Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a8 d2 kerede erinevus fwd ja awd (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1649)
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 13.01.15 17:45 Tsiteeri
Audi a8 d2 kerede erinevus fwd ja awd



Tere!
Kuna enamus a8-id on nelivedused, siis ka küsimus, kas pooleveduse jaoks tehti tõesti eraldi kere, või on kere sama nt tagasilla kinnitused, aga poolevedusel lihtsalt "käru sild" all ? Subaru puhul on nt kere sama ja soovikorral saab poolevedusele neliku pudinad alla kruttida ja tuld.
Madis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 13.01.15 21:09 Tsiteeri


Kas D2-te üldse toodeti monomähkijana - ma küll ei tea ausalt öeldes. A8 on Audi tippmudel ja minu teada seda ühe ratta veolisena toodetud ei olegi. Kui on esiveoliseks tehtud, siis on juba midagi ära ratsitud ehk TorSen kinni keevitatud. Alates B6, C6 kerest on madalama taseme mudelitel Q valmidus niiöelda olemas - ehk kere enam ratsima ei pea ja vajalikud kinnituskohad on olemas Q detailide jaoks. Mõtekus on muidugi suht olematu ja mõistlikum on kohe Q osta kui selleks soov on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 13.01.15 21:18 Tsiteeri


Esimesed D2 kerel A8'd oli küll ja veel esiveolisi. 2.8 bens. ja 2.5 TDI mootoriga.


Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.

Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 13.01.15 21:18 Tsiteeri


Isegi 3.7 V8 oli esiveolisena saadaval.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 13.01.15 21:19 Tsiteeri


Toodeti küll D2-te esiveolisena tehase poolt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 13.01.15 21:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sadguy
Esimesed D2 kerel A8'd oli küll ja veel esiveolisi. 2.8 bens. ja 2.5 TDI mootoriga.


Selge - kuid valmidus Q jaoks oli siis ka olematu tõenäoliselt? Üldiselt see mono > Q ehitus ei ole kunagi kellegil ära tasunud. Mõistlikum leida Q, mis on hea muudelt omadustelt ja kasvõi kone ära vahetada, et saada sobiv kompott, kuid mitte Q-ks ümber ehitama esiveolist. Juppe palju rohkem ja vaeva samuti. Kuid eks see minu arvamus ja võib ka täitsa BS olla - ei põe üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 14.01.15 10:42 Tsiteeri


Ei, ehitama ei plaani esialgumidagi hakata! (Pole ei ühte, ega teist) Lihtsalt uudishimu ei anna rahu, oli too siiski uudne aparaat oma alu kerega, et ei tahaks nagu väga uskuda, et pooliku a8 tarbeks eraldi kere tehti, või siiski ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 14.01.15 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Kas D2-te üldse toodeti monomähkijana - ma küll ei tea ausalt öeldes. A8 on Audi tippmudel ja minu teada seda ühe ratta veolisena toodetud ei olegi. Kui on esiveoliseks tehtud, siis on juba midagi ära ratsitud ehk TorSen kinni keevitatud. Alates B6, C6 kerest on madalama taseme mudelitel Q valmidus niiöelda olemas - ehk kere enam ratsima ei pea ja vajalikud kinnituskohad on olemas Q detailide jaoks. Mõtekus on muidugi suht olematu ja mõistlikum on kohe Q osta kui selleks soov on.

Isegi D3 sai monoveoga. Tean juhust kust osteti a8 ja rehve vahetades selgus, et veab ainult üks ots.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 16.01.15 15:51 Tsiteeri


Ei tea, kas ei oska otsida, aga olen üritanud googeldada igati pidi, kuid ei midagi! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.8% - SQL: 77.2%]