Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 tdi afn 81kw ei käivitu peale generaatorita käivitust (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2318)
ats59002112
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.11
Kasutaja on eemal

Auto: b4 1,9 66kw

postitati 07.07.15 21:03 Tsiteeri
1.9 tdi afn 81kw ei käivitu peale generaatorita käivitust



Tere! audi b5-el 99a keerasin küljest ära veepumba, generaatori, generaatori rihma, roolivõimu pumba, rihma pinguti ja alumiinium korpuse mille küljes need kõik käisid. Vaja oli vahetada vee pump, rihma pinguti, soonrihm ja generaatori vabajooksu sidur. Lahti ühendasin ka generaatori juhtmed. Et vaadata kas ja kui palju väntvõlli otsas olev soonrihma ratas viskab (lamerihma pinguti laperdas tühipõõretel) käivitasin auto, kuid mootor hakkas madalatel põõretel katkuma ja raputama. Summutist tuli väga palju suitsu/tahma. Plaanis oli auto vaid korraks käivitada u 10 sekundiks. Peale seda keerasin uued ja korras vanad osad uuesti kokku. Kuid probleem sama, niikui enne, ei käivitu mootor sammuti. Kas tegin lahtiste geneka juhtmetega käivitades masinale liiga? Geneka poolne Jäme plus juhtme klemm oli teibiga ära isoleeritud, ei saand lühist.
Veel niipalju et auto esiots u 20cm kõrgemal kui tagumine. Sõitsin enne remonti pakkude peale. Karteris kaa natuke palju õli paar mm üle õlivarda max-i. Aga see ei tohiks põhjustada seda. Mõtlesin ka auto käima tõmmata/vedada teise autoga aga läks juba pimedaks õues... kust veel viga võiks otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.15 22:00 Tsiteeri


Kaabel külge ja uurida mis juhtus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
varemax
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008

postitati 08.07.15 04:41 Tsiteeri


Puusalt pakun, kas sai õhumulli küteseringis, õhu toru lahti, mingi temperatuuri pistik lahti.
Milline se suits on? valge? must?.
Igaljuhul se et generaatori rihma peal polnud ja klemmid lahti.. küll kuidagi midagi halba teha ei saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
varemax
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008

postitati 08.07.15 04:43 Tsiteeri


Kindlasti mitte hakkata nööriotsas käivitama,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 08.07.15 11:47 Tsiteeri


Pigem on just niimoodi, et käivitamise ajal lülitatakse generaator (elektriliselt) üldse välja, et mootori väntvõlli pöörlemiskoormus oleks väiksem.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ats59002112
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.11
Kasutaja on eemal

Auto: b4 1,9 66kw

postitati 10.07.15 06:58 Tsiteeri


Kaabliga mootoril veakoode ei näitand. Kahtlustasin et viskas nukal/pumba rattal rihma hamba üle. Võtsin rihma maha ja panin märkkide järgi paikka. Kuid ikka sama lugu-turtsub vaid käivitades. Tõstsin siis pumba rihmaratta ühe hamba võrra edasi ja ka tagasi, kuid mõlemal korral ei luband/käivitund üldse. Voolikud, tepslid juhtmed paigas nii kui enne.
Remondi ajal võis lühist ikkagi saada generaatori 1- kahest peenemast juhtmest, mille otsas 0-(ümmargune) klemm. Geneka ergutus juhe võibolla...
proovisin käivitada kaa eetriga- korraks jäi paarisaja põõrde peale tööle kuid ei midagi enamat. Vahetan täna kütuse filtri ära. Remondi ajal sai selle kinnitused lahti võetud ja teise asendisse (küliti) tõstetud, et rohkem ruumi oleks tegutseda. Äkki sai filtri põhjasete/vesi liikuma ja ummistas filtri üldse ära. Mõistus suht otsas juba....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ats59002112
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.11
Kasutaja on eemal

Auto: b4 1,9 66kw

postitati 10.07.15 09:19 Tsiteeri


Suits mis käivitades mootori puterdamise ajal summutist tuleb on must, nagu vanal traktoril külmalt käivitades...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 10.07.15 18:25 Tsiteeri


Igaks juhuks võiks uurida, et kust see peenike ergutusjuhe tuleb, võib-olla põletas mingi kaitsme läbi ja mingi süsteem on veel rivist väljas koos sellega. Hetkel ei saa ise skeeme vaadata, olen vale arvuti taga.
Kas rihmamärgid said muidu korrektselt kontrollitud, et klapikambrikaas maha jne.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
varemax
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008

postitati 11.07.15 07:07 Tsiteeri


Kontrolli kas kütus pihustisse jõuab, kui jah siis tõmba mootori aju temp andur küljest lahti ja käivita, peab kasvõi lubama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
varemax
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008

postitati 11.07.15 07:13 Tsiteeri


Selle mootoril armastab kergelt üle tõmmata väntvõlli rihmaratas ja sellest juba piisaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ats59002112
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.11
Kasutaja on eemal

Auto: b4 1,9 66kw

postitati 12.07.15 07:19 Tsiteeri


Kõik need asjad, mis siin kirjas said proovitud, peale temperatuuri anduri. Lõin käega ja panin paela külge, et saaks esmaspäeva hommik linna ,,esindusse,, viia. Siis hiljem kohvi juues meenus et olin cooleri ja kollektori vahelt ära keerand lõdviku. prahi/sodi sisse sattumise vältimiseks olin kaltsu jupi kollektori poolsesse plast toru otsa toppind. Ja selle sinna unustand käivitamise hetkeks :) mootor imes selle hetkega Sisse ja jäi kollektorisse kinni, ummistas ära. Nii tugevalt oli kinni, et näpitsatega oli tükk sikutamist, et kätte saada :) nüüd mootor nurrub niikui kiisu, kuna rihma märgid said täpselt paika pandud.
häbi lugu küll (kõik oma lohakusest)....aga suured tänud kaasa mõtlemast ja vastuste eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
varemax
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008

postitati 12.07.15 08:01 Tsiteeri


:D kes teeb,sellel ikka juhtub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.8% - SQL: 65.2%]