Lehekülgi: 1 2 |
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 30.01.15 23:10
|
|
|
Audi A8 4.2 Quattro - 1997 - Oja1 (MÜÜDUD)
Tere taas,
Kuna eelmine auto A6 C4 2.6 Quattro sai maha müüdud tuli välja
vaadata uus. Valisin ma BMW E38 ja Audi A8 D2 vahel. Kindlasti pidi uueks autoks saama suure mootoriga bensukas. See oli eesmärk. Kuna müügilolevad
bemmid nägid välimuselt välja suht räbalad ja roostetanud jäigi ainukeseks valikuks A8 D2. Ega tegelikult ei tahtnudki nii väga marki vahetada, sest
kui korra oled juba Quattrot proovinud, siis ega naljalt juba tagasi ühesillaveopeale ei lähe.
20.01.2015 sai vana omanikuga aeg ja koht ülevaatamiseks kokkulepitud ning juba 21.01.2015 õhtul seisiski ta mul maja ees. Uueks autoks sai Audi A8 D2
4.2 Quattro.
AUTOST:
Keretüüp: sedaan
Mootor: 4.2 bensiin (ABZ)
Võimsus: 220kw (300hp)
Käigukast: 5ne Tiptronic (ZF 5HP24)
Väljalaskeaasta: 1997
Veotelgi: 2 (Quattro)
Värvus: LZ7N (Grau Pearl)
Veljed: Dezent T R17 235/55 Pirelli Scorpion STR lamellrehvid
TÄHTSAMAD LISAD:
*Bose heli
*CD box
*4x el. aknad
*el. peeglid
*kompuuter
*kliima
*kiirusetundlik rool
*el. Recaro helenahk sportsisu
*S'i rool
*xenonid
*pakettaknad
*kardin taga
VARUSTUSE LIST:
X7Y = National sales program export (other)
M72 = 8-cyl. gasoline engine 4.2 L/220 kW V8 Motronic, closed-loop catalyt. converterbase engine is T7W
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
8RY = Speakers with BOSE sound
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
Q1A = Standard front seats
5RQ = Right exterior mirror: convex
0YT = Weight range 18 installation control only, no requirement forecast
1KE = Disc brakes, rear
C0S = Alloy wheels 8J x 17
1BM = Standard suspension/shock absorption
5SL = Left exterior mirror: aspherical
0G7 = Tiptronic
1LC = Disc brakes, front
G0Q = 5-speed automatic transmission for four-wheel drive vehicle
1AH = Electronic differential lock (EDL)
T7W = 8-cylinder gasoline engine 4.2 L Unit 077.5 (aluminum)
8UD = Radio "concert"
3FA = Without roof insert (standard roof)
H0S = Tires 215/60 R16 95H
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
0JK = Weight category front axle weight range 10
8GT = Compact alternator 90 - 150A
J0W = Battery 410 A (88 Ah)
2PV = Leather trimmed sports steering wheel
TEHTUD:
*Diagnostika
*Käigukasti õli, filter, põhjatihend ja mingi tihend veel (Hõbenool OÜ)
*Tagumised puksid ja pidurivoolikud
*Uued kojamehed
*Mootori hooldus, ls u271 000km (rihmavahetus ja rullikud, veepump, termostaat, uus jahutusvedelik, õli Mobil 5w40, õlifilter, kkk tihendid)
*Kastil DSP välja 00011 koodiga (''sportre˛iim'' nüüd)
*Sillastend
*Alumine karteripõhjatihend
*V.E. ABS'i andur
*Pöörete ehk vända andur
*Õhufilter
*Kütusefilter
*V.T. diffri simmer (lekkis)
*Ventilaatori mootor
*V.T aknatõstuk
*Õlivahetus + filter, 5w40 (23.10.2015, ls 277 680km)
*Mootori eest ja tagant jahutusvedeliku voolik
*Uued Bosch süüteküünlad (ls ~278 000km)
*Uus süütepool
*Kütuse surveregulaator
*x4 (juhipoole) uued süütepooli pistikud
*Uus tagastange
*Esimesed pidurikettad + klotsid
*Karterituulutus lõdvik
*Parema hääle nimel eemaldatud resonaator e keskmine pütt
*Mootoris tihendeid (otsakaane, väntvõlli, õlijahuti jne)
*Õlijahuti ja ploki vaheline torujupike + tihedid
*Uus õli 5w40 (ls 282 000km)
PILDID:
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.15 06:39
|
|
|
Kas sellel on 40v mootor? Sõidumugavuse vahe C4-ga väga suur?
|
|
|
madgreyrat
huviline
Registreerunud 24.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 4.2 V8 Quattro
|
postitati 04.02.15 07:37
|
|
|
32v mootor siiski Aga jõudu ja jaksu, üritan tuleviku mõistes ka sellise
mootori alustuseks leida endale !
Nahksisu tahaks vähe hoolet saada, värvimist vms.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 04.02.15 19:38
|
|
|
32v mootor jah.
Sõidumugavuse vahet C4'ga ikka on, aga mitte midagi üüratult palju. Recaro iste, paremini teele naelutatud. Servotronic e kiirusetundlik rool on
päris hea asi, mis mulle meeldib. Samuti see BOSE heli, mis lausa paitab kõrvu. Kahjuks on sellel autol puudu püsikas, aga lisan ka selle. Muidugi muudab automaatkäimakast ka sõitu mugavamaks (eriti linnas). Ise just
väga automaadi mees polnud, kuid suure mootoriga auto võib olla, aga väiksemal mootoril ei näe nagu mõtet automaati omada. Eks tal jupid ja asjad
veidike kallimad ole kui C4'l, aga olin ka sellega arvestanud. Üks kõige suurem mugavus on minujaoks see mootor - hea turvaline möödasõite teha.
Nahk tahab jah hoolt saada, aga see pole esmalt nii tähtis minujaoks (arvatavasti suvel või ennem võtan selle ette). Hetkel on tähtis kõik lekked, mis
üldse on peatada ja mootorile teha suurem hooldus rihmade jne näol. Tahan, et asi kestaks.
Jõudu ja jaksu läheb ikka vaja!
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 24.02.15 18:43
|
|
|
Nüüdseks läbitud suurem hooldus u271 000km pealt.
Tehtud: rihmavahetus, rullikud, veepump, termostaat, uus jahutusvedelik, klapikambrikaanetihendid, õli Mobil 5w40 ja õlifilter, mingi kasti tihend,
mis lekkis.
Järgmine rihmahooldus u371 000km.
Järgmine õlivahetus u281 000km.
Nüüd saab vaikselt hakata mõtlema uute valude ja välimuse peale.
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 24.02.15 18:49
|
|
|
Kas keegi oskab öelda, kuidas need peatoed allapoole saada? Olen proovinud igatepidi, aga ei julge väga suruda ega kangutada.
Samuti, kui kellegil on pakkuda seda värvi nahale käetugesi, siis oleks huvi.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.02.15 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Oja1
Kas keegi oskab ütelda, kuidas need peatoed allapoole saada? Olen proovinud igatepidi, aga ei julge väga suruda ega kangutada.
Samuti, kui kellegil on pakkuda seda värvi nahale käetugesi, siis oleks huvi. |
Küljepealsest "nupukesest"" muljudes peaksid
saama liigutamise vabamaks ja saad ka peatoe eemaldada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 24.02.15 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: Oja1
Kas keegi oskab ütelda, kuidas need peatoed allapoole saada? Olen proovinud igatepidi, aga ei julge väga suruda ega kangutada.
Samuti, kui kellegil on pakkuda seda värvi nahale käetugesi, siis oleks huvi. |
Küljepealsest "nupukesest"" muljudes peaksid
saama liigutamise vabamaks ja saad ka peatoe eemaldada. |
Huvitav on see, et otsisin sellist nupukest ise ka aga ei leidnud. Homme
uurin asja täpsemalt.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.02.15 19:22
|
|
|
Peatoe jala "juhtkanal", kui nii vöiks öelda ja nupuke peaks jääma
uksepoolsele küljele.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 24.02.15 19:59
|
|
|
Sellel peaks peatugi üles-alla elektriga käima, istme küljes. Koos turvavöö kõrguse muutmisega oli mälu järele.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 24.02.15 21:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Sellel peaks peatugi üles-alla elektriga käima, istme küljes. Koos turvavöö kõrguse muutmisega oli mälu järele. |
Istme küljes on küll mingi nupp küljepeal kus teisedki nupud ja saab üles-alla vajutada. Olen seda nuppu korduvalt vajutanud, aga midagi ei liigu.
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.15 09:36
|
|
|
Peatugesid saab liigutada sama nupuga millega liigutad ka seljatuge, ehk siis lükkad seda nuppu üles ja alla.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 25.02.15 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karly
Peatugesid saab liigutada sama nupuga millega liigutad ka seljatuge, ehk siis lükkad seda nuppu üles ja alla. |
Täitsa nii see peakski käima, aga mis ei liigu on peatoed. Tundub, et keegi on äkki kunagi nende kallal jõudu kasutanud, igatahes ei liigu, ka kunde
oma.
|
|
|
|
Probity
huviline
Registreerunud 16.11.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.15 16:26
|
|
|
Tüüpviga, istme sees peatugede liigutamise trossi ümber venib kõri ära ja tross käib niisama ringi. Häält teeb aga peatoed ei liigu. https://www.youtube.com/watch?v=capQM64hfQw Tegin ise selle video järgi
enda omad korda, mitte midagi rasket.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 27.02.15 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Probity
Tüüpviga, istme sees peatugede liigutamise trossi ümber venib kõri ära ja tross käib niisama ringi. Häält teeb aga peatoed ei liigu. https://www.youtube.com/watch?v=capQM64hfQw Tegin ise selle video järgi
enda omad korda, mitte midagi rasket. |
Mul ei tee häält ka kui nuppu liigutan.
EDIT: Nüüd vahel toimib ja vahel mitte.
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 16.05.15 14:07
|
|
|
Pöörete andur.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 01.08.15 18:34
|
|
|
Autole on tekkinud värin sisse. Seda on tunda just roolis. Kui sirgel teel ca90km/h rool lahti lasta, siis see tõmbleb/väriseb vasakule-paremale.
Kiiremini sõites nagu jääb vähemaks. Kõige hullem 70km/h juures. Aga kui käsi panna kusagile konsoolile, siis seal pole tunda nii väga. Milles võiks
viga olla? Kas võib olla tegu mõne laagriga, mis seda põhjustab? Mõtlen just laagrit seepärast, et vahepeal on sõites kuulda kerget undamist, aga see
harva ja on olnud algusest peale. Äkki nüüd juba väristama hakanud?! Homme vaatan rehvid ka kergelt üle, et ega kusagil munakat üleval pole. On ideid
kellelgi?
|
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 02.08.15 09:33
|
|
|
Väsinud amort võib ka sedasi tegema hakata, endal vähemalt nii oli, ma veel suure hurraaga vahetasin pidurikettad ära arvates et nendes viga, ikka ei
paranend siis lõpuks mingiaeg avastasin et üks amort omadega üsna küpse ja lekkis agaralt.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.15 10:56
|
|
|
Mul samalaadne jama roolivibraga ja eriti tunda annab siis kui auto pikemalt seisnud. Vahest vibrab vähem vahest rohkem ja sõltub ka kiirusest, kõige
rohkem 2200rpm ja 90km/h. Loodan et leiad vea üles .
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 02.08.15 18:51
|
|
|
Tavaliselt põhjustab roolivibra tasakaalust väljas veljed( pikaajapeale kogunenud sodikihist tükk ära kukkunud vms). Mis aga pikaajalisest seismisest
tekkinud vibra, siis võibolla hiina rehvidest. Omasin vahepeal hitlerit millel olid mingid trianglid all, lõugasid mis kole, peale kahepäevast
seismist vibras ja vilgutas vahepeal ESP tuld jne. Esialgu ma paneks veljed pinki ja vaataks mis näitab, äkki mõne velje kõveraks löönd vms.
|
|
|
crepesfood
huviline
Registreerunud 20.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.08.15 11:40
|
|
|
Tean üht juhust, kus vibra kadus peale roolilati vahetust. Tegu oli 2001a A8
www.perrepro.ee
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.08.15 11:59
|
|
|
Mismoodi see latt vibrada küll saaks? Tavaliselt on rehvid, pidurikettad, veljed, nende vaheline sodi, rattalaagrid, veovõllid.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |