Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 "adaptive light defective" (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 7898)
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 29.11.11 08:44 Tsiteeri
A6 C6 "adaptive light defective"



Hei. Auto annab pealkirjas mainitud veateate ja ilmub kollane, vilkuv hoiatusmärk. Netist leitud suvaline pilt:
http://i278.photobucket.com/albums/kk118/FastB7S4/0217091755.jpg

Autol minu teada puuduvad adaptiivsed kurvituled. Xenon lähi- ja kaugtuled töötavad kenasti ja on ühte värvi, samuti toimib päevasõidutulede automaatika. Ka automaatne kõrgusereguleerimine töötab. Ehk siis kõik mis peab töötama, see ka töötab. Mis pagana "adaptive" funktsioon see üldse on ja kuidas veateatest vabaneda? On keegi põrkunud sama teemaga?


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 29.11.11 10:09 Tsiteeri


Ma olen sarnase hoiatusega kokku puutunud auto kõrguse seadete muutmisel, kui sõiduk oli nn "limp mode"-s, siis ei osanud johtuvalt auto kõrguse asendi teabe puudumisest elektroonika ka tulesid enam õigel kõrgusel hoida.
Antud juhul ei oska ma muidugi kindlalt väita, et tegemist oleks sama kaasusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 29.11.11 10:20 Tsiteeri


Üks tulede mootoritest on suure tõenäosusega vigane. VAG-COM näitab täpselt, milline. Võib olla ka ajutine häire ja piisab kustutamisest.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 29.11.11 13:13 Tsiteeri


Eriti vastu vaielda ma ei oska ja lähiajal kindlasti on plaan juhe sappa panna, aga kasutusjuhendi järgi peab kõrguseregulli vea puhul teine veasümbol ekraanile ilmuma - tulevihu kriipsukeste ette nool... Ja kas mitte auto kõrguse anduri rikke korral tuled automaatselt maha ei keerata?

Ja mida ikkagi see "adaptive" funktsioon peaks tähendama?

Tuled mul tehase andmetel:

8ED Bi-functional headlight with gas
discharge lamp, for driving on the right


8K9 Separate daytime running lights with
low beam assistant and "Coming Home"
function


8Q5 Headlight-range adjustment, automatic/
dynamic with dynamic bending light
(AFS 1)


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 29.11.11 13:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Ja mida ikkagi see "adaptive" funktsioon peaks tähendama?


Kui ämm pakiruumis ja kartulikotid tagumisel istmel, siis peaks see funktsioon tuledevihu taevast tee peale tagasi suunama, ma oletan.

Edit:
Peale su posti täiendust näib, et sel peavad ka kurvituled "painduma" füüsiliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 29.11.11 13:28 Tsiteeri


Vaata minu eelmist postitust. Automaatne regull peaks olema "automatic adjustment" ja selle kohta olemas juhendi järgi eraldi vea sümbol.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 29.11.11 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Vaata minu eelmist postitust. Automaatne regull peaks olema "automatic adjustment" ja selle kohta olemas juhendi järgi eraldi vea sümbol.


Ma räägin sellest boldist osast su postis:

8Q5 Headlight-range adjustment, automatic/
dynamic with dynamic bending light
(AFS 1)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 29.11.11 13:43 Tsiteeri


Et siis adaptive ja dynamic on üks ja sama (automaatne kõrguse reguleerimine) ja igaks juhuks kaks erinevat vea sümbolit? Ja kuidas siis seletada seda, et kõrguse anduri rikke korral tulesi maha ei keerata?

Kuidagi jabur värk. Välismaistes foorumites oli selle vea puhul kaks lahedust. Kas pirni vahetus või terve tule vahetus koos kõigi moodulite ja plokkidega. Ja ühelgi juhul ei tuvastatud visuaalselt ühtegi kõrvalekallet normaalsest tööst. Ainult tobe kollane märk vilgub.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 29.11.11 14:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Et siis adaptive ja dynamic on üks ja sama (automaatne kõrguse reguleerimine) ja igaks juhuks kaks erinevat vea sümbolit? Ja kuidas siis seletada seda, et kõrguse anduri rikke korral tulesi maha ei keerata?

Kuidagi jabur värk. Välismaistes foorumites oli selle vea puhul kaks lahedust. Kas pirni vahetus või terve tule vahetus koos kõigi moodulite ja plokkidega. Ja ühelgi juhul ei tuvastatud visuaalselt ühtegi kõrvalekallet normaalsest tööst. Ainult tobe kollane märk vilgub.


Ei ole sama asi - dünaamiline kurvituli keerab vihku kurvi poole. Ehk liikumine toimib horisonaalselt, paremale ja vasakule.
Selle kohta on küllalt palju välismaist juttu, ma hetkel ei jõua väga täpseid teemasid välja sõeluda.
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/archive/index.php/t-116966.html?s=3f0bfbf97ba7fd10e49330446ee0d82c

Edit:
http://forum.rs246.com/viewtopic.php?p=431473
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/archive/index.php/t-112717.html?s=523e24157015fb4668f0201dbde901c1
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?116966-Adaptive-Xenon-Question


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 29.11.11 15:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Et siis adaptive ja dynamic on üks ja sama (automaatne kõrguse reguleerimine) ja igaks juhuks kaks erinevat vea sümbolit? Ja kuidas siis seletada seda, et kõrguse anduri rikke korral tulesi maha ei keerata?


Tuled kukuvad alla siis, kui mõlemad nivooandurid ära surevad.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 30.11.11 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Ma räägin sellest boldist osast su postis:

8Q5 Headlight-range adjustment, automatic/
dynamic with dynamic bending light
(AFS 1)


Kas see varustus (bold tekst) tähendab, et siiski kurvituli peaks olema olemas?

Kohapeal rooli keerates igatahes tule vihk ei liigu vasemale/paremale. Sarnastel C6 kerega autodel olen kurvitule liikumist näinud. Ja kas mitte käima pannes ei peaks siis tuled lisaks alla/üles liikumisele ka vasemale/paremale liikuma? Igal juhul pole ma varem mingit kurvitulele omast tegevust märganud ja mingit veateadet ka polnud.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 30.11.11 09:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa

Kas see varustus (bold tekst) tähendab, et siiski kurvituli peaks olema olemas?

Kohapeal rooli keerates igatahes tule vihk ei liigu vasemale/paremale. Sarnastel C6 kerega autodel olen kurvitule liikumist näinud. Ja kas mitte käima pannes ei peaks siis tuled lisaks alla/üles liikumisele ka vasemale/paremale liikuma? Igal juhul pole ma varem mingit kurvitulele omast tegevust märganud ja mingit veateadet ka polnud.


Jah, see kood (8Q5) viitab adaptiivsele tulele. Vasemale-paremale tuled seisuajal liikuma ei peakski, see juhtub alates ca 10 km/h sõitmisest.
"Owners Manual" page 61 "The system is active at speeds from approximately 10 km/h to 110 km/h"
Kohapeal saab tuled pöörama Showroom Mode-s, mis on VAG-COM-iga seatav.
Mul omal kogemuslikku seost asjaga ei ole, maailma foorumitest on lugeda, et segadust ja probleeme on selle lisaga üksjagu.
Veateade on sul nüüd igaljuhul olemas, edasise tegevusena teeksin esmalt kaabli külgepaneku, et asi selgemaks saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Askonz
huviline



Registreerunud 22.09.03
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Vw Scircooc R rep.

postitati 01.12.11 16:56 Tsiteeri


Mul oli just sama probleem ja põhjuseks oli see ,et seal tule sees mootoril väga kevad ühendused ja siis hakkabki viga näitma!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 02.12.11 07:54 Tsiteeri


Sai juhe järgi pandud ja näitas kahte viga. Parema tule kurvitule mootori rike ja BUS suhtlusprobleem.

Esmasel vaatlusel ei mõistnud, et kuidas tuli kätte saada, et kust alustada. Väga hea melega kuulaks õpetussõnu, tule eemaldamiseks, ja paha ei teeks ka tule "plahvatuspilt"

Kuna oli ka BUS suhtlusprobleem, siis loodetavasti peab paika Askonz versioon sitast ühendusest.

Kui aga mitte, kas tulele eraldi mootorit pakutakse? Kellelgi on ehk kasutatud või mõne muu rikkega tuli?


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Askonz
huviline



Registreerunud 22.09.03
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Vw Scircooc R rep.

postitati 02.12.11 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Sai juhe järgi pandud ja näitas kahte viga. Parema tule kurvitule mootori rike ja BUS suhtlusprobleem.

Esmasel vaatlusel ei mõistnud, et kuidas tuli kätte saada, et kust alustada. Väga hea melega kuulaks õpetussõnu, tule eemaldamiseks, ja paha ei teeks ka tule "plahvatuspilt"

Kuna oli ka BUS suhtlusprobleem, siis loodetavasti peab paika Askonz versioon sitast ühendusest.

Kui aga mitte, kas tulele eraldi mootorit pakutakse? Kellelgi on ehk kasutatud või mõne muu rikkega tuli?


Mootorit eraldi ei saa ja seal tuleb se mootor lahti saada siis seal näed neid ühendusi mul näitas ka sama viga arvuti ja ka paremal tulel :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 06.12.11 08:59 Tsiteeri


Kuidas tule kätte saab? Kas nina vaja maha võtta? Kas eeldab ka tõstuki olemasolu?


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Askonz
huviline



Registreerunud 22.09.03
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Vw Scircooc R rep.

postitati 06.12.11 16:56 Tsiteeri


nina maha jah sest stange all on kaks polti veel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.06.14 11:15 Tsiteeri





OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
k2rpman
huviline



Registreerunud 30.01.06
Asukoht: Kurtna/Tln
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Allroad 4.2 V8

postitati 24.09.15 15:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Ma olen sarnase hoiatusega kokku puutunud auto kõrguse seadete muutmisel, kui sõiduk oli nn "limp mode"-s, siis ei osanud johtuvalt auto kõrguse asendi teabe puudumisest elektroonika ka tulesid enam õigel kõrgusel hoida.
Antud juhul ei oska ma muidugi kindlalt väita, et tegemist oleks sama kaasusega.



Kusjuures ennast kummitab sama tulede jama....
Ja autot vaadates tundub et on tiba madalam ka kui teised.
Raviks on siis auto tagais "tõstmine" ?


V8 Allroad
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.09.15 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: k2rpman
Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Ma olen sarnase hoiatusega kokku puutunud auto kõrguse seadete muutmisel, kui sõiduk oli nn "limp mode"-s, siis ei osanud johtuvalt auto kõrguse asendi teabe puudumisest elektroonika ka tulesid enam õigel kõrgusel hoida.
Antud juhul ei oska ma muidugi kindlalt väita, et tegemist oleks sama kaasusega.



Kusjuures ennast kummitab sama tulede jama....
Ja autot vaadates tundub et on tiba madalam ka kui teised.
Raviks on siis auto tagais "tõstmine" ?


Suure tõenäosusega mitte. Kui viga on kurvitule mootoris (arvuti näitab) , siis lihtsaim lahendus on uus tuli, kui klaasi ei taha sulatada ja mitu tundi vanduda. Adaptsiooni peab ka tegema VCDS-iga. Kui viga on kõrgusregulaatoris, siis asi lihtne. Uus külge.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.5% - SQL: 47.5%]