Heigo
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 [2.4] Q
|
postitati 18.04.05 11:40
|
|
|
K: Audi 80 B4 (128kw) head ja vead
Plaan on osta selline isend (esiveoline). Sooviks selle auto kohta infot: ülalpidamiskulud, vastupidavus, kütusekulu, mootori põhitõed, kui tihti
vahetada filtreid/õlisid jne..
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
|
Heigo
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 [2.4] Q
|
postitati 20.04.05 16:09
|
|
|
Kas tõesti kellelgi pole selle masina kohta midagi öelda?
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
postitati 20.04.05 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigo
Kas tõesti kellelgi pole selle masina kohta midagi öelda? |
Öeldi juba ju üsna palju Õli ja küttekulu pihta.
Ise võin öelda et oma 2.6 puhul tunnen vähegi niiskema ilmaga puudust neliveost, 2.8 puhul ilmselt tunneks juba kuiva asfaltigagi...
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 20.04.05 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: galen
Öeldi juba ju üsna palju Õli ja küttekulu pihta.
Ise võin öelda et oma 2.6 puhul tunnen vähegi niiskema ilmaga puudust neliveost, 2.8 puhul ilmselt tunneks juba kuiva asfaltigagi...
|
kütusekulu on suhteline, maksimum mis kulutada olen suutnud on 15l/100 ja see talvel tööle ja tagasi 4km otsi sõites. praegune paagitäis tuli
keskmiseks 11l/100 millest maanteel sai korra haapsalus käidud. pidamisega on jah nii, et 2 käiguga sõites ei pea enam väga muretsema, et liiga palju
vajutad ja ratas ringi käima hakkab, esimesega küll. märja asfaldi kohta ei oska veel öelda, pole suvekatega sellist ilma kohanud veel õli kaob tal tõesti kuskile, peale õlivahetust 10k sõitnud ja 4 liitrit juurde
kallanud, samas ei suitse ja ei tilgu kuskilt.
muidu väga mugav auto, jõudu on piisavalt igal pöördel ja sõita saab väga sujuvalt, ei pea käike koguaeg raiuma.
kui V6 ostad siis ikka 2.8, kütusekulu pidavat sama olema, aga sõidurõõm mitte 
vs

|
|
|
|
Heigo
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 [2.4] Q
|
postitati 20.04.05 17:55
|
|
|
Olen kuulnud, et quatro mehed on varem või hiljem võsas käinud, aga eks see olene sõidustiilist
See on kindel, et 2.8 V6 ostan. Nagu numbritest näha, siis "väike vahe" on ikka sees.
Audi B4 (128 kW): 0-100 km/h = 8 sek ja max kiirus 220 km/h
Audi B4 (110 kW): 0-100 km/h = 9,5 sek ja max kiirus 210 km/h
Eks need numbrid olene muidugi sellest, millises seisus masin on.
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.05 05:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigo
Olen kuulnud, et quatro mehed on varem või hiljem võsas käinud, aga eks see olene sõidustiilist
See on kindel, et 2.8 V6 ostan. Nagu numbritest näha, siis "väike vahe" on ikka sees.
Audi B4 (128 kW): 0-100 km/h = 8 sek ja max kiirus 220 km/h
Audi B4 (110 kW): 0-100 km/h = 9,5 sek ja max kiirus 210 km/h
Eks need numbrid olene muidugi sellest, millises seisus masin on. |
see võsas käimine oleneb jah rohkem piloodist...aga fakt on see et 4 ratast on parem kui 2ratast ja sõidurõõm kaks korda(vähemalt) suurem kui
esiveolisega.
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 21.04.05 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigo
Olen kuulnud, et quatro mehed on varem või hiljem võsas käinud, aga eks see olene sõidustiilist
|
vaata ma jälle olen kuulnud et paljud quattromehed on sealt võsast ka välja tagurdanud ja edasi sõitnud 
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 21.04.05 18:44
|
|
|
Osta mu auto ära, seiseb teine nukralt akna all, ootab uut peremeest. Minu auto õlikulu küll praktiliselt puudub. 8000 km eelmisest õlivahetusest
möödas ja juurde valamis vajadust ei ole.
Mis tarvis üldes 2,8l mootorit ostad, kui quattrot ei taha, aru ma ei taipa.
Esiveolist veab 2,0l väga hästi.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 21.04.05 22:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigo
See on kindel, et 2.8 V6 ostan. Nagu numbritest näha, siis "väike vahe" on ikka sees.
Audi B4 (128 kW): 0-100 km/h = 8 sek ja max kiirus 220 km/h
Audi B4 (110 kW): 0-100 km/h = 9,5 sek ja max kiirus 210 km/h
Eks need numbrid olene muidugi sellest, millises seisus masin on. |
93.a. B4 coupe 2.6 110kw 235km/h@~6350rpm (pööretepiire) kui kat'id tühjad olid polnud mingi probleem, viies käik oleks võinud pikem olla 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.04.05 08:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigo
Audi B4 (128 kW): 0-100 km/h = 8 sek ja max kiirus 220 km/h
Audi B4 (110 kW): 0-100 km/h = 9,5 sek ja max kiirus 210 km/h |
93.a. B4 coupe 2.6 110kw 235km/h@~6350rpm (pööretepiire) kui kat'id tühjad olid polnud mingi probleem, viies käik oleks võinud pikem olla |
Tehaseandmed on antud reaalselt, mitte spidomeetri järgi. Spidomeetri progresseeruva mõõtevea kohta võid siit lugeda.
Aga jah, 2.8-t ise ka ilmselt esiveolisena ei ostaks.
|
|
|
workout
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.8 Q 142kw C4 at
|
postitati 22.04.05 09:04
|
|
|
"Esiveolist veab 2,0l väga hästi."
no ma ei tea. sõitsin varem kahe 2L B4ga ja pärast seda 2,6L 110kw ning ... ütleks, et hästi küll ei vea 
|
|
|
Heigo
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 [2.4] Q
|
postitati 22.04.05 10:30
|
|
|
Siis peaks vist quattro peale mõtlema 
|
|
|
Sermon
huviline
Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330xd
|
postitati 22.04.05 10:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigo
Siis peaks vist quattro peale mõtlema |
mitte VIST, vaid KINDLASTI 
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 22.04.05 10:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigo
Siis peaks vist quattro peale mõtlema |
väga õige, audi 80 2,8 quattro - mul üks puhtjuhuslikult pakkuda, väga odavalt kusjuures!
|
|
|
|
Heigo
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 [2.4] Q
|
postitati 22.04.05 14:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tamm112
Osta mu auto ära, seiseb teine nukralt akna all, ootab uut peremeest. Minu auto õlikulu küll praktiliselt puudub. 8000 km eelmisest õlivahetusest
möödas ja juurde valamis vajadust ei ole.
Mis tarvis üldes 2,8l mootorit ostad, kui quattrot ei taha, aru ma ei taipa.
Esiveolist veab 2,0l väga hästi. |
Korralik masin tundub olevat, aga ma lasen tuttavatel Belgiast masina tuua. Saan omahinnaga 
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 22.04.05 14:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigo
Korralik masin tundub olevat, aga ma lasen tuttavatel Belgiast masina tuua. Saan omahinnaga |
ongi korralik, üks mees käis täna proovimas. Ühtegi halba sõna ei tulnud, vaatab ehk läheb kaubaks. Lõppsõna ei ole öeldud e seni veel vägagi müügis!
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 24.04.05 06:35
|
|
|
Minul väike idee modedele.
Nii palju on olnud selliseid küsimusi et kes sellest autost midagi arvab ja kui palju võtab kütet, ja küsitakse nõu jne.
Kui teha siis foorumisse ala teemana juurde selline koht kus ongi kõikide autode võimalikud andmed , graafikud, tabelid pildid jne koos?
Selline pakkumine.
Sorry OT
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.04.05 10:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: syo
Minul väike idee modedele.
Nii palju on olnud selliseid küsimusi et kes sellest autost midagi arvab ja kui palju võtab kütet, ja küsitakse nõu jne.
Kui teha siis foorumisse ala teemana juurde selline koht kus ongi kõikide autode võimalikud andmed , graafikud, tabelid pildid jne
koos? |
Tehnilised andmed me ju võime kuskile üles panna (veeb on valmimisel ja sinna nad ilmselt kunagi ka tulevad), kuid see ei kajasta ju siiski kuidagi
kellegi arvamust konkreetses konfiguratsioonis mudeli kohta. Ok, et teeks foorumisse iga mudeli kohta sellised teemad:
Mida arvad Audi 80-st? (B1)
Mida arvad Audi 80-st? (B2)
Mida arvad Audi 80-st? (B3)
Mida arvad Audi 80-st? (B4)
Kuigi juba nii tuleb neid teemasid paarkümmend, ei kajasta see ikkagi mootori, veoskeemi, mugavusvarustuse jne erinevusi. Ikka leidub inimene, kes ntx
üldises B4 teemas väidab, et 2.0 66kw esiveoline on pask ja ostke kõik omale RS2-d, kuna vot see on auto! Paraku on iga inimese poolt autole
esitatavad nõudmised erinevad. Mõnel on vaja autoga kõik kiirendus- ja ringrajaüritused läbi teha, mõnel lihtsalt paar korda nädalas poes ja kirikus
käia. Mõni on nõus iga kuu 5k eest kütust ostma, mõni tahaks 500-ga hakkama saada jne jne... Seega objektiivset arvamust sel viisil ikkagi ei saaks,
küll aga kuhjaga igasuguseid arvamusi isegi neilt, kes pole kunagi antud mudeliga kokku puutunud, kuid omavad ka ju arvamust asja kohta.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 24.04.05 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: syo
Minul väike idee modedele.
Nii palju on olnud selliseid küsimusi et kes sellest autost midagi arvab ja kui palju võtab kütet, ja küsitakse nõu jne.
Kui teha siis foorumisse ala teemana juurde selline koht kus ongi kõikide autode võimalikud andmed , graafikud, tabelid pildid jne
koos? |
Tehnilised andmed me ju võime kuskile üles panna (veeb on valmimisel ja sinna nad ilmselt kunagi ka tulevad), kuid see ei kajasta ju siiski kuidagi
kellegi arvamust konkreetses konfiguratsioonis mudeli kohta. Ok, et teeks foorumisse iga mudeli kohta sellised teemad:
Mida arvad Audi 80-st? (B1)
Mida arvad Audi 80-st? (B2)
Mida arvad Audi 80-st? (B3)
Mida arvad Audi 80-st? (B4)
Kuigi juba nii tuleb neid teemasid paarkümmend, ei kajasta see ikkagi mootori, veoskeemi, mugavusvarustuse jne erinvusi. Ikka leidub inimene, kes ntx
üldises B4 teemas väidab, et 2.0 66kw esiveoline on pask ja ostke kõik omale RS2-d, kuna vot see on auto! Paraku on iga inimese poolt autole
esitatavad nõudmised erinevad. Mõnel on vaja autoga kõik kiirendus- ja ringrajaüritused läbi teha, mõnel lihtsalt paar korda nädalas poes ja kirikus
käia. Mõni on nõus iga kuu 5k eest kütust ostma, mõni tahaks 500-ga hakkama saada jne jne... Seega objektiivset arvamust sel viisil ikkagi ei saaks,
küll aga kuhjaga igasuguseid arvamusi isegi neilt, kes pole kunagi antud mudeliga kokku puutunud, kuid omavad ka ju arvamust asja kohta.
|
jah selle peale ma kohe ei tulnudki.
Lihtsalt idee oli selles et neid poste on nii palju olnud "mida sellest audist arvata, Kas q-ga auto on hea" jne.
|
|
|
|
mostwanted
huviline
Registreerunud 24.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: coupe 2,8
|
postitati 24.04.05 15:12
|
|
|
Iga käkiga võib põõsas käia...selleks ei pea quattro olema proovi kellegi
2,8st...siis saad aru et see kütusekulu täiesti õigustatud!
|
|
|
Heigo
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 [2.4] Q
|
postitati 09.05.05 11:05
|
|
|
auto.ee kasutaja hinnang Audi 80 B4 Quattro '93 (128 kW):
Välimus: B4 laiendatud rattakoobastega kere jätab meeldivalt jäiga ning tervikliku mulje. Rattad peavad olema vähemalt 15-tollised.
Quattro tagaots võiks ainult pisut madalam olla, tagasilla tõttu on see kergelt üles tõstetud. Sisemuse kujundus äärmiselt ergonoomiline ning
konkreetne.
Sõiduomadus: juhitavus tüüpiline quattrole, üle- ja alajuhitavus vahelduvad kruusateel täpselt siis kui ise tahad. Jäisel maanteel
lendab nagu mööda rööpaid, nelikvedu on talvel üle mõistuse hea. Kuival hakkavad vähegi siledamad suvekummid kurvides vilistama - auto on suht väike,
aga siiski raske. Tänu V6'le ja heale pöördemomendile kiirendab igalt käigult sarnaselt hästi ning ühtlaselt, st mingit turbole omast järsku rebimist
ei ole, kuid istmesse surub küll. 0-100 km/h kestab pisut alla 8 sek, ent peamine V6 võlu (alati olemas, ükskõik, mis pööretel) ilmub maanteel, see,
kuidas auto kiirendab suvalise käiguga 80-120 km/h, võtab alguses hinge kinni. Üksinda linnas sõites piisab paigaltvõtuks vabalt teisest käigust. Nii
ees kui taga on ketaspidurid, ees jahutatavad, lisaks ka ABS, seega päris piisav.
Mugavus: ees on täiesti piisavalt ruumi, tagaiste jääb kõrge tunneli tõttu kolmele kitsaks. Meeldivalt erinevaid sahtleid ning kohti,
kuhu rahakotti, mobiili, cd-plaate ja prille visata. Istmed keskmised, nahksisu aitab väga palju kaasa. Esimeste istmete kõrgus reguleeritav. Aknad
kergelt toonitud, ees on väljavaade täiesti piisav.
Lisavarustus: nahksisu, automaatne kliimaseade, kõik elektriasjad. Ette tuli käetugi ise lisada. Meeletult erinevaid väikseid
vigureid, aga nende töökindlus siiani hea. Audi elektriskeeme on ilmselt millalgi tugevalt täiustatud. Diferentsiaalilukk on liivas või lumes
püherdades omaette rõõm.
Kütusekulu: linnas alates 11st liitrist kuni palju ise soovid. Maanteel läheb 130-140ga sõites täpselt 10L 100/km, kiirusepiiranguid
jälgides 8L 100/km. Mõlemad arvud sisaldavad palju möödasõite, ühtlase kiiruse juures läheb vähem.
Varuosad: quattrost ei taipa paljud mitte kui midagi paraku. Reval auto on kallis ning kahjuks mitte eriti vähem juhm kui väiksemad
tegelased. Tükke saab kätte kergesti, hinnad kõiguvad quattro puhul väga, alati tuleb erinevatest kohtadest pakkumised küsida.
Hind: sellise mootori ja veoskeemi kombinatsioon, väike läbisõit ja ülihea varustus on päris haruldased. Hind ei lange ka õnneks
eriti kiiresti.
Plussid: turvaline ning jäik, ehe sakslane. Meeldivalt pingevaba sõita. Möödasõidukiirendus omaette nauding.
Miinused: eestis on raske leida häid quattro-tundjaid. Õnneks on quattro 2. sugupõlv suht probleemidevaba. Bensiini võiks ju maanteel
vähem võtta.
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 09.05.05 11:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigo
Siis peaks vist quattro peale mõtlema |
Kas mõtled siis juba või ?
|
|
|
Heigo
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 [2.4] Q
|
postitati 23.05.05 13:42
|
|
|
Reedel (27. mai) saan masina kätte 
|
|
|