Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mure elektriga a4 b5 avant 2000a 2,5 tdi 110kw automaat (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1289)
audipoovitz
huviline



Registreerunud 22.03.15
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b5 2000a

postitati 22.03.15 06:57 Tsiteeri
mure elektriga a4 b5 avant 2000a 2,5 tdi 110kw automaat



mure siis järgmine esiteks mix valetavad kellade seierid kytet on 10 liitrit seier näitab poolt paaki
sama laadimisega näitab 16 volti tegelt on ok
järgmiseks siis algul hakkas aknaid lambist alla laskma kuna oli talv võtsin tõstukitelt juhtmed tagant ära paar päeva peale seda kadus signa ning kesklukk kui kaitse sisse panna lööb läbi samal ajal lõpetas tagumkine kojamees töö olen kuulnud et asi mingis comfort blokis aga kindel pole nii et kui keegi oskab aidata andke teada
ahjaa ennem seda lõpetas abs ning veojõu kontroll oma töö
nii et suht nutune


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 22.03.15 07:25 Tsiteeri


Alusta parem algusest ja tee oma teema korda.


Tsitaat:

Toon siin ära meie poolt nõutavad normid:

1. Lause algab suure tähega.
2. Lause lõpeb punkti, küsimärgi või hüüumärgiga.
3. Kirjavahemärgi (peamiselt punkti ja koma) ees ei käi tühikut (näide ,kuidas ei tohi olla). Erandiks on mõttekriips.
4. Kirjavahemärgi järel on alati tühik (näide, kuidas peab olema). Erandiks on lõigu või jutu lõpp.



Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audipoovitz
huviline



Registreerunud 22.03.15
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b5 2000a

postitati 22.03.15 07:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Alusta parem algusest ja tee oma teema korda.


Tsitaat:

Toon siin ära meie poolt nõutavad normid:

1. Lause algab suure tähega.
2. Lause lõpeb punkti, küsimärgi või hüüumärgiga.
3. Kirjavahemärgi (peamiselt punkti ja koma) ees ei käi tühikut (näide ,kuidas ei tohi olla). Erandiks on mõttekriips.
4. Kirjavahemärgi järel on alati tühik (näide, kuidas peab olema). Erandiks on lõigu või jutu lõpp.
Tsitaat:
Algselt postitas: audipoovitz
mul ei ole vaja vingumist vaid abi jopt või matt

Mul ei ole vaja vingumist, vaid abi. Jopt või matt.

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 22.03.15 07:39 Tsiteeri


Väärt suhtumine, palju õnne!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.15 07:47 Tsiteeri


Vaata siis see comforti moodul üle, ega see ära pole uppunud või juhtmed mädad.
Said ju mingi juhtlõnga kätte.
Infot kõvasti selle uurimiseks.

Pilt #1
Pilt #2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 22.03.15 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audipoovitz
mul ei ole vaja vingumist vaid abi jopt või matt


Sellise suhtumisega ei tahagi keegi aidata...

Õnneks puudub B5 kerega A4-l igasugune comfortplokk/moodul. Kesklukustusega, akende ja salongivalgustusega seonduv käib läbi kesklukustuse mooduli mis asub pagasi ruumis parempoolse luugi taga vahtkummist shvammi sees. Küll aga ei ole kohe kindlasti sellega kuidagi seotud signaal, tagumine kojamees, ABS ja veojõukontroll ega ka mitte kellaplokis valetav kütusetaseme näidik.

Ilmselt on kõik see põhjustatud ühest jupist kapoti all, mis ei suuda enam oma ülesannet täita, aga niikaua, kui Sa ei suuda austada teisi foorumi kasutajaid sülitades õigekirjale, ei hakka ma seda edasi lahkama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 19.2% - SQL: 80.8%]