Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 04.03.15 18:02
|
|
|
Audi A5 S-line 3.2fsi q - 2008 - Helina
Täna on siis lõpuks see päev, kus minu unistus alates 2009-ndast aastast, mis meeles mõlkus sai teoks. A5.
On juba nagu välja kujunenud see, et käin need numbrid ikka läbi Audi 80-lt A4-le, siis ka A6 aga vahepealset polegi. Seega A5 sobib ideaalselt.
Enamjaolt sõidan ma niikuinii üksi, siis ei näinud enam pointi sama suurt nagu C6 on kõrvale soetada. Samuti sai kaalutud tükk aega, kas võtta sama
diisel 3.0 või ikka bensukas, siis jäi bensukas peale, olgu see diisel siis nii hea kui tahes. Mul on palju ka lühikesi otsi sõita, seega ei näinud
teisel diislil mõtet. Käigukasti osas mul isegi ei olnud otsest eelistust, oleks võinud ka täiesti automaat olla, aga manuaalist ei ütle mina kunagi
ära. Kast on 6käiguline. Ja no otseloomulikult quattro ka.
Sisult ja väljast s-line, Bang&Olufsen, navi jne.
Värvikood : LZ9Y / Phantom Black Pearl.
Minu käes alates l/s 171000km.
Samuti kursis 3.2fsi mootoritega, millest foorumis ka palju räägitud oli. Seega pole mõtet tulla seda mootorit halvustama. Seni kõik autod, mis meil remonti on tahtnud saada, saavad.
Aga autost siis ka natuke. Teha on tiba küll, eks lähiajal kohe tuleb ette võtta õlid, filtrid, rihmad ja rullid nagu ikka. Samuti läheb lakipind
ketta alla ja hea vaha suvehooajaks peale. Hetkel autol püsivaha peal, mis toimib praegu väga hästi. Samuti kiiremas korras nahahoolduse ära
tegema.
Välja vahetamist vajab ka kõrvalistuja poolne aknatõstuki tross ja sama poole Xenoni plokk. Kindlasti tahaks lasta ette võtta selle mootori puhul
sisselaske klappide puhastuse. Muudes asjades vaatab siis jooksvalt, mis teha tuleb. Hooleta ta ikka ei jää.
Praegu muidugi emotsioon totaalselt laes, ikkagi auto, millest kaua aega unistanud on lõpuks olemas.
Mõni klõps ka eelmise omaniku poolt tehtud ( loodan et ta ei pahanda, kui paar pilti panen ) :
Loomulikult S-i märgid on eemaldatud!
Ja mõni klõps, mis ise täna kiiresti jõudsin teha:
Igatahes selle auto hooldusblogi on nüüd avatud.
|
|
|
Evil9
|
postitati 04.03.15 18:13
|
|
|
Ilus! Jõudu ning jaksu ja rahakotti paksu!
Nelikvedu - must have!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.03.15 18:19
|
|
|
Kena naisteauto! Edu autoga ja kett sassi. See 3,2 manuaalkastiga liigub päris mehiselt?
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 04.03.15 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
See 3,2 manuaalkastiga liigub päris mehiselt? |
Ma teda 3.0tdi väändega võrdlema ei hakka, aga jalgu ei jää igatahes.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
postitati 04.03.15 19:54
|
|
|
Oppaa!
Ei oskagi nagu kohe midagi lisada, kui ainult, et pole üldse paha .
Muretuid km-e siis ikka.
Hea tunne võib olla küll, kui unistus täide läheb.
TQ
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 04.03.15 20:13
|
|
|
Palju õnne!
Viimasel ajal paljude unistused siin teoks saanud. Peab endaomaga ka tegelema hakkama tõsisemalt.
Ilus audi, seega naudi
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 05.03.15 04:51
|
|
|
Ütleme nii, et 3.0tdi väändest on vähe abi kui teravust pole. 3.2FSI on igast asendist mõnusam sõita kui 3.0tdi. Bensukas reageerib ikka hoopis
reipamalt gaasipedaalile ning traktoristi tunnet ka ei teki
Sõitsin 4.5aastat esimese põlve 3.2FSI A6 kere peal ja ei saa selle mootori kohta ühtegi halba sõna öelda. Korralikult hooldada ja piitsa anda, et
torud puhdad oleks, siis ei juhtu midagi.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 05.03.15 04:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Ütleme nii, et 3.0tdi väändest on vähe abi kui teravust pole. 3.2FSI on igast asendist mõnusam sõita kui 3.0tdi. Bensukas reageerib ikka hoopis
reipamalt gaasipedaalile ning traktoristi tunnet ka ei teki
Sõitsin 4.5aastat esimese põlve 3.2FSI A6 kere peal ja ei saa selle mootori kohta ühtegi halba sõna öelda. Korralikult hooldada ja piitsa anda, et
torud puhdad oleks, siis ei juhtu midagi. |
Kui ma võrdlen hetkel seda A5 meie C6 3,0 chipitud tdi-ga, mis on samuti manuaal, siis C6 l on see teema, et kui ikka 1-2 käigugaga korra pähe andma
hakkad, siis astub ikka mehiselt ja see ramm on korralik taga, A5 ga ma seda samasugust rammu ei tunne, muidugi ma eile alles esimest korda ise
pikemalt sõitsin ka sellega, aga linnavahel ma kohe kupatama ja väänama ei hakanud ka, jõuab sinna maanteele varsti, siis hakkab rohkem proovima. Aga muidu on ikka väga mõnus sõita, tõesti midagi halba öelda selle kohta ei
ole.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 05.03.15 07:15
|
|
|
Uhh... palju õnne unistuse täitumise puhul! Kas vastas ootustele? Minugi lootus on ammu endale selline soetada, täpselt sama kooslusega. B5-elt lähen
(kui vähegi rikkamaks saan) otse B8 kupeele üle. Por favor saaks kokku, tahaks väga selle mootoriga ja kupeel tutvust teha.
Viies seeria ei ole naisteauto!
Eriti veel sellise jõuallikaga. Diisel ikka traktori mootor Sellel
3.0TDi tõmmet küll jah rohkem, madalamal pööretel, aga see pole see. Kiirendus "sajani" sel kupeel mõlemal pm ka samasse auku kuid hobuseid FSI-l
tunduvalt rohkem. Sõites nägu rõõmsam.
Edu!
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 05.03.15 07:44
|
|
|
Nitse. Jääme ka seda teemat huviga lugema. Ma mõtlesin, et ma olen ainus,
kes omale meelepärase (A, B, C, seeriad) kuidagi numbrite järgi läbi tahab käia. Ma olen küll B3-st C3-le toppama jäänud. Järgmine peaks siis D3
olema. Aga no ega see elu eest ära ei jookse.
Igaljuhul vinge. A5 ja A7 on ka enda kindlad lemmikud uutest nii välis- kui sisedisainilt.
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 05.03.15 09:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Kas vastas ootustele? |
Iga viimane kui meeter sellega kulgemist on ainult puhas rõõm. Seega igati
vastas ootustele! Neid autosi ma tööjuures aegajalt näppida sain, seega teadsin ka millega tegu juba.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 05.03.15 09:37
|
|
|
Et kui veel rammu ei ole, äkki siis on liiga vähe talda saanud. Nii ta kipub olema, kui ökotada, siis jääbki uimaseks.
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 05.03.15 09:47
|
|
|
Diislil on vajutamise hetkel minekut. Bensukal aga ka lõpupööretel. Lisaks on pöörete vahemik suurem
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.03.15 10:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Diislil on vajutamise hetkel minekut. Bensukal aga ka lõpupööretel. Lisaks on pöörete vahemik suurem |
195kw 3.2 FSI on paraku märksa lahjem, kui chipitud 3.0 TDI.
Võib seda ümmargust juttu ajada palju tahes, aga kui kõrvale paned 176kw A5 ja 195kw A5, siis juba tehasest on 176kw diisel 0.2 sek-i kiirem 0-100ni
(5.9s vs 6.1s). Kes natuke kaevab näeb ka vastavateemalist videot internetiavarustest, kus masuudipress lihtsalt eest ära läheb. Peale väikest järgi
aitamist on see aeg sekundi võrra väiksem ning siis pole enam midagi rääkida. Bensukaga lihtsalt liigub tahhoka osuti kiiremini ja räuskab rohkem, aga
kiirenduse poole pealt on kõige olulisem "area under the curve", ehk siis pindala väändekõvera all ning siinkohal ei ole ühelgi vabalthingaval sama
kubatuuriga turbokale midagi vastu panna.
Pole mõtet võrrelda vabalthingavat bensukat ja turbodiislit. 3.0 TDI-ga peaks võrdlema ikka 3.0 TFSi-d. Selle puhul võib tõesti öelda, et chargeriga
üle laetud bensukas teravam on - 4.9s 0-100km/h ning ka sealt saab üsna väikese vaevaga 70kw juurde ning 580nm teeb diislile tuule alla.
Lühikesteks linnaotsteks on aga mõttetu 3.0 TDI-d osta, kui just masohhist ei ole ja külmetada ei meeldi kogu aeg.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.15 10:18
|
|
|
PRJ võttis selle teema väga otsustavalt kokku. Las ta siia jäädagi.
Aga auto täna oma silmaga nähtud. Ilus. Noored peavadki ilusate autodega sõitma : )
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 05.03.15 11:00
|
|
|
Kusjuures C6 hakkab praktiliselt koheselt sooja salongi puhuma. Lihtsalt
jah, mootor ei saavuta töö tempi nii kiiresti kui mu teekond on. Aga see selleks.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
mihkel83
klubiliige
Registreerunud 12.08.06
Asukoht: peaaegu Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Nelivedu
|
postitati 05.03.15 16:48
|
|
|
Õnnitlused unistuse täitumisel.
Olen ka välja öelnud, et minu järgmine kupee saab olema A5 (või S5).
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 05.03.15 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mihkel83
Õnnitlused unistuse täitumisel.
Olen ka välja öelnud, et minu järgmine kupee saab olema A5 (või S5).
|
Kui siin ca 3 aastat tagasi hakkas A4 b5 buum pihta, siis tundub et nüüd hakkab A5/S5 buum pihta.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
-WMX-
huviline
Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line
|
|
aivo82
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q
|
postitati 06.03.15 07:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Helina
Kusjuures C6 hakkab praktiliselt koheselt sooja salongi puhuma. Lihtsalt
jah, mootor ei saavuta töö tempi nii kiiresti kui mu teekond on. Aga see selleks. |
Alates B5 faceliftist on põhjamaade kliimasse toodetud diisel audidel ja ka osadel VW-del elektriline lisasoojendus salongi radika ees, sellest siis
selline fenomen.
Minu poolt ka õnnitlused uue ilusa liikuri puhul. Kui lubatud tööd ära teed ja FSI mured välistad, siis ilmselt ideaalne auto. Diislil võib ju parem
vääne ja küttekulu olla, aga selle läbisõidu peale hakkavad diislitel ja turboautodel ka enamasti juba kulukad probleemid, eriti meie vahelduvas
kliimas. Alati on lihtsam ja odavam kütet paaki panna ning samal ajal hääletult ja lõhnatult kulgeda kui hetkeliselt kütuselt kokku hoida ja hiljem
topelt remonti või hooldusesse investeerida
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |