Lehekülgi: 1 2 3 .. 10 |
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
postitati 14.11.14 18:40
|
|
|
Audi S6 5.2 V10 320kW - 2006 - NTM
Tervitus.
Eelmine hobiauto Mitsubishi Galant sai pool aastat tagasi maha müüdud ja sai siin erinevaid variante läbi mõeldud, et mis autoga edasi sõita. Valik
langes 2006 aasta Audi S6 Avanti peale. Auto on veel liiga uus, et midagi täpsemalt kirjeldada. Panen esialgu siia lihtsalt varustuse nimekirja ja
pildimaterjali.
Tegemist on endise Kaido Krumi autoga, pidi automaailmas tuntud nimi olema. Esialgu plaanis ainult ( võibolla ) audi märk ära kroomida ning korraline
õlivahetus teha. Talve kavatsen nautida ja kevadel võiks heli sisse hakata ehitama. Heli pool on suhteliselt uus teema minu jaoks nii et kõigepealt
teen korraliku eeltöö.
Liik: sõiduauto
Keretüüp: universaal
Esmane reg: 06/2006
Mootor: 5.2 V10 (320 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 151 000 km
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: automaat
Värvus: valge met. ( üle värvitud, esialgu oli üleni must )
Turva- ja ohutusvarustus
• roolivõimendi
• kesklukustus (puldiga)
• ABS pidurid
• elektrooniline seisupidur
• turvapadi
• turvakardinad
• signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga)
• immobilisaator
• stabiilsuskontroll
• pidurdusjõukontroll
• veojõukontroll
• lisapidurituli
• vihmasensor
• turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
• kliimaautomaatik
• elektrilised akende tõstukid
• elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad)
• võtmeta avamis- ja käivitussüsteem
• püsikiiruse hoidja
• parkimisandurid (ees, taga)
• toonitud klaasid
• peeglid päikesesirmides (valgustusega)
• rulookardin tagaaknal
• rulookardinad ustel
• uste sisevalgustus
• kohtvalgustid
• Coming-/Leaving-Home funktsioon
Sisustus
• nahkpolster
• sportistmed
• 2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
• istmed reguleeritava kõrgusega (juhiiste, kõrvalistuja iste)
• reguleeritava kumerusega seljatugi (juhiiste, kõrvalistuja iste)
• 2x istmesoojendused
• sahtlid esiistmete all
• tagaistme seljatugi allaklapitav
• nahkkattega rool
• sportrool
• multifunktsionaalne rool
• käiguvahetus roolilt
• reguleeritav roolisammas
• nahkkattega käigukanginupp
• käetugi ees (laekaga)
• käetugi taga (laekaga)
• topsihoidjad (ees, taga)
• iluliistud salongis
• jalamatid (tekstiilist)
Audio, video, kommunikatsioon
• BOSE stereo (CD, MP3, originaal)
• helivõimendi
• kõlarid
• CD Box
• ekraan
• autokompuuter
• käed vabad süsteem
Rehvid ja veljed
• 19" talverehvid (naastrehvid)
• 19" valuveljed
• tagavararatas
• rehvirõhu kontrollsüsteem
Tuled
• Xenon (lähituled, kaugtuled)
• esitulede pesurid
• päevasõidutulede automaatne lülitus
• udutuled
• tulede korrektor
• lisatuled
• valgustuspakett
Sportvarustus
• tagaspoiler
• esispoiler
• spoileriring
• sportvedrustus
• sportsummuti
Muu varustus
• 12v pistikupesad
• välistemperatuuri näidik
• elektrilise soojendusega esiklaas
• tagaklaasi soojendus
• pagasikate
• pagasi võrk pakiruumis
• kaubakinnituse konksud
• tagaklaasi puhasti
• paigaldatud tulekustuti
• KeylessGO
Pildid :
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 14.11.14 19:42
|
|
|
Julge valik taoline auto osta kasutatud peast. Aga vähemalt teenib iga sisse investeeritud kopikas end sõidumõnu-tunde arvelt mitmekordselt tagasi.
Kas Galant oli see 4wd ja imelikute maalingutega? Kas see led-riba on mingi järelturu kaup või ongi originaalis juba selline?
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 14.11.14 19:57
|
|
|
S6-l originaalis juba led ribad ees. Kena auto c6 mugavus ja 5.2 liitrine mootor, tundub hea kombo.
|
|
|
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
postitati 14.11.14 20:41
|
|
|
Auto käes olnud mõned tunnid ja siiani muljed ainult positiivsed. Galant oli jah see 4wd ja maalingutega. Mulle meeldis, mõnedele ei meeldinud. Audi
kohta sai päris hea taustauuring tehtud nii esinduses kui arkis ja kõik tundus ok. Eks ajapikku õpin autot tundma ja oskan rohkem siia infot panna.
Homme teen peegliga paremad pildid.
|
|
|
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
postitati 15.11.14 11:26
|
|
|
Tänane avastus, masin on progretud ja peaks olema 350 kw. Tahaks lähiajal dünos käia.
Ning see auto on ka Kaido Krumi ga One mile challengil käinud
Kaido Krum Audi S6 5.2 (435hj) 229 222 - 229
viide : http://www.onemile.ee/tulemused.php?year=2010&lang=et
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 15.11.14 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ntm
Tänane avastus, masin on progretud ja peaks olema 350 kw. Tahaks lähiajal dünos käia.
Ning see auto on ka Kaido Krumi ga One mile challengil käinud
Kaido Krum Audi S6 5.2 (435hj) 229 222 - 229
viide : http://www.onemile.ee/tulemused.php?year=2010&lang=et |
Väga kena auto ja väga huvitav mootor Ilusa häälega. Aga miili tulemus on
kuidagi mannetu sellel autol. Esimest korda kui nägin, siis mõtlesin, et ei tea kas autol viga midagi aga natuke uurides tuli välja et vägapalju
rohkem nad ei lähegi
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 15.11.14 11:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ntm
Tänane avastus, masin on progretud ja peaks olema 350 kw. Tahaks lähiajal dünos käia.
Ning see auto on ka Kaido Krumi ga One mile challengil käinud
Kaido Krum Audi S6 5.2 (435hj) 229 222 - 229
viide : http://www.onemile.ee/tulemused.php?year=2010&lang=et |
Ma päris nii optimistlik ei oleks, vabalthingavast FSI mootorist saab ainult kangema softiga kätte parimal juhul 10-15hp, kui sedagi. Üldjuhul need
5.2 V10'd ei suuda dünodes tehaseandmeidki kätte saada, suuresti tänu sisselaske ummistumisele.
Reaalselt 350kw auto võiks miilil ikka julgelt 30km/h rohkem sõita.
|
|
|
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
postitati 15.11.14 11:50
|
|
|
ei kinnita ega lükka ümber. Tõsine plaan on oma silmaga näha dünos. Aga ütleme nii, et liigub küll. Päris raske on end tagasi hoida, aga püüan
|
|
|
Martinkuke
huviline
Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8
|
postitati 15.11.14 21:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ntm
Tänane avastus, masin on progretud ja peaks olema 350 kw. Tahaks lähiajal dünos käia.
Ning see auto on ka Kaido Krumi ga One mile challengil käinud
Kaido Krum Audi S6 5.2 (435hj) 229 222 - 229
viide : http://www.onemile.ee/tulemused.php?year=2010&lang=et |
Päris huvitav, et need S6 nii vähe jooksevad miilil, käisin ise ka suve lõpus enda A4 3.0TDI proovimas ja sain ka 229 esimesel katsel ja teisel katsel
228 kuna vihma tuli kergelt ja üks käigu vahetus läks nihu, seal oli ka 2 S6 ja üks sõitis mõlemad katsed sama kiiruse mis mina ja teine oli vähe
kiirem( 238km/h sai) . Mul chipitud ( prj poolt ), meta, ja tahmakas eemaldatud, dünos sai rattast 200kw kätte, mootor siis 234kw (orig 176kw)
No smoke, no power!
|
|
|
|
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
postitati 15.11.14 21:45
|
|
|
ei kujuta ette, audidega väga kokkupuuteid pole olnud
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 16.11.14 11:23
|
|
|
Seal mootoris on midagi nihu, 350kw seal kindlalt ei ole, kui miilil 229 sõideti.
Ilmselt pole ka 320kw, sest 200kw C6 3.0tdi sõidab miilil 220 km/h, tean omast kogemusest rääkida.
Lase sisselase üle vaadata ja loe see teema läbi, saad oma jõu tagasi: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107261
Võrdluseks veel, siis sama generatsiooni M5 (373kw) sõidab miilil 270km/h kanti
|
|
|
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
postitati 16.11.14 12:12
|
|
|
See progremine toimus pärast one mile challengit. Pärast seda pole käidud üritustel. Eile tartu maanteel proovimas käies 5 liitrine bmw 7 seeria
kaotas ning 2,5T Subaru forrester sai ära. Jõudu tundub piisavalt olema. Ning võibolla seal challengi üritusel oli juhis asi Nagu ennist ütlesin ei kinnita ega lükka ümber ühtegi väidet mis siin
kirjutatakse. Audi margiga puutusin viimati kokku 6 - 7 aastat tagasi ja see oli ka Audi A4 avant 2001 1,6 75 kw manuaal, ehk siis hoopis midagi muud
kui nüüd käes on. Siiani muljed endiselt positiivsed. Puudu on 19" velgedel rehvirõhu andurid, need on ka plaanis osta. Muu nagu ei häiri. Detsembri
alguses plaanis teha õlide ja filtrite hooldused ( õhk õli ja kütus ).
See oli mu kunagine audi :
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 16.11.14 14:47
|
|
|
Korras sisselaskega jääks selle sõiduki laeks ikkagi ca 240km/h.
C5 RS6 (331kw) stock on sõitnud ca 230-240km/h ja chipituna 370kw-ga umbes 250km/h.
M5 V10 mis sõidab 270 ei ole ka täiesti stock auto.
Stock c6 RS6 (426kw) sõidab ca 260km/h. Seda ei hakka S6 never sõitma.
Ülekanne, kere mass ja õhutakistus on see, mis piiriks saab. Sama mootoriga R8 (V10, 386kw) samas on sõitnud 281km/h.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 16.11.14 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Korras sisselaskega jääks selle sõiduki laeks ikkagi ca 240km/h.
C5 RS6 (331kw) stock on sõitnud ca 230-240km/h ja chipituna 370kw-ga umbes 250km/h.
M5 V10 mis sõidab 270 ei ole ka täiesti stock auto.
Stock c6 RS6 (426kw) sõidab ca 260km/h. Seda ei hakka S6 never sõitma.
Ülekanne, kere mass ja õhutakistus on see, mis piiriks saab. Sama mootoriga R8 (V10, 386kw) samas on sõitnud 281km/h. |
M5 E61 (universaal) sõitis 265km/h, stock auto eemaldatud kiirusepiirajaga.
|
|
|
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
postitati 16.11.14 16:30
|
|
|
On keegi kursis mis moodi ma oma mobiili autoga suhelma saan panna? Peab selleks mingi eraldi dokk olema või käib asi läbi bluetoothi ?
Ning teine küsimus, kas keegi teab kas ma saan panna peeglid kokku käima autot lukustades ? Hetkel käib nupust.
Tänud.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 16.11.14 16:47
|
|
|
Tervitus.
Väga ilusa ja asjaliku auto oled soetanud.
Kepsud kotti ja edu edaspidiseks.
Telefoni saab suhtlema läbi BT, võib vajada veidi näppimist ka auto menüüst.
Söidu ajal aga seda teha ei saa, kang P vöi N asendisse ja toimetama.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
postitati 16.11.14 17:02
|
|
|
Suur tänu. Homme proovin kohe järgi, see on hea lisavarustus.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.14 19:09
|
|
|
Lisavarustusega tegu ikka, seega ei pruugi aidata
Muidu auto kena ja soovin muretuid kilomeetreid.
|
|
|
|
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
postitati 16.11.14 22:15
|
|
|
Veel üks küsimus, et kuhu soovitaksite minna hooldusesse? Hetkel mõtlen kas audi esindust rocca al mare's või AutoEksperti mustmäel. Tahan lasta
vahetada kõik õlid ja filtrid mis autol on enne talve. Service muidu on alles 1000 km pärast aga ei tee paha kui enne külma ära teen.
|
|
|
Indrek001
huviline
Registreerunud 01.07.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Vectra 1.9 110kw
|
postitati 16.11.14 23:18
|
|
|
Mulle hullult meeldib arutelu teemal et see on võrr! Audiklubi on tore koht! Palju su diislil neid vatte alles ongi?
|
|
|
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
postitati 17.11.14 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Indrek001
Mulle hullult meeldib arutelu teemal et see on võrr! Audiklubi on tore koht! Palju su diislil neid vatte alles ongi? |
Ei saa aru kommentaarist...
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 17.11.14 06:43
|
|
|
Julgelt väidetakse siin jah, et midagi on rikkis. Ilmselt ei ole, see auto lihtsalt ei ole optimeeritud kiirendusele, vaid pika otsa laskmisele -
ülekanded on pikad, et küttekulu all hoida ja tundide kaupa 200km/h sõitmine on another day in the office. Sellise S6 peamine kriitika oli juba uuena,
et kõik on hea, aga särtsu on vähevõitu, aga see ei ole kogemata nii juhtunud - S6 on maanteepill, mitte võidusõiduauto. Kel jõust puudu jääb ostab RS
6.
Ma ise vaatasin ka seda autot mingi aeg kui ta müügis oli, Kaido on tema eest kindlasti head hoolt kandnud. Loodame, et jätkad samas vaimus.
|
|
|
|
Ntm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 5,2 V10 320kw (2006)
|
postitati 17.11.14 06:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Julgelt väidetakse siin jah, et midagi on rikkis. Ilmselt ei ole, see auto lihtsalt ei ole optimeeritud kiirendusele, vaid pika otsa laskmisele -
ülekanded on pikad, et küttekulu all hoida ja tundide kaupa 200km/h sõitmine on another day in the office. Sellise S6 peamine kriitika oli juba uuena,
et kõik on hea, aga särtsu on vähevõitu, aga see ei ole kogemata nii juhtunud - S6 on maanteepill, mitte võidusõiduauto. Kel jõust puudu jääb ostab RS
6.
Ma ise vaatasin ka seda autot mingi aeg kui ta müügis oli, Kaido on tema eest kindlasti head hoolt kandnud. Loodame, et jätkad samas vaimus.
|
Üritan teda hoida nii hästi kui oskan ja suudan. Minu jaoks on jõudu rohkem ja veel enam kui vaja sel autol
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 10 |