audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 09.11.14 18:20
|
|
|
Audi A4 Avant 3,0q - 2001 - audi_a4_v6
Sellele talvele lähen vastu jälle nelikveolisega. Umbes kuu tagasi sai soetatud 2001 a Audi A4 Avant 3,0 162kw quattro aut. Ideaalis oleksin soovinud
kas nelikveolist 165kw TT-d või manuaalkastiga a4 avanti 3,0q, aga kuna Eestis nende valik oli sisuliselt puudulik tol hetkel, sai võetud üks väga hea
mulje jätnud a4, mis hoopis automaat.
Igatahes sai plaani võetud paari aasta pärast Saksa minna ja sobilik TT q 165kw tuua väikese läbisõiduga, nende hinnad (korralikel) muidugi päris
kõrged, ca 7k näiteks juba oli valikut, seniks aga kärutan kõnealuse a4-ga ringi
Masina varustusest tasuks vast mainimist hele nahkpolster, Bose muusika koos nn Naviga, siis ka värviline kompuuter, püsikiirusehoidja, ksenoontuled
koos pesuritega, külmkapp kindalaekas, istmesoojendused jms mudinad.
Eelmine omanik omas seda ca 1,5a, enne seda toodud saksast. Eelmine omanik on tõestatavalt teinud ära rihmavahetuse, kasti õlivahetuse jms ning on
masinat igati heaperemehlikult hooldanud, sisu üldiselt nagu uus, pagass ja salongimatid nagu uued, kummimatid olid ka orikad kaasas. Kere on väga
heas korras!
Läbisõit natuke alla 200tuh ja võimalik, et täitsa õige.
Ega masin oli juba ostes väga korralik, seega ise väga ehitama ei peagi, aga siiski:
1.) Natuke aega sai sõidetud, siis hakkas põlema mootorituli, näitas kati viga, aga gaase mõõtes oli kõik mitte lihtsalt hea, vaid suurepärane, seega
läksid tagumised lambdad maha progremisele.
2.) Tühikäik sooja mootoriga aegajalt jätab vahele, küünlad said vahetatud, gaasiklapp puhastatud, süütepoolid paar aastat tagasi tagasikutsumise
läbinud. Sai vaadatud, et juhuslikes silindrites, seega miskit sisselaske probleem, sai googeldatud, miskit tuleb nüüd proovida (üks vaakumklapp jms),
üldiselt tegeleb selle autoga MT Autohooldus, lihtsalt nii usaldusväärne ja taskukohane koht, et ise miskit nokitseda ei olegi niimoodi
motivatsiooni
Ostes olid hõredad tumedad veljed all, mulle need üldiselt ei meeldinud, said alla ostetud Nokiani lamellidega Audi orig s-line 17" veljed, suve
jaoks aga on hangitud ka audi orig AVUS veljed 18", sai neid ka alla proovitud.
Väga nagu rohkem plaane polegi, võibolla natuke sügavama bassi jaoks ka lisawoofer panna, eks vaatab, muidu bose ikka väga hea asi.
Natuke pilte kah
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 09.11.14 19:07
|
|
|
Rool tegelikult puhas ja kulumisjälgedeta, pildil lihtsalt nii jäänud, mul fotoka objektiiv täksiline ja auto laevalgus kollasena paistab peale.
Mattidel olid originaal kummimatid peal, seetõttu vast nagu uued, ka pagassis oli lisamatt peal. Oleks turul olnud hea varustusega 1,8T quattro
manuaal, oleks seda ka kaalunud, sest ega see 3,0 ka eriti vaikne pole, just mingi 2500 alates, alla selle hääletu. Samuti sai neid uuemaid 2,5TDI
vaadatud, aga jällegi oleks sellise kindlasti manuaali võtnud, aga polnud otseselt pakkuda turul sellist mulle sobilikku ja kindlalt hooldatud
isendit. Janune see 3,0 muidugi on, just nelikvedu ja tiptronic kast kokku on suht janune, maanteel alla 8 ei saa kuidagi, paar paagitäit olnud sinna
11L kanti keskmine, aga sellega sai ka arvestatud ja arvestades auto hinda võiks vabalt ka gaasiseadme peale panna ja kokkuvõttes oleks ikka odavam,
kui iga teine masin, mida vaatasin.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 19.12.14 12:12
|
|
|
Eile said masinale naastud alla pandud. Nokian HKPL 4 oli kodus olemas mõõduga 225/50 R17, on originaalist sutike kõrgem, aga sobib väga hästi. Muidu
oleksin lamelliga kulgenud, aga mingi kerge vibra on olnud siledal teel alates nende uute rataste alla panekust kogu aeg, nüüd siis rehvivahetuskohad
vähem hõivatud, sai kontrolli mindud ja selgus, et all olnud Nokian lamellid HKPL R (vms) olid neljast kolmel kerge muhk väljas. Kaks neist said
ostetud Tallinnast kasutatud peast (ca 7mm) ja kuna algusest peale oli vibra, siis seega algusest peale vigased, siinkohal tänud "ausale" müüjale,
kes pretensiooni peale õlgu kehitas. Aga vigane oli ka klubilise müüdud ratta komplektis olnud üks lamell, aitäh siinkohal ka "ausale" klubilisele,
kes väitis, et kõik korralik, kuigi tegelikult olid sisuliselt kõik rehvid peal saast. Eks see ole õppetund mulle, et ei tasu kedagi usaldada ja rehve
tasub ainult uuest peast osta.
Muidu on masin ennast eeskujulikult ülevalpidanud, remonti pole nõudnud vahepeal, mõni asi vast vajaks kohendamist (CD-d kuulates geneka vilin, üks
ukseandur, mitmikkiilrihma pingutit ei ole vahetatud jms), aga kiiret pole
Ahjaa, kütusekulu 10-11 kanti, mingi 70% vast maantee.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 19.12.14 12:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ahjaa, kütusekulu 10-11 kanti, mingi 70% vast maantee. |
Kas see liiga kõrge ei ole? Mäletan, et umbes sama linna/maantee suhtega ja sama mootoriga C6-el on isegi madalam see - alla 9 kindlasti.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 19.12.14 12:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ahjaa, kütusekulu 10-11 kanti, mingi 70% vast maantee. |
Kas see liiga kõrge ei ole? Mäletan, et umbes sama linna/maantee suhtega ja sama mootoriga C6-el on isegi madalam see - alla 9 kindlasti.
|
Quattro tiptronic? Ja c6 peale seda mootorit pole paigaldatud ja seda kasti ka mitte.
EDIT: Tehaseandmed on siin: http://www.autoweek.nl/auto/24264/audi-a4-avant-30-5v-quattro kaalutud keskmine 10.33 minu osakaalude järgi.
C6 3,2 mootoriga nüüd vähem janune ka ei tundu olevat: http://www.autoweek.nl/auto/32126/audi-a6-32-fsi-quattro
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 19.12.14 12:38
|
|
|
Saladuskatte all võin öelda, et mõned sellised mootorid siiski C6 peale jõudsid
|
|
|
|
altzz
klubiliige
Registreerunud 18.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 2,0TFSI | Audi A6 c6 Avant 2,8FSI Q
|
postitati 19.12.14 12:43
|
|
|
Kütusekulu 10-11 kanti võib minu kogemuse põhjal vastata tõele. Ise kulgesin sama mootori ja kastiga, kuid C5 kerega liikuril ning sellise maantee
osakaaluga kütusekulu võib olla reaalne.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 19.12.14 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
...CD-d kuulates geneka vilin... |
Kas saaksid seda ehk natuke paremini kirjeldada?
C6'l on mul selline viga, et CD kuulates teatud sagedustel heli sahiseb (st. teatud kohtasid lugudest mängib sahinaga, teisi mitte). Sõltub kuidas
keegi tõlgendab "sahinat" ja "vilinat", aga igastahes juba häiriv on. Kõlab nagu kõlarite ühendustega oleks probleem, samas raadiot mängib
muretult.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 19.12.14 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
...CD-d kuulates geneka vilin... |
Kas saaksid seda ehk natuke paremini kirjeldada?
C6'l on mul selline viga, et CD kuulates teatud sagedustel heli sahiseb (st. teatud kohtasid lugudest mängib sahinaga, teisi mitte). Sõltub kuidas
keegi tõlgendab "sahinat" ja "vilinat", aga igastahes juba häiriv on. Kõlab nagu kõlarite ühendustega oleks probleem, samas raadiot mängib
muretult. |
CD-d kuulates on pööretest sõltuv vilin sees, tavapöörete juures (2000 ja alla) ja tavatugevusega kuulates ei ole häiriv, aga kõvemini kuulates ja
kõrgemal pöördel ikka vilin sees, generaatori vilin ilmselt, ei teagi. Raadiot kuulates seda probleemi pole, muidu oleks võimendi massi puudust
kahtlustanud.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
|