Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi b6 kompuutriga probleem! (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1125)
Rix383
huviline



Registreerunud 17.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.15 04:43 Tsiteeri
Audi b6 kompuutriga probleem!



Tere, peale aku klemmi lahti yhendamist läksid mingid koodid sassi ja alguses enamus asju kellade plokkis ei töödanud. Peale pikka nettis surfamist sain teada et vcds-iga instrument- adaptation- kanalid 060;061ja 062 koodid olid nulli läinud. Trükkisin siisuued koodid sisse (mis ross-tech soovitab) ja kôik asjad hakkasid tööle v.a. range mis näitab kogu aeg 2000km. Olen proovinud môningaid muid koode ka kuid tööle ei taha kuidagi hakata, vahest viskab sekundiks mône väiksema nr. kuid viskab kohe 2000km uuesti tagasi. Tegemist siis 2003a. 132kw quttroga värviline display ja rns-d. Kas see auto omab fuel sensor kahte ka? Sest selle näitaja on 280ohmi ja näitab 0liitrit paagis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 27.05.15 04:56 Tsiteeri


Quattro'l peaks jah kaks andurit olema.
Vastava kodeeringuga antakse sellest ka kellaplokile teada.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix383
huviline



Registreerunud 17.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.15 05:39 Tsiteeri


vaadates neid adaptatione siis seal oli see deaktiveeritud ja kui aktiveerisin siis viskas veakoodi sisse, kahjuks hetkel tööl ja oma tegemistest täpsemat infot peast ei oska öelda. Kuid päeva teisel poolel uurin asja uuesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 27.05.15 05:57 Tsiteeri


Kodeering ja adaptsioon on kaks eraldi asja.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix383
huviline



Registreerunud 17.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.15 07:23 Tsiteeri


Sry veits vôhik sellel teemal kuid kodeering oli ja tundub olevat OK, kuid seda adaptsiooni tehes olen saanud kôik muud asjad tööle uuesti, v.a. siis see range näitaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 27.05.15 08:31 Tsiteeri


No selles mõttes, et konkreetselt adapt. 060, 061, 062 ei saa kompuutrit sisse ega välja lülitada, samuti mitte kütuspaagi suurust ega andurite konfiguratsiooni muuta.

PS. Täiskompuutri saab adapt. 019 alt välja lülitada, kuid sõiduulatust (range) jääb ikka näitama. Nii et sellest pole siin abi.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix383
huviline



Registreerunud 17.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.15 11:49 Tsiteeri


Kui nyyd täpselt rääkida selleat probleemi saagast siis algselt kui akult klemmi maha vôtsin ja uuesti peale panin siis syyte sisse keerates tundus kôik korras olevat v.a. eelsyyte kyynla tuli ei läinud kordagi pôlema. Kui auto käima panin viskas ôli taseme tule displayle ja peale kytuse ja temp. seieri muud ei töödanud, tahhokas,spidokas, armatuuri valgus ja muud tulukesed. Netist leitsin saidi kus keegi kirjeldas sama jama kuna oli valest kohast järelturu makile voolu vôtnud. Ja seal oli siis kirjas et need adaptsioonid on nulli läinud (can kommunikAtsioonid mingid). Nii kui uued nr. sinna sisse lôin hakkasid kôik uuesti tööle. Ja kui sôitma hakkasin siis mingi hetk panin tähele et see km mis kytusekoguga veel sôita saad aina suurenes, kuni jôudis sinna 2000km peale ja siiani see seal istub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix383
huviline



Registreerunud 17.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.15 11:56 Tsiteeri


Iseenesest kyttuseseier, hetke kytusekulu ja keskmine kytusekulu on ok. Ma igaks juhuks viskasin selle fuel sensor 2 juttu ka sisse kuna ma ei teadnud kas see yltse mul olemas on . Igal juhul tundus mulle see takkistus imelikuna. Vôimalik jah et selle sensori ja selle range näitajaga pole mingit seost.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix383
huviline



Registreerunud 17.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.15 13:05 Tsiteeri


Siit sain siis algupärasele probleemile vastuse http://www.audizine.com/forum/showthread.php/424296-Err-I-broke-my-instrument-cluster


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.4% - SQL: 72.6%]