Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 08.01.04 19:12
|
|
|
Tühikäigumootor!
Tere!
Loen siin igasugu jutte pöörete kõikumisest. Ise tean mootorist samapalju kui lehm lennumasinast. Nüüd hakkas minu audi 2.0 e monopritse(vist 1989a),
mootor 3A kah sellist pulli tegema, et soojalt hakkavad pöörded ca 1300 ja 1100 vahel korrapäraselt kõikuma. Seda teeb ta küll üsna harva aga ju on
parem eos asja kallale asuda. Kas saaks mõni hea inimene riputada pildi ja osutaks ära kus see jupp asub seal? Või ehk on keegi kuskil tartus või
keilas ning ei peaks paljuks mulle seda juppi ise näidata. Tahaks seda läbipesemist proovida kuid selleks peab ju teadma milline see välja näeb. Keegi
mu tuttavatest aga seda ei tea Veel parem, kui keegi teaks mõnda kohta kus
mõni oskaja mees selle kiirelt peseks/puhastaks mõistliku hinna eest? Või hoopis lambda pepus? Ka seda ei mõista ma ise kontrollida.
jään ootama soovitusi kus putidada või võimalikult piltlike seletusi kuidas ise teha.
Hannes
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.04 13:00
|
|
|

paar minutit kruvikeerajaga tööd (klambrid lahti) ja käes ta ongi... siis veidi brake cleanerit või muud sarnast sisse ja loputama... pärast ilusasti
puhtaks/kuivaks on peaks hea olema !
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 10.01.04 12:32
|
|
|
Tnx
See pilt oli väga abiks. Nüüd ma siis lõpuks tean milline see välja näeb
Suured tänud
Hannes
|
|
|
mouse
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.7 Quattro
|
postitati 10.01.04 17:41
|
|
|
kui see ei aita,siis näiteks minul oli Halliandur pees.see on see andur,mis jagab kütust vastavalt mootori temperatuurile.see vahetati ära pikal
tänaval(Tartus).seal üks asjalik mees on ja normaalne hind.
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 11.01.04 00:51
|
|
|
äkki räägid teistele ka täpsemalt kus halliandur asub või näitad piltti.
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
Matti
huviline
Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant
|
postitati 11.01.04 12:09
|
|
|
Mul endal pees küll ühtegi andurit ei ole,aga olen kuulnud(ja ka näinud), et Hall`i andur on jagajas see jupp,mis kommutaatorile impulsi annab.Võib
olla,et eelkõneleja pidas silmas lambdaandurit?
|
|
|
mouse
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.7 Quattro
|
postitati 11.01.04 16:40
|
|
|
see ei ole lambda andur,ikka halli-andur ehk nukkvõlli otsaandur.nii mulle vähemalt öeldi seal.
tänapäeval on need autod nii elektroonikat täis,et ega ise enam ei julgegi midagi näppida seal.vanasti oli hea.puhusid karbussi düüsid läbi või lasid
jagaja kontaktid liivapaberiga üle ja jälle edasi.
|
|
|
Matti
huviline
Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant
|
postitati 11.01.04 17:56
|
|
|
Nukkvõlli asendianduri vea korral ei tohiks mootor üldse käivituda.
|
|
|
TarvoL
huviline
Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
|
Juul
huviline
Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.9 D 94a.
|
postitati 21.01.04 15:48
|
|
|
minu audil on ka samasugune mootor nagu sellel audivennal ja mul ka tühikäigul pöörded möllavad. mõtlesin ka, et otsiks üles ja peseks läbi, aga ei
leia ka üles seda!
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi rs6, c5
|
postitati 22.01.04 08:44
|
|
|
mul ka a 80 1,8 pööretega selline jama, et paned auto käima lööb kohe 1000p siis sekundi pärast umbes 500p peale ja tahab välja surra aga siiis saab
jälle hoogu ja jääb kõikuma sinna 700 ja 1000 vahele. Kuid mingi 10 sekundi pärast jääb ilusti 800p peale seisma. Saa siis aru. Nagu aru saan lööb
mootori käivitamise raputusega midagi rivist välja ja kui mootor stabiliseerub jääb ilusti tööle. Ma olen seal kapoti all koputand ja selgus, et kui
ma löön rusikaga õrnalt vastu õhuklapi peal olevat kummi ollust siis lööb pöörded julm alla ja tahab välja surra aga saab hoo mingi 3seki pärast
tagasi ja jääb jälle ilusti tööle.
kas siin on kaa võimalik et on äkki tühikäigu mootor rapub ja oleks vaja puhastada v midagi sellist. ja kus selllisel mootoril see üldse asub.
või on viga pritsungis. n. kui tuhikäigu kruvile pritsepeas peale vajutad tõmbab mootoril samamoodi hinge kinni kui koputades..
probleem on siinkohal suur aga äkki kellelgi on viitsimist süveneda TÄNKS
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 22.01.04 10:31
|
|
|
Tervist, oman audi 100 2.2 101kw 87/88a ja auto võtab kahtlaselt palju kütust külma mootoriga...mitte lihtsalt palju vaid väga palju ja kui kylmalt
auto tööle panna, siis töötab ytlaselt kuid minuti pärast on sama lugu, et laseb pöörded 500-le (hakkab välja surema, kui siis tõstab tuurid
3000-3500-ni ning siis jälle langevad 500-le ja nii ca 5min). Samas kui syyte sisse keeran hakkab tühikäigu mootor suht palju lärmama ning vibreerib
kahtlaselt(auto mootor ise veel ei tööta). Olen selle mootori ka ära pestnud aga ikka ei midagi. Ja kas auto törkumine soojast peast võib ka tühikäigu
mootorist tuleneda? Vahest on tunne kui tööle lähen, et jätan auto tööle kuni tööpäeva lõpuni...mootor pysib soojana ja võtab vähem bensiini kui
hakata teda pärast soojaks sõitma 
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 22.01.04 11:01
|
|
|
ti Big
No sa vennas ajad küll tiba mööda juttu, ei vibreeri ega lärma sul see tühik.mootor midagi. Põhjus on lihtsalt kuskil mujal.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 22.01.04 11:29
|
|
|
No kuule, ma keeran syyte sisse ja tyhikäigu mootor vibreerib...lisan veel kord, et AUTO MOOTOR ei tööta...kusjuures ta on lärmakas, ega ma seda kõike
lambist ei võta...postitasin selle kirja kuna tahan teada kas ta peab vibama või mitte....kui ta on ikka mootor siis ta võib isegi vibreerida, mina
seda ei tea. VB on see per...ses
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 23.01.04 08:14
|
|
|
Omal tühikäigu mootor suriseb vaevu kuuldavalt, kui kõrvupidi juures ei oleks ei saagi aru kas töötab või mitte.Mingit vibra ka ei tohiks olla.
|
|
|
|
TarvoL
huviline
Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 23.01.04 16:12
|
|
|
Nooo VAATAME seda pilti mida siin üleval aadr. ennem näitasin veel kord ja oleks tore kui keegigi oskaks öelda kus see tühikäigu mootor asub.
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 24.01.04 12:52
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Omal tühikäigu mootor suriseb vaevu kuuldavalt, kui kõrvupidi juures ei oleks ei saagi aru kas töötab või mitte.Mingit vibra ka ei tohiks olla.
|
Järelikult pole mul see tühikäigumootor just korras...kusjuures külmaga autol süüde sisse
keerata, ,,pläriseb,, ta rohkem(salongi on kuulda) seejuures väga ebaühtlaselt. Tundub, et pean hakkama uut vaatama kuna
praegune on igat pidi läbi pestud aga midagi paremaks pole läinud. Usun, et see eriti odav lõbu ei ole 
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 25.01.04 21:00
|
|
|
tre
Tsitaat: | Esialgne postitaja MaQQu

paar minutit kruvikeerajaga tööd (klambrid lahti) ja käes ta ongi... siis veidi brake cleanerit või muud sarnast sisse ja loputama... pärast ilusasti
puhtaks/kuivaks on peaks hea olema ! |
sorry et nii loll olen aga mis asi see brake deaner on millega seda puhastataxe ja palju see maxab???
|
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
|
Juul
huviline
Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.9 D 94a.
|
postitati 26.01.04 11:16
|
|
|
räägite siin nendest pöörete kõikumistest ja tühikäigumootorist. mul tekkis aga huvitav küsimus! kui palju neid pöördeid siis tühikäigul peaks olema.
mul enda audil 1.8 66kw on kuskil 1100-1200 ringis. on seda palju? kas ei peaks alla 1000 olema või ongi audidel nii palju?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 26.01.04 11:49
|
|
|
olenevalt mootori tüübist 850- 1000.See siis rida mootorite puhul.Üle 1000 viitab juba sellele,et miski asi on paigast ära .
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 26.01.04 14:08
|
|
|
Ma selle junni oma coupel vahelt minema viskasin, asjandus nimelt kord töötas ja kord mitte, nimelt kippusid pöörded sooja mootoriga sinna 2k kanti,
uut pole viitsinud otsida ja vaevalt viitsingi, saab ilma hakkama, külmalt käivitades nati pöördeid väehe on kui 10 kraadi külma siis algul pobiseb
mingi 500 pöördega, aga see madalalt käimine ei ole minujaks probleem. Soojalt asi ok. ei esine enam mingeid pöörete kõikumisi.
|
|
|
Juul
huviline
Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.9 D 94a.
|
postitati 26.01.04 17:18
|
|
|
ma ise ka nüüd uurisin ja puurisin ja sain teada, et 1.8 mootoriga audil peavad pöörded tühikäigul 900+-50 olema. seega minu 1200 on ikka vale.
külmalt käivitades viskab kohe 1200 pääle ja sinna need jäävadki. soojenedes peaks ju alla minema. ei teagi kust otsast pihta hakata selle vea
otsimisega!
|
|
|