Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 4.2 Quattro - 1997 - Oja1 (MÜÜDUD) (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 9143)
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 30.01.15 23:10 Tsiteeri
Audi A8 4.2 Quattro - 1997 - Oja1 (MÜÜDUD)



Tere taas,

Kuna eelmine auto A6 C4 2.6 Quattro sai maha müüdud tuli välja vaadata uus. Valisin ma BMW E38 ja Audi A8 D2 vahel. Kindlasti pidi uueks autoks saama suure mootoriga bensukas. See oli eesmärk. Kuna müügilolevad bemmid nägid välimuselt välja suht räbalad ja roostetanud jäigi ainukeseks valikuks A8 D2. Ega tegelikult ei tahtnudki nii väga marki vahetada, sest kui korra oled juba Quattrot proovinud, siis ega naljalt juba tagasi ühesillaveopeale ei lähe.

20.01.2015 sai vana omanikuga aeg ja koht ülevaatamiseks kokkulepitud ning juba 21.01.2015 õhtul seisiski ta mul maja ees. Uueks autoks sai Audi A8 D2 4.2 Quattro. :cool:

AUTOST:
Keretüüp: sedaan
Mootor: 4.2 bensiin (ABZ)
Võimsus: 220kw (300hp)
Käigukast: 5ne Tiptronic (ZF 5HP24)
Väljalaskeaasta: 1997
Veotelgi: 2 (Quattro)
Värvus: LZ7N (Grau Pearl)
Veljed: Dezent T R17 235/55 Pirelli Scorpion STR lamellrehvid

TÄHTSAMAD LISAD:
*Bose heli
*CD box
*4x el. aknad
*el. peeglid
*kompuuter
*kliima
*kiirusetundlik rool
*el. Recaro helenahk sportsisu
*S'i rool
*xenonid
*pakettaknad
*kardin taga

VARUSTUSE LIST:
X7Y = National sales program export (other)
M72 = 8-cyl. gasoline engine 4.2 L/220 kW V8 Motronic, closed-loop catalyt. converterbase engine is T7W
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
8RY = Speakers with BOSE sound
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
Q1A = Standard front seats
5RQ = Right exterior mirror: convex
0YT = Weight range 18 installation control only, no requirement forecast
1KE = Disc brakes, rear
C0S = Alloy wheels 8J x 17
1BM = Standard suspension/shock absorption
5SL = Left exterior mirror: aspherical
0G7 = Tiptronic
1LC = Disc brakes, front
G0Q = 5-speed automatic transmission for four-wheel drive vehicle
1AH = Electronic differential lock (EDL)
T7W = 8-cylinder gasoline engine 4.2 L Unit 077.5 (aluminum)
8UD = Radio "concert"
3FA = Without roof insert (standard roof)
H0S = Tires 215/60 R16 95H
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
0JK = Weight category front axle weight range 10
8GT = Compact alternator 90 - 150A
J0W = Battery 410 A (88 Ah)
2PV = Leather trimmed sports steering wheel

TEHTUD:
*Diagnostika
*Käigukasti õli, filter, põhjatihend ja mingi tihend veel (Hõbenool OÜ)
*Tagumised puksid ja pidurivoolikud
*Uued kojamehed
*Mootori hooldus, ls u271 000km (rihmavahetus ja rullikud, veepump, termostaat, uus jahutusvedelik, õli Mobil 5w40, õlifilter, kkk tihendid)
*Kastil DSP välja 00011 koodiga (''sportre˛iim'' nüüd)
*Sillastend
*Alumine karteripõhjatihend
*V.E. ABS'i andur
*Pöörete ehk vända andur
*Õhufilter
*Kütusefilter
*V.T. diffri simmer (lekkis)
*Ventilaatori mootor
*V.T aknatõstuk
*Õlivahetus + filter, 5w40 (23.10.2015, ls 277 680km)
*Mootori eest ja tagant jahutusvedeliku voolik
*Uued Bosch süüteküünlad (ls ~278 000km)
*Uus süütepool
*Kütuse surveregulaator
*x4 (juhipoole) uued süütepooli pistikud
*Uus tagastange
*Esimesed pidurikettad + klotsid
*Karterituulutus lõdvik
*Parema hääle nimel eemaldatud resonaator e keskmine pütt
*Mootoris tihendeid (otsakaane, väntvõlli, õlijahuti jne)
*Õlijahuti ja ploki vaheline torujupike + tihedid
*Uus õli 5w40 (ls 282 000km)

PILDID:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/166/0108083415dfb84.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/166/0108083417740a6.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/166/01080834196636d.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/166/0108083425ff3fa.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/166/01080834210f84c.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/166/0108083423872e3.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.15 06:39 Tsiteeri


Kas sellel on 40v mootor? Sõidumugavuse vahe C4-ga väga suur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madgreyrat
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 4.2 V8 Quattro

postitati 04.02.15 07:37 Tsiteeri


32v mootor siiski :) Aga jõudu ja jaksu, üritan tuleviku mõistes ka sellise mootori alustuseks leida endale !

Nahksisu tahaks vähe hoolet saada, värvimist vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 04.02.15 19:38 Tsiteeri


32v mootor jah.
Sõidumugavuse vahet C4'ga ikka on, aga mitte midagi üüratult palju. Recaro iste, paremini teele naelutatud. Servotronic e kiirusetundlik rool on päris hea asi, mis mulle meeldib. Samuti see BOSE heli, mis lausa paitab kõrvu. :) Kahjuks on sellel autol puudu püsikas, aga lisan ka selle. Muidugi muudab automaatkäimakast ka sõitu mugavamaks (eriti linnas). Ise just väga automaadi mees polnud, kuid suure mootoriga auto võib olla, aga väiksemal mootoril ei näe nagu mõtet automaati omada. Eks tal jupid ja asjad veidike kallimad ole kui C4'l, aga olin ka sellega arvestanud. Üks kõige suurem mugavus on minujaoks see mootor - hea turvaline möödasõite teha. :D
Nahk tahab jah hoolt saada, aga see pole esmalt nii tähtis minujaoks (arvatavasti suvel või ennem võtan selle ette). Hetkel on tähtis kõik lekked, mis üldse on peatada ja mootorile teha suurem hooldus rihmade jne näol. Tahan, et asi kestaks.

Jõudu ja jaksu läheb ikka vaja!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 24.02.15 18:43 Tsiteeri


Nüüdseks läbitud suurem hooldus u271 000km pealt.
Tehtud: rihmavahetus, rullikud, veepump, termostaat, uus jahutusvedelik, klapikambrikaanetihendid, õli Mobil 5w40 ja õlifilter, mingi kasti tihend, mis lekkis.
Järgmine rihmahooldus u371 000km.
Järgmine õlivahetus u281 000km.

Nüüd saab vaikselt hakata mõtlema uute valude ja välimuse peale. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 24.02.15 18:49 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda, kuidas need peatoed allapoole saada? Olen proovinud igatepidi, aga ei julge väga suruda ega kangutada.
Samuti, kui kellegil on pakkuda seda värvi nahale käetugesi, siis oleks huvi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 24.02.15 19:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Kas keegi oskab ütelda, kuidas need peatoed allapoole saada? Olen proovinud igatepidi, aga ei julge väga suruda ega kangutada.
Samuti, kui kellegil on pakkuda seda värvi nahale käetugesi, siis oleks huvi.


Küljepealsest "nupukesest"" muljudes peaksid saama liigutamise vabamaks ja saad ka peatoe eemaldada.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 24.02.15 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Kas keegi oskab ütelda, kuidas need peatoed allapoole saada? Olen proovinud igatepidi, aga ei julge väga suruda ega kangutada.
Samuti, kui kellegil on pakkuda seda värvi nahale käetugesi, siis oleks huvi.


Küljepealsest "nupukesest"" muljudes peaksid saama liigutamise vabamaks ja saad ka peatoe eemaldada.

Huvitav on see, et otsisin sellist nupukest ise ka aga ei leidnud. :D Homme uurin asja täpsemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 24.02.15 19:22 Tsiteeri


Peatoe jala "juhtkanal", kui nii vöiks öelda ;) ja nupuke peaks jääma uksepoolsele küljele.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 24.02.15 19:59 Tsiteeri


Sellel peaks peatugi üles-alla elektriga käima, istme küljes. Koos turvavöö kõrguse muutmisega oli mälu järele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 24.02.15 21:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Sellel peaks peatugi üles-alla elektriga käima, istme küljes. Koos turvavöö kõrguse muutmisega oli mälu järele.

Istme küljes on küll mingi nupp küljepeal kus teisedki nupud ja saab üles-alla vajutada. Olen seda nuppu korduvalt vajutanud, aga midagi ei liigu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.15 09:36 Tsiteeri


Peatugesid saab liigutada sama nupuga millega liigutad ka seljatuge, ehk siis lükkad seda nuppu üles ja alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 25.02.15 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karly
Peatugesid saab liigutada sama nupuga millega liigutad ka seljatuge, ehk siis lükkad seda nuppu üles ja alla.

Täitsa nii see peakski käima, aga mis ei liigu on peatoed. Tundub, et keegi on äkki kunagi nende kallal jõudu kasutanud, igatahes ei liigu, ka kunde oma. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Probity
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.14
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.15 16:26 Tsiteeri


Tüüpviga, istme sees peatugede liigutamise trossi ümber venib kõri ära ja tross käib niisama ringi. Häält teeb aga peatoed ei liigu. https://www.youtube.com/watch?v=capQM64hfQw Tegin ise selle video järgi enda omad korda, mitte midagi rasket.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 27.02.15 19:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Probity
Tüüpviga, istme sees peatugede liigutamise trossi ümber venib kõri ära ja tross käib niisama ringi. Häält teeb aga peatoed ei liigu. https://www.youtube.com/watch?v=capQM64hfQw Tegin ise selle video järgi enda omad korda, mitte midagi rasket.

Mul ei tee häält ka kui nuppu liigutan.:(
EDIT: Nüüd vahel toimib ja vahel mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 16.05.15 13:52 Tsiteeri


Siuke teema on: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=152634&page=1#pid759945

Avastasin, et mootorile on tekkinud ka veakood:
16705 - Engine Speed Sensor (G28)
P0321 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

Mis see on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 16.05.15 14:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Siuke teema on: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=152634&page=1#pid759945

Avastasin, et mootorile on tekkinud ka veakood:
16705 - Engine Speed Sensor (G28)
P0321 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

Mis see on?


Pöörete andur.
http://i1217.photobucket.com/albums/dd385/silverd22/G28.jpg


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 18.05.15 21:18 Tsiteeri


Kustutasin selle pöörete anduri veakoodi ära ja nüüd sõitnud ning tagasi pole veel õnneks tulnud. Kahtlustan, et lööb vea sisse siis kui auto ilma süüdet hoidmata kohe käima keerata, sest siis turtsatab korra ja sureb kohe välja. Muidu teen ikka alati nii, et keeran süüte sisse ja lasen armatuuris tuledel kustuda ja alles siis käivitan ning siis käivitub alati ilusti.
Kastile proovisin huvi pärast sisse panna 00011 koodi ja vaadata, kas midagi muutub - muutus küll. Nüüd möödasõite tehes vahetab käigu kiiremini alla vastavalt gaasi vajutusele ja nagu vahetab kiiremini ka. Linnas 50km/h sõites on pöörded seal 1500rpm kanti, ei mäletagi mis ennem oli, võimalik et sama?! Maanteel on on pöörded 100km/h sõites nii nagu ennem.
Veakoode kusagil õnneks sees pole. :P
Lähimal ajal on vaja sillastendis ära käia kuna avastasin, et sisemisi ääri rehvidel söönud, järelikult kokkujooks vale. Peale seda käiku võiks mõne pildi ka klõpsata. :)

EDIT: Sillastend tehtud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 15.07.15 14:02 Tsiteeri


Viimasest postitusest on juba mõni aeg möödas ja ära on tehtud järgmised asjad:
*Alumine karteripõhjatihend
*V.E. ABS'i andur
*Pöörete ehk vända andur
*Õhufilter
*Kütusefilter
*V.T. diffri simmer (lekkis)
*Ventilaatori mootor
*V.T aknatõstuk
Läbisõit hetkel sinna 274 000km kanti

Pilte ka...
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/435/318/0108909147fa529.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/435/318/0108909149fd1c6.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/435/318/0108909151f41e4.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/435/318/01089091537cc96.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/435/318/01089091551ab9a.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/435/318/0108909157afaa3.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/435/318/01089091591696c.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/435/274/010888748995bdb.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 01.08.15 18:34 Tsiteeri


Autole on tekkinud värin sisse. Seda on tunda just roolis. Kui sirgel teel ca90km/h rool lahti lasta, siis see tõmbleb/väriseb vasakule-paremale. Kiiremini sõites nagu jääb vähemaks. Kõige hullem 70km/h juures. Aga kui käsi panna kusagile konsoolile, siis seal pole tunda nii väga. Milles võiks viga olla? Kas võib olla tegu mõne laagriga, mis seda põhjustab? Mõtlen just laagrit seepärast, et vahepeal on sõites kuulda kerget undamist, aga see harva ja on olnud algusest peale. Äkki nüüd juba väristama hakanud?! Homme vaatan rehvid ka kergelt üle, et ega kusagil munakat üleval pole. On ideid kellelgi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Westcoast
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8

postitati 02.08.15 09:33 Tsiteeri


Väsinud amort võib ka sedasi tegema hakata, endal vähemalt nii oli, ma veel suure hurraaga vahetasin pidurikettad ära arvates et nendes viga, ikka ei paranend siis lõpuks mingiaeg avastasin et üks amort omadega üsna küpse ja lekkis agaralt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.15 10:56 Tsiteeri


Mul samalaadne jama roolivibraga ja eriti tunda annab siis kui auto pikemalt seisnud. Vahest vibrab vähem vahest rohkem ja sõltub ka kiirusest, kõige rohkem 2200rpm ja 90km/h. Loodan et leiad vea üles :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KristjanE
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3Q

postitati 02.08.15 18:51 Tsiteeri


Tavaliselt põhjustab roolivibra tasakaalust väljas veljed( pikaajapeale kogunenud sodikihist tükk ära kukkunud vms). Mis aga pikaajalisest seismisest tekkinud vibra, siis võibolla hiina rehvidest. Omasin vahepeal hitlerit millel olid mingid trianglid all, lõugasid mis kole, peale kahepäevast seismist vibras ja vilgutas vahepeal ESP tuld jne. Esialgu ma paneks veljed pinki ja vaataks mis näitab, äkki mõne velje kõveraks löönd vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
crepesfood
huviline



Registreerunud 20.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.15 11:40 Tsiteeri


Tean üht juhust, kus vibra kadus peale roolilati vahetust. Tegu oli 2001a A8


www.perrepro.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.15 11:59 Tsiteeri


Mismoodi see latt vibrada küll saaks? Tavaliselt on rehvid, pidurikettad, veljed, nende vaheline sodi, rattalaagrid, veovõllid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]