Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Audi 80 B4 (128kw) head ja vead (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3592)
Heigo
huviline



Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 [2.4] Q

postitati 18.04.05 11:40 Tsiteeri
K: Audi 80 B4 (128kw) head ja vead



Plaan on osta selline isend (esiveoline). Sooviks selle auto kohta infot: ülalpidamiskulud, vastupidavus, kütusekulu, mootori põhitõed, kui tihti vahetada filtreid/õlisid jne..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.05 13:25 Tsiteeri


Õlivahetus
Kütusekulu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Heigo
huviline



Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 [2.4] Q

postitati 20.04.05 16:09 Tsiteeri


Kas tõesti kellelgi pole selle masina kohta midagi öelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 20.04.05 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heigo
Kas tõesti kellelgi pole selle masina kohta midagi öelda?


Öeldi juba ju üsna palju ;) Õli ja küttekulu pihta.

Ise võin öelda et oma 2.6 puhul tunnen vähegi niiskema ilmaga puudust neliveost, 2.8 puhul ilmselt tunneks juba kuiva asfaltigagi...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 20.04.05 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: galen
Öeldi juba ju üsna palju ;) Õli ja küttekulu pihta.

Ise võin öelda et oma 2.6 puhul tunnen vähegi niiskema ilmaga puudust neliveost, 2.8 puhul ilmselt tunneks juba kuiva asfaltigagi...

kütusekulu on suhteline, maksimum mis kulutada olen suutnud on 15l/100 ja see talvel tööle ja tagasi 4km otsi sõites. praegune paagitäis tuli keskmiseks 11l/100 millest maanteel sai korra haapsalus käidud. pidamisega on jah nii, et 2 käiguga sõites ei pea enam väga muretsema, et liiga palju vajutad ja ratas ringi käima hakkab, esimesega küll. märja asfaldi kohta ei oska veel öelda, pole suvekatega sellist ilma kohanud veel :) õli kaob tal tõesti kuskile, peale õlivahetust 10k sõitnud ja 4 liitrit juurde kallanud, samas ei suitse ja ei tilgu kuskilt.

muidu väga mugav auto, jõudu on piisavalt igal pöördel ja sõita saab väga sujuvalt, ei pea käike koguaeg raiuma.
kui V6 ostad siis ikka 2.8, kütusekulu pidavat sama olema, aga sõidurõõm mitte ;)


http://12v.org/engine/images/2_8.jpg vs
http://12v.org/engine/images/2_6.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heigo
huviline



Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 [2.4] Q

postitati 20.04.05 17:55 Tsiteeri


Olen kuulnud, et quatro mehed on varem või hiljem võsas käinud, aga eks see olene sõidustiilist :)

See on kindel, et 2.8 V6 ostan. Nagu numbritest näha, siis "väike vahe" on ikka sees.

Audi B4 (128 kW): 0-100 km/h = 8 sek ja max kiirus 220 km/h
Audi B4 (110 kW): 0-100 km/h = 9,5 sek ja max kiirus 210 km/h

Eks need numbrid olene muidugi sellest, millises seisus masin on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.05 05:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heigo
Olen kuulnud, et quatro mehed on varem või hiljem võsas käinud, aga eks see olene sõidustiilist :)

See on kindel, et 2.8 V6 ostan. Nagu numbritest näha, siis "väike vahe" on ikka sees.

Audi B4 (128 kW): 0-100 km/h = 8 sek ja max kiirus 220 km/h
Audi B4 (110 kW): 0-100 km/h = 9,5 sek ja max kiirus 210 km/h

Eks need numbrid olene muidugi sellest, millises seisus masin on.


see võsas käimine oleneb jah rohkem piloodist...aga fakt on see et 4 ratast on parem kui 2ratast ja sõidurõõm kaks korda(vähemalt) suurem kui esiveolisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 21.04.05 07:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heigo
Olen kuulnud, et quatro mehed on varem või hiljem võsas käinud, aga eks see olene sõidustiilist :)


vaata ma jälle olen kuulnud et paljud quattromehed on sealt võsast ka välja tagurdanud ja edasi sõitnud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 21.04.05 18:44 Tsiteeri


Osta mu auto ära, seiseb teine nukralt akna all, ootab uut peremeest. Minu auto õlikulu küll praktiliselt puudub. 8000 km eelmisest õlivahetusest möödas ja juurde valamis vajadust ei ole.
Mis tarvis üldes 2,8l mootorit ostad, kui quattrot ei taha, aru ma ei taipa.
Esiveolist veab 2,0l väga hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 21.04.05 22:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heigo
See on kindel, et 2.8 V6 ostan. Nagu numbritest näha, siis "väike vahe" on ikka sees.

Audi B4 (128 kW): 0-100 km/h = 8 sek ja max kiirus 220 km/h
Audi B4 (110 kW): 0-100 km/h = 9,5 sek ja max kiirus 210 km/h

Eks need numbrid olene muidugi sellest, millises seisus masin on.


93.a. B4 coupe 2.6 110kw 235km/h@~6350rpm (pööretepiire) kui kat'id tühjad olid polnud mingi probleem, viies käik oleks võinud pikem olla :)


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.04.05 08:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: Heigo

Audi B4 (128 kW): 0-100 km/h = 8 sek ja max kiirus 220 km/h
Audi B4 (110 kW): 0-100 km/h = 9,5 sek ja max kiirus 210 km/h

93.a. B4 coupe 2.6 110kw 235km/h@~6350rpm (pööretepiire) kui kat'id tühjad olid polnud mingi probleem, viies käik oleks võinud pikem olla :)

Tehaseandmed on antud reaalselt, mitte spidomeetri järgi. Spidomeetri progresseeruva mõõtevea kohta võid siit lugeda.

Aga jah, 2.8-t ise ka ilmselt esiveolisena ei ostaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
workout
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.8 Q 142kw C4 at

postitati 22.04.05 09:04 Tsiteeri


"Esiveolist veab 2,0l väga hästi."

no ma ei tea. sõitsin varem kahe 2L B4ga ja pärast seda 2,6L 110kw ning ... ütleks, et hästi küll ei vea :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heigo
huviline



Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 [2.4] Q

postitati 22.04.05 10:30 Tsiteeri


Siis peaks vist quattro peale mõtlema :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Sermon
huviline



Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330xd

postitati 22.04.05 10:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heigo
Siis peaks vist quattro peale mõtlema :)


mitte VIST, vaid KINDLASTI :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 22.04.05 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heigo
Siis peaks vist quattro peale mõtlema :)


väga õige, audi 80 2,8 quattro - mul üks puhtjuhuslikult pakkuda, väga odavalt kusjuures!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heigo
huviline



Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 [2.4] Q

postitati 22.04.05 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
Osta mu auto ära, seiseb teine nukralt akna all, ootab uut peremeest. Minu auto õlikulu küll praktiliselt puudub. 8000 km eelmisest õlivahetusest möödas ja juurde valamis vajadust ei ole.
Mis tarvis üldes 2,8l mootorit ostad, kui quattrot ei taha, aru ma ei taipa.
Esiveolist veab 2,0l väga hästi.


Korralik masin tundub olevat, aga ma lasen tuttavatel Belgiast masina tuua. Saan omahinnaga :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 22.04.05 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heigo


Korralik masin tundub olevat, aga ma lasen tuttavatel Belgiast masina tuua. Saan omahinnaga :)


ongi korralik, üks mees käis täna proovimas. Ühtegi halba sõna ei tulnud, vaatab ehk läheb kaubaks. Lõppsõna ei ole öeldud e seni veel vägagi müügis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 24.04.05 06:35 Tsiteeri


Minul väike idee modedele.
Nii palju on olnud selliseid küsimusi et kes sellest autost midagi arvab ja kui palju võtab kütet, ja küsitakse nõu jne.
Kui teha siis foorumisse ala teemana juurde selline koht kus ongi kõikide autode võimalikud andmed , graafikud, tabelid pildid jne koos?

Selline pakkumine.
Sorry OT


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.04.05 10:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Minul väike idee modedele.
Nii palju on olnud selliseid küsimusi et kes sellest autost midagi arvab ja kui palju võtab kütet, ja küsitakse nõu jne.
Kui teha siis foorumisse ala teemana juurde selline koht kus ongi kõikide autode võimalikud andmed , graafikud, tabelid pildid jne koos?

Tehnilised andmed me ju võime kuskile üles panna (veeb on valmimisel ja sinna nad ilmselt kunagi ka tulevad), kuid see ei kajasta ju siiski kuidagi kellegi arvamust konkreetses konfiguratsioonis mudeli kohta. Ok, et teeks foorumisse iga mudeli kohta sellised teemad:

Mida arvad Audi 80-st? (B1)
Mida arvad Audi 80-st? (B2)
Mida arvad Audi 80-st? (B3)
Mida arvad Audi 80-st? (B4)

Kuigi juba nii tuleb neid teemasid paarkümmend, ei kajasta see ikkagi mootori, veoskeemi, mugavusvarustuse jne erinevusi. Ikka leidub inimene, kes ntx üldises B4 teemas väidab, et 2.0 66kw esiveoline on pask ja ostke kõik omale RS2-d, kuna vot see on auto! Paraku on iga inimese poolt autole esitatavad nõudmised erinevad. Mõnel on vaja autoga kõik kiirendus- ja ringrajaüritused läbi teha, mõnel lihtsalt paar korda nädalas poes ja kirikus käia. Mõni on nõus iga kuu 5k eest kütust ostma, mõni tahaks 500-ga hakkama saada jne jne... Seega objektiivset arvamust sel viisil ikkagi ei saaks, küll aga kuhjaga igasuguseid arvamusi isegi neilt, kes pole kunagi antud mudeliga kokku puutunud, kuid omavad ka ju arvamust asja kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 24.04.05 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Minul väike idee modedele.
Nii palju on olnud selliseid küsimusi et kes sellest autost midagi arvab ja kui palju võtab kütet, ja küsitakse nõu jne.
Kui teha siis foorumisse ala teemana juurde selline koht kus ongi kõikide autode võimalikud andmed , graafikud, tabelid pildid jne koos?

Tehnilised andmed me ju võime kuskile üles panna (veeb on valmimisel ja sinna nad ilmselt kunagi ka tulevad), kuid see ei kajasta ju siiski kuidagi kellegi arvamust konkreetses konfiguratsioonis mudeli kohta. Ok, et teeks foorumisse iga mudeli kohta sellised teemad:

Mida arvad Audi 80-st? (B1)
Mida arvad Audi 80-st? (B2)
Mida arvad Audi 80-st? (B3)
Mida arvad Audi 80-st? (B4)

Kuigi juba nii tuleb neid teemasid paarkümmend, ei kajasta see ikkagi mootori, veoskeemi, mugavusvarustuse jne erinvusi. Ikka leidub inimene, kes ntx üldises B4 teemas väidab, et 2.0 66kw esiveoline on pask ja ostke kõik omale RS2-d, kuna vot see on auto! Paraku on iga inimese poolt autole esitatavad nõudmised erinevad. Mõnel on vaja autoga kõik kiirendus- ja ringrajaüritused läbi teha, mõnel lihtsalt paar korda nädalas poes ja kirikus käia. Mõni on nõus iga kuu 5k eest kütust ostma, mõni tahaks 500-ga hakkama saada jne jne... Seega objektiivset arvamust sel viisil ikkagi ei saaks, küll aga kuhjaga igasuguseid arvamusi isegi neilt, kes pole kunagi antud mudeliga kokku puutunud, kuid omavad ka ju arvamust asja kohta.


jah selle peale ma kohe ei tulnudki.
Lihtsalt idee oli selles et neid poste on nii palju olnud "mida sellest audist arvata, Kas q-ga auto on hea" jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mostwanted
huviline



Registreerunud 24.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: coupe 2,8

postitati 24.04.05 15:12 Tsiteeri


Iga käkiga võib põõsas käia...selleks ei pea quattro olema:)proovi kellegi 2,8st...siis saad aru et see kütusekulu täiesti õigustatud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heigo
huviline



Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 [2.4] Q

postitati 09.05.05 11:05 Tsiteeri
auto.ee kasutaja hinnang Audi 80 B4 Quattro '93 (128 kW):



Välimus: B4 laiendatud rattakoobastega kere jätab meeldivalt jäiga ning tervikliku mulje. Rattad peavad olema vähemalt 15-tollised. Quattro tagaots võiks ainult pisut madalam olla, tagasilla tõttu on see kergelt üles tõstetud. Sisemuse kujundus äärmiselt ergonoomiline ning konkreetne.

Sõiduomadus: juhitavus tüüpiline quattrole, üle- ja alajuhitavus vahelduvad kruusateel täpselt siis kui ise tahad. Jäisel maanteel lendab nagu mööda rööpaid, nelikvedu on talvel üle mõistuse hea. Kuival hakkavad vähegi siledamad suvekummid kurvides vilistama - auto on suht väike, aga siiski raske. Tänu V6'le ja heale pöördemomendile kiirendab igalt käigult sarnaselt hästi ning ühtlaselt, st mingit turbole omast järsku rebimist ei ole, kuid istmesse surub küll. 0-100 km/h kestab pisut alla 8 sek, ent peamine V6 võlu (alati olemas, ükskõik, mis pööretel) ilmub maanteel, see, kuidas auto kiirendab suvalise käiguga 80-120 km/h, võtab alguses hinge kinni. Üksinda linnas sõites piisab paigaltvõtuks vabalt teisest käigust. Nii ees kui taga on ketaspidurid, ees jahutatavad, lisaks ka ABS, seega päris piisav.

Mugavus: ees on täiesti piisavalt ruumi, tagaiste jääb kõrge tunneli tõttu kolmele kitsaks. Meeldivalt erinevaid sahtleid ning kohti, kuhu rahakotti, mobiili, cd-plaate ja prille visata. Istmed keskmised, nahksisu aitab väga palju kaasa. Esimeste istmete kõrgus reguleeritav. Aknad kergelt toonitud, ees on väljavaade täiesti piisav.

Lisavarustus: nahksisu, automaatne kliimaseade, kõik elektriasjad. Ette tuli käetugi ise lisada. Meeletult erinevaid väikseid vigureid, aga nende töökindlus siiani hea. Audi elektriskeeme on ilmselt millalgi tugevalt täiustatud. Diferentsiaalilukk on liivas või lumes püherdades omaette rõõm.

Kütusekulu: linnas alates 11st liitrist kuni palju ise soovid. Maanteel läheb 130-140ga sõites täpselt 10L 100/km, kiirusepiiranguid jälgides 8L 100/km. Mõlemad arvud sisaldavad palju möödasõite, ühtlase kiiruse juures läheb vähem.

Varuosad: quattrost ei taipa paljud mitte kui midagi paraku. Reval auto on kallis ning kahjuks mitte eriti vähem juhm kui väiksemad tegelased. Tükke saab kätte kergesti, hinnad kõiguvad quattro puhul väga, alati tuleb erinevatest kohtadest pakkumised küsida.

Hind: sellise mootori ja veoskeemi kombinatsioon, väike läbisõit ja ülihea varustus on päris haruldased. Hind ei lange ka õnneks eriti kiiresti.

Plussid: turvaline ning jäik, ehe sakslane. Meeldivalt pingevaba sõita. Möödasõidukiirendus omaette nauding.

Miinused: eestis on raske leida häid quattro-tundjaid. Õnneks on quattro 2. sugupõlv suht probleemidevaba. Bensiini võiks ju maanteel vähem võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 09.05.05 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heigo
Siis peaks vist quattro peale mõtlema :)


Kas mõtled siis juba või ?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heigo
huviline



Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 [2.4] Q

postitati 23.05.05 13:42 Tsiteeri


Reedel (27. mai) saan masina kätte :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]