldatud (näiteks suurema läbisõiduga autol mõni
suurem töö tehtud a la turbo vahetus vms.), tehniliselt kõige parem versioon selleasemel, et "puhub õhku urruauku" (ma ei tea ausalt, kas
ventileeritavaid istmeid üldse C6 A6'le pakuti, aga kasutan seda piltliku väljendina kirjeldamaks kõiki neid kasutuid lisasid). Veel eelistaksin
võimalikult "uut" autot, kuna aja jooksul ravitakse välja igasuguseid kasvumuresid, näitena kasvõi 165kw mootorid vs. 171 vs. 176.
Need on minu kaks senti. Inimeselt, kellele "elektriline-soojendusega-see ja xenon-too" pole kõige tähtsam.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 24.09.15 19:39
|
|
|
Normaalsete lisadega autot on hiljem endal oluliselt lihtsam müüa kui hall-metallik-planku.
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 24.09.15 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Meil oli kasutada varasemalt C6 A6 Avant (2005, 3,0TDI, automaat) ja nüüd on selle asemel selline samune B7 A4 Avant (2007, 2,0TDI, manuaal).
Mingisuguse "erilise" (loe: ebavajalik kraam, mida kõik taga ajavad - ventileeritav "sumpsialune", soojendusega rool vms. kraam, mida kellegil
reaalselt igapäevaselt vaja pole) varustusega pole kumbgi auto õnnistatud olnud, B7 isegi kaltsistmed sees. Isegi kui see B7 oleks nahast sisuga, oli
A6 vähemasti 2x parem auto - 3,0TDI mootor koos automaatkastiga oli teisest maailmast võrreldes selle 2,0 manuaaliga, auto oli seest kordades ruumikam
(A6's mahutus ka minu, 202cm, taha istuma, samas kui A4'jas ei mahu isegi 180cm pikkuste inimeste taha mugavalt istuma rääkimata sellest, et
eesistujal mugav oleks, kui keegi tema taga) ja muidugi sõidutunnetus oli ka teisest klassist, kuna A6'l oli S-Line vedrustus ning mina isiklikult
olen sportlikuse austaja (tavalise vedrustusega A6'ga pole sõitnud, seega objektiivset võrdlust ei oska pakkuda).
Ülalpidamise koha pealt ütlen nii palju, et Audi on Audi ning kui odavalt sõita tahad, siis Aasias tehakse väga vahvaid sõiduvahendeid.
Kui mina oleksin selle "lõhkise küna ees", siis alustaksin sellest, et baasparameetrid oleks kas B8 3,0TDI või C6 3,0TDI (kui diislist juttu) ning
ülejäänut ehitaks sealt edasi. Muidugi, minu lähenemine autodesse on selline, et pigem olgu hästi hooldatud (näiteks suurema läbisõiduga autol mõni
suurem töö tehtud a la turbo vahetus vms.), tehniliselt kõige parem versioon selleasemel, et "puhub õhku urruauku" (ma ei tea ausalt, kas
ventileeritavaid istmeid üldse C6 A6'le pakuti, aga kasutan seda piltliku väljendina kirjeldamaks kõiki neid kasutuid lisasid). Veel eelistaksin
võimalikult "uut" autot, kuna aja jooksul ravitakse välja igasuguseid kasvumuresid, näitena kasvõi 165kw mootorid vs. 171 vs. 176.
Need on minu kaks senti. Inimeselt, kellele "elektriline-soojendusega-see ja xenon-too" pole kõige tähtsam. |
Põhjalik ülevaade, peaks mainima. Kohati on laused natuke pikad ja raskesti loetavad, aga sain su sisust aru.
Minu kahjuks on see, et ma pole veel A6-ga sõitnud ja Sina just rääkisid mulle augu pähe, et ma peaksin vähemasti proovima minema. Lisade kohta on
tõesti järgmine postitus naelapea pihta. Sellessuhtes müüa hiljem on lisadega autot lihtsam kindlasti. Ei ma ei ole ärimees ja ei tea sellest suurt
midagi, aga loogika ütleb nii. Hoolduse mõttes on ka kindlasti A4-d odavamad, aga ma usun, et saab hakkama ka A6 hooldusega. Seepärast vast ei tasugi
kiirustada.
Teiseks ei meeldi mulle A6 kered niipalju kui A4 kered, jällegi, täiesti maitse asi ju. Selge on see, et ma lähen proovin ka A6 ära. Ja kui tõesti on
nii, nagu Sina mainid, et A6 on oluliselt (isegi 2x) mugavam, siis ma ilmselt otsustan A6 S-Line ja nelikveo kasuks. Kindlasti alla selle ei taha,
sest plangud on plangud ja need mulle lihtsalt ei meeldi. Tee või tina.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 24.09.15 20:51
|
|
|
Eks mu kirjastiil on väga kehv, aga ma loen korduvalt kirjutatu üle ja proovin anda endast parima. Mõne lause saaks mõninga punkti ja mitmeks jagamise
näol kindlasti kõvasti arusaadavamaks.
A6'ga oli meil nii, et kui müüma hakkasime, siis mitmed "ostjad" mainisid, et "see või teine" lisa on puudu, mida nad muidu sooviksid. Isiklikult
minu jaoks polnud sellel autol mitte midagi puudu. Eks see ikka häiris, et esiistmetest ainult juhi oma elektriliselt liigutatav oli, aga kas see on
ka sõiduelamust muutev faktor, on igaühe enda otsustada.
Bose heli oleks olnud tore, kuna väikestviisi melomaan olen minagi, aga originaal "nimetu" süsteem mängis ka täiesti adekvaatset muusikat. Ise
pidasin ostes silmas ainult seda, et oleks S-Line ja kogu lugu. S-Line sisupaketti meil polnud, aga kõige tähtsam sellest oli olemas - eesistmed.
Istmeid sai väidetavalt eraldi juurde valida ning ainus vahe S-Line paketi omadega oli see, et S-Line kirja polnud istmele pressitud. Kas see "tume
lagi" ja mingid liistud on nüüd nii tähtis või mitte, on jällegi maitse asi.
Igaljuhul, enne ostu vali mingi meelepärane ports autosid välja ning sõida nende kõigiga. Kui B7 2,0TDI manuaaliga sõita tahad, siis õigel päeval
peale sattudes võin ka mina seda võimaldada.
NB! C6 omamisest võid natuke lugeda siit - oli ta meil küll ainult aastakese, aga enamvähem kõik sai kirja pandud: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=142811
|
|
|
|
SiimHH
huviline
Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.15 20:57
|
|
|
Kui A4 suuruse poolest sobib, siis mina unustaks selle A6 ja võtaks A4 B7 3.0TDI Quattro automaadi. Hea varustusega 7000€ ringis ja kui nagunii oled
valmis 9000€ ringis kulutama, siis ei ole ju kahju kettide-pingutite-pihustite (võib juhtuda et ei pea neid kulutusi tegemagi) peale see ülejäänud
2000€ panna ja üks väga korralik auto saada. Ei ütleks, et need HOOLDUSkulud nüüd nii palju erinevad 2,0TDI ja 3.0TDI vahel. Tavahooldus - õli ja
filtrid, ainuke vahe ju mõnes õli liitris.
Ehk siis, proovi pigem 3.0TDI A4 ära.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.09.15 03:50
|
|
|
Võin ka kinnitada, et C6 on hoopis teisest klassist auto võrreldes B7- ga. Ja nii ju ongi tegelikult.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 25.09.15 07:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimHH
Kui A4 suuruse poolest sobib, siis mina unustaks selle A6 ja võtaks A4 B7 3.0TDI Quattro automaadi. Hea varustusega 7000€ ringis ja kui nagunii oled
valmis 9000€ ringis kulutama, siis ei ole ju kahju kettide-pingutite-pihustite (võib juhtuda et ei pea neid kulutusi tegemagi) peale see ülejäänud
2000€ panna ja üks väga korralik auto saada. Ei ütleks, et need HOOLDUSkulud nüüd nii palju erinevad 2,0TDI ja 3.0TDI vahel. Tavahooldus - õli ja
filtrid, ainuke vahe ju mõnes õli liitris.
Ehk siis, proovi pigem 3.0TDI A4 ära. |
Ma olen nüüd korraliku koolituse Teilt siit saanud. Üldiselt olen nüüd
otsustanud, et ei kiirusta ja ootan, kuni turule veel masinaid tuleb ja vahepeal proovin ka A6 ära. Siis on teada, mis sõiduelamuse erinevused on. Ma
A6-ga olen väga väga ammu saanud liigelda, seega ei tea praegu tõesti võrrelda. Tuleb ära proovida ja natuke veel kannatada.
Suuruse poolest on A4 tegelt idekas. Ma olen ise kõigest 170 pikk ja rohkem ruumi üldiselt ei ole vajanud. Kõik asjad on tehtud saadud ja sõidud
sõidetud. Kärukonks on mulle jube tähtis Aga selle saab alati lisada.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 25.09.15 08:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimHH
/---/ siis ei ole ju kahju kettide-pingutite-pihustite (võib juhtuda et ei pea neid kulutusi tegemagi) peale see ülejäänud 2000€ panna ja üks väga
korralik auto saada. |
2k eest saad sa ainult pihustid vahetatud, kui paned uued, mitte ei osta kasutatuid.
Ketiliini kohta on segane info, aga tundub et kogu mängu vahetus ikka isuga üle 1k euri.
Automaadil siis dünaamiline õlivahetus umbes 500 euri. Turbiini taastamine ligikaudu 600 euri, kui sisendvõll lendab, siis umbes 800 euri. Viimasele
kahele võib õlivahetuse otsa liita, kui seda pole hiljuti tehtud.
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 25.09.15 09:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimHH
/---/ siis ei ole ju kahju kettide-pingutite-pihustite (võib juhtuda et ei pea neid kulutusi tegemagi) peale see ülejäänud 2000€ panna ja üks väga
korralik auto saada. |
2k eest saad sa ainult pihustid vahetatud, kui paned uued, mitte ei osta kasutatuid.
Ketiliini kohta on segane info, aga tundub et kogu mängu vahetus ikka isuga üle 1k euri.
Automaadil siis dünaamiline õlivahetus umbes 500 euri. Turbiini taastamine ligikaudu 600 euri, kui sisendvõll lendab, siis umbes 800 euri. Viimasele
kahele võib õlivahetuse otsa liita, kui seda pole hiljuti tehtud. |
Päris hirmuäratavad summad!
Sain täna SEB-st ka vastuse ja nemad suure läbisõidu tõttu liisingut ei paku. Teistest pankadest ei hakka praegu pakkumisi võtma.
|
|
|
SiimHH
huviline
Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.09.15 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimHH
/---/ siis ei ole ju kahju kettide-pingutite-pihustite (võib juhtuda et ei pea neid kulutusi tegemagi) peale see ülejäänud 2000€ panna ja üks väga
korralik auto saada. |
2k eest saad sa ainult pihustid vahetatud, kui paned uued, mitte ei osta kasutatuid.
Ketiliini kohta on segane info, aga tundub et kogu mängu vahetus ikka isuga üle 1k euri.
Automaadil siis dünaamiline õlivahetus umbes 500 euri. Turbiini taastamine ligikaudu 600 euri, kui sisendvõll lendab, siis umbes 800 euri. Viimasele
kahele võib õlivahetuse otsa liita, kui seda pole hiljuti tehtud. |
Ketiliini vahetuse eest küsitakse Tartus 1000€, väidetavalt tehase taastatud pihusti 200€tk http://www.auto24.ee/products/kutuse-pihustid-ja-pihustiotsad/audi-a6-3-0-volkswagen-touareg-3-0/986068/
Recros ZF 6HP19A taastatud turbiin 250€, soodukaga 200€+tööraha. (mis selle 600€ eest pakutakse?)
Hea küll, jääb sinna 3000€ tuuri, kui kõik ära teha, aga olgem ausad, kui seda kõike vaja teha, siis peab ikka väga õnnetu käega olema, et sellise
otsa sattuda.
Teistpidi võtta - kui selle 3k€ laod sisse, siis sõidad tavahoolduste peal ikka väga-väga pikalt muretult.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 25.09.15 09:44
|
|
|
Selle kompoti juures on põhimõtteliselt kõik hea, aga mind ennast häiris pisut diislitele omane "mure" - käigud jäävad lühikeseks ja peab ehk liiga
intensiivselt lappama seda mõnukepikest erksama sõidu puhul. Rahuliku sõidu puhul sai liigeldud nii, et käike kasutasin üle ühe 1,2,4,6. Aga jah,
kooslus kui selline 5 väikse miinusega. Proovitud sai sama kere ka 3.0 ja ~150kw diisliga, mis oli samuti manuaalkastiga ja see oli muidugi mõnusama
minekuga. Automaadiga kadus selle kere igasugune võlu nelikvedu nautida - selleks on ikka manuaalkast. Aga jah, lihtsaks liiklemiseks üks lemmikutest
komplektidest. Pole olnud kahjuks võimalust ühtegi bensiinimootoriga isendit samal kerel kõrvale panna.
PS! Samasuguse komplektsuse ja vaata, et paremate lisadega, usutava läbisõidu, mõistlike hoolduste ja üldse väliselt ideaalilähedase liikuri soetas
just enda üks tuttav isik ja hinnaklass jäi kõvasti allapoole sellest pakutust ~7k kanti koos nipet näpet ja esmase registreerimisega (tegemist oli
siis toodud masinaga). Vot võta kinni kui õigustatud see 9+k'd on hetke kuulutuses (sorry müüja kui sa samuti siit klubist oled, aga eks oma silm on
ikka kriimsilm juba auto kõrval seistes ja käega katsudes).
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 25.09.15 10:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
PS! Samasuguse komplektsuse ja vaata, et paremate lisadega, usutava läbisõidu, mõistlike hoolduste ja üldse väliselt ideaalilähedase liikuri soetas
just enda üks tuttav isik ja hinnaklass jäi kõvasti allapoole sellest pakutust ~7k kanti koos nipet näpet ja esmase registreerimisega (tegemist oli
siis toodud masinaga). Vot võta kinni kui õigustatud see 9+k'd on hetke kuulutuses (sorry müüja kui sa samuti siit klubist oled, aga eks oma silm on
ikka kriimsilm juba auto kõrval seistes ja käega katsudes). |
Selge on see, et seda masinat ma võtta ei saagi tänu läbisõidule (võib-olla teised pangad pakuvad). Pangast vastati läbisõidu peale selliselt, et see
võiks jääda alla 200 tuhande ikkagi, mis mõnesmõttes tundub ka loogiline. Ilmselt on nendegi jaoks hind ilmselt kõrge...
Kas B8 kere on juba A4-l korralikum ja mugavam? Ruumilisuse suhtes on ta ikkagi vist väike? Teab keegi ehk rääkida?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|