Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2.0 66kW - 1993 - RSaaremaa (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 6119)
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.14 18:56 Tsiteeri
Audi 80 B4 2.0 66kW - 1993 - RSaaremaa



Tervist,

Tänu oma vennale, on ka minust saanud Audi vend. Sai esimeseks autoks soetatud Audi 80 B4 2.0 66kW, aastast 1993, läbisõit natukene üle 265 000.
Varustuse poolest nii palju: Konditsioneer, ABS (?), elektrilised aknad (4x), elektriliselt reguleeritavad peeglid, puitliistud salongis, tavapärane salong, ainult esikõlarid. Hetkel on see kõik, kui midagi tuleb meelde, lisan.

Vigadest:

Konditsioneer vajab täitmist (peale on pantud eelmise või üle eelmise omaniku poolt mingi uuem süsteem, mille pärast ei sobi see tavapärane 80-le mõeldud gaas ning see töö ootab järgmist kuumaperioodi)
Sooviks ka tagumisele aknale paigaldada kaks lisakõlarit, mis annaks natukene rohkem kõmakat, subwoofriga ei taha akut hakata piinama ning esikõlarid ei anna mürtsu korralikult edasi.
Juhipoolne tagumine aknatõstuk on katki/ei tööta
Sumbuti tagumises pütis kõliseb midagi (arvatavasti sõelad lahti)

Auto ei näita küttejääki õigesti (juba eelmisest omanikust)
Raadioantenn on ära retsitud ja vajab vahetamist, tegu on mootori abil liikuva versiooniga.
Esiklaasil päris suur mõra (eelmisest omanikust), millega võib ÜV-l tulla probleeme
Esineb mõningat roostet (uste nurgad, mõningad väiksemad täpid.
Tühikäigu mootor
Kapotialune tuli ja selle plastik kate
Süüteluku ümbrust kattev "puitdetail" on määrdunud mingi liimilaadse ainega

Tehtud tööd:

Juba on vahetatud summuti keskmine pütt
Mõningaid esisilla osasid
Salongi on paigaldatud niiskuse eemaldaja
Rihmade, filtrite ja käigukasti õli
Paigaldatud AUX sisend
Soojendusradika vahetus
Roolilati kummist katte vahetust
Õõtshoova pukside (4tk) vahetus
Jahutusvedeliku flantsi vahetus
Tühikäigu mootori vahetus


Pildid tulevad lähiajal :)

Küsimus ka laiale ringile, kas Audi 80-l on salongifilter ja kus tavaliselt lasete oma "A" nagu "armastust" putitada Tartu piirkonnas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 26.09.14 16:58 Tsiteeri


Tere. Salongifilter asub kundepool, plastvõre all (kojameeste plastvõre). Lihtne vahetada. Tartus olen käinud parandamas seal vana tirsi vastas turu autost nats edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.14 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sviljar
Tere. Salongifilter asub kundepool, plastvõre all (kojameeste plastvõre). Lihtne vahetada. Tartus olen käinud parandamas seal vana tirsi vastas turu autost nats edasi.


Aitäh, leidsin juba üles ja äsja sai ka see vahetatud. Selle vahetamisega kadus ka probleem, kus auto aknad ei tahtnud kiiresti puhtaks minna. Ise kasutan Aardlas kahe raudtee vahel olevat MT Autoteeninduse teenuseid.

Täna sai siis ka rihmad, rullid, veepump ja kõik filtrid koos õlidega vahetatud, et oleks olemas turvatunne Eesti karmi pakase ees. Ainuke murekoht, mis natuke peas mõlgub on aku, millest ma hetkel ei tea midagi. Eks selle töökindlust kogeme esimese -10 kraadise ilmaga. Sai ka testitud auto minekut, mis oli kohe hoopis teine tera kui enne.

Pilte ka

http://www.upload.ee/image/4284413/20140929_180137.1.jpg

http://www.upload.ee/image/4284360/20140929_180453.jpg

Salongifilter oli sellises seisus, tekitab küsimust, et millal küll seda viimati on vahetatud (hetke läbisõit 265 000 km)
http://www.upload.ee/image/4284366/10716189_10202781541916163_1768873613_n.jpg
Hetkel veel ka väike probleem liigse kütusekuluga kuid seda ma lähen homme ühe spetsialisti juurde Riia mnt-l (Tartus) arutama.

Küsimus targematele, mis on aknatõstuki puhul kõige nõrgem koht (loe: mis koht kõige pealt lahti võtta)? Lisaks on ka juhtpaneelil akende tõstmist blokeeriv nupp, mis ühegi akna puhul ei tööta, lahendusi?

***
Edit by Kuits: piltidena lisades on max laius 800px! Tegin linkideks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 29.09.14 18:11 Tsiteeri


Kena B4 :)
Huvitavad salongi liistud, polegi selliseid näind 80-l :P
Edu masinaga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.14 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zack
Kena B4 :)
Huvitavad salongi liistud, polegi selliseid näind 80-l :P
Edu masinaga!


Minu meelest antud värvi 80-t ei liigu eriti, küll aga hõbedast, musta või siis mürkrohelist. Jäi kohe autoportaalis ka silma. Usun, et korraliku pesu ja vahatamisega saab tulemuse veelgi paremaks. Roostepoisi võtan ette kevadel ning ka vajadusel esiklaasi vahetuse, et ÜVst läbi saada kuigi pragu vaateväljas väga ei asu (oleneb ülevaatajast suuresti).

Näide kõrvalistuja uksenurgast
http://www.upload.ee/image/4284436/20140929_180514.jpg

Ja esiklaas (ei ole kõige õnnestum pilt)
http://www.upload.ee/image/4284456/20140929_180241.jpg

Samuti ootab vahetust väga pikaks venitatud teibitud raadioantenn
http://www.upload.ee/image/4284467/20140929_180426.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andzz
huviline

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 30.09.14 05:17 Tsiteeri


Tsitaat:


Küsimus ka laiale ringile, kas Audi 80-l on salongifilter ja kus tavaliselt lasete oma "A" nagu "armastust" putitada Tartu piirkonnas?


Autohospidalis on väga asjalikud mehed, siiani olen alati sealt abi saanud. Aadress on Vasara 50B.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 01.10.14 06:32 Tsiteeri


Tere jälle.
Vaatasin seda esiklaasi pilti. Väga hästi murest aru saada. Üks asi on mõra, mis ÜV muret tekitab aga teine asi on ka valgeks läinud klaasialune servadest. Minul näiteks hakkas nendest kohtadest vett suure vihmaga läbi laskma. St. et klaas lahti sealtkohast liimist. Esialgu täistsin vahe silikooniga kuni lõpuks ette võtan klaasivahetuse. Kirjutamise ajal tuli meelde ka, et sul küttkulu suur. Ei vaadanud kas oled maininud mis see küttekulu siis on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.14 09:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sviljar
Tere jälle.
Vaatasin seda esiklaasi pilti. Väga hästi murest aru saada. Üks asi on mõra, mis ÜV muret tekitab aga teine asi on ka valgeks läinud klaasialune servadest. Minul näiteks hakkas nendest kohtadest vett suure vihmaga läbi laskma. St. et klaas lahti sealtkohast liimist. Esialgu täistsin vahe silikooniga kuni lõpuks ette võtan klaasivahetuse. Kirjutamise ajal tuli meelde ka, et sul küttkulu suur. Ei vaadanud kas oled maininud mis see küttekulu siis on?


Mul on endiselt peale salongifiltri vahetust ka salongi niiskuse probleem, kus autol on pidevalt aknad udused, olenemata kui kaua ma ventilatsiooni täisvõimsusel (tulemus ei erine ei kuumast ega külmast) kasutan. Eriti nigelaks kipub olukord öösiti kuna tööpäev algab kell 4 hommikul.

Parem pilt mõra algusest ja tekkinud valgetest joontest klaasi allosas, millest ma just tahtsin kirjutada.
http://www.upload.ee/image/4286638/20140930_155035.jpg

Lisaks veel ventilatsiooni probleemile. Auto seisis enne mu ostu poolteist kuud garaazis, millest ka tekivad vahetevahel suured tolmu puhvakad, mis teevad sõitmise ja salongis olemise pea võimatuks kui panna ventilatsioon täiel võimsusel just kuuma puhuma. Kas keegi teab, mis suunas ja kust siis peaks suruma suruõhku, et ventilatsiooni torud nö puhtaks puhuda või kuidas oleks võimalik teostada ventilatsiooni puhastust?

Küttekulu teemal nii palju. Kuna näidik/andur on natuke vigane, siis kohati ta näitab õigesti ja siis omakorda jälle valesti. Sai testitud täispaakidega küttekulu linnaõsidu puhul kus sai sõidetud 219 km ja uue täispaagi saamiseks kulus 29,7 liitrit. Sellest tulenevalt ka küttekulu 14l ligi linnas kui tehnilise passi järgi peaks olema 8,5 ligi. Samas sõitsin järgmisel tankimisel ligi 50 km linnas ja ühe otsa Tartu - Paide liinil (kokku 142,8km) ning Paides sai tangitud 12,64 liitrit, mis teeb keskmiseks 8,85. Passi järgi oleks oodata kuue liitri ligi, kuid eks need passi andmed ole ka üks paras unenägu ja müsteerium.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 01.10.14 09:35 Tsiteeri


Niiskust minu autos tekitab klaasivahelt sisse tulev osa. Udu eemaldan klaasilt kondiga, hetkega puhas. Minu rumal arvamus kust survekaga lasta on sealtsamast salongifiltriaugust ja salongis avad kõik avad. Võid ka sama teha autol kohapeal käia lsates ja erinevaid suundasid sulgeda ja avada. Lülita sisse kont vahel see avab veel teise klapi.

Küttekulu linnas kuna mul lühikesed otsad 1-3km siia sinna on 17l sajale, mis on norm selle auto puhul. Maanteel 8,5l, mis võiks vast vähem olla aga see katsetatud täislastiga ja täispaagiga. Külma mootoriga pidigi palju võtma aga kui sul linnas sõidud 10km ots jms, siis palju jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
etsihel
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.14 10:09 Tsiteeri


Kõlaks natuke nagu soojendusradika lekkimise moodi? See tekib olenemata ilmast, kasvõi päeval ilusa ilmaga. Kas see udu on selline nö paksem, ei tule kergesti ära? Kui klaasid puhtad, siis sõites tekib jälle? Proovi kas on sellist jahutusvedeliku moodi maitset, mul oli ka leke, kuid maitset ei tundnud aga lõpuks katsusin keskkonsooli tagant käega ning sealt oli märg. Täpsemalt siis kõrvalistuja poolt, jalgadele tuleva plastiku ja radika korpuse vahelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 01.10.14 10:16 Tsiteeri


Mu silmad ei taha seda uskuda, et teil sellised kulud. Mul see 66kw B4 võtab küll 13km otsi tehes 8,2-8,5 liitrit sajale. Sellest maast siis 3km maanteel ning ülejäänud 10km juba linnas. Samuti läheb mootor kiirelt soojaks ning 4-5km hiljem on 90 kraadi käes. Kui ülikoolis käies Pärnu-Tallinna vahet treisin siis oli keskmine 6,5-7 liitrit sajale, mis olenes möödasõitude arvust. Isegi Tallinnas liigeldes ei saanud üle kümne sajale ja need numbrid siis reaalne kulu, mitte kompu näit.
Seega ma soovitaks esiteks üle vaadata ega käsipidur peale ei jää. See suht tavaline, et see konks ei liigu seal enam tagasi pärast kangi alla laskmist. Samuti võiks ka teised pidurid üle vaadata ehk ratas üles ja proovida keerutada. Kui takistus ikka taga, siis tasuks lahti võtta ja ära määrida. Küünlad, filtrid, vaakumvoolikud ja pritse alune padi peavad olema ka värsked ning ilma mõradeta. Voolikud kipuvad ka klambri kõrvalt murduma, seega kohe peale vaadates ei saagi teine kord aru. Jaa muidugi termostaat peab ka korras olema, et pidevalt suur ring taga poleks ja ei jõuaks soojaks minna.
Muidu on see 66kw mootor väga hea linna vahel kulgemiseks ning maanteel on ka täitsa norm kui ei peaks möödasõite pikalt ette planeerima. Just viimane oligi põhjus, miks enda mustale autole järsemat mootorit tahtsin ning seetõttu kolis 66kw mootor musta pealt rohelise B4 peale üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.14 11:20 Tsiteeri


Aitäh kõigile vastanutele abi ja nõuannete eest!

Sai täna käidud Riia tn mehaaniku juures (Avanto OÜ), mis asub ERR Tartu maja taga ning sealt sain teada kaks viga, mis vajavad tegemist. Nagu kahtlustatud teie poolt, siis soojendusradikas on omadega õhtal ning ka tühikäigu mootor (kuuese pistikuga Bosch). Lisan, et konditsioneer mul millegi pärast ei tööta. Lasin MT Autohoolduse vendadel üle vaadata, aga vennad sõnasid, et mu autole on pantud peale mingi uuem süsteem, mis ei omasta seda tavapärast gaasi, mis muidu on konditsioneeri paaki pantud Audi 80-tel. Sellega edasi plaan tegeleda kevadel.
Mehaanik mulle lootust väga ei andnud, et kütusekulu väga palju väiksemaks saan, sest peamiselt sõidan tööle ja koju antud autoga. Tööpäev algab õhtu pimeduses, varahommikul (4:00) ja vahemaa on kuue km kanti (üks ots), mille tulemusena auto jõuab vaevu soojaks minna, millest tuleneb ka suurenenud kütusekulu. Endal on väike teooria, et laseks paari päevase eksperimendi käigus autol tiksuda 10 min kohapeal soojaks ja siis sõita, et huvitav palju siis kütusekulu tuleks?

Auto esiklaasi osas lisaks nii palju, et neid mõrasid on tunda ka salongist. Kas peaks vahetusega kiirustama ning palju üldse sellisel masinal esiklaasi vahetus maksab?

Viimase uudisena, sõnan, et automakile sai tuttava abiga AUX sisend ühest audiokaablist valmistatud ning nüüd on plaan ühe vidina abil vana makk teha Bluetoothiga ühenduvaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 01.10.14 11:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Mu silmad ei taha seda uskuda, et teil sellised kulud. Mul see 66kw B4 võtab küll 13km otsi tehes 8,2-8,5 liitrit sajale. Sellest maast siis 3km maanteel ning ülejäänud 10km juba linnas. Samuti läheb mootor kiirelt soojaks ning 4-5km hiljem on 90 kraadi käes.





Nojah mul ei tule seda 4-ja km täis linnas korraga.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.14 12:18 Tsiteeri


Niisiis, väike uuendus. Sai uuritud auto murekohti. Neljapäeval lähevad vahetusse salongiradikas ja tühikäigu mootor. Ülejäänud osas peaks auto olema heas sõidukorras ja valmis talve vastu võtma. Loodetavasti saab ka niiskuse probleemist jagu. Lisaks on plaanis nv-l teha kergem roostetõrje. Kas keegi oskab soovitada, kust on kõige mõtekam osta värvi, millega roostet eemaldada jne. Igasugune nõu roostetõrje kohta on oodatud :)

E: Tegin väikese videoklipi iseloomustamaks mu igapäevast võitlust katkise salongiradika tagajärgedega. http://youtu.be/zglRckPE8jY


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.14 07:25 Tsiteeri


Sai tuttavaga vaadatud lähemalt roosteprobleemi, mis esineb peamiselt ainult kõigi uste nurgas ning lävepakul, ning sai tõdetud, et roostetõrje kui niisugusega on jäädud eelmiste omanike poolt lootusetult hiljaks ja ainuke lahendus on ainult oodata ja lappida.
Teiseks, sain auto tagasi salongiradika vahetusest ja nüüd on niiskuse-/tolmuprobleem auto ventilatsiooniga kadunud. Ainuke viga, mis tekkis oli et vennad ei ühendanud korralikult auto signaali/pasunat ja raadio CD-Boxi järgi. Esimese probleeemiga on käidud juba täiendavalt autoremondi töökojas ja mehaanikud parandasid signaali probleemi ilma mureta ning tasuta.
Kolmandaks, lasin ka esisilla uuesti läbi vaadata ja tuli ilmsiks et õõtshoova puksid on läbi ning vajavad vahetust. Õnneks on ühe puksi hind ühekohaline euro arv ja vahetus pole ka kõige keerulisem töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.14 15:29 Tsiteeri


Tervist kaas audilased!

Küsiksin teilt nõu oma kullakalli 80ne kohta, et mis esitule pirne soovitaksite ette kruttida et valgustatav ala oleks suurem ja erksam? Või peaks äkki ette panema uued tulede esiklaasid, et laseks valgust paremini läbi (kui üldse selline võimalus on)?
Hetkel vähemalt tunduvad need tuled olevat väga tuhmid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 17.10.14 17:05 Tsiteeri


Sellle kohta isegi teema olemas. Igatahes pirnideks mingid osram night brakerid vms, ausalt enam ei tea mis neist parim. Tulede klaase saab vahetada jah, tuled eest, klambrid lahti ja korras. Muidugi võimalus aind reflektoreid ka puhastada.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.14 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Sellle kohta isegi teema olemas. Igatahes pirnideks mingid osram night brakerid vms, ausalt enam ei tea mis neist parim. Tulede klaase saab vahetada jah, tuled eest, klambrid lahti ja korras. Muidugi võimalus aind reflektoreid ka puhastada.


Mis nende night brakerite hind võib olla ja kas nad on eelkõige sinise värvusega või kollakad?
Lisaks on plaanis armatuuri (spidokas, tahhomeeter, bensu näidik, termo) tulede vahetus. Tekkis idee, et vahetaks nood tuled praeguste oranzikate tulede asemel kas erkpunaste või uuemate mudelite järgi, ilusaks erkvalgeks (taust ise valge, nii et valikut on). Samuti tekkis idee lisada tuli käigukangi nupu sisse, sest õpetus on siinsamas foorumis olemas ja midagi rasket vist ei tohiks olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.14 19:11 Tsiteeri


Natuke nukrad uudised kuna täna sai siis alla pandud talverehvid, mis tähendab, et valuvelgedega on selleks aastaks kõik. Lisaks vaatasin valuvelgi, et tegu on Audi originaal velgedega. Väike jäädvustus talvisest versioonist ning lähivõte plekkvelgedest. http://www.upload.ee/image/4318431/PhotoGrid_1413659016317.jpg . Enne ei hakka katteid (kinnitan lisaks kiirkinnititega, et katted ära ei kaoks niisama) peale panema plekkvelgedele kui olen 100 km ära sõitnud, ehk on vaja pingutada. Lisaks uurisin osrami tulede (just lähituli) hindu, üks lamp vähemalt 10 euri ning kas olen õigeid kolme klemmiga uurinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 19.10.14 07:04 Tsiteeri


Kui sa väheke googledaksid, siis saaksid kõik vastused omad küsimustele


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KristoM
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 2.0 TFSI S-Line

postitati 19.10.14 08:12 Tsiteeri


Saan sulle pakkuda kvaliteetsetseid audiolahendusi, kui soovid :)

Ette korralikud komponentkõlarid ja kui sul on viitsimist, siis tagumist aknalauda veidi ümber ehitada ning sinna üks paar 8" kõlareid. Soovituslikult üks korralik juhtseade ja vähemalt 2 kanaliga võim sappa ning tulemuse peaksid saama üpris hea :)
Huvi korral võta ühendust, saan saata sulle pakkumise :)


AudioCity - Suurim audiotehnika valik!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.14 13:53 Tsiteeri


Vahekokkuvõte:
Olen hakanud järge pidama ka kütusekulul: https://www.spritmonitor.de/en/detail/660367.html
Huvitaval kombel on 100l kohta küttekulu 3l suurem kui tehaste andmetel (8,4l/100km kohta linnasõidul). Ja enam pole ka ideid, mida parandada/vahetada/kontrollida.

Teiseks, olen konstantselt lasknud autol vahetada erinevad osi, peamiselt mootoriruumi jäävad osad. Vähemalt ei tohiks midagi uut ja üllatavat nüüd tulla. Hea on see, et remont on selle auto puhul ikka üliodav.

Kolmandaks, eelmisel nädalal tabas mind ebaõnne nool, mis tõi mulle tagumisse stangesse/luuki ühe teise auto, mille tõttu pean ka nüüd tagumist luuki hakkama vahetama. Õnneks mingi osa maksab kindlustus kinni kuid kui palju seda ei oska öelda. Kuna olen autosse küllaltki suures hulgas eurosid alla pannud, siis minu idee on jätta auto ellu ja vahetada luuk ära ise.

Pilte kahjustusest:
http://www.upload.ee/image/4344428/20141105_152042.jpg
http://www.upload.ee/image/4344431/tagaluuk__katki.jpg

Siinkohal kutsun ülesse kõiki, kellel mingit infot, kust saaks LY7P värvikoodiga tagumist luuki, siis selleinfo eest oleksin ääretult tänulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.14 19:05 Tsiteeri


Täna täitus 270 000 km. Suurtematest kolinatest esisillas on lahti saadud ja juba viimased kuu aega pole vajadust olnud, et külastada remondi töökoda kuigi on teada, et nii mõnigi koht sellisel autol peabki kolisema (juhi pea) :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 15.12.14 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:

Kolmandaks, eelmisel nädalal tabas mind ebaõnne nool, mis tõi mulle tagumisse stangesse/luuki ühe teise auto, mille tõttu pean ka nüüd tagumist luuki hakkama vahetama. Õnneks mingi osa maksab kindlustus kinni kuid kui palju seda ei oska öelda. Kuna olen autosse küllaltki suures hulgas eurosid alla pannud, siis minu idee on jätta auto ellu ja vahetada luuk ära ise.

Pilte kahjustusest:
http://www.upload.ee/image/4344428/20141105_152042.jpg
http://www.upload.ee/image/4344431/tagaluuk__katki.jpg

Siinkohal kutsun ülesse kõiki, kellel mingit infot, kust saaks LY7P värvikoodiga tagumist luuki, siis selleinfo eest oleksin ääretult tänulik.



Kena auto.
Kindlustus peab korvama 100% õnnetusjuhtumist, kui selle põhjustanud vastaspool. Ei soovita hakata otsima endal midagi enne, kui on selgunud kindlustusest kindel vastus.
Endale sõideti ka tagant selga, siis ellega läks 1,5 kuud, kui tegemisse läks.


Edu autoga.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.15 15:38 Tsiteeri


Küsiksin nõu teilt auto madaldamise kohta. Nimelt on lähiajal tulemas amortide vahetus kuna vähemalt mõlemast esimesest amordist on õli juba tsipakene välja immitsenud ning mõtlen, et kui palju selle paari sendise (cm) madalduse panek võiks küll maksta võrdluses tavaamordi ja vedru suhtes? Samuti puudub antud hetkel kasutajate arvamus madalduse lisamisest. Jah, toob auto rohkem maa ligi ja parandab juhitavust kuid kuidas see mõjutab auto rappumist, vaiksust ja üleüldist mugavust salongis nii juhi kui ka kaasreisijana? Järjekordselt igasugune abi/nõu oodatud :)


Osta Audi, sõitmist naudi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.3% - SQL: 59.7%]