Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: külm higi peale rehvivahetust (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3073)
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

mad.gif postitati 31.03.05 18:50 Tsiteeri
külm higi peale rehvivahetust



juhtus siis selline asi et peale suverehvide velgedele tirimist ja auto alla kruvimist sõitsin rahulikult koju, järgmine päev siis sai küla vahel kolistatud ja ka trassil sõidetud kui ühtäkki rekkast möödasõidu lõpetamisel viskas juhipoolsesse esirattasse sellise kolina sisse nagu oleks seal paljas velg- sõitsin siis koju ja kohe rattapolte kontrollima - ja oligi 5st poldist 3 lahti. usalda veel kummimehi:mad:
on keegi veel sellise jamaga kokku puutunud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 31.03.05 19:07 Tsiteeri


Meil pole veel keegi kurtnud et ratas alt oleks jooksnud või et poldid lahti.Mehed ei tasu kuskil nurgataguses kohas käija.Tulge Rehvieksperti.:D


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 31.03.05 19:15 Tsiteeri


kusjuures- olen seal töökojas aastaid käinud- nüüd oli aga asi selles et miski uus meez oli seal tööl- rohkem sinna oma jalga ei tõsta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sermon
huviline



Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330xd

postitati 31.03.05 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
juhtus siis selline asi et peale suverehvide velgedele tirimist ja auto alla kruvimist sõitsin rahulikult koju, järgmine päev siis sai küla vahel kolistatud ja ka trassil sõidetud kui ühtäkki rekkast möödasõidu lõpetamisel viskas juhipoolsesse esirattasse sellise kolina sisse nagu oleks seal paljas velg- sõitsin siis koju ja kohe rattapolte kontrollima - ja oligi 5st poldist 3 lahti. usalda veel kummimehi:mad:
on keegi veel sellise jamaga kokku puutunud


juhuslikult kui panid alla valuveljed ja need tõmmati kinni plekkvelje poltidega, siis ongi väga suur võimalus et nad jooksevad lahti, sest plekkvelje poldi koonus on teistsugune kui valuveljel :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
greedy
huviline



Registreerunud 30.12.03
Asukoht: Järvamaa & Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4, coupe otsingul

postitati 31.03.05 19:18 Tsiteeri


mul eelmine aasta sain umbes 15km. sõita ja selline tunne, et masin hakkab vist alg osadeks minema:D kõik neli rattast olid ikka päris lahti:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 31.03.05 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sermon
Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
juhtus siis selline asi et peale suverehvide velgedele tirimist ja auto alla kruvimist sõitsin rahulikult koju, järgmine päev siis sai küla vahel kolistatud ja ka trassil sõidetud kui ühtäkki rekkast möödasõidu lõpetamisel viskas juhipoolsesse esirattasse sellise kolina sisse nagu oleks seal paljas velg- sõitsin siis koju ja kohe rattapolte kontrollima - ja oligi 5st poldist 3 lahti. usalda veel kummimehi:mad:
on keegi veel sellise jamaga kokku puutunud


juhuslikult kui panid alla valuveljed ja need tõmmati kinni plekkvelje poltidega, siis ongi väga suur võimalus et nad jooksevad lahti, sest plekkvelje poldi koonus on teistsugune kui valuveljel :)


Seda juhtub jah, et kui õige momendiga rattad kinni keerata, siis on juhuseid kui esimene vasak ratas kipub lahti kerima (ka Audi originaalpoldiga/veljega) eriti 17" ja suuremate veljedega. Kui suruõhupüssiga täiega kinni lasta siis ei juhtu jah midagi ning teepeal ratast ka lahti ei saa. Kõige targem on paarkümmend kilti peale rataste vahetust rattapoldid üle käia (valuvelgede puhul).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JL
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Coupe S

postitati 31.03.05 19:38 Tsiteeri


osad töökojad panevad rooli peale ka kleepsu stiilis, et "palume kontrollida velgede/polte mutreid 50km pärast!"

siis vähemalt hoiatatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kama2
huviline



Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.05 20:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
juhtus siis selline asi et peale suverehvide velgedele tirimist ja auto alla kruvimist sõitsin rahulikult koju, järgmine päev siis sai küla vahel kolistatud ja ka trassil sõidetud kui ühtäkki rekkast möödasõidu lõpetamisel viskas juhipoolsesse esirattasse sellise kolina sisse nagu oleks seal paljas velg- sõitsin siis koju ja kohe rattapolte kontrollima - ja oligi 5st poldist 3 lahti. usalda veel kummimehi:mad:
on keegi veel sellise jamaga kokku puutunud

Usaldada võib ainult ennast. Ja minu teada isegi liikluseeskirjades on selline punkt, et autojuht (mitte kummisepp) vastutab auto tehnilise korra eest.
Ise olen küll peale iga kummiposti käiku veits eemale sõitnud (et kummimehi mitte häirida) ja oma käega kõik poldid ülekontrollinud. Tänu sellele mina sellise jamaga kokku puutunud pole. Peale oma laiskust pole kedagi süüdistada :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rau1
huviline



Registreerunud 22.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b5 Avant

postitati 31.03.05 20:12 Tsiteeri


kuna pole enne probleeme olnud, siis oleks igati mõistlik töökojas märkus teha. kui on normaalsed inimesed, siis kindlasti parandaks olukorda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 31.03.05 20:33 Tsiteeri


Minulgi on nii juhtunud. Ma juba mõtlesin, et läheb laagiri või millegi hullema vahetuseks aga pääsesin vaid 2 poldi ostmisega :D
Ma ei luba isegi tõõkodades survega neid kinni lasta :P Maanteel ei kipu lahti saama, kui midagi juhtub. Aga kord kuus kontrollin ikka poldid yle kuna eestiteed on juba sellised et kõike võib juhtuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.05 05:31 Tsiteeri


Mul on endal ka ühe korra juhtund et lahti on jäänud rattapoldid aga see oli enda lollus.
Üle eelmine aasta oli aga selline juhus, et oli ka miskit õpilane sanga lastud selle suruõhu asjandusel ning tollel õnnestus nii kinni lasta poldid, et ühe keerasin ümarguseks ja tagumiste rataste lahti saamiseks kulus 1,5 h (ristvõti, ca meetrine toru ja sõbramees suurema haamriga olid töövahenditeks).
Poolasssi vahetades helistasid mulle töömehed ka ja küsisid luba, et kas võivad paari meetrise toru võtmele otsa panna, et muidu ei tule lahti (nii pääsesin esimeste rattaste lahti keeramisest).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.04.05 05:44 Tsiteeri


Suht täpselt 2a tagasi jooksis mu BMW-l Juhkentali säästuka juures esimene vasak ratas alt, lõhkus vastutuleval Tulika Omegal pamperi ja esitule, lendas kaares üle minu auto tagasi, põrkas vastu kõnnitee äärt ja mõlkis kõvasti veel ka tagasõitva Golfi parempoolset ust. Oma autol polnud õnneks häda kedagi, ainult sädemepilv käis üles pidurikettast. :P Kui kindlustuse asjad aetud said, läksin korjasin ratta üles, tõstsin tungiga suht lääbakil auto veidi sirgemaks, keerasin ratta alla (poldid olid ilukapsli taga kõik alles ja sirged) ja sõitsin tööle. Kuna ma rehvitöökojast tsekki polnud võtnud, poleks millegi alusel ka kahjusid sisse nõudma minna olnud. Nüüd olen alati igalt poolt tööde kohta tseki küsinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 01.04.05 19:06 Tsiteeri


Mina olen üks neist kes on kliendi autol ratta lahti jätnud, soovitan soojalt kontrollige ratta kinnitusi peale rehvitöökojas käimist.Hooajal on ikka karm andmine küll.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 02.04.05 05:31 Tsiteeri


Mul endal olnud juhus, kus öösel keerati mingite tegelaste poolt varjus (põõsaste pool) olevate valuvelgede rattapoldid lahti, kuid veljed ise jäid varastamata, sest ühel rattal olin 1 ja teisel 2 polti nii kõvasti kinnikeeranud, et tavalise ristvõtmega ei saanud neid enam ise kah lahti:). Võibolla hakkas raputamise peale ka signa lõugama, mida ma ise tuppa ei kuulnud. Ei tea, aga veljed jäid igal juhul alles. Kuna äsja olin ilusad/uued rattad autole alla saanud, siis esimene mõte oli kah, et kas jäid äkki kinnikeeramata. Seejärel vaatasin neid võõraid jalajälgi rataste kohal mullapeal, ja tänasin õnne, et rattad üldse alles jäeti


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
j.audi
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant

postitati 10.04.05 15:15 Tsiteeri


reedel 17,00 pärnu-lihula mnt. juhtus selline asi et sõitsin vw lt-ga lihula poole taga kongis klaasipukk ja käru peal kaks pukki kui 1 tagaratas alt lahti tuli.mõtlesin ka et poldid lahti ja keeran uued asemele aga kui bussi üles tõstsin avastasin et kõik poldid olid ära murdunud jama palju liikuma sain laup. kell13,00.üldiselt õnnelik õnnetus algul tundus et see sõit lõppeb kraavis aga vedas ja klaas ka kõik terve:D


Fresh air where you need it!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 10.04.05 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j.audi
reedel 17,00 pärnu-lihula mnt. juhtus selline asi et sõitsin vw lt-ga lihula poole taga kongis klaasipukk ja käru peal kaks pukki kui 1 tagaratas alt lahti tuli.mõtlesin ka et poldid lahti ja keeran uued asemele aga kui bussi üles tõstsin avastasin et kõik poldid olid ära murdunud jama palju liikuma sain laup. kell13,00.üldiselt õnnelik õnnetus algul tundus et see sõit lõppeb kraavis aga vedas ja klaas ka kõik terve:D


See on VW LT ja MB Sprinteri häda, et kui raske koorem peal kipuvad vasakud rattad ära kaduma. Elasime sarnase jama läbi kui sõitsime mõni aasta tagasi Lätti võistlustele kusjuures taga oli käru milles oli 4 miljonit EEKi maksev Ford Focus WRC. Aga läks õnneks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cescor
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI

postitati 10.04.05 17:58 Tsiteeri


Sai aasta tagasi ka kumme vahetades seda kogeda. Firmas oli uus tööline (vist praktikant) see ei jaganud hästi õhukone surveid ja keeras liiga nõrgalt kinni. Õnneks pääsesin kergelt, kuna avastasin, et kuidagi imelikku häält tegi ja kontrollisin rattad üle.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KOFF
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.05
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: 2 VAG toodet on olemas.

postitati 17.04.05 17:13 Tsiteeri


Püssiga keerataksegi normaalsetes töökodades ainult vastu, et ära tsentreerida. Pärast dünamomeetrilise võtmega üle.


Never drink anything bigger than your head! (Bono)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]