Lehekülgi: 1 2 |
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 21.09.15 04:41
|
|
|
A8 (d3)
korras
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.09.15 13:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wautzer
Tere.
Audi a8 (d3) , 4.2tdi. 2006.a
Viimased 2 nädalat on ACC-ga probleeme olnud. Autot käivitades kohe kiri ees: ACC not available. Nii on teinud juba 2-nädalat. Samas mõnikord on
jälle täiesti lambist korda läind (üheks sõiduks) ja juba järgmise käivitusega sama kiri ees ning püsikast võib jällegi suu puhtaks pühkida
Nii palju infoks ,et 2013.a on revalis korra seda ACC-d kalibreeritud/seadistatud. Siit küsimus! Kas seda saab kalibreerida ainult revalis? Või on
mõni koht veel ?
Jään vastust huviga ootama.
Tervitades :Keijo |
Kõigepealt tuleb selgeks teha arvutiga, milles probleem on. Võimalikke variante on palju. Soojenduselement näiteks.
Kui kiirte nurk vale, aitab ainult kalibreerimine, kuid vahest on vaja ka uut radari kinnitust ja reguleerpesasid-kruve. Esindus kalibreerib, selleks
on spets peeglid jne. Saada veakoodid, siis saab täpsemalt nõu anda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 24.09.15 08:33
|
|
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.09.15 17:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wautzer
Veakoodid siis sellised:
P1629 : Fault message from automatic distance controller
P1881 : Communication fault with acceleration sensor
Võib arvata ,et selle võib põhjustada see andur ? ning oleks hea küsimus ,et mis anduriga siis täpselt tegemist on ? |
Kehva asjaga oled lugenud koode, isegi anduri tähist pole, muust jutust rääkimata.. Tegu kiirendusanduriga, kuid peast ei oska öelda, kas see on koos
külgkiirendusanduriga või mitte.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 25.09.15 03:22
|
|
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 25.09.15 04:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kõigepealt tuleb selgeks teha arvutiga, milles probleem on. Võimalikke variante on palju. Soojenduselement näiteks.
Kui kiirte nurk vale, aitab ainult kalibreerimine, kuid vahest on vaja ka uut radari kinnitust ja reguleerpesasid-kruve. Esindus kalibreerib, selleks
on spets peeglid jne. Saada veakoodid, siis saab täpsemalt nõu anda. |
D3 puhul loobuti soojenduse kasutamisest 2006. aastast, vähemalt niimoodi Elsawin väidab.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 12.10.15 06:52
|
|
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.10.15 09:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wautzer
Käisin laupäeval külas uues asutuses, klubilisel : PRJ , Sai külge korralik diagnost. Seal selgus ,et ei lase üldse sellele moodulile ligi (ühendus
puudub) ei oska kohe kuskile selle murega pöörduda. On kellegil soovitusi kuhu võiks auto viia ,et saada jälile selle ACC probleemile ?? Nagu ka PRJ-t
ütles siis : distantsi hoidev püsikiirusehoidja on rohkem nuhtlus kui kasutegur. |
Jah, nii ta on. Mina ei soovi endale enam kunagi ACC-ga autot, kuna nagunii seda ei kasutanud. Kunagi ei tea, millise ratturi peale ta mind näoga
esiklaasi pidurdab ja mulle ei meeldi nii sõita. Teine reaalne oht on see, kui eessõitev auto paremale keerab, ja distronic täie hooga ristmikule
lendab jne. Kahjuks pole võimalik seda ka radarita tavalisena kasutada. Tavaline püsikas on väga hea ja kindel asi. (Minu arvamus muidugi).
Aga vaata üle radari juures olev pistik, juhtmed. Võimalik, et on ka mingi kaitse kuskil, peast ei tea A8 kohta. Millisest moodulist sa algselt kirja
pandud vead lugesid?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 13.10.15 04:07
|
|
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.15 04:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wautzer
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Millisest moodulist sa algselt kirja pandud vead lugesid? |
Kui ma ei eksi, oli see Autocom seade |
Millisest moodulist algselt vead, mis postitasid - mootori või käigukasti või millise ? |
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.15 04:33
|
|
|
Vist kaitse 17 vasakul pool.(see mingi vene saidi järgi, kus doc.fail...kaane siseküljel peaks samuti olema label tähendustega jne)
|
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 13.10.15 04:56
|
|
|
.......
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.15 07:30
|
|
|
Kui on soov sellest ACC loobuda saab autos asjad ümber progeda ja püsika kangis tuleb üks juhe läbi lõigata.
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 13.10.15 08:26
|
|
|
.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.10.15 08:34
|
|
|
Sama hästi võib ka tavalise püsikakangi sinna panna!
|
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.15 10:28
|
|
|
Jah vahet pole kas panna tavaline kang või lõigata läbi üks juhe kangi sees. ACC kaitse tuleb ka eemaldada.
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 13.10.15 10:45
|
|
|
..
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.15 12:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wautzer
Tsitaat: | Algselt postitas: beasty
Jah vahet pole kas panna tavaline kang või lõigata läbi üks juhe kangi sees. ACC kaitse tuleb ka eemaldada. |
aga siis tuleb midagi arvutiga ümber seadistada ? ja kui keeruline seda seadistada on, juhul kui acc-d korda ei saa |
Oleneb, millega võrrelda, kui lugeda acc ja ccs retrofit teemasid, siis väga kerge ja lihtsa ümberkodeerimisega tegu ei ole, esmakordsel pusimisel
arvutiga vb kaua aega võtta aga raketiteadus ka mitte...Kui keegi suudaks
kirjutada nö 100% toimiva protsessi step by step kujul, siis oleks lihtne.
Kui kuskil ala 1000 euri küsitakse uute moodulite, sensorite ja töö eest, siis kaaluksin ccs üleminekut kindlasti.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.10.15 12:37
|
|
|
Ei ole väga keeruline. Korra olen seda C6'l maha võtnud/asendanud ja mäletamist mööda jäid ka vearegistrid lõpuks täiesti puhtaks.
|
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.15 12:46
|
|
|
Olen teinud seda mitmel autol ja keerulist midagi pole. Kõui õigesti mäletan siis oli vaja muuta seadeid: mootor, abs, kellad, head unit,
roolimoodul,can geteway ja vist midagi veel .
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 13.10.15 12:54
|
|
|
'
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.15 12:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wautzer
Ehk oskab keegi soovitada, kedagi Tallinnast ? Kes ümber progreks! |
Rocket
|
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 13.10.15 16:43
|
|
|
kõik ok...
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.10.15 18:12
|
|
|
Ehk ei ole seekord kalibreerimise viga ja saad süsteemi ikka nii nagu peab toimima.
Mahakodeerimine oleks siiski viimane lahendus.
|
|
|
|
wautzer
huviline
Registreerunud 09.10.09
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 (d3) 4.2TDI V8
|
postitati 14.10.15 04:06
|
|
|
...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |