Lehekülgi: 1 2 |
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.14 18:56
|
|
|
Audi 80 B4 2.0 66kW - 1993 - RSaaremaa
Tervist,
Tänu oma vennale, on ka minust saanud Audi vend. Sai esimeseks autoks soetatud Audi 80 B4 2.0 66kW, aastast 1993, läbisõit natukene üle 265 000.
Varustuse poolest nii palju: Konditsioneer, ABS (?), elektrilised aknad (4x), elektriliselt reguleeritavad peeglid, puitliistud salongis, tavapärane
salong, ainult esikõlarid. Hetkel on see kõik, kui midagi tuleb meelde, lisan.
Vigadest:
Konditsioneer vajab täitmist (peale on pantud eelmise või üle eelmise omaniku poolt mingi uuem süsteem, mille pärast ei sobi see tavapärane 80-le
mõeldud gaas ning see töö ootab järgmist kuumaperioodi)
Sooviks ka tagumisele aknale paigaldada kaks lisakõlarit, mis annaks natukene rohkem kõmakat, subwoofriga ei taha akut hakata piinama ning esikõlarid
ei anna mürtsu korralikult edasi.
Juhipoolne tagumine aknatõstuk on katki/ei tööta
Sumbuti tagumises pütis kõliseb midagi (arvatavasti sõelad lahti)
Auto ei näita küttejääki õigesti (juba eelmisest omanikust)
Raadioantenn on ära retsitud ja vajab vahetamist, tegu on mootori abil liikuva versiooniga.
Esiklaasil päris suur mõra (eelmisest omanikust), millega võib ÜV-l tulla probleeme
Esineb mõningat roostet (uste nurgad, mõningad väiksemad täpid.
Tühikäigu mootor
Kapotialune tuli ja selle plastik kate
Süüteluku ümbrust kattev "puitdetail" on määrdunud mingi liimilaadse ainega
Tehtud tööd:
Juba on vahetatud summuti keskmine pütt
Mõningaid esisilla osasid
Salongi on paigaldatud niiskuse eemaldaja
Rihmade, filtrite ja käigukasti õli
Paigaldatud AUX sisend
Soojendusradika vahetus
Roolilati kummist katte vahetust
Õõtshoova pukside (4tk) vahetus
Jahutusvedeliku flantsi vahetus
Tühikäigu mootori vahetus
Pildid tulevad lähiajal
Küsimus ka laiale ringile, kas Audi 80-l on salongifilter ja kus tavaliselt lasete oma "A" nagu "armastust" putitada Tartu piirkonnas?
|
|
|
sviljar
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B6
|
postitati 26.09.14 16:58
|
|
|
Tere. Salongifilter asub kundepool, plastvõre all (kojameeste plastvõre). Lihtne vahetada. Tartus olen käinud parandamas seal vana tirsi vastas turu
autost nats edasi.
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.14 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sviljar
Tere. Salongifilter asub kundepool, plastvõre all (kojameeste plastvõre). Lihtne vahetada. Tartus olen käinud parandamas seal vana tirsi vastas turu
autost nats edasi. |
Aitäh, leidsin juba üles ja äsja sai ka see vahetatud. Selle vahetamisega kadus ka probleem, kus auto aknad ei tahtnud kiiresti puhtaks minna. Ise
kasutan Aardlas kahe raudtee vahel olevat MT Autoteeninduse teenuseid.
Täna sai siis ka rihmad, rullid, veepump ja kõik filtrid koos õlidega vahetatud, et oleks olemas turvatunne Eesti karmi pakase ees. Ainuke murekoht,
mis natuke peas mõlgub on aku, millest ma hetkel ei tea midagi. Eks selle töökindlust kogeme esimese -10 kraadise ilmaga. Sai ka testitud auto
minekut, mis oli kohe hoopis teine tera kui enne.
Pilte ka
http://www.upload.ee/image/4284413/20140929_180137.1.jpg
http://www.upload.ee/image/4284360/20140929_180453.jpg
Salongifilter oli sellises seisus, tekitab küsimust, et millal küll seda viimati on vahetatud (hetke läbisõit 265 000 km)
Hetkel veel ka väike probleem liigse kütusekuluga kuid seda ma lähen homme ühe spetsialisti juurde Riia mnt-l (Tartus) arutama.
Küsimus targematele, mis on aknatõstuki puhul kõige nõrgem koht (loe: mis koht kõige pealt lahti võtta)? Lisaks on ka juhtpaneelil akende tõstmist
blokeeriv nupp, mis ühegi akna puhul ei tööta, lahendusi?
***
Edit by Kuits: piltidena lisades on max laius 800px! Tegin linkideks.
|
|
|
zack
|
postitati 29.09.14 18:11
|
|
|
Kena B4
Huvitavad salongi liistud, polegi selliseid näind 80-l
Edu masinaga!
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
|
andzz
huviline
Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw
|
postitati 30.09.14 05:17
|
|
|
Tsitaat: |
Küsimus ka laiale ringile, kas Audi 80-l on salongifilter ja kus tavaliselt lasete oma "A" nagu "armastust" putitada Tartu piirkonnas?
|
Autohospidalis on väga asjalikud mehed, siiani olen alati sealt abi saanud. Aadress on Vasara 50B.
|
|
|
sviljar
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B6
|
postitati 01.10.14 06:32
|
|
|
Tere jälle.
Vaatasin seda esiklaasi pilti. Väga hästi murest aru saada. Üks asi on mõra, mis ÜV muret tekitab aga teine asi on ka valgeks läinud klaasialune
servadest. Minul näiteks hakkas nendest kohtadest vett suure vihmaga läbi laskma. St. et klaas lahti sealtkohast liimist. Esialgu täistsin vahe
silikooniga kuni lõpuks ette võtan klaasivahetuse. Kirjutamise ajal tuli meelde ka, et sul küttkulu suur. Ei vaadanud kas oled maininud mis see
küttekulu siis on?
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.14 09:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sviljar
Tere jälle.
Vaatasin seda esiklaasi pilti. Väga hästi murest aru saada. Üks asi on mõra, mis ÜV muret tekitab aga teine asi on ka valgeks läinud klaasialune
servadest. Minul näiteks hakkas nendest kohtadest vett suure vihmaga läbi laskma. St. et klaas lahti sealtkohast liimist. Esialgu täistsin vahe
silikooniga kuni lõpuks ette võtan klaasivahetuse. Kirjutamise ajal tuli meelde ka, et sul küttkulu suur. Ei vaadanud kas oled maininud mis see
küttekulu siis on? |
Mul on endiselt peale salongifiltri vahetust ka salongi niiskuse probleem, kus autol on pidevalt aknad udused, olenemata kui kaua ma ventilatsiooni
täisvõimsusel (tulemus ei erine ei kuumast ega külmast) kasutan. Eriti nigelaks kipub olukord öösiti kuna tööpäev algab kell 4 hommikul.
Parem pilt mõra algusest ja tekkinud valgetest joontest klaasi allosas, millest ma just tahtsin kirjutada.
http://www.upload.ee/image/4286638/20140930_155035.jpg
Lisaks veel ventilatsiooni probleemile. Auto seisis enne mu ostu poolteist kuud garaazis, millest ka tekivad vahetevahel suured tolmu puhvakad, mis
teevad sõitmise ja salongis olemise pea võimatuks kui panna ventilatsioon täiel võimsusel just kuuma puhuma. Kas keegi teab, mis suunas ja kust siis
peaks suruma suruõhku, et ventilatsiooni torud nö puhtaks puhuda või kuidas oleks võimalik teostada ventilatsiooni puhastust?
Küttekulu teemal nii palju. Kuna näidik/andur on natuke vigane, siis kohati ta näitab õigesti ja siis omakorda jälle valesti. Sai testitud
täispaakidega küttekulu linnaõsidu puhul kus sai sõidetud 219 km ja uue täispaagi saamiseks kulus 29,7 liitrit. Sellest tulenevalt ka küttekulu 14l
ligi linnas kui tehnilise passi järgi peaks olema 8,5 ligi. Samas sõitsin järgmisel tankimisel ligi 50 km linnas ja ühe otsa Tartu - Paide liinil
(kokku 142,8km) ning Paides sai tangitud 12,64 liitrit, mis teeb keskmiseks 8,85. Passi järgi oleks oodata kuue liitri ligi, kuid eks need passi
andmed ole ka üks paras unenägu ja müsteerium.
|
|
|
sviljar
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B6
|
postitati 01.10.14 09:35
|
|
|
Niiskust minu autos tekitab klaasivahelt sisse tulev osa. Udu eemaldan klaasilt kondiga, hetkega puhas. Minu rumal arvamus kust survekaga lasta on
sealtsamast salongifiltriaugust ja salongis avad kõik avad. Võid ka sama teha autol kohapeal käia lsates ja erinevaid suundasid sulgeda ja avada.
Lülita sisse kont vahel see avab veel teise klapi.
Küttekulu linnas kuna mul lühikesed otsad 1-3km siia sinna on 17l sajale, mis on norm selle auto puhul. Maanteel 8,5l, mis võiks vast vähem olla aga
see katsetatud täislastiga ja täispaagiga. Külma mootoriga pidigi palju võtma aga kui sul linnas sõidud 10km ots jms, siis palju jah.
|
|
|
etsihel
huviline
Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.14 10:09
|
|
|
Kõlaks natuke nagu soojendusradika lekkimise moodi? See tekib olenemata ilmast, kasvõi päeval ilusa ilmaga. Kas see udu on selline nö paksem, ei tule
kergesti ära? Kui klaasid puhtad, siis sõites tekib jälle? Proovi kas on sellist jahutusvedeliku moodi maitset, mul oli ka leke, kuid maitset ei
tundnud aga lõpuks katsusin keskkonsooli tagant käega ning sealt oli märg. Täpsemalt siis kõrvalistuja poolt, jalgadele tuleva plastiku ja radika
korpuse vahelt.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 01.10.14 10:16
|
|
|
Mu silmad ei taha seda uskuda, et teil sellised kulud. Mul see 66kw B4 võtab küll 13km otsi tehes 8,2-8,5 liitrit sajale. Sellest maast siis 3km
maanteel ning ülejäänud 10km juba linnas. Samuti läheb mootor kiirelt soojaks ning 4-5km hiljem on 90 kraadi käes. Kui ülikoolis käies Pärnu-Tallinna
vahet treisin siis oli keskmine 6,5-7 liitrit sajale, mis olenes möödasõitude arvust. Isegi Tallinnas liigeldes ei saanud üle kümne sajale ja need
numbrid siis reaalne kulu, mitte kompu näit.
Seega ma soovitaks esiteks üle vaadata ega käsipidur peale ei jää. See suht tavaline, et see konks ei liigu seal enam tagasi pärast kangi alla
laskmist. Samuti võiks ka teised pidurid üle vaadata ehk ratas üles ja proovida keerutada. Kui takistus ikka taga, siis tasuks lahti võtta ja ära
määrida. Küünlad, filtrid, vaakumvoolikud ja pritse alune padi peavad olema ka värsked ning ilma mõradeta. Voolikud kipuvad ka klambri kõrvalt
murduma, seega kohe peale vaadates ei saagi teine kord aru. Jaa muidugi termostaat peab ka korras olema, et pidevalt suur ring taga poleks ja ei
jõuaks soojaks minna.
Muidu on see 66kw mootor väga hea linna vahel kulgemiseks ning maanteel on ka täitsa norm kui ei peaks möödasõite pikalt ette planeerima. Just viimane
oligi põhjus, miks enda mustale autole järsemat mootorit tahtsin ning seetõttu kolis 66kw mootor musta pealt rohelise B4 peale üle.
|
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.14 11:20
|
|
|
Aitäh kõigile vastanutele abi ja nõuannete eest!
Sai täna käidud Riia tn mehaaniku juures (Avanto OÜ), mis asub ERR Tartu maja taga ning sealt sain teada kaks viga, mis vajavad tegemist. Nagu
kahtlustatud teie poolt, siis soojendusradikas on omadega õhtal ning ka tühikäigu mootor (kuuese pistikuga Bosch). Lisan, et konditsioneer mul millegi
pärast ei tööta. Lasin MT Autohoolduse vendadel üle vaadata, aga vennad sõnasid, et mu autole on pantud peale mingi uuem süsteem, mis ei omasta seda
tavapärast gaasi, mis muidu on konditsioneeri paaki pantud Audi 80-tel. Sellega edasi plaan tegeleda kevadel.
Mehaanik mulle lootust väga ei andnud, et kütusekulu väga palju väiksemaks saan, sest peamiselt sõidan tööle ja koju antud autoga. Tööpäev algab õhtu
pimeduses, varahommikul (4:00) ja vahemaa on kuue km kanti (üks ots), mille tulemusena auto jõuab vaevu soojaks minna, millest tuleneb ka suurenenud
kütusekulu. Endal on väike teooria, et laseks paari päevase eksperimendi käigus autol tiksuda 10 min kohapeal soojaks ja siis sõita, et huvitav palju
siis kütusekulu tuleks?
Auto esiklaasi osas lisaks nii palju, et neid mõrasid on tunda ka salongist. Kas peaks vahetusega kiirustama ning palju üldse sellisel masinal
esiklaasi vahetus maksab?
Viimase uudisena, sõnan, et automakile sai tuttava abiga AUX sisend ühest audiokaablist valmistatud ning nüüd on plaan ühe vidina abil vana makk teha
Bluetoothiga ühenduvaks.
|
|
|
sviljar
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B6
|
postitati 01.10.14 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Mu silmad ei taha seda uskuda, et teil sellised kulud. Mul see 66kw B4 võtab küll 13km otsi tehes 8,2-8,5 liitrit sajale. Sellest maast siis 3km
maanteel ning ülejäänud 10km juba linnas. Samuti läheb mootor kiirelt soojaks ning 4-5km hiljem on 90 kraadi käes.
Nojah mul ei tule seda 4-ja km täis linnas korraga. |
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.14 12:18
|
|
|
Niisiis, väike uuendus. Sai uuritud auto murekohti. Neljapäeval lähevad vahetusse salongiradikas ja tühikäigu mootor. Ülejäänud osas peaks auto olema
heas sõidukorras ja valmis talve vastu võtma. Loodetavasti saab ka niiskuse probleemist jagu. Lisaks on plaanis nv-l teha kergem roostetõrje. Kas
keegi oskab soovitada, kust on kõige mõtekam osta värvi, millega roostet eemaldada jne. Igasugune nõu roostetõrje kohta on oodatud
E: Tegin väikese videoklipi iseloomustamaks mu igapäevast võitlust katkise salongiradika tagajärgedega. http://youtu.be/zglRckPE8jY
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.14 07:25
|
|
|
Sai tuttavaga vaadatud lähemalt roosteprobleemi, mis esineb peamiselt ainult kõigi uste nurgas ning lävepakul, ning sai tõdetud, et roostetõrje kui
niisugusega on jäädud eelmiste omanike poolt lootusetult hiljaks ja ainuke lahendus on ainult oodata ja lappida.
Teiseks, sain auto tagasi salongiradika vahetusest ja nüüd on niiskuse-/tolmuprobleem auto ventilatsiooniga kadunud. Ainuke viga, mis tekkis oli et
vennad ei ühendanud korralikult auto signaali/pasunat ja raadio CD-Boxi järgi. Esimese probleeemiga on käidud juba täiendavalt autoremondi töökojas ja
mehaanikud parandasid signaali probleemi ilma mureta ning tasuta.
Kolmandaks, lasin ka esisilla uuesti läbi vaadata ja tuli ilmsiks et õõtshoova puksid on läbi ning vajavad vahetust. Õnneks on ühe puksi hind
ühekohaline euro arv ja vahetus pole ka kõige keerulisem töö.
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.14 15:29
|
|
|
Tervist kaas audilased!
Küsiksin teilt nõu oma kullakalli 80ne kohta, et mis esitule pirne soovitaksite ette kruttida et valgustatav ala oleks suurem ja erksam? Või peaks
äkki ette panema uued tulede esiklaasid, et laseks valgust paremini läbi (kui üldse selline võimalus on)?
Hetkel vähemalt tunduvad need tuled olevat väga tuhmid.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 17.10.14 17:05
|
|
|
Sellle kohta isegi teema olemas. Igatahes pirnideks mingid osram night brakerid vms, ausalt enam ei tea mis neist parim. Tulede klaase saab vahetada
jah, tuled eest, klambrid lahti ja korras. Muidugi võimalus aind reflektoreid ka puhastada.
|
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.14 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Sellle kohta isegi teema olemas. Igatahes pirnideks mingid osram night brakerid vms, ausalt enam ei tea mis neist parim. Tulede klaase saab vahetada
jah, tuled eest, klambrid lahti ja korras. Muidugi võimalus aind reflektoreid ka puhastada. |
Mis nende night brakerite hind võib olla ja kas nad on eelkõige sinise värvusega või kollakad?
Lisaks on plaanis armatuuri (spidokas, tahhomeeter, bensu näidik, termo) tulede vahetus. Tekkis idee, et vahetaks nood tuled praeguste oranzikate
tulede asemel kas erkpunaste või uuemate mudelite järgi, ilusaks erkvalgeks (taust ise valge, nii et valikut on). Samuti tekkis idee lisada tuli
käigukangi nupu sisse, sest õpetus on siinsamas foorumis olemas ja midagi rasket vist ei tohiks olla.
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.14 19:11
|
|
|
Natuke nukrad uudised kuna täna sai siis alla pandud talverehvid, mis tähendab, et valuvelgedega on selleks aastaks kõik. Lisaks vaatasin valuvelgi,
et tegu on Audi originaal velgedega. Väike jäädvustus talvisest versioonist ning lähivõte plekkvelgedest. http://www.upload.ee/image/4318431/PhotoGrid_1413659016317.jpg . Enne ei hakka katteid (kinnitan lisaks kiirkinnititega, et
katted ära ei kaoks niisama) peale panema plekkvelgedele kui olen 100 km ära sõitnud, ehk on vaja pingutada. Lisaks uurisin osrami tulede (just
lähituli) hindu, üks lamp vähemalt 10 euri ning kas olen õigeid kolme klemmiga uurinud?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 19.10.14 07:04
|
|
|
Kui sa väheke googledaksid, siis saaksid kõik vastused omad küsimustele
|
|
|
|
KristoM
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2.0 TFSI S-Line
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.14 13:53
|
|
|
Vahekokkuvõte:
Olen hakanud järge pidama ka kütusekulul: https://www.spritmonitor.de/en/detail/660367.html
Huvitaval kombel on 100l kohta küttekulu 3l suurem kui tehaste andmetel (8,4l/100km kohta linnasõidul). Ja enam pole ka ideid, mida
parandada/vahetada/kontrollida.
Teiseks, olen konstantselt lasknud autol vahetada erinevad osi, peamiselt mootoriruumi jäävad osad. Vähemalt ei tohiks midagi uut ja üllatavat nüüd
tulla. Hea on see, et remont on selle auto puhul ikka üliodav.
Kolmandaks, eelmisel nädalal tabas mind ebaõnne nool, mis tõi mulle tagumisse stangesse/luuki ühe teise auto, mille tõttu pean ka nüüd tagumist luuki
hakkama vahetama. Õnneks mingi osa maksab kindlustus kinni kuid kui palju seda ei oska öelda. Kuna olen autosse küllaltki suures hulgas eurosid alla
pannud, siis minu idee on jätta auto ellu ja vahetada luuk ära ise.
Pilte kahjustusest:
http://www.upload.ee/image/4344428/20141105_152042.jpg
http://www.upload.ee/image/4344431/tagaluuk__katki.jpg
Siinkohal kutsun ülesse kõiki, kellel mingit infot, kust saaks LY7P värvikoodiga tagumist luuki, siis selleinfo eest oleksin ääretult tänulik.
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.14 19:05
|
|
|
Täna täitus 270 000 km. Suurtematest kolinatest esisillas on lahti saadud ja juba viimased kuu aega pole vajadust olnud, et külastada remondi töökoda
kuigi on teada, et nii mõnigi koht sellisel autol peabki kolisema (juhi pea)
|
|
|
TarmoValk
huviline
Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDIQ
|
postitati 15.12.14 20:26
|
|
|
Tsitaat: |
Kolmandaks, eelmisel nädalal tabas mind ebaõnne nool, mis tõi mulle tagumisse stangesse/luuki ühe teise auto, mille tõttu pean ka nüüd tagumist luuki
hakkama vahetama. Õnneks mingi osa maksab kindlustus kinni kuid kui palju seda ei oska öelda. Kuna olen autosse küllaltki suures hulgas eurosid alla
pannud, siis minu idee on jätta auto ellu ja vahetada luuk ära ise.
Pilte kahjustusest:
http://www.upload.ee/image/4344428/20141105_152042.jpg
http://www.upload.ee/image/4344431/tagaluuk__katki.jpg
Siinkohal kutsun ülesse kõiki, kellel mingit infot, kust saaks LY7P värvikoodiga tagumist luuki, siis selleinfo eest oleksin ääretult tänulik.
|
Kena auto.
Kindlustus peab korvama 100% õnnetusjuhtumist, kui selle põhjustanud vastaspool. Ei soovita hakata otsima endal midagi enne, kui on selgunud
kindlustusest kindel vastus.
Endale sõideti ka tagant selga, siis ellega läks 1,5 kuud, kui tegemisse läks.
Edu autoga.
Oli, on ja jääb - Audi
|
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.15 15:38
|
|
|
Küsiksin nõu teilt auto madaldamise kohta. Nimelt on lähiajal tulemas amortide vahetus kuna vähemalt mõlemast esimesest amordist on õli juba tsipakene
välja immitsenud ning mõtlen, et kui palju selle paari sendise (cm) madalduse panek võiks küll maksta võrdluses tavaamordi ja vedru suhtes? Samuti
puudub antud hetkel kasutajate arvamus madalduse lisamisest. Jah, toob auto rohkem maa ligi ja parandab juhitavust kuid kuidas see mõjutab auto
rappumist, vaiksust ja üleüldist mugavust salongis nii juhi kui ka kaasreisijana? Järjekordselt igasugune abi/nõu oodatud
Osta Audi, sõitmist naudi!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |