Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 14.12.14 13:15
|
|
|
Audi A6 C6 Avant 3,0TDI Q - 2007 - paukpadrun
Mõtlesin, et võiks teisest Audist ka teema teha, nii hooldusülevaateks jms.
Soetatud sai ta 25.mail 2014. Autot ostes oli kindel tingimus, manuaal, q ja diisel. Ega tookord neid manuaale nii väga valida ei olnudki. Tulnud ta
Eestisse Saksamaalt ja siin esimene omanik.
Natukene tehnilisi andmeid ka:
Vla: 2007
Kere: Avant
Mootor: 3,0TDI 171KW + chip (prj). Chip tuli alles septemberi lõpus.
Vedu: Quattro
Värvus: Tumesinine metallik
Sound: Bose
Lisavarustus:
E0A = No special edition
1KD = Disc brakes, rear
3FA = Without roof insert (standard roof)
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
T41 = 6-cylinder diesel engine 3.0 L unit 059.D
2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system
7Q2 = Navigation system with color screen
3L3 = Manual height adjustment for front seats
1SA = Without additional front underbody guard
7GG = Emission standard EU4 DPF
J0Z = Battery 520 A (110 Ah)
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
C5V = Alloy wheels 7.5J x 16
4UF = Drivers and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation
1LG = Disc brakes, front
8GV = Alternator 180 A
8ED = Bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right
8Q5 = Headlight-range adjustment, automatic/ dynamic with dynamic bending light (AFS 1)
7K0 = Without tire pressure warning light
4KR = Laminated glass side windows, rear windows in heat-insulating glass
6XE = Exterior mirrors: electrically foldable and electrically adjustable/heated
5TD = Decorative aluminum inserts
0G1 = Gearshift lever
Q2A = Standard front seats
9Q4 = Multi-function display/on-board computerwith check control
4X4 = Side air bag, front and rear with curtain air bag
3Y0 = Without roll-up sun screen
Q1D = Sports front seats
5SL = Left exterior mirror: aspherical
7X4 = Park distance control, front and rear
0YL = Weight range 11 installation control only, no requirement forecast
X0A = National sales program Germany
8Z5 = Not hot country
2K1 = Reinforced bumpers
4K4 = Radio remote controlled central locking
6TS = Right exterior mirror: aspherical, large viewing field
1BE = Sports suspension/shock absorption
0JK = Weight category front axle weight range 10
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
D1D = 6-cyl. turbo dies. eng. 3.0 L/171 kW 24VV6 TDI, common rail base engine is T41
5D7 = Carrier frequency 868 MHz without panic button
4GK = Laminated windshield, with sunshield
Tehnilise poolepealt on saanud natuke kõpitsetud teist, et ikka enda jaoks oleks korras ja midagi sõitu ei segaks. Samuti kere on kettaga üle käidud
ja häid vahasi peale pandud, nii suvisel hooajal kui ka nüüd talveks kaitse peal.
Tulevikus kunagi tahaks esiosa värvi saada, kuna Saksamaa kiirteed on oma töö teinud ja kivitäkse omajagu maha jätnud.
Paneks kirja siis hetkeseisuga tehtud tööd ja tegemised autole:
Läbisõit ostes 295150 KM 24.05.2014
Kohepeale ostu sai ostetud uued rehvid M+S GoodYear Ultragrip ice+ ( Kuna all olevad veljed 16` jäävad talveks ja sellel hetkel ei olnud suvevelgi
veel välja valitud, sai ostetud kohe talvekad sinna peale).
Läbisõit 296500 KM
Mootori õli 2x5L Castrol 5w-30
Õlifilter
Kütusefilter
Õhufilter VAG
Salongifilter VAG
Eelsüüteküünlad VAG NGK 6Tk.
Lisa Stopptuli originaal
Tagurpidi käigu pirnid
Uued tellitud salongimatid
Auto Läigestamine (MobileSpa) - Swisswax Concorso :
Nühkisin otsad ka läikima.
Mõni pilt niisama ka:
11.08.2014
Klaaside toonimine (A-autokile):
Ilma:
Tooniga:
Vahepeal kui A4 oli rajalt maas viperluse tõttu, siis sai A6-ga käidud ka AC Dragil. Väike teaser by Tarmo Tomson:
Läbisõit 297000 KM
Tagumised Numbritulevalgustid LED
Läbisõit 301500 KM 27.09.2014
Auto jõujaamas ja tehti järgmised asjad:
Sumpa klambri vahetus
Dpf eemaldus
egr pimedaks
chip tuning
õli vahetus Motul8110 X Clean+ 5w30
Läbisõit 302500 KM 01.11.2014
Küttefiltri vahtus taaskord kuna tulid need esimesed külmad ja paaki oli omajagu suvist diislit jäänud, siis tekkisid selle suvise kütusega väiksed
käimaminemise probleemid ning nagu ikka kui talvine sisse, siis ka filter uus.
stabikas x2 lemförder
üldine kontroll autole
Läbisõit 303500 KM 27.11.2014
Esiklaasi vahetus.
Kojamehed bosch.
Lähitulevikus tulevad uued 18" suveveljed + rehvid. Läheneb ka rihmade-rullide vahetus, piduriketaste vahetus jne, eks sellest siis kui vahetamiseks
läheb.
Hetkel auto töös, aga sellest siis lähemalt, kui kätte saab.
Muidu talla, talla ja natuke kalla.
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 14.12.14 13:22
|
|
|
Mis siin muud ikka kui ilus auto ja edu
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 14.12.14 17:54
|
|
|
Kui palju peale chipi kw peaks olema?
Mis 400m aeg?
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 14.12.14 17:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nimi
Kui palju peale chipi kw peaks olema?
Mis 400m aeg? |
Ma BR klassis sõitsin, seal ei hakanud väänama midagi, ei mäletagi mis see parim aeg tuli. ( Dragi ajal chipi peal ei olnud veel! ). Chipi kohta
võibolla teab prj täpsemalt öelda, palju sinna ca juurde läks. Dünos muidugi käinud ei ole.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.12.14 18:31
|
|
|
No lõpuks siis tuli ikka jutt ära. Väga tubli.
Hoiab teemal pilgu peal uuenduste osas .
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 15.12.14 08:40
|
|
|
Väga kena masin. Edu ja mõnusaid kilomeetreid.
Väljast sarnane enda omaga
Üks küsimus ka: kuidas ja millega need summuti otsad selliselt läikima said?
Oma masinal samamoodi kiirteedel veidi "kõrbema" läinud välimusega torud...ja see rikub tagaosa ilmet.
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 15.12.14 23:43
|
|
|
C6 ka nüüd peres. Kuidas siis mugavus ja kuidas see B5lt C6ele üle mineku vahe ka tunda? Ikkagi ülejärgmise põlve (suur-?)keskklass kolimine.
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 16.12.14 04:34
|
|
|
Sõidan mõlema autoga paralleelselt, aga eks c6 muidugi igas mõttes mugavam. Samas kui B5 roolis, siis seal on samuti feeling omaette, kaks täiesti
erinevat autot.
Aga eks 7 kuuga juba harjunud ka selle mugavusega.
B5-es tunnen puudust mmi nupust ja käsi automaatselt otsib seda.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 16.12.14 07:18
|
|
|
Väga ilus auto ja manuaal on kindlasti hea valik! Ootan põnevusega, kuidas see auto aasta pärast välja näeb.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
paukpadrun
huviline
Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6, Cabrio
|
postitati 16.12.14 17:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Väga ilus auto ja manuaal on kindlasti hea valik! Ootan põnevusega, kuidas see auto aasta pärast välja näeb. |
Tõenaäoliselt ta väga ei muutu. Ainult suveveljed 18tolli ja võimalik, et
tagastange lisa muutub selliseks, et oleks võimalik mõlemale poole tuua välja 2 summuti otsa.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 17.12.14 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: paukpadrun
...võimalik, et tagastange lisa muutub selliseks, et oleks võimalik mõlemale poole tuua välja 2 summuti otsa. |
Mida rohkem korstnaid, seda kulukamaks korstnapühkimise teenus omanikule läheb
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a
|
postitati 17.12.14 16:56
|
|
|
Nähtud ka oma silmaga. Korralik ja aus liikur.
Ise oleks ette ka mingi 50% tooni pannud, muidu kole akvaarium
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 17.12.14 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tarmo_j
Ise oleks ette ka mingi 50% tooni pannud.. |
Nu see on selline asi, mida saab alati vajadusel panna, lihtsalt ei viitsi pärast seda maha kiskuda, kui mingi vigin peaks kusagilt selle kohta
tulema.
|
|
|
Leht
huviline
Registreerunud 18.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 18.12.14 05:34
|
|
|
No nahkade peal just mugav sõita pole. 20 tollise uue rehvi hind on ka
päris krõbe. Aga madalduse peale ka mõeldud juba.
|
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a
|
postitati 18.12.14 13:38
|
|
|
50% toon küll kellegile ette pole veel jäänud.
ÜV on teema, aga siis äkki kannatab klaase vahetada.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.12.14 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tarmo_j
50% toon küll kellegile ette pole veel jäänud.
ÜV on teema, aga siis äkki kannatab klaase vahetada. |
Selle 50%-ga sõitsin kevadest saati, aga nüüd ÜV tarbeks sai klaasid ära vahetatud ja hoopis paremini on näha pimedas praeguste vihmaste ja sombuste
ilmadega, seega ilmselt kevadeni sõidab ilma toonita. Iseasi on muidugi klaaside vahetus C6-l.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 18.12.14 15:47
|
|
|
C6'l pole see kõige meeldivam protseduur. Enda C5'l oli kõige õrnem toonkile esiustel, pole 4,5a jooksul ei politseid ega ülevaatuse onu häirinud,
ja sõida saab ilusti nii vihmaga kui ka pimedas. Üleüldiselt see, kui hea on nähtavus toonklaasiga, vaadates auto seestpoolt väljapoole, sõltub kilest
- kallima ja kvaliteetse kilega näb väga hästi.
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.14 19:53
|
|
|
Mul Audil oli ees 35%, praegusel samamoodi ja siiani pole probleeme olnud. Eks ülevaatus on teine asi, seal pole veel käinud. Sügis ilmadega, kui on
pime ja tume kõik, siis on olnud hetki, kui lasen aknad alla igaksjuhuks, et ilusti näha, aga kui lumi maas, pole muret ja suvest pole mõtet rääkida,
siis on ikka väga hea, kui päike näo külge ei kõrveta. Ja korra aasta-kahe tagant võib selle ohvri tuua, et ÜV jaoks maha kiskuda.
Mina ilma ei oskaks enam ja kui aus olla, siis võiks nõksa tumedamgi olla.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 18.12.14 20:00
|
|
|
Enne ülevaatuse putkasse sõitmist lased esiklaasid alla.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.14 20:15
|
|
|
Aknad alla lased tekitad pigem just kahtlust ja need libistatakse kohe huvi pärast üles tagasi. See esimeste küljeklaaside toonimine vähe tumedama kilega peab olema teadlik risk, millega tuleb arvestada.
Politsei ei pane tähele, kui just päris prügikott pole, aga ÜV meestega see läbi ei lähe (seaduslikult). Mul on õnneks aega veel selleni.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 19.12.14 17:44
|
|
|
Täna sai masina remondist kätte, vahetusse läks hooratas ( originaal ), ja sidurikomplekt ( Sachs ). Vana hooratas oli täielikult kinni jäänud ja
sidurgi viimasel piiril. Nüüd nendega siis ok.
Elu näinud asjad:
Rääkides sellest esimeste küljeklaaside toonimisest, siis ega puudust ei tunne just ja eraldi klaasi kindlasti sellejaoks soetama ei hakka, et siis
neid edasi-tagasi ümber vahetada.
|
|
|
ReimsR
huviline
Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta
|
postitati 19.12.14 20:07
|
|
|
Suht jabur muidugi lapata neid klaase,endalgi jäid toonimatta,kuna abikaasa lapsega sõidab samuti.Pane neid politseionuga vaidlema kuskil teepeal.
Aga mitte see ei köitnud mu huvi siia teemasse postitada,vaid pigem see,et vaadates su asukohta kus elad(Tallinn),siis miks valisid manuaal
käigukasti?
Lihtsalt huvitav oleks teada,kuna ise olin ka põline kaikavend
Täna ma enam ei taha linnas ise käiku vahetada...
Mina olen ka oma c6-ga väga rahul!Omanud ka juba suts üle aasta ja ka peamiselt nagu Sinulgi(vabandan sinatamise pärast)ainult kalla ja talla.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |