Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem Audi 80 B4 2.3 quattro mootori jahutusega (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2347)
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.15 15:50 Tsiteeri
Probleem Audi 80 B4 2.3 quattro mootori jahutusega



Hei,

Mul on probleem pealkirjas nimetatud masina mootoriradika ventilaatoriga. Nimelt vahepeal hakkab ventilaator tööle siis, kui temperatuur on väga natukene üle 90 kraadi ja jahutab kiiresti maha. Vahepeal aga ei taha vent üldse taha tulla, olen peaaegu 100 kraadi alla lasknud ja siis salongivendiga natuke maha jahutanud ja välja suretanud. Milles probleem olla võib? Radikas ise, temperatuuri andur, termostaat ja jahutusvedelik on äsja uued saanud. Kas viga võib relees olla ja kus see relee asub? Või on juhtmetel kusalgi kehva ühendus, et vahepeal toimib ja siis jälle mitte?

Edit: Releed on vist III(5) ja IV(20) siit pildilt?

http://static4.album.ee/files/1163/20/orig_29080189_1oJ2.jpg

Risto


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 01.02.15 17:27 Tsiteeri


Pigem ikka relee nr. VI

https://www.upload.ee/thumb/4497383/releede_ident.jpg


III peaks see pisike mõistus olema, mis otsustab, kas vent pärast süüte väljakeeramist käima jätta või mitte...

Ja viga võib olla milles iganes - juhtmetes, relees, anduris, vendi mootori harjades jne
Aga seda saad ju mõõta, kas 90 kraadi ja rohkem puhul vendi mootorile tuleb pinge peale või mitte.
(ja kui tuleb ja kui siis pisut koputades käima hakkab, on harjad kulunud)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.15 20:20 Tsiteeri


Kas ainult nr. 6 relee siis toimetab selle vendiga? Sest antud pildil on ka nr. 11 relee "fan low speed". Samas ise olen näinud, et kas ei tööta või töötab ikka üsna täiega. Aeglast liikumist pole tähele pannud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 02.02.15 08:23 Tsiteeri


Eks peab mõlemaid kontrollima.

Mina alustaks andurist:kui see on kolme otsaga, siis ühele otsale peaks läbi mingi kaitsme (nr. 16 vist) +12v peale tulema. (süüde sees, muidugi)

Kui lühistada emba kumba anduri juhtmete ülejäänud otstest selle pingestatud otsaga, peaks kordamööda erineval kiirusel vent. mootor tööle hakkama. (ja ka vastav relee rakenduma)

Kui ühel juhul hakkab vent tööle ja teisel mitte, siis on juba lihtne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 02.02.15 16:45 Tsiteeri


Radika küljes all on andur mis paneb ventilaatori tööle. Vaata pistik ja juhtmed seal üle. Minul oli sama probleem ja peale seda anduri vahetust kadus viga ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 02.02.15 16:57 Tsiteeri


Milline temp. andur sul vahetatud sai? Radika juures olev andur vaata üle jah, otsad lühistades peab vent töötama. Selle anduri, mis kelladele infot jagab, õigsues oled kindel? Kui näitab 100 alla, kas reaalselt ka on nii kuum?

E: Enda 2.0 paneb ka kella järgi kuskil 95 juures alles vendid järgi, kuid ise pole sellest probleemi teinud.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.15 17:47 Tsiteeri


Vahetatud on radika alumises otsas olev andur jah. See peaks siis ütlema vendile, millal liiga soe on. Kus on andur, mis kelladele infot jagab?

Praegu tellisin automaailmast igaks petteks uue nr. 6 relee ära, maksis see mingi 2.4€ vaid. Aga teise (ehk siis aeglasema kiiruse relee) kohta ei osanud nad midagi öelda ja poe ees kaitsmekarpi piiludes ei olegi mul selle nr. 11 koha peal releed. Kas see peabki siis puuduma ehk?

Enne lasin mootoril maja ees soojaks tiksuda seieri järgi ca 95 kraadi juurde ja vent taha ei tulnud, koputasin ja toksisin seda seal, aga ei piuksugi. Lükkasin siis salongisoojenduse põhja jälle, kiskus näidu natuke alla tagasi, mõtlesin et suretan välja, lähen tuppa ära. Lõin kapoti kinni, istusin autosse, et võtmest välja keerata ja radika vent hakkas tööle, võib-olla 92 kraadi juures seieri järgi. Suhteliselt seosetu, ise hakkan vaikselt siiski vendi enda mootorit kahtlustama, aga pean need teised soovitatud trikid ka üle proovima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 02.02.15 19:03 Tsiteeri


Kelladeploki andur on ploki peal oleva flansi küljes. Valget värvi peaks siis olema, sinine on ajule. Tegelikult ju korras süsteem ei lähe ka 100 juures veel keema, seega kui vent 95 juures rakendub, pole minuarust veel midagi hullu, sest mälu järgi kõik kogemused Audi bensukatega selised, et rakendub vent natuke peale 90. Audil veel see huvitav, et temp. seier ei ole ju lineaarne, st. lõppu näitab maru täpselt, et kui üle 90 paar kraadi läheb, siis seier tõuseb omajagu.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.15 21:02 Tsiteeri


Küsin siis nii, kuhu maani ma julgeksin lasta selle seieri, nii et mootorile liiga ei tee? Siis taipab ehk paremini, kust maalt ta hakkab või ei hakka jahutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.02.15 06:59 Tsiteeri


Kui hoiad paisupaagi korgid ja asjad kinni, siis rahulikult 110c'. Siis võid lasta salongiahjuga maha.
Enamusel neist vanadest 2,3 mootoritest tuleb vent järgi peale 95c'.
Alumisi radika andureid on ka erinevate rakendumis temperatuuridega olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.15 20:33 Tsiteeri


Vahetasin relee ära ja olen nüüd oma 100 km sõitnud ja tundub, et toimetab. Ka seistes kohapeal. Küll aga on-off stiilis, vahepealset vaiksel pöörlemiskiirusel jahutust ei toimu, kuigi lugesin välja, et peaks? Vähemalt releede järgi.

Nimelt piltide järgi on kaitsmekarbis "fast speed" relee all "low speed" relee. Seal on mul aga tühi koht ja roostetolmu jäljed. Kas seal peab relee olema? Ja kui peab, siis milline? Automaailmast mulle seda pakkuda ei osatud. Kas see on ehk täpselt sama, mis ülemine? Klemmide asetus on sama.

http://www.upload.ee/image/4549774/20150203_185211-copy.png
http://www.upload.ee/image/4549775/20150203_185225-copy.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
butan
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: (80Q 20V ex :( ) A4 1.9TDI

postitati 02.03.15 16:55 Tsiteeri


Audi juppide koode saad ETKA katalogist vaadata. Googeldades saad ka Online versioone leida, aga oleks parem endale mingi torrentist alla laadida. Sealt saad õige relee tootekoodi mille järgi saad poodist küsida(näiteks Forssist). Kui sul on vaja relee XI siis kui on B4 2.3 siis relee kood peaks olema katalogi järgi 8D0 951 253A , samuti kataloog näitab et samasugune reele on kohal II, III ja VI :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.15 18:35 Tsiteeri


Väga huvitav, relee III jalad on ikka täitsa erinevad juba pildi järgi. Aga uurin seda, tänud sulle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.15 12:17 Tsiteeri


Ostsin antud koodi järgi uue relee ja pistsin sinna pessa. Nüüd natuke sõidetud ja vent töötab ka madala kiirusega kenasti :) Hetke seisuga siis probleem lahendatud, tänud kõigile abi eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]