Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: MÜÜDUD: Audi 100 C3 1.8 - 1988 - Undercover (Vastuseid: 53 | Vaatamisi: 11141)
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.04.15 20:12 Tsiteeri
MÜÜDUD: Audi 100 C3 1.8 - 1988 - Undercover



Tervist taas! Mõtlesin, et teeks ka teema oma "uue" Audi kohta. Peale punast B3-e on vahepeal läbi käinud nii mõningaid autosid ning sattusin Sigrari otsa. Vahetasin selle enda VW Jetta Mk2 (1.3 40kw) vastu ja võrreldes Jettaga see ikka tunduvalt suurem, vaiksem, mugavam ja roostekindlam. Esmane registreerimine masinal 1988 ning edasi veab teda 1.8 66kw monopritsega mootor. Ja kusjuures üllatavalt hästi liigub, kuna tühimass 1100kg ainult selle suure auto kohta. Kütusekulu on ka väiksem kui eelmise Audi 80 Avandi (2.0 66kw). Eelmise omaniku käes oli see auto kaheksa aastat, ning selle aja vältel väidetavalt vahetatud kõik liikuvad silladetailid, pritse, ning enamus piduritorusid ning kõik pidurivoolikud ja aku. Peale toomist sai siis tehtud põhjalik salongi puhastus, kuna seda polnud see auto ilmselt aastaid näinud ning 14" plekkveljed said asendatud 16" valuvelgedega, mis tegid välimuse ilusamaks. Lisadeks siis elektrilised peeglid, mehaaniline katuseluuk, kesklukk, kärukonks, plokisoojendus, roolivõim (nüüdseks asendatud tavalise lati vastu liigsete probleemide tõttu), 4x kohtvalgustid, kõrvalistuja peeglivalgusti, veluursisu, lisa pidurituli.

TEHTUD TÖÖD kronoloogilises järjekorras:

* Eemaldasin hiiglasliku massilüliti armatuurist. Lüliti oli seal sellepärast, et aku jooksis tühjaks pidevalt. Vend pani lüliti augu peale ajutise lahenduse.
* Vahetasin spidoplokil mitu pirni välja.
* Kinnitasin süütelukusüdamiku, kuna see oli seal lahtiselt sees ja kippus koos võtmega välja tulema.
* Vahetasin välja originaalmaki vähe tänapäevasema vastu.
* Panin tagumised uksed lukustuma. Uste sees olid lukustusnuppude plastiktüüblid puruks, asendasin need.
* Puhastasin põhjalikult salongi ning lae.
* Parandasin esimestel ustel juhtmekimbud liitekohtades. Ilmselt seal peituski salajane aku tühenemise probleem.
* Eemaldasin vana signalisatsiooni ja immo jäägid armatuuri seest ning ühendasin signa/immo paigaldamise tagajärjel lõigutud juhtmed õigete juhtmetega tagasi.
* Eemaldasin klaasilt liimi, millega üritati kunagi peeglit tagasi liimida.
* Panin aku peale korralikult kinni.
* Vahetasin välja kesklukupumba, kuna vana ei tahtnud tööd teha. Nüüd töötab kesklukk ka.
* Vahetasin ära tagumised püstakud, kuna vanad olid liiga läbi et ohutult liigelda. Asemele said gaasiamordid.
* Vahetasin ära roolivõimuõli - eelmine omanik oli rohelise asemel punast õli sisse pannud. Pesin roolivõimu süsteemi uue õliga läbi ka ning hiljem vahetasin sellegi uue vastu. Nüüd peaks korras olema.
* Vahetasin ära kõik summuti kummitripid, kuna nad oli puruks või kohe purunemas.
* Pagasniku polstrid/matid pesin puhtaks.
* Kütusefilter vahetatud.
* Pagasniku polstrit/matid taas sisse paigaldatud.
* Peegel kinnitatud klaasi külge korraliku liimiga.
* Kässer pingutatud, nüüd hea.
* Summuti parandatud, tagumine klamber uus.
* Käigukasti hoovastiku simmer vahetatud.
* Ees uued pidurikettad.
* Kõik piduriklotsid vahetatud.
* Roolilatt koos piduripommi, võimendi ja anumaga eemaldatud ning asemele pandud tavaline amordiga latt.
* Roolilatil sai vahetatud ka kaitsekumm.
* Hüdraulilise pidurivõimendi asemele paigaldatud vaakumvõimendi.
* Viimased vahetamata pidurivoolikud ja torud nüüdseks uute vastu välja vahetatud.
* Uus piduriõli + kogu süsteemi õhutamine.
* Juhipoolne küljetiib asendatud väga korraliku tiivaga.
* Käigukanginupul rajad valgustatud punase LED-iga.
* Ülevaatus puhtalt läbitud.
* Klapikambrikaane tihend vahetatud.
* Nukkvõlli simmerling vahetatud.
* Mootoriõli, filter ning hammasrihmarullik vahetatud (313769km peal).
* Uus juhipoolne rooliots paigaldatud.
* Uus kundepoolne veovõlliots + kaitsekumm.
* Uus kundepoolne amordi läbilöögipuks + tolmukaitsekumm.
* Hammasrihm vahetatud (314439km peal).
* Süütepool vahetatud.
* Kõrvalistuja pool uus esimene amort.
* Vajalikud keretööd tehtud, üle värvitud.

VAJA TEHA:

* Polegi midagi.

Kõik vahetust vajavad jupid juba soetatud ning tasapisi käib ka nende juppide vahetus. Tehtud juba nii mõndagi aga nagu näha siis teha veel palju. Kuid nokitseda mulle meeldib ja midagi ülejõu käivat hetkel "to do" listis pole. Mõned pildid siis ka:

03.04.2015 - 16.04.2015
http://www.upload.ee/image/4660841/1.jpg
http://www.upload.ee/image/4660842/2.jpg
http://www.upload.ee/image/4660844/4.jpg
http://www.upload.ee/image/4660846/5.jpg
http://www.upload.ee/image/4660847/6.jpg
http://www.upload.ee/image/4660848/7.jpg
http://www.upload.ee/image/4660849/8.jpg
http://www.upload.ee/image/4660850/9.jpg

24.05.2015
http://www.upload.ee/image/4739321/20150523_204739.jpg
http://www.upload.ee/image/4739322/20150523_204810.jpg
http://www.upload.ee/image/4739323/20150523_205050.jpg
http://www.upload.ee/image/4739324/20150523_211129.jpg

25.05.2015
http://www.upload.ee/image/4740731/20150524_191040.jpg
http://www.upload.ee/image/4740733/20150524_192055.jpg

05.06.2015
http://www.upload.ee/image/4761775/IMGP0225.JPG

Esimesel pildil siis mu eelmised kaks autot: Avant ja Jetta. Praeguseks siis aitab jutust, eks hakkan vahetevahel teemat täiendama kui midagi uut jälle ära teen/lahendan. Tagasiside ja soovitused oodatud.

:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert.P
huviline



Registreerunud 02.08.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1994

postitati 23.04.15 19:42 Tsiteeri


Sigari kerega Audi on ikka mugav, ning näeb mõnus välja.
Edu temaga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 27.04.15 12:42 Tsiteeri


Kena Sigar, enda omaga võrrelda ei anna. Kuid, küsimus,miks tahad panna võimendita latti? Neid võimendita latte eriti ei liigu, ise mõtlen just vastupidisele variandile. :) Pole see roolivõimendi latti remont ka enam mingi eriline kunst.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.15 06:40 Tsiteeri


Tänud heade sõnade eest :). Miks ei anna võrrelda? Latt naksub tagasi sirgeks keerates ja see piduripommi teema seal kapoti all roostetab koos selle süsteemi torudega, tuleks ilmselt kunagi ka need välja vahetada. Eks vaatab, kas ja mida pakutakse, siis mõtleb edasi ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 28.04.15 07:46 Tsiteeri


Piduripommi saaksin pakkuda, samuti latti, mis mäletamistmööda ei leki. Saad lasta lahti võtta ja korda teha, siis vahetad oma vana vastu ja vana võid remondifondi vastu anda.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.15 22:59 Tsiteeri


Läksin siiski seda teed, et eemaldasin võimendiga lati, pumba, pommi, pidurivõimendi ja asendasin need tavalise lati ja vaakumvõimendiga. Rool polegi eriti raske kusjuures, sama nagu Audi 80 oli :). Uued pildid esimeses postituses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 24.05.15 14:20 Tsiteeri


Kui saladus pole kuidas siis võimendita lati leidsid ja palju see maksma läks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.15 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: StS
Kui saladus pole kuidas siis võimendita lati leidsid ja palju see maksma läks?
Leidsin selle nii, et küsisin ühelt varuosamüüjalt siin foorumis (Petroff) ja tegi mulle pakkumise:

Võimendita latt 20€
Vaakumpump koos vaakumtoruga 15€

Hiljem ostsin juurde roolilati kaitsekummi, 13€.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.15 20:15 Tsiteeri


Kuna otsin väiksemaid velgi, siis auto all olevad veljed müügis: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=153158&page=1#pid761472 . Lisasin pilte ka teistest autodest, mille all need olnud. Kasutaja Kermo144 on teadlik tema pildi laenamisest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert.P
huviline



Registreerunud 02.08.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1994

postitati 31.05.15 20:53 Tsiteeri


Mõnus masin.
Hoia teda hoolega, sest tulevikus võib tegu olla hinnalise autoga;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.15 21:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert.P
Mõnus masin.
Hoia teda hoolega, sest tulevikus võib tegu olla hinnalise autoga;)
Eks ma ikka üritan hoida jah :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.06.15 08:36 Tsiteeri


Nüüd siis uued veljed käes, nädalavahetusel krutib ehk alla ja käiks ülevaatusel ka ära, kuna sai läbi. Ise usun, et peaks ülevaatuse läbima küll - summutijooks ja pidurid tehtud, klaasid tuled terved, sillad tunduvad ka tihedad olevat. Kuid eks seda näeb :). Vahepeal soetasin Pentax peegelkaamera ka lõpuks, eks nüüdsest hakkab paremaid pilte tulema ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.15 12:02 Tsiteeri


Sai siis ülevaatusel käidud ja läks puhtalt läbi :). Gaaside mõõtmiseks ei pidanud isegi tuuritama hakkama. Kui sondi sisse lükkas, olid juba tulemused paigas :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.15 09:49 Tsiteeri


Sai siis eile ettevõetud kellaplokivahetus. Ma ei tea, kas keegi sellist asja varem teinud on, vähemalt internetiavarustest mingit vastust ei saanud, aga plokk sai siis valitud selline:

http://www.upload.ee/image/4763360/IMGP0257.JPG

Paigaldain ta ilusti armatuuri sisse ära, selleks tuli armatuuri ja kellaplokki natukene sobivamaks teha, kuna C3 plokk oli ~5cm lühem. Jätsin selle 5cm jupi armatuuri sisse peitu. Aga nagu näha, siis sobib ja kinnitub kenasti. Täna tõstan pistikutes juhtmed ka ümber, kuna sisud neil erinevad. Panin elektriskeemide järgi juba Excelis tabeli kokku, kuhu milline juhe minema peab, et kõik vajalikud funktsioonid töötavad. Plokk võetud 2.0 103kw Audi A6 C4 pealt, seega peaks kõik toimima kenasti. Kui kõik hästi läheb, saab õhtul ülevaatlikumaid pilte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.15 20:59 Tsiteeri


Sai siis paigaldamine lõpuni viidud. Juhtmed pistikutes ringi tõstetud ning voila, kõik töötab (sh ka madala bensiini taseme tuluke). Ainus asi, mis natuke mööda näitab, on tahhomeeter. See näitab ~100-150 pööret rohkem kui tegelikult on. Aga muidu väga rahul uue plokiga, palju vingem kui vana sahtliga plokk :D. Järjekordse kellaploki õnnestunud upgrade'i pildid siis:

http://www.upload.ee/image/4764413/IMGP0280.JPG
http://www.upload.ee/image/4764414/IMGP0281.JPG
http://www.upload.ee/image/4764415/IMGP0282.JPG

Edit: pöördeid näitab õigesti tegelikult, külmalt lihtsalt pöörded ju kõrgemad veidi tühikäigul :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
treilop
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant

postitati 06.06.15 21:17 Tsiteeri


Päris hea! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 08.06.15 07:32 Tsiteeri


Võta see kaine peaga sõitmise kleps ära. Ususn, et suudad niisama ka kaine püsida roolis. :D Ei pea kole meeldetuletus olema ja ilusat vaatevälja rikkuma.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Indrek06
huviline

Avatar


Registreerunud 12.11.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4

postitati 08.06.15 09:23 Tsiteeri


Vaadates esimesi pilte, siis on armatuuris olnud massilüliti mis on hiljem eemaldatud ning mille auku see kleeps nüüd vist varjab. :D Veljed sobisid alla muidu? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.15 10:50 Tsiteeri


Hehe :). See kole kleeps on seal jah massilüliti augu varjamiseks (1,5cm x 3cm umbes). Hetkel pole sinna midagi paremat panna. Muidu peaks tegelt uue liistu lihtsalt ostma. Aga jah, meeldetuletust pole tõesti vaja, suudan kaine küll püsida :D. Jah, veljed sobisid alla küll muidu, pärast poole saab ehk pilte ka ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.15 11:57 Tsiteeri


Nii, sai siis käidud Riias. Tripp kannatas suht palju auto pärast :mad:. Esiteks, mõni aeg enne trippi hakkas häält tegema täiesti suvalisel keeramisel pooltelje ots (ilmselt kunde poolne, kuna sealt tuleb hääl). Ei kartnud seda eriti, kuid Riia linnas ähvardas täitsa ära laguneda see - hakkas kahtlaselt hüppama, nagu tõmbaks miskit vahele. Seda siis keeramise peal ja mõni aeg peale keeramist. Avastasin ka kapoti alt sellise asja, et süütepool ajab peajuhtme juurest vett vms vedelikku välja, kuna seal ümber oli kõik märg. See vist otseselt sõitu kuidagi ei seganud, aga väga veider. Sai siis ära kuivatatud ja tagasi otsa pandud. Ning summuti hakkas katalüsaatori juurest plärisema, vajab nüüd keevitustõid. Plaanis on ära eemaldada need roostes originaalkinnitused ja uued torujupid katalüsaatorile keevitada + klambrid peale. Vat mis tegi 699km trip mu Audile siis :D. Pildike siis, kuidas veljed auto all istuvad:

http://www.upload.ee/image/4773048/IMGP0365.JPG

Aga see polnud kõik. Järgmisel päeval, peale koju jõudmist, tuli tahtmine hammasrihma kate maha võtta. Otsest põhjust polnudki. Ja avastasin sellise asja:

http://www.upload.ee/image/4773049/IMGP0466.JPG

Jah, rihm jookseb viltu peal ja 1/3 rihma ära söönud selle tõttu. Kahju küll. Aga tuleb ette võtta rihmavahetus siis lähipäevil. Samuti tekkis veel üks küsimus, et miks üks tagumine nurk on autol kõrgemal kui teine? Hiljuti sai pandud taha 2 gaasiamorti ja jäi suht hea, kuid alati kunde poolne osa on natuke kõrgemal (ratta ja koopa vahe on suurem kui teisel pool).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 11.06.15 13:16 Tsiteeri


Vedas suht viimasel hetkel. Loodan, et saad kiirelt tehtud ja vanakese jälle liikuma.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 14.06.15 15:08 Tsiteeri


Napp vedamine peaks ütlema, kuid miks see rihm viltu jookseb? Kas isepingutav rihma rull on siis vahetamata jäetud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.15 15:50 Tsiteeri


Napikas jah ja loodetavasti saan nüüd lähipäevil ära teha, rihm olemas nüüd. Seal pole isepingutuvat rulli vaid on tavaline, mis on vahetatud juba. Peale vahetust vist hakkaski viltu jooksma ma arvan. Kõik iseenesest nagu õige ja sirge, kuid põhjus teadmata veel, miks viltu jooksma hakkas. Tuleb enne uue rihma paigaldamist välja selgitada, mis tal häda oli :D. Oli plaanis täna tegutseda, kuid sadama hakkas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.15 22:55 Tsiteeri


Tegus päev mööda saadetud. Vahetasin ära siis hammasrihma. Vana rihma sööbimise põhjust ma üles ei leidnudki, naabrimees arvas, et äkki panin liiga pingule rihma ja tänu sellele hakkas kiskuma. Nüüd igatahes probleemi pole ja rihma ei söö enam. Panime ka süüte õigeks, liigub paramini kohe teine. Avastasin ka vaakumlekke pritse juures, mis sai ka kiire lahenduse. Peale neid töid sai ette võetud kunde poolse veovõlliotsa ja amordi vahetus (lekkis). Avastasin põhjuse, miks ots ragisema hakkas - varjatud kohast oli kaitsekumm katki ja liiva ning vett oli sealt sisse saanud. Õhtuks sain kõik kokku ja sain ka proovisõidu teha, enam ei ragiste keerates. Kahjuks amort, mille secondhand'ist ostsin, on läbi. Sain küll soodsalt Bilsteini gaasiamordi, mis pealtnäha oli nagu uus, kuid .. Aga saan ehk varuosamüüjaga mingi kokkuleppe, et saaks teise :). Amorti vahetades panin ka uue läbilöögipuksi ning tolmukaitsme. Väike pildike ka uuest otsast:

http://www.upload.ee/image/4781664/IMGP0535.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.15 16:32 Tsiteeri


Sai siis vähe asjatatud taas. Vahetasin esimese amordi ära. Sain varuosamüüjaga kokkuleppele ning ostab vana amordi tagasi. Ei hakanud enam kasutatud amorti ostma ja võtsin poest kohe uue. Hea, et C3 ja C4 kerel saab esimest amorti vahetada ilma püstakut eemaldamata ja seda kapoti alt. Summutil oli ka üks kummitripp kaduma läinud, ostsin selle ka uue. Pildike vana amordi eemaldamisest:

http://www.upload.ee/image/4788996/IMGP0542.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 77.8% - SQL: 22.2%]