Lehekülgi: 1 2 |
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.15 18:44
|
|
|
Audi S5 4.2 V8 - 2009 - CTR
Tere!
Ostsin omale oma esimese Audi ja mõtlesin sellest teha ka teema audiclub'i. Hea endalgi järge pidada..
Ost oli tegelikult totaalselt emotsiooni-ost. Eelmine liikur oli BMW maastur, ning enne seda suurem sedaan VW.
Eks paista mis sellest kõigest saab. Kolmas pill ja kõik totaalselt erineva kategooria tegelased.
Masinal on peal kõikvõimalikud lisad va. katuseluuk. Toodud on see Saksamaalt. ja läbi vuranud ausad 145K km.
Varustusest ei oskagi midagi eraldi ära mainida, lisan müügikuulutses olnu:
Audi S5 Coupe 4.2 FSI quattro - - - - Sehr gepflegter Zustand - - 2. Hand - - Unfallfrei - - Deutsches Fahrzeug - - Scheckheftgepflegt (letzter
Service bei Audi 05, 2014) - - Inklusive Audi Winterkompletträder - - - Sonderausstattung: - - Ablage-Paket, Audi Drive Select, Audi music interface,
Außenspiegel elektr. verstell-, heiz- und anklappbar, mit Abblendautomatik und Memory, Einparkhilfe vorn und hinten, optisch (APS Plus),
Gepäckraum-Paket, Innenausstattung: Dekoreinlagen Carbon, Innenausstattung: Leder Seidennappa, Innenspiegel mit Abblendautomatik,
Komfort-Klimaautomatik 3-Zonen, LM-Felgen 9x20 (7-Doppelspeichen), Multi-Media-Interface MMI Navigation Plus, Perleffekt-Lackierung, Sender für
Garagentoröffner (integriert), Sitze vorn elektr. verstellbar (links mit Memory), Sitzheizung vorn, Sonnenschutzrollo an Heckscheibe elektrisch,
Sound-System Bang & Olufsen, Vorrüstung Mobiltelefon, Handy mit Bluetooth-Schnittstelle, Xenon-Scheinwerfer Plus adaptive light (Abbiegelicht
integriert) - - Weitere Ausstattung: - - Airbag Fahrer-, Beifahrerseite, Antriebs-Schlupfregelung (ASR), Außenspiegel Aluminium , Chromfarben,
Außenspiegel asphärisch, links, Außenspiegel asphärisch, rechts, Außentemperaturanzeige, Diebstahlsicherung für Räder (Felgenschlösser),
Durchladeeinrichtung mit Skisack, Einstieghilfe Easy-Entry, Einstiegleisten mit Aluminiumeinlage, Elektron. Differentialsperre (EDS),
Fahrer-Informations-System (FIS) mit Farbdisplay, Getränkehalter in Mittelkonsole, Glanz-Paket, Heckklappe mit Spoiler integriert, Heckklappenöffnung
automatisch, Heckleuchten LED, Heckspoiler (elektrisch ausfahrbar), Isofix-Aufnahmen für Kindersitz, Karosserie: 2-türig, Kopf-Airbag-System
(Sideguard), Lendenwirbelstützen vorn, elektr. verstellbar, Lenkrad (Sport, Leder - 3-Speichen) mit Multifunktion und S-Emblem, Lenksäule (Lenkrad)
mech. Höhen-, Längsverstellung, Licht-Paket, Make-up-Spiegel beleuchtet, Mittelarmlehne vorn, Monochrom-Display (6, 5 Zoll), Motor 4, 2 Ltr.- 260 kW
V8 32V FSI, Reifen-Reparaturkit, Reifenkontroll-Anzeige, Rücksitzlehne geteilt, klappbar, S Sportsitze vorn, Scheibenwaschdüsen heizbar,
Scheinwerfer-Reinigungsanlage (SRA), Seitenairbag vorn, Sport-Fahrwerk S spezifisch, Tagfahrlicht LED,
Kahjuks pilte praegu pole liiga palju jõudnud teha. aga lisan need mis on + müügikuulutuses olnud.
Saabudes oli minu suureks üllatuseks autol all 18'' veljed, kuid kuulutuses 20'' RS4 veljed.
Lõpphea kõikhea, tuli välja, et need ka olemas ja tänaseks päevaks ka alla keeratud, kuna kehv
lõunamaa lamell on minu arust pea sama, mis korralik suverehv.
Mingid mõtted olid kohe olemas mida teha autoga ja vaikselt nii ta läheb edasi.
ammutasin palju nägemusi audizine.com foorumist. Sellise auto puhul küll väga
nagu polegi midagi teha kuna originaalis on see juba päris tore kõik kokku. aga pisut siiski.
Taha panin 20mm flantsid, mis muutis ilusa olukorra veel ilusamaks.
ostetud sai ka ette aga rehv tuli koopast välja see juba muutus kergelt inetuks ka.
Kahjuks olid numbrituledes tavalised pirnid, sinna sai pandud led'id
Ümberringi sai pandud soliidne 32% toonklaas.
Veel oleks vaja numbrialused ära kaotada.
nipet-näpet vaja vahetada esimeses sillas juppe.
ja siis peaks olema kõik vääga hästi.
Kuna tegemist siiski kasutatud autoga ja 2009 siis vajab see pisut hoolt. Sisu on hoitud küll väga hästi.
Aga sellegi poolest esimesel võimalusel kasutan Mr Capi teenuseid kuna vajab kindlasti poleerimist.
pildid siis..
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 01.03.15 19:09
|
|
|
Äge.
Mulle meeldiks veel automaat. kas S5 võre kroomina ei meeldiks rohkem? Hetkel tundub mustaks värvitud.
Sinu omal ka BNG seeria nr, mis sobib hästi helisüsteemi nimega
|
|
|
|
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.15 19:20
|
|
|
Pikalt mõtlesin enne kui auto välja valisin, ning jõudsin arusaamisele, et S5 puhul tahan ma seda autot manuaalkastiga.
See täitsa teadlik ja kaalutletud valik, kuigi automaatkast pidi ka S5'l väga hea olema.
Esivõre on tume jah, mulle täitsa meeldib. BNG. sobib küll jah, polegi sellele jõudnud mõelda...
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.15 19:56
|
|
|
Päris kena isend. Oli au just mõni aeg tagasi sõita 2010 aasta automaat S5-ga ja väga muhe aparaat on. Kuidas manuaaliga on ? Ma ise vist valiks juba
automaadi kuna see tänapäevane laiskus hakkab külge (hetkel 2 automaati, 6 käiguline DSG ja vanem Tiptronic RS6 peal) ja ega ausaltöeldes väga ei
viitsi käsitsi käike vahetada enam .
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 02.03.15 06:49
|
|
|
Ilus ilus masin, ise oleksin ainult ARK-is natukene oodanud ja oleksin endale võtnud numbrimärkideks 555 BNG siis oleks ju vabsee moos. Olen paarile
autole saanud niimoodi huvitava numbrikombinatsiooni, eeldades et letitagune teenindaja mõistab sinu huvi ja soovi sind teistmoodi aidata. Edu
igatahes masinaga.
|
|
|
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.15 09:24
|
|
|
Tänud! ARK'is liiga palju ei mõelnud numbri peale, kuna niivõi naa ühel hetkel panen oma '' õige numbri '' külge.
Selle Õige numbri saingi kunagi niimoodi oodates.
Kuna minu arvates ei sobi kuidagi kominatsioon LED päevatuled ja halogeen udukas või siis ksenon lähituli ja halogeen kurvituli siis sai kiire
korrektuur tehtud ja
paigaldatud ka alla kesnonid.. väga mõistlikud, et ei oleks häiriv vastutulijale.. Ma arvan et väga pöörfi jäi... Õigel hetkel ka pildid...
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 03.03.15 09:43
|
|
|
Xenon kurvituli, udutuli. Mõtlesin ka ise sama, aga see süttib tobedalt kaua. Lisaks ju ristmikutuli on hääbuva valgusega. Kuidas xenon sul sellele
reageerib? Mul hetkel Narva range power white ja sama värvi, mis ledribad, küll aga valgustugevus kehvem veidi, kui nt normaalsel kollasel
halogeenil.
Lisaks kas panid can plokkidega H11 xenod? Võid ka valgustada siis kust võtsid komplekti. Kui viitsid väikse videoklipi hämaras teha oleks ka äge.
Huvitab just, kuidas ristmikutulena reageerib.
|
|
|
|
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.15 10:48
|
|
|
Kuule mul on kurvituli täitsa välja programmeeritud. H11 can plokkidega. Maroli OÜ. Tabasalus kodus mingi härra müüb. netipood ja puha.
Kurvitulena ksenon ei ole mõistlik jah..
|
|
|
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.15 12:40
|
|
|
kaotasin ära numbrialused. arvan, et jäi oluliselt parem.
see siis koos alusega
ilma:
Kurvastuseks pean aga tõdema, et mootorituli hakkas taas põlema ja diagnostika tulemuseks sisselaske klappide ummistumine/kivistumine/mõranemine vms
ja need tuleb ette võtta...
See on see ebameeldiv pool saksast ostmisel ( ilma kohale minemata ). aga see ei tähenda, et midagi põeksin. muidu on kõik väga tiptop
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 06.03.15 13:11
|
|
|
Ma seda numbrialuse teemat väga ei jaga, aga auto mulle meeldib. Palju sul sellel 20 tollisel rehvi peale mahub? Ja flantsid on nüüd ainult taga?
|
|
|
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.15 14:17
|
|
|
eks kõigil oma maitse... aga jah ainult taga on flantsid 20mm ja rehvi on 265/30
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 06.03.15 14:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: CTR
sisselaske klappide ummistumine/kivistumine/mõranemine vms ja need tuleb ette võtta...
|
Kas sisselaskeklappide (silindripeas) või sisselaskekollektori klappide?
|
|
|
|
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.15 14:55
|
|
|
kollektori klappide.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.03.15 14:58
|
|
|
Soovitan soojalt samal ajal teostada sisselaskeklappide puhastus ka.
|
|
|
|
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.15 15:05
|
|
|
tänud nõuande eest. seda soovitati mul siin vastasmajast ( VKM ) ka. ja ilmselt tehakse ka.
|
|
|
Ixxe
huviline
Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi R8 V10+ 449Kw
|
postitati 09.03.15 07:51
|
|
|
Lõpuks midagi huvitavat ka siin foorumis mida jälgida Mul praktiliselt
sama pill v/a automaatkast, suht enamvähem kõik lisad mis üldse olla saavad.
Plaanis endal ka flantsid 15/20 ja H&R OE vedrud arvatavasti millalgi suve poole. Hmm see nrmärgi lahendus tuleks ka vist ära teha. Tundub kuidagi
"puhtam".
Jõudu ja jaksu, ma ise juba 6 kuud sõitnud ja siianii vaatan parklas tagasi kui autost lahkun
|
|
|
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.15 13:06
|
|
|
Hei!
Vahepeal sai käidud siin aktiivsel puhkusel Itaalias ja sedapuhku mindud autoga.
Tallinnast istusin Paati ja maabusin Stockholmis. Sealt juba üle väinade Taani ja edasi Saksamaale
ja nii edasi kuniks mööda maad koju üle Poola.
Minnes andis kahjuks saba rattalaager Taanis ja seda reede õhtul nii kenal ajal, et kõik töökojad kinni ja suurlinnasid
läheduses polnud. Hääl oli muutunud ikka juba nii karmiks et väga sõita ei tahtnud rohkem. Kuna seal ikka väga selgelt
nädalvahetus on nädalavahetus siis oli seis küllaltki lootusetu. Leidsin lähima Audi esinduse lootuses et sealt saab läbi
ussim... abi ja saigi. Müügisalong oli laupäeval lahti ja kutsuti kena kopika eest mehaanik. Lisaks hakkas ka mootorituli
põlema suht täpselt samal hetkel. Väljakutse laupäeval, diagnostika ja rattalaager ja rumm läksid pisut üle 1K. Väga karm.
Tuli oli see sama klappide teema, kuid täiesti harmless õnneks ja seega teekond jätkus ja puhkus ei saanud pidurit. Homme
läheb ülevaatamisse ka Eestis ja lahendatakse ära. Küllaltki suure tõenäosusega on andur vaid. Audis taanist arvati nii
ja ka Eestist, kes parandas seda oli suht veendunud, et ainult andur. Küll näeb.
Pidasin huvi pärast väga täpset arvestust: kokku tuli Tallinnast Tallinna 6087 km ja kulus 802,78. seega 13.1L/100km
Saab kindlasti paremini aga kuna ma tagasi ei hoidnud siis selline kulu. Tsekkide pealt vaatasin, et tagasiteel kahe tankimise,
OMV'st Shelli, vahele on jäänud 1H ja 26 minutit ning tangitud liitrite arv 60,41L ja läbitud vahemaa 323km.
Teadupärast Saksas unlimited Zone'id siis sai ikka proovitud ka. Sirgel maal jooksis välja 273km/h, sealt edasi ei läinud ja
korra allamöge jooksis ka 284km/h isegi lahti. Tagasitulek oli päris kena 2580 km sai tuldud 21:15 min, millest 47 min. sai ikka
täitsa kohapeal Saksas seistud STAU's, ning lisaks Sveitsi mägedes sai ronitud 1675m kõrgusele mis päris palju aega sõi. Seal
sees ka kõik tankimised. Tõsiasi on ikkagi et sellised autod on lausa loodud kiirteedele... väga mõnus ikka!
Sõidumugavus huvides panin alla 18'' veljed. Täna hommikul vahetasin tagasi 20'' vastu ja selgus, et sildadel midagi ikka väga
mäda. Kõik rehvid kenasti kohe seest ära söönud. vaja sillastend teha.
Mõned pildid ka.
Spidomeetri pilti ise teinud. Kiirused päris karmid ja kätel on tööd rooli peal piisavalt.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 06.04.15 13:12
|
|
|
Pikalt mõtlesin, et kus seda isendit nähtud. Hommikul jäi silma ja just kuidagi ujuva sõidu pärast. Kuidagi jäi mulje nagu kerest käiks paine läbi
vms. Ei oska seletada. Aga ju sellel oma seos rehvimuredega, millest just lugesin.
Väga kena isend ning bahni peale kindlasti õige loom.
Edu edaspidiseks.
|
|
|
|
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.15 13:22
|
|
|
Mul naise käes auto täna . Ei tglt vb kuskil rööbastes ujus? 20'' päris
lai ka, kipub teed otsima...
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 06.04.15 13:24
|
|
|
Võis olla ka pelgalt rööbastes olla. Lihtsalt jäi silma.
|
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 06.04.15 15:32
|
|
|
Sorry kui loll olen kuid kas need 777 MFN ongi nn õiged numbrimärgid, minuarust oleksid siis juba võinud need 544 BANG ka juba jätta, aga pill on
ilus, edu.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
|
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.15 17:56
|
|
|
Ma olen üsna kindel, et kui laager ära väsib ja korralikult pähe anda 100 km järjest, siis väsib see päris kiirelt ( järsku ) ära, eriti kui sinna
saada veel kuskilt üks löökauk juurde. Auto sai tegelikult ikka üsna põhjalikult üle vaadatud VKM's enne seda trippi. Sillastendi tõesti ei teinud
kuna auto tuli saksast ja kõik rehvid olid korralikud nii talve omad kui suvekad. Seega pidi juhtuma see reisi ajal... või siis Tallinnas...???
Kusjuures!!! neljap oli vist see päev kui läksin, ning sellest eelmisel reedel sai auto kõik üle vaadatud ( sillad diagnostikad ja kõik jutud
ühesõnaga ) ning 2 päeva enne minekut, kui vahetasin velgi kodus siis loksutasin kõik läbi ning kundepoolne laager oli täiesti läbi, ilma et oleks
teinud kasvõi mingisugust häält. Töökojast, kus vahetati äsja klotse ja vaadati sillad üle julgeti pea vahele panna, et see laager ei olnud läbi kui
auto nende juures käis. Ainus seletus ongi räme löökauk mille suutsin ära sihtida Tallinnas. Totaalne anomaalia. Niiet küll ta ikka on võimeline küll
järsku laiali minema.. Kindlasti aga ka 20'' velg kulutab pisut kiiremini kui '' normaalne '' velg.
Oleks mõnusam olnud kindlasti 20'' veljed bahnide peal aga just ainult bahnide peal. Kohad kus ma itaalias liiklesin siis kindlasti see kitsam ja
suurema profiiliga oli mõnusam ja pehmem. Umbria maakonnas teed ikka täitsa läbi ja üldse kõrvalteed hullemad, kui tallinna tänavad ( välja arvatud
Toscana piirkond, kus mina sõitsin ). 20'' teeb muidugi oluliselt suuremat müra kui 18''.
Lisaks hommikul velgi ümber visates avastasin täitsa nunnu traadi või õigemini naela rehvist... 20 puhul oleks kohe täitsa kahju olnud
Just, saigi need lõunamaa lamellid ribadeks sõidetud.
|
|
|
CTR
huviline
Registreerunud 01.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.15 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri_O
Sorry kui loll olen kuid kas need 777 MFN ongi nn õiged numbrimärgid, minuarust oleksid siis juba võinud need 544 BANG ka juba jätta, aga pill on
ilus, edu. |
Jah, see ongi see '' õige '' number.
eks jah igal ühel oma maitse, küll aga BÄNG jäi ka alles jah hoiule ARKI.
|
|
|
intsu879
huviline
Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw
|
postitati 06.04.15 19:36
|
|
|
Endal ka kunagi saksast tulles C6-el hakkas esimene rattalaager häält tegema,hakkas ka kohe jubedalt undama varem märku andmata.Sõitis ilusti poolast
koju,esimesed sada km oli jube pärast harjus äraKoju jõudes töökojas laagrit
vahetades sai vaadatud mis sealt tuleb siis,ega seal mingit lõtku ei olnudki laager oli kuiv ja kergelt kuuma saanud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |