OLIVIA
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 turbo
|
postitati 02.04.05 23:51
|
|
|
Suur jama
Kas audi 200 t, 86a on peal lamda andur?Kurat midagi jubib hirmsalt,kui auto külmalt käima panna siis on normaalne aga 2 minutit lasen käija siis
hakkavad pöörded kõikuma.Hetkeks paneb põlema mootori vea tule ja siis tahab nagu välja surra,siis kustub tuli ära ja pöörded jälle normis nii mudkui
kõigub,sõita ei anna kohe üldse.Kui hoian pöörded 2000 peal siis ei muuda pöördeid ja ei pane ka põlema mootori vea tuld.Milles võib olla asi??Äkki
oskab keegi aidata?
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 03.04.05 06:08
|
|
|
täpsusta mis mootoriga sul masin on. neid tehti nii 134kw kui ka 121kw mootoritega. esimesel pole lambdat, teisel jälle on...samas ei usu et asi
lambdast on. kas kõik õhulõdvikud on terved?pritsepead pole keegi kruttinud?, tühikäigu mootori võiksid üle kontrollida ja vajadusel läbi pesta,
samuti tasuks üle kotrollida ja puhastada kütte surve juht regulaator.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.04.05 07:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
täpsusta mis mootoriga sul masin on. neid tehti nii 134kw kui ka 121kw mootoritega. esimesel pole lambdat, teisel jälle on...samas ei usu et asi
lambdast on. kas kõik õhulõdvikud on terved?pritsepead pole keegi kruttinud?, tühikäigu mootori võiksid üle kontrollida ja vajadusel läbi pesta,
samuti tasuks üle kotrollida ja puhastada kütte surve juht regulaator. |
lisaõhk ega tühikäigumootor ei pane mootorituld põlema nii, et tasub ikka lamdat kah kontrollida.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 03.04.05 07:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
täpsusta mis mootoriga sul masin on. neid tehti nii 134kw kui ka 121kw mootoritega. esimesel pole lambdat, teisel jälle on...samas ei usu et asi
lambdast on. kas kõik õhulõdvikud on terved?pritsepead pole keegi kruttinud?, tühikäigu mootori võiksid üle kontrollida ja vajadusel läbi pesta,
samuti tasuks üle kotrollida ja puhastada kütte surve juht regulaator. |
lisaõhk ega tühikäigumootor ei pane mootorituld põlema nii, et tasub ikka lamdat kah kontrollida. |
Ja kui mu see tuluke põlema hakkas siis oli asi det anduris nii et ka selle korras olek tasub üle vaadata ta tavaliselt lihtsalt praguneb ära sest
ta(moto) bloki küljepeal.
aukoht:http://www.zone.ee/simosoop/stuff/det.JPG?2
Minu oma oli seal paigatud jne aga tegelt ta varjestatud juhe nii et seda paigata ei ole võimalik!
Ei tea ainult kas 200 ka selline asi just selline välja näeb ja kas tal üldse on.
|
|
|
|
OLIVIA
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 turbo
|
postitati 03.04.05 17:30
|
|
|
Ausalt öeldes,ei ampsa ma Audi mootorist sittagi.Seal seda elektroonika jama üsna usinasti peale topitud.Mootorist niipalju,et 2,2 ja
134kw.Õhulõdvikud terved,vahetasin välja ka kõik peened voolikud mis tundusid kahtlased.Kus asub ja milline on tühikäigu mootor??Kus ja milline on ka
kütte surve juht regulaator?Üks tark arvas,et äkki on tühikäigu regulaator relee tuksis,mis kostate??
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 03.04.05 18:39
|
|
|
Mulle tundub kõige reaalsem viga olevat siiski kütusega, täpsemalt selle surves/surve puudumises. Esimesena kahtlustaks juhtrõhu regulaatorit (ploki
vasakul küljel, 2 bena voolikut ja pistik küljes). Aga alusta sellest, et kontrolli surved ära. Õpetus siin: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ficis.html#fuelp Konkreetne jutt käib küll MC mootori kohta kuid numbrid peaksid
enamvähem samad olema. "Warmup regulator control pressure" e. juhtrõhu regulaatori kontroll surve - see huvitab Sind kõige rohkem.
Tühikäigu mootorist räägitakse siin: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=4255#pid39682 Kontrolli, et Sul oleks peal õige relee/juhtplokk, neid mõnikord
vahetatakse suvaliselt jne. Selle jubina õiget koodi ma kahjuks ei tea...
Veakoode oled lugenud? Kontrolli üle. Protseduur selline (jutt küll KH kohta, aga samuti peaks ka KG toimetama): http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufkh.html
.
Praegu nagu rohkem ei teagi... viga võib olla ka täiesti ebanormaalselt lihtsas asjas. Näiteks mõne temp. anduri juhe katki vms. Vana auto puhul
täiesti reaalne...
|
|
|
OLIVIA
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 turbo
|
postitati 03.04.05 19:13
|
|
|
Aitähh,hakkan nuputama ja asju üle kontrollima.
|
|
|
Vector
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b6
|
postitati 04.04.05 14:14
|
|
|
endal on aegajalt sama mure (Audi B4 85kw) et kui auto käima panna ja lasta kohapeal töötada (talvel soojeneda) siis hakkab tõrkuma, aga kui peale
käivitamist kohe kaasipedaali korraks vajutada ja lasta siis edasi käia siis jääb korralikult käima...siiamaani pole viga avastanud..
|
|
|