Registreerunud 07.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
postitati 13.01.15 18:43
Audi 80 B4 veakoodide lugemine
Olen otsinud ja pole leidnud mitte ühtegi asjalikku juhist, kuidas LED lambiga lugeda antud auto veakoode.
Ainult olen leidnud kuidas teha vanemal tüübil, millel teistsugused pistikud.
Antud autol on mootoriks 2.0 85kw ABK.
Diagnostika pistikid on 2x2 OBD(must ja valge).
Tänud ette ära, kui keegi leiab/annab asjaliku õpetuse, kindlasti pole plug&play sorti, seega küsin targematelt nõu.
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Sellel autol saab OBD testriga ka veakoode ja väärtusi lugeda.
Endal sama mootoriga Coupe ja pole mingit probleemi, eelnevalt oli samuti üks 92a. B4 ja sellega sai ka ilusti hakkama.
Ise olen nii Vag-Com kui ka Delphi testriga ligi saanud, kuid Delphiga ei tahtnud mul Coupel reaalaja näite korralikult avaldada
On olemas vastav vahetükk, mis käib siis testri ja auto vahele ning võimaldab suhelda.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
andrikink
huviline
Registreerunud 07.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
postitati 13.01.15 19:38
Kas see vahetükk on sul 2x2 OBD ja teine ots tavaline OBD2 ots?
Oleks võimalik lugeda veakoode aga vahejupp ise puudu.
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
postitati 13.01.15 19:42
Olemas sahtlis kaks üleminekut.
Ise hetkel Tallinnas, kuid reedel Viljandi, kui huvi on, siis võta ühendust.
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Täpselt selline nagu pildid antud. Sellega võimalik.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
postitati 14.01.15 13:36
KKL tüüpi kaabel (interface) ja see mainitud 2*2 üleminek on võimalik lahendus. KKL kaabli osas pööra tähelepanu vähemalt 2-le olulisele asjale ja
need on:
1. kaabli emulaatori võimekus ühilduda nn tänapäeva arvutiga USB osas. Ainuüksi välimuse järgi ei ole võimalik muidugi asja sisu hinnata aga siiski
kõige enam on probleeme just odavate peamiselt sinist värvi korpusega KKL kaablitega;
2. kuna 2*2 üleminekut saab füüsiliselt auto diagnostika pistku külge valesti ühendada siis parim on see, kui kaablil on vastav tarkus, mis sellise
väärühenduse korral suudab kaablit kaitsta. Kui kaablil kaitset ei ole sisse ehitatud siis on vaja olla ülimalt ettevaatlik +/- toite polaarsuse
määramise ja ühendamisega.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]