Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 c5 4.2Q lambda??? (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1155)
ovrsoo
huviline



Registreerunud 24.11.14
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.15 20:37 Tsiteeri
A6 c5 4.2Q lambda???



Tere mitu lambdat on 4.2Q 1999.a 2või 4? Seis siis selline et mootor käis ilusti, panime arvuti taha vaatasime vigu ainuke oli lambda. Kustutasime vea, nii kohe hakkas mootor tühikäigul lonkama. Pööretel pole midagi aru saada ega sõidu aeg.
Vahetasin täna küünlad siis üle-ühe olid küünlad väga tahmased teised aga ilusad.
Ja keegi universaal katid all keevitanud kas need söövad lambda eluiga?
Loodan lambda vahetusega asjad korda saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 09.06.15 06:59 Tsiteeri


Ei ole küll mingi spetsialist igasuguste mõõtmiste alal, aga enda 4,2 (S6 2000.a.) oli hiljuti analoogne viga. Lasin huvi pärast arvuti taha ühendada, et leida põhjus, miks tühikäik külma mootoriga kergelt lainetab. Mäletamist mööda näitas mingit pisikest anomaaliat- oli vist lambda bank 2. Viga kustutati, mõõdeti lambdade toimetamisi. Kõik oli justkui OK. Ja siis hakkas üks lambda jamama- tühikäigul kadus, pööretel töötas. Ja tühikäik läks väääga hulluks. Kuna viibisin ise kõrval, selgitati kogu protsessi olemust selliselt, et sain ka aru, mis ja kuidas. Aga miks- see selgus siis, kui mootorit ergutati aerosooliga, algul õhuvõtu kaudu (pöörded tõusid kergelt, käik läks mõneks sek ühtlaseks, seejärel hakkas taas rabelema) pärast aga pihustati karterituulutuse klapi avadesse. Klapp kaputt! 20 min pärast oli paigaldatud uus klapp ja kõik oli korras- ei mingit lainetust, rabelemist, TK rahulik. Tühikäigul imes niivõrd palju lisaõhku, et üks lambda läks lolliks.
Küünlaid ei ole torkinud, katid all originaalid. Ja kui on paigaldatud universaalid, mis vastavad mootori kubatuurile, ei peaks need ka midagi mõjutama. Kindlasti võib keegi vastu vaielda. Aga kuna 2,8 on paigaldatud universaalid, pole 9 aasta jooksul ise küll kogenud mingeid muresid tänu nendele.
Ja lambdasid on sellel aastakäigul kaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ovrsoo
huviline



Registreerunud 24.11.14
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.15 10:04 Tsiteeri


Milline lambda on Bank2 Sensor1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.06.15 10:35 Tsiteeri


Lambda vahetusega ilmselt korda ei saa. Soovitan normaalset diagnostikat, kus aru saadakse ka, kuidas mootorielektroonika töötab, mitte lihtsalt veakoode ei loeta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 09.06.15 11:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ovrsoo
Milline lambda on Bank2 Sensor1


On muidu juhipoolne ülemine/esimene.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ovrsoo
huviline



Registreerunud 24.11.14
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.15 03:21 Tsiteeri


Tere.

Eile vahetati siis lambda mis oli testriga môôtmisel täiesti kutu. Auto hakkad väga ilusti käima. Ning mōne minuti pärast õrn plärtsumine see sumpsi kaudu hästi kuulda. Kui arvutiga jälgisime lambda tööd (data value3-4 %) siis value 4 kukkus peale käivitamist mõne minuti jooksul 0% peale. Vajutad gaasi jääb uuesti ilusti käima mõneks minutiks.

Vahetatud sai eile siis kõik vaakum voolikud paljud olid katki ser jubq paremini käima, bank 2 lambda sai tehtud ja temp andur.

Praeguse seisuga öö ja päev kui enne. Auto liigub palju paremini ja mootor sõites kohe parema häälega. Aga ikka, see väike ebaûhtlane käimine oleks vaja ka üles leida. Sai brake cleaneriga pihustaud ei tôstnud pöördeid ega midagi, nagu oli pakutud eelnevas postituses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]