Lehekülgi: 1 2 |
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 30.11.14 19:35
|
|
|
A6 C6 kurvitulede vahetamine tavaliste vastu
Mul on plaan vahetada 2005 A6 C6 bi-xenon AFS kurvituled tavaliste bi-xenon tulede vastu. Plaani täide viimist takistab aga asjaolu, et on oht jäädagi
vaatama näidikuplokis piiksuvat veateadet "Adaptive light defective", kuna internetiallikate infole tuginedes ei piisa lihtsalt
tulede vahetusest ning VCDS kodeeringu muutmisest.
Võibolla piisab lisaks tuledele ka juhtmooduli vahetusest, kuid ilmneb, et AFS ja non-AFS mooduli juhtmestik on erinev - vt pilti. Kusjuures ilma kurvitule funktsioonita mooduli pesas on signaalikanaleid
rohkem. Seega ei pruugi ka juhtmete ümbertõstmine olla piisav.
Kas kellelgi on infot, mida kõike peab tegema, et AFS tulede asemele tavalised bi-xenonid panna? Kas keegi on selle töö läbi teinud?
Arvestades, et A6 C6 mudeleid on Eestis juba üsna palju ja vananedes elektroonikavead sagenevad, siis võib sellisest infost paljudele abi olla.
Paar põhjust ka, miks ma seda vahetust ette võtta tahan:
1) AFS ei tööta - juba praegu viskab veateadet, kuid tundub, et varuosi eraldi ei müüda ning päästab kogu tule vahetus (vt ka siinse foorumi teemat), aga uusi 750 €/tk maksvaid
kurvitulesid ei soovi esimese hooga osta, seda enam, et nende projektor on ka tegelikult võrdlemisi kehv (vt teemat A6 C6 kehvad esituled) ja uusi tulesid kindlasti lammutada ei
taha;
2) AFS süsteemi tõttu on projektorikinnitused lõtkuma hakanud ning valgusvihk väreleb - veel üks viga;
3) projektorid on tuhmunud ja peaks needki ära vahetama (nt Hella EvoX-R vastu), kuid AFS tulel on see protsess hulka keerukam;
Kõigile ülalnimetatud probleemidele võiks olla lihtne ja soodne lahendus: osta korralikud kasutatud tavalised OEM bi-xenon tuled (< 200 €),
asendada projektorid EvoX-R variandiga (< 150 €) ning tulemus on:
1) uuest originaalist intensiivsem valgusvihk - nii saaks lõpuks nägijaks ;
2) kindlalt värinavaba valgusvihk;
3) AFS veateade kadunud.
Tulemus parem kui kunagi varem ja seda kõike ~400 € eest, võibolla isegi veel vähema eest. VS siis osta 1500 € eest uued AFS tuled (ja ikka ei pruugi
nägijaks saada) või 500 € eest kasutatud AFS tuled, mis varsti samuti ära surevad ning ikka värelevad ja projektorid on tuhumund jne.
AGA... Kuidas teha autole selgeks, et tal polegi tehasest AFS tulesid olnud ning ärgu neid ka otsigu ja veateadet kuvagu?
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.14 09:01
|
|
|
AGA... Kuidas teha autole selgeks, et tal polegi tehasest AFS tulesid olnud ning ärgu neid ka otsigu ja veateadet kuvagu?
Kuna tegemist nö audi safety funktsiooniga siis foorumites ringi liikuv info-rosstechi ja audi töötajad ütlevad, et väljakodeerimine pole võimalik -
nad ei saagi muud infot anda!
AGA tee proovi:
Kõigepealt mine odavaimat teed:
Pane mooduli koodiks nö kood, mis mõeldud tavatulede jaoks - tulemus, ilmselt ei aksepteeri koodi, sest teise mooduli jaoks, ei tea kui ei proovi!
Adaptsiooni kanal 10 on mingi turistmode - mis nö tuleb välja lülitada, kui me läheksime näiteks inglismaale, kui see sul aktiivne, pane 0 - see
tekitab mällu veakoodi aga katseta järgi, vb lülitab see välja su parema tule afs funktsiooni, kui sul see latern vigane jne!
Üks adaptsiooni kanalitest peab olema nö veakontroll, selle 0-iks muutmine annuleerib antud mooduli veateate kuvamise näidikuplokki- b8-l on
väljakodeeritav pirnikeste kontroll(samuti safety funktsioon) - töötab!
Katseta adaptsiooni kanalite peal, mille väärtus on 1, neid ei tohiks olla palju!!!! Iseasi, kas tava login koodiga saad kõike muuta(b8 oli nö teine
login kood, millega teatud kanaleid sai muuta)
Ilmselt AFS olemasoleva mooduliga väljakodeerida nimekirjast ei saa, sest autolevel töötab samuti sama mooduli kaudu, aga kui sul ka autolevel kama
siis palun väga-tee proovi, kõik seaded mis muudad on tagasi muudetavad nagunii!
Kui miskit ei aita, siis hetkel mooduli vahetuse+ringikodeerimise+juhtmestiku muutusega saad kindlasti olemasolevad tuled jätta alles, kui tava
xenoni. Nagu ka tavaxenonid installides!!!(mul oli vahepeal kasutuses üks kurvitulega latern)
Enamus juttu on vaid teooria, veakontroll on väljakodeeritav - iseasi kuidas!
Silveril tehti lisatulede elektripool jõujaamas, samuti üks teine on end siis kuskil reklaaminud.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.12.14 09:18
|
|
|
Suvel üritasin ühel 2007a c6-l kurvikaviga ära nullida, proovisin paljusid variante, no ei leidnud võimalust. Paremal on AFS kaitsmed , vist olid 17
ja 18, isegi nende väljanokkimine ei kustutanud tulukest armatuurist koos piiksuga. Kuna sai auto edasi müüdud, jäi see uue omaniku lahendada
kokkuleppel. Kõiki adaptsioone läbi ei proovinud nullida, selle kohta polnud isegi vene foorumites midagi kirjutatud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.14 09:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Suvel üritasin ühel 2007a c6-l kurvikaviga ära nullida, proovisin paljusid variante, no ei leidnud võimalust. Paremal on AFS kaitsmed , vist olid 17
ja 18, isegi nende väljanokkimine ei kustutanud tulukest armatuurist koos piiksuga. Kuna sai auto edasi müüdud, jäi see uue omaniku lahendada
kokkuleppel. Kõiki adaptsioone läbi ei proovinud nullida, selle kohta polnud isegi vene foorumites midagi kirjutatud. |
Jah ega sellest polegi kuskil juttu - selle kirjutasin enda comfort mooduli põhjal nagu kirjutasin. Ja võite uurida ka audi ecu portaalist.
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.14 22:51
|
|
|
Olen ehitanud ühel touranil non-afs AFS peale.
Kindlasti pead sa vahetama tule kõrgus aju, juba seetõttu, et jääb AFS viga piiksuma. Non-afs plokiga ei jää.
Küll aga pead vedama uued juhtmed tule kõrgusmootoritele, afs süsteemi korral käib see info digitaalselt mööda tule-cani, mitte afs aga
analoogsignaal.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 02.12.14 19:03
|
|
|
See aju peaks olema see, mida mina nimetasin esimeses postis mooduliks ja tõin välja
nende moodulite pin-out'id. Ehk siis kõrguse või afs-i kontrollmoodulid. A6 C6-l asuvad kindalaeka taga.
Need juhtmed, millest räägid, on ilmselt ülal lingitud skeemidel tähistatud SMR, SML jne. On mul õigus?
Ehk siis sisuliselt on vaja sellest juhtmoodulist (kindalaeka tagant) vedada juhtmed tuledeni. Siis hakkab tavaliste tulede kõrguse reguleerimine
tööle. Vastasel juhul mitte.
Tsitaat: | Algselt postitas: M.Jaaska
Olen ehitanud ühel touranil non-afs AFS peale.
Kindlasti pead sa vahetama tule kõrgus aju, juba seetõttu, et jääb AFS viga piiksuma. Non-afs plokiga ei jää.
Küll aga pead vedama uued juhtmed tule kõrgusmootoritele, afs süsteemi korral käib see info digitaalselt mööda tule-cani, mitte afs aga
analoogsignaal. |
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 02.12.14 19:33
|
|
|
Vabandan kohe ette, et hetkel ei hakka täpsemalt neid el. skeeme uurima, kuid tundub suhteliselt sama teema mis a8 (4e).
Kurvituled tavalisteks ümber tehes tuleb juhtmeid juurde vedada, vastupidi oma vastutusel (ristlõige ei sobi) saab vanu ülejäänuid kasutada.
Lisaks tavatuledeks ümber tehes on vaja lisa klemme tulede moodulisse ja tulede pistikus kas siis ümber tõsta, või lisada.
Lisaks tuleb 09. Central electric ka tulede tüüp ära muuta.
Rasket pole midagi, kui pealehakkamist on.
edit: Ma ei tea kuidas c6 uued tuled on, kuid a8 4e omad on väga head. Käisin ülevaatuspunktis reguleerimas ja samas sai ka valgustugevus ära mõõdetud
ning see oli 37+- ühikut, e. täpselt niipalju kui tulel ka kirjas on.
edit2. Nagu eelpool mainitud, tulede juhtmoodul on erinev.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.14 04:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
edit: Ma ei tea kuidas c6 uued tuled on, kuid a8 4e omad on väga head. Käisin ülevaatuspunktis reguleerimas ja samas sai ka valgustugevus ära mõõdetud
ning see oli 37+- ühikut, e. täpselt niipalju kui tulel ka kirjas on.
|
OT, kuid ma samuti ei mõista, millist "nägijaks saamist" loodetakse kogu selle tsirkuse peale saada. Mul on küll auto teine jne aga vaevalt, et need
luubid,reflektorid jne nüüd audidel nii erinevad on, ei B6,C5,B7 ega B8 omanikud, pole just eriti silma jäänud selle jutuga aga eks c6-te kogukond on
siin suurim. Eks asi ole harjumuses, poolpimedal(kui pole veel kottpime) ajal ja vihmas, ei näe ühegi lähitulega mitte s......nagunii(ps käisin
hiljuti ka silmakontrollis - tembeldati nägijaks
Aga edu ümberehitusel ja moodsa, hea lisa kaotamisel...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.12.14 04:59
|
|
|
Kurvitule rikketeatest vabanemine tõesti nähtavust ei paranda mitte kuidagi. Küll aga kogu jutu vahetamine reflektortulede vastu. Siis saab tõesti
ööst päev ja olen seda korduvalt ise kogenud. Edevus versus nähtavus, selles on küsimus. Mul on olnud terve parklatäis c6 kerega liikureid ja vihmasel
ööl näeb normaalselt sõita ainult reflektoritega. Teisel juhul näed ainult seda, kelle alla ajasid.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.14 05:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kurvitule rikketeatest vabanemine tõesti nähtavust ei paranda mitte kuidagi. |
Huvitav,kes seda üldse pakkus või arvas, häid järeldusi tehakse ikka hommiku kell 07
Mul ka olid hiljuti ees reflektorid h7 ja sai vahetatud siis originaal xenon luupide vastu-enda arust nähtavus paranes pisut.
Aga vaielda pole siin midagi, igasugune ümberehitus on teretulnud, sest inimesed näevad vähemalt vaeva!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.12.14 05:18
|
|
|
Mina olen sellest teemast siiani nii aru saanud, et xenon kurvikad versus tava xenon.
Sellest ka vastav järeldus, et see ei muuda midagi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.12.14 05:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
OT, kuid ma samuti ei mõista, millist "nägijaks saamist" loodetakse kogu selle tsirkuse peale saada. Mul on küll auto teine jne aga vaevalt, et need
luubid,reflektorid jne nüüd audidel nii erinevad on, ei B6,C5,B7 ega B8 omanikud, pole just eriti silma jäänud selle jutuga aga eks c6-te kogukond on
siin suurim. Eks asi ole harjumuses, poolpimedal(kui pole veel kottpime) ajal ja vihmas, ei näe ühegi lähitulega mitte s......nagunii(ps käisin
hiljuti ka silmakontrollis - tembeldati nägijaks
Aga edu ümberehitusel ja moodsa, hea lisa kaotamisel... |
Mina vahetasin tuled, kuna tahtsin AFS2, e dünaamilisi esitulesid + lisakurvitulesid, mida autol tehasest polnud.
Samas on olnud au istuda ühe c6 kõrvalistmel pimedas ja minu esimene küsimus oli, et millal sa tuled põlema paned, ausalt ka. Saan väga hästi sellest
aru.
Samal ajal, kui ise käisin oma tulesid reguleerimas käis ka üks hea sõber oma 07a. C6 seda tegemas, kuna tõesti ei näinud ja kui mul mõõdeti nagu
ennist kirjutasin 37+-, siis temas 7+-. See ütleb vast kõik.
Endal on kogemus ühe b6, millel tehasest bixenon tuled.
Udutuled näitasid ka paremini, kui lähituled. Võtsin korra lahti ja vaatasin neid luubi taga olevaid reflektoreid ning see oli päris jube.
Tellisin asemele uued b osa halogeen tuled ja juba need näitasid kordades paremini, aftermarket xenoni lisamisel oli valgust minu arvates juba päris
palju.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.14 05:54
|
|
|
Siis on olukord ikka päris...
Peab ka ära mõõtma, ilmselt on tulemus sama nagu c6-l, ma lihtsalt harjunud et midagi ei näe ilmselt, sest sõidan tööl asjaga, mis pimedas tulesid ei
kasuta
Teemaalgatajale: kas kindel, et afs tulesid ei saa teha nö tavatuledeks ümber, ehk siis sisu ringi pista või on plaan vanad maha müüa?
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.12.14 06:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Teemaalgatajale: kas kindel, et afs tulesid ei saa teha nö tavatuledeks ümber, ehk siis sisu ringi pista või on plaan vanad maha müüa?
|
Kui siin teemas lingitud tulede mooduli väljundit vaadata, siis nagu ennist mainitud tundub afs tuli olema can liidesega, samas kui tavaline bixenon
mitte.
Seega, kui tavaliseks ümbert teha, tuleb juhtmed lisaks vedada ja tulede juhtmoodul vahetada.
See kas sisud on vahetatavad ei oska kommenteerida.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 03.12.14 14:25
|
|
|
Olemasolevad tuled näitavad halvasti. Sees on uued Osram Nightbreaker Xenon pirnid ja valgusvihk on nõrgem, kui 98' reflektortuledega B5-l, millel
paar aastat vanad halogeenprinid sees. Kusjuures lähituled on veel enamvähem, aga kaugtuled ei anna lähitulede sisuliselt mitte midagi juurde. Luubid
on puhastatud. Reflektorid on ilmselt tuhmunud, kuid kuna lähituled on päris OK, siis ei usu, et väga katastroofiliselt. Näiteks nendest C4 ja C5
kasutatud luuptuledest, mida näinud olen, on minu C6 omad kindlasti paremad, paremad ka kui mitmel teisel C6-l, aga siiski minu jaoks ebapiisav. Olen
erinevaid kogemusi kuulates aru saanud, et tegelikult nii see enamvähem ongi ka täiesti uute tuledega - lihtsalt see vana Hella E55 projektor polegi
midagi kiita.
1) Nägijaks saamist loodan saada eelkõige Hella EvoX-R projektorite paigaldusega. Tegelikult pole see lootus vaid kinnitatud fakt, et need projektorid
koondavad paremini valgust ja seega on teele jõudev valgusvihk intensiivsem. Tegu on moodsate projektoritega, mis on ka uutest C6 originaalidest
oluliselt paremad, rääkimata kasutatud vanadest. Tavaliste ilma luubita halogeentulede paigaldamist pole plaanis.
2) AFS probleem ja ümberehitusplaan polegi otseselt seotud nägijaks saamisega, kuna olemasolevad AFS tuled on vigased ja midagi peab nendega ette
võtma nagunii:
- juhipoolne AFS mootor on vigane, aga varuosi ei müüda ning peaks asendama kogu tule;
- mõlema tule projektorid lõtkuvad tulekorpuses (põhjustab sõidul pideva ja väga häiriva valgusvihu värelemise, mis on eriti häiriv liiklusmärkidelt
peegeldatuna - justkui vilgutaks pidevalt täistuledega; sama häiriv on see ka vastusõitjatele);
Seega, selleks, et vabaneda ülalmainitud probleemidest peaks nagunii vahetama tuled või tegelema nende lammutamise, remontimise ja ümberehitusega.
- Olemasolevaid tulesid lahti võtta ja ümber ehitama ei hakka, kuna see paneks auto teadmata ajaks seisma, mis pole võimalik. Seda
esiteks - teiseks - varuosi mootori remondiks pole saada ja seega hakkab remondi mõte kaduma. Kasutatud juppe ei soovi paigaldada.
- Kasutatud AFS tulesid ei soovi osta, kuna need võivad omada sama värisemise probeemi ja samuti võib mootor vm tules üsna pea puruneda ning olen
samas kohas tagasi.
- Uued AFS tuled on kallid - ümaralt 1500 € komplekt ja samas nagu ülal mainitud, ei pruugi valgusvihk paremaks muutuda. AFS funktsiooni ma kuigi
vajalikuks ei pea ja seega lepin ka tavaxenoniga. Väga oluline on mulle aga tee valgustatus.
Selleks, et:
- tee saaks hästi valgustatud (paremini kui uus originaal) ja
- ümberehitus oleks lihtne (ei pea tuld lahti võtma) ning
- likvideeritud saaks ka valgusvihu värelus ning
- projekt ei oleks ülemäära kulukas...
...jõudsingi plaanini osta kasutatud tavaxenon tuled ning asendada nende projektorid EvoX-R projektoritega (tavaxenonil tehtav läbi
pirnivahetusluugi). Ja seda kõike rahulikult ning kiirustamata - hiljem vajalik ainult tulede vahetus auto küljes, mis toimub üsna kiirelt.
Praegu aga tundub, et see töö siiski nii lihtne ei saa olema ning ikkagi peab auto mõnda aega seisma. Teaks nüüd, kui palju paremini ikkagi need uued
tuled valgustaksid, siis teaks kas on mõtet mõelda nende ostu või lähen ikkagi olemasolevate AFS tulede remondi ja ümberehtiuse teed.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.12.14 14:47
|
|
|
Mida te küll nendes preFL xenonites nii kaunist näete, et valguse nimel neist loobuda ei taha? Nende päevasõidutulede valgustus on ka pehmelt öeldes
pobeda tasemel oma 21w pirniga.. Ise viskaks need nii kaugele kui jaksaks, ning kruviks tutikad reflektorid asemele koos mingite hüper-super- vision
pirnidega ning naudiks valgust. Tõsi, kurvikate piiks jääks alles kahjuks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 03.12.14 15:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mida te küll nendes preFL xenonites nii kaunist näete, et valguse nimel neist loobuda ei taha? Nende päevasõidutulede valgustus on ka pehmelt öeldes
pobeda tasemel oma 21w pirniga.. Ise viskaks need nii kaugele kui jaksaks, ning kruviks tutikad reflektorid asemele koos mingite hüper-super- vision
pirnidega ning naudiks valgust. Tõsi, kurvikate piiks jääks alles kahjuks. |
Kõrguse reguleerimise piiks ka.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.14 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mida te küll nendes preFL xenonites nii kaunist näete, et valguse nimel neist loobuda ei taha? Nende päevasõidutulede valgustus on ka pehmelt öeldes
pobeda tasemel oma 21w pirniga.. Ise viskaks need nii kaugele kui jaksaks, ning kruviks tutikad reflektorid asemele koos mingite hüper-super- vision
pirnidega ning naudiks valgust. Tõsi, kurvikate piiks jääks alles kahjuks. |
Kõrguse reguleerimise piiks ka. |
Miks need piiksud jäävad, kui tuled, moodulid ja juhtmestik ringi tehakse?
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 03.12.14 15:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Miks need piiksud jäävad, kui tuled, moodulid ja juhtmestik ringi tehakse? |
Siis loomulikult ei jää.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.12.14 17:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Miks need piiksud jäävad, kui tuled, moodulid ja juhtmestik ringi tehakse? |
Siis loomulikult ei jää. |
Lisaks veel siia teemasse, et meil siin klubiline outlaw, kes on lubanud aidata tulede igatpidi vahetuse korral, seega tasuks ka temalt uurida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.14 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Miks need piiksud jäävad, kui tuled, moodulid ja juhtmestik ringi tehakse? |
Siis loomulikult ei jää. |
Lisaks veel siia teemasse, et meil siin klubiline outlaw, kes on lubanud aidata tulede igatpidi vahetuse korral, seega tasuks ka temalt uurida.
|
Alates 100 euri kui mäletan!
|
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 03.12.14 20:22
|
|
|
Kui vahetad luubid ära siis tahaks küll oma silmaga näha, kui hea on.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 03.12.14 22:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: crazy
Kui vahetad luubid ära siis tahaks küll oma silmaga näha, kui hea on. |
Uus luup ei muuda midagi, kui reflektorid kutud ja ei peegelda.
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 04.12.14 18:13
|
|
|
Seda ma mõtlesingi, kui proekt valmis siis tahaks üle vaadata.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 16.12.14 12:11
|
|
|
Lisan siia teemasse ka Meelo pildi teemast "A6 C6 kehvad esituled".
Selge luubiklaasi ja läikiva reflektoriga on ülalkirjeldatud EvoX-R projektor ja tuhm on C6 originaal. Ilmselt on see originaal pisut päevi näinud,
kuid erinevaid pilte vaadates ja veebiavarustes infot lugedes näib, et originaal ongi juba uuena peaaegu selline. Ma ei näe mingit mõtet paigaldada
uusi originaale, kui selle projektor on juba disainitud kehv.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|