Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M (Vastuseid: 90 | Vaatamisi: 23586)
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 02.09.14 20:56 Tsiteeri
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M



Tere!

Sai mitu aastat omatud valget 200 10vtq kuid kere tõttu ja ilmselt lihtsalt tüdimusest ning juhusest sai siis omale võetud musta värvi 200 treser.

Audi 200 treser
2.1L 10v Turbo 134kw KG
Nelikvedu kesk ja tagadifri lukustusega
manuaal
1987a.
sedaan

Lisad ja muud asjad:
4x. el. aknad, el. peeglid, istmesoendused, kliima, 10 kõlarit, 2 orig. võimedit, teisaldatav kärukonks, on olnud püsikiiruse hoidja kuid sellest on alles kang salongis ja aju, nahksisu, katuseluuk, s4 esisupordid 2 kolviga.

Masina sain ka tööle kuid sõitnud veel ei ole.
Tööd ja vaeva tuleb kõvasti niisis järgneb nimekiri vaja teha asjadest:
Käigukast korda teha/vahetada
salongi radikas vahetada
jahutusvendi juhtmestik korda teha
generaatori juhtmestik korda teha
kapott värvida
ees vasak ja taga parem rattalaager vahetada.

Autol on vähemalt 2 korda mootorit vahetatud, esimene kord pandi mingi teine mootor kas mc või kg mille jõudu tõsteti korralikult võimsamaks kuid mis paraku ka kokku jooksis hammasrihma tõttu. Peale seda pandi originaalmootor tagasi mistõttu on autol ka juhtmestikku rapitud.

Auto kuulus enne mind siis härra Halisejale kes hoolitses terve talve korralikult auto veermiku ja põhja eest vahetades kõiksugu pukse ja laagreid ning korrosiooni tõrje. Mootoril on vahetatud tihendid ja hammasrihma komplekt ning uued õlid filtrid.

Igastahes plaan on talveks sõidukorda teha, üv teha ning kindlustus teha.

Aitab lobast, pilte kah.

Siis kui minu juurde sai veetud.




http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser3_zps7b00622b.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser4_zps8e280f13.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser2_zps69f7f6ef.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 02.09.14 21:20 Tsiteeri


Paar päeva olen autot juba uurinud ning kõpitsenud ka.
Plekid viskasin kohe alt minema ning alla läksid miu eelmise valge 200 originaal 200 quattro veljed mis paraku küll 15'' on kuid talveks jäävad need.
Külge panin veel proovi mõttes tagastange lisa ja külje laiendi, esialgu ainult parempoolse sest vasak on paranduses.
Mul on veel valgest 200 zenderi tagastange lisa mis ulatub madalamale ja on painduvast materjalist seega arvan, et pigem panen tolle.
salongis panin taga vasaku ukse kokku mis oli laiali ja puhastasin istmeid ja armauuri 100 aasta tolmust.
Mootoril vahetasin vända kastipoolse tihendi ja nõellaagri.
Pesin auto puhaks ka veel.
tagant võtsin treseri stange ja kärukonksu ära kuna teisaldatav konks on puudu ja hakkan seda otsima või midagi sarnast mis sinna võiks sobida, asemele läks mu eelmise esiveolise 200 tagastange.
Hetkel rohkem ei olegi teinud

Probleem on hetkel käigukastiga. käigukast on maha võetud ja kinnitatud on fakt, et miskit on kastis korralikult mäda.
Kast ise töötas koos lukustusega kuid tegi häält ja otsasimmer lekkis metallivärvi õli.
Nuutidega võll loksub ja ringi keerates teeb kast häält.

Nüüd on sellised variandid:
Kast remonti viia kui saab veel päästa (töö 100 + jupid(laagrid) u. 150.)
Ise remontida (mul on olemas esiveolise kast mille esimese poole võllid ja hammakad pidavat samad olema).
Osta 80.- teine kesklukustusega kast millel on teise käigu sünkro õhtal.
Osta audi 100q sama kasiga (hinda ei hakka kirjutama, omanik veel mõtleb müügi asja ja sellega võib veel aega minna kuid see on hetkel eelistatuim variant).

Hetkeseisu pilte:

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser15_zps19260127.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser14_zps87b15363.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser13_zpsbedd5206.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser12_zps1374ab7f.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser10_zps7fefe4ba.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser11_zpsd37331c9.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser5_zpsd1005db1.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser6_zps24a38041.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser7_zps23379d7d.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser8_zps46e89df0.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser1_zps2bcfc616.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe typ 81

postitati 03.09.14 20:05 Tsiteeri


Oi mulle meeldivad sellised vanaraua elustajad, :cool: aga kasti koha pealt mina soovitan, et kui tahad head, ära hakka uut vana jama kokku ostma, vaid lihtsalt investeeri see mõnikümmend euri rohkem ja saad kasti mis ON korralik, nende vanade kastidega on enamus pekki lennanud!!! Minu viimane teada kõrbemine oli sõbra turbo saabiga (147 kw), kast oli läbi ja 300 eurise remondi asemel võttis tyyp 200 se korraliku :D :D , 2 nädalat ja sama seis !!! Aga anna minna, ilus auto on käes, seda võiks juba nn pensionisambaks nimetada.:cool:


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 05.09.14 09:54 Tsiteeri


Seda võib tõesti pensioni sambaks nimetada, plaan on masin ikka oma jaoks teha.
Kasti suhtes on veel mõtted lahtised ei teagi enam mida teha, ega raha ei saa ka niisama loopida.
See treser paistab tõesti huvitav ja haruldus olevat näiteks juba juhtmete poole pealt. Olen juhtmeid vähe uurinud ja juhi jalgade juures on tehtud huvitavad pistikud, ilmselt treseri poolt mille otstarvet veel täpselt ei tea. Mootori aju on ümber ehitatud seest poolt, teen pilte ka millalgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
plz
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR

postitati 05.09.14 15:47 Tsiteeri


Ai kui meeldiv. Hõõrud siin nina alla, milline minu roostes isend võinuks olla. Aga igati väärt kraamiga tegemist, hoia ja ehita. Muidu ega Treseri velgi/rooli juhuslikult sul varudes ei juhtu olema!?!? Ulmedefitsiit kõik aga seda enam mikroboonust, et ülikange max tervik kokku tuleks. Edu masinaga ja kindlasti jälgib su tegemisi edaspidigi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 10.09.14 14:23 Tsiteeri


Ma ausalt öeldes ei teagi milline see treseri rool välja näeb aga mu valgel 200 oli Kamei sportrool mis tuli ühe esiveolise 200 pealt kuid kahjuks andsin valge 200 kaasa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 10.09.14 14:53 Tsiteeri


Selline huvitav aju sisemus:

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P9104769_zps5fc84bfe.jpg

Mis huvitavad ühendused need seal olla võiksid? Teistel 200 pole sellist asja kohanud.
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P9104778_zps473f4fa9.jpg

Võtsin mati ja kõik villa juhi jalgade alt ära kuna soendusradikast oli kõik tosool sinna ilusasti sisse imbunud.
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P9104775_zps74ab3002.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 24.10.14 05:19 Tsiteeri


Nonii, käigukast on nüüd korras. Tegin selle asja ise ära siiski, kuna mul oli vana kast ka olemas mille ma esimesena lammutasin siis sai tolle peal harjutatud lahti ja kokku panemist. Vana kast oli ikka üsna läbi omadega, torseni satelliitide võlli tift oli katki läinud ja võll oli korpusesse sisse söönud päris kenasti. Ühel hetkel oleks võll korpusest väljas olnud suure paugu saatel.
Uuele kastile sai pandud vana kasti 3 ja neljanda käigu hammasratad ja sünkronisaatorid.

Kast on nüüdseks auto küljes ja töötab kuid selgus, et hooratas on kas vigane või piirajaga sest pöörded ei tõuse üle 6000 RPM. Sama hooratas oli mu eelmisel valgel 200 ja oli sama teema, viga üles ei leidnud ja alles kui hoorata vahettasin siis kadus viga ära.
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair1_zpseea28b98.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair2_zpsf74eada2.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair10_zps0ebcedae.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair8_zpsa40022d5.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair9_zpsd9a38e65.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair7_zpse89b8b6d.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair6_zps140a52bc.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair3_zpsd9b5ebcc.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair4_zpsee008415.jpg

1985a. ja 1987a. võllide erinevus. 1987a. (alumine võll) on õlituskanalitega.
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair5_zps2100a551.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair11_zpscf0290dd.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair12_zpsf5ca5184.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/Audi016awdrepair13_zps7f57942b.jpg


Nüüd on vaja lahendada järgmised vead:

1. Tühikäiku pole, alguses masin käib natuke ja siis sureb välja. Kui gaasi peal hoida siis käib. Sõita saab.
Peab küttepumpa kontrollima.
2. Jahutusventilaator hakkab kohe tööle.
Peab kontrollima sisselaske peal olevat andurit, kui see ei aita siis jälle pikem otsimine.
3. Armatuuri valgused põlevad ainult siis kui mootor ei tööta.
Tulede lülitit peab kontrollima.
4. Kapott poleerida.

Need on hetkel põhiasjad mis tuleb ära teha ja kui keegi oskab kaasa rääkida siis igasugune info on teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 19.12.14 21:00 Tsiteeri


Vahepeal olen saanud autot kõvasti teha.
Asjad mida olen korda teinud:

Jahutusvent töötab nüüd, viga oli relees.

Tagurdustuli töötab, mootori juures olid juhtmed läbi lõigatud ja paagasiluugi juhtmed olid pooleks.

Esimesed ja tagumised udutuled töötavad nüüd, salongis oli üks pistik ära lõigatud ja pagasniku luugi juhtmed olid pooleks ning pirnid puudusid.

Generaatori ergutus töötab nüüd läbi spidoploki jälle, pirn oli läbi.

Külmkäivitus töötab jälle, starter oli vigane.

Põhjal sai uued poldid keevitatud kuhu käib ristitala (esiistmete all)

Esiotsa sai kohendatud, toonisin reflektorid kuna üks oli kollakas ja teine oli ka õhtal. Kroomliistud said mustad tehtud.

Bensiini paagi leke sai remonditud.

Vasak esimene kahe kolviga support sai uued mansetid.

Mõlemad tagumised supportid sai välja vahetatud.



Mootori viga on alles: külmalt käima pannes töötan u. 1min. misjärel hakkavad pöörded kõikuma ja auto sureb välja. Kui gaasi all hoida ja soojaks lasta siis enam välja ei sure kuid pöörded kõiguvad stabiilselt 800-1200 pööret. Kiirendus on kehva.

Sellega seoses olen vahetanud: drosselklapi idle switch, ühe klemmiga andur rooli võimu juures ploki küljes, jahutus väljavõtte küljes olev 2 klemmiga andur, tühikäigu mootor, aju, warmup valve, tühikäigu relee, kütusepump, kütusepumba relee.

Mida olen mõelnud veel proovida: Ploki taga olevat andurit vahetada (thermotime switch), multi function switch vahetada (spidoplokis on vale temp. näit), pritsepead vahetada või siis CO mõõta ja seadistada, aju voolu olemasolu ja massid (armatuuri valgus kaob vahepeal ise ära ja mõnikord peab mitu korda lülitama ennem kui põlema läheb).

Kapott on senimaani tuhm.

Hetkeseisu asjad mis veel teha oleks vaja:
1. Mootor tööle saada korralikult
2. Kapott ja pagasnik poleerida
3. Piduritega on mingi kamm: piduri rikke tuli vilgub, abs põleb.

Tuli nüüd üks pikem romaan üle pika aja aga vähemalt on mul ülevaade jälle olemas mis tehtud ja teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 19.12.14 21:04 Tsiteeri


http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/20141124_180814_zps7ed4bee5.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/PC185214_zps870e05d6.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/PC165202_zps4ea77127.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/PC195219_zps492aa35a.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/PC195216_zps579768fc.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/PC195218_zps4a30feaa.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/PC195217_zpsde484ee9.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW F36xd, Jeep WJ V8

postitati 19.12.14 21:13 Tsiteeri


Krt, see sigar on ikka lahe asi. Mäletan, et tagaistmel oli niipalju jalaruumi, et sinna mahus üsna mitu rida :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sossu90
huviline



Registreerunud 04.05.13
Kasutaja on eemal

Auto: bmw

postitati 20.12.14 19:15 Tsiteeri


Vaatan, et sa said käigukastil õigel ajal jälile. Endal oli juhus, kus dift oli katki lainud ja keeraski diffri korpuse puruks. Asfalt oli sateliite ja asju täis.

https://dl.dropboxusercontent.com/s/w9aaxaysa8w6sz0/diff.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 21.12.14 10:18 Tsiteeri


Ma sain jah õigel ajal veel jälile :D kuigi selle differentsiaaliga pole enam midagi teha. Korpust saab veel kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 16.01.15 21:39 Tsiteeri


Noniih, head uudised. Mootor käib nüüd ja sellega seoses sai ka kohe ülevaatus ja kindlustus tehtud.
Kõik see jama miks auto käima läks ja pärast 1min. välja suri oli selles, et kütuse segu oli liiga lahja. keerasin pritsepea juures olevast kuuskant poldist segu rikkamaks ikka korralikult kohe mitu tiiru ja kohe teine asi. Ülevaatusel oli kuuskant võti kaasas ja väikese timmimise peale sai co paika pandud.
Esialgu panime tühikäigu järgi co õigeks millega tegime ka ülevaatuse edukalt ära kuid kiirendusel jäi segu lahjaks. Seejärel panime co 2500 pöörde järgi paika ja nüüd on kiirendus enamvähem kuid päris hea ikka ei ole. Käivitamine on ka nüüd pikavõitu. Tühikäigul saab kütet liiga vähe ilmselt kuid käib enamvähem.

Soojapuhurit sai ka näpitud. Puhur puhus ainult maximum sooja ja ainullt näkku ning jalgadele. Ära sai vahetatud kliima displei või see nuppudega ekraan noh. See aitas niipalju, et külma ja sooja siibri mootor hakkas funkseerima kuid selgus, et tross on katki. Tegin trossi korda ja sain korda ka aknale mitte puhumise probleemi. Seal oli siibri hoob vales asendis.

Probleemiks on veel puhuri vaakumklappide töö, millegipärast see üldse ei tööta. Kas vaakum juhtplokk kindalaeka taga ei saa voolu või on vaakum liiga nõrk?

Garaasis läks üsna järsku ka püksid katki, ilmselt oli viga selles, et ma ei kinnitanud pükse käigukasti külge kuid arvatavasti keevitan nüüd sinna suka vahele, vältimaks uuesti pükste ja ka kollektori purunemist.

Autosse sai ka mingi makinärakas sebitud ja audi originaal kõlaritest tuleb isegi mõistlikku heli.

Igastahes audi on nüüd sõidukorras ametlikult ja olen saanud üle pika aja jälle sigari nelikut ning head rida viite nautida :D

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1160021_zps75a87547.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1160022_zps583faa35.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1080008_zps8ac3b3d9.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1080009_zps8e77032c.jpg

Alumine on vana hooratas mille pärast pöörded ei tõusnud üle 6000 pöörde, ilmselt kumerate hammaste pärast. Kas oli piirajaga hooratas või milles oli asi?
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/PC175212_zpsade01994.jpg

Sai ka ämma opel astra h plekkvelge alla proovitud :D
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1130014_zps36901b70.jpg

Kahju aind, et auguvahe ei klapi.
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1130018_zps36a0acaa.jpg




Järgmine nädal on plaanis audil stroboga või ma ei tea mis aparaat see nüüd oligi, süüde paika panna. Võibolla siis läheb kiirendus ka paremaks. Praegu on rõhku kuskil 0,6 bar. juures kuid ei ole seda äkilist kiirendust. Ideid kellegil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.15 14:39 Tsiteeri


Sul on Treseri tagatiib puudu :) SIIN on üks selline olemas, ja tollele kasutajale see minuteada ei meeldinud omal ajal. Vb on nõus maha ärima, sinu masinale sobiks see täiustuseks juurde küll.


A4: http://images.spritmonitor.de/431427.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 28.01.15 12:27 Tsiteeri


Olen siin jälle kõvasti mässanud mootori kallal ja ikka päris vihaga kohe.
Proovisin siis laenatud stroboga (süüte ajastus seade) jagajat paika saada kuid kuna hooratas on mul ilma märgistusteta siis hoorata abil seda teha ei saanud. Rihmamärke kokku sobitades avastasin ka, et väntvlli ja nukkvõlli märgid ei klapi. Sai siis välja raalitud, et väntvõlli rihmaseib on kummipuksist lahti tulnud ja veerand tiiru ära nihkunud. Õnneks oli kõrvalt kohe teine seib võtta ja sai peale pandud kuid märgid ikka kokku ei läinud. Märgid läksid peaaegu kokku, sai siis kruvikeeraja kolvi auku pandud ja niimodi surnud seis välja raalitud ning selguski tõsiasi, et hammasrihm oli 1 hamba võrra mööda.
Panin hammasrihma nüüd õigeks ning jagaja pidin ka ühe hamba võrra ära muutma ning pill läks kohe paugust käima.
Esimest proovisõitu tehes võttis suisa käed värisema :D ikka selline kiirendus, et anna minna. Eelmine 200 sellist kiirendust ei suutnud. Pöördesse läheb ikka mõnuga ja jõudu on ka ikka korralikult. Lõpuks ometi on masin liikuma hakanud nii nagu peab.

Mootori teema pole siiski veel lõppenud kuna probleeme on kütuseseguga. Kui Co tühikäigu järgi paika panna siis kiirendusel jääb kõvasti lahjaks ja hakkab paukuma. Kui Co sättida pöörete järgi heaks siis kiirendus on hea kuid tühikäigul lainetab ja külmalt läheb raskesti käima ehk siis liiga rikas segu tühikäigule.
Nokk kinni saba lahti.
Sai tuttava spetsialisti juures nõu pidamas käidud ning arvatav viga on Warmupvalve -s, vaakumi otsast sisse puhudes lasi õhku läbi. Panin nüüd teise korraliku warmupvalve kuid ikka sama teema. Homme lähen uuesti Anti juurde ja proovime warmupvalvest segu sättida.

Kui kellegil veel ideid siis andku tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 28.01.15 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)
Sai tuttava spetsialisti juures nõu pidamas käidud ning arvatav viga on Warmupvalve -s, vaakumi otsast sisse puhudes lasi õhku läbi. Panin nüüd teise korraliku warmupvalve kuid ikka sama teema. Homme lähen uuesti Anti juurde ja proovime warmupvalvest segu sättida.
Tahaks ka kuskilt korraliku leida, meil kuubikul sama jupp vigane ja väidetavalt seda parandada ei anna. Enda varudes on samasuguse veaga need kõik vidinad, ning masinat esimese korraga täiesti paika ei saanudki.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4 / 4,3 Astro 4x4

postitati 28.01.15 14:33 Tsiteeri


Minu kunagisel KG-l oli vaja tühikäigu CO soojalt reguleerida vähemalt 1,2-1,5%. Alla selle ei olnud ühestki asendist head nahka.


www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
timberman
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: MC x 2, AEL

postitati 28.01.15 14:33 Tsiteeri


Kui sa mingil põhjusel tahad nina veel "tumedamaks" saada, siis mul on karbis täiesti tutikad toonitud suunatuleklaasid olemas.


http://images.spritmonitor.de/556267.png http://images.spritmonitor.de/445659.png http://images.spritmonitor.de/466405.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 28.01.15 18:29 Tsiteeri


Nina tahaks küll tumedamaks, olen isegi ebays ühedel suunakatel silma peal hoidnud kuid magasin maha. Läksid 15.- minema :( Anti juu järgi läheb neil jubinatel membraan läbi. Siin siis minu kollektsioon:
Vasakpoolsed on need mis on ka mustal, ma ei tea kas need parempoolsed on mc mootori omad? Kuidagi on nad mulle sattunud. See kõige vasakpoolsem on reguleeritava kruviga pealt mis oli mingisugusel tõstetud rõhkudega mootoril ja see peaks ka korralik olema, vasakult 2 on see mis mul läbi lasi ja neid parempoolseid ma ei oska öelda kas töötavad või mitte.
NB! neid Warmup valvesid saab kuuskant võtmega reguleerida kas rikkamaks või lahjemaks kui tagant messing kapsel läbi puurida.
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P1280031_zpsvrbh1qm8.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 28.01.15 20:01 Tsiteeri


Me oleme siin kandis teind nii et vooliku kinnitus poldile saba taha keevitand ja siis liughaamri tekitand. Oli vist nii et kui sisse koputasid siis surve tõusis ja kui välja siis langes. Mõni oli vahel nii kinni et algul tundus nagu ei peakski liikuma. Kuna polte oli rohkem siis pärast vahetasid uuesti välja .


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 28.01.15 21:54 Tsiteeri


Ühesõnaga sa liigutasid siis seda osa mille külge poldid kinnituvad, väga huvitav, saab ka nii :P . Too osa on sinna siis lihtsalt pressitud või nii?
Uskumatu aga leidsin oma pildikogust isegi kerge vaevaga aastaid tagasi tehtud pildi warmupvalve lahtivõetuna.

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/22062012901.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 28.01.15 23:31 Tsiteeri


Vasakul pildil ümar vidin.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 30.01.15 19:38 Tsiteeri


Sa mõtled vist ikka parempoolsel osal vedru all olevat kütuse regulaatorit, vasakul osal on kuuskant polt millest saab regullida.
Sai siis Anti juures timmitud seda warmup valvet/ warmup regulatorit kuid ainult natuke läks paremaks, hommikul oli ikka sama teema, et gaasi andes tahtis välja sureda kuniks soojaks sai.
Vahetasin siis nüüd pritsepea koos pihustitega ja algul ei saanud käimagi, keerasin küttesegu ikka korralikult lahjemaks mitu tiiru ja siis sain alles käima kuid kütuse rõhk üle 4 bari ei tõusnud.
Panin siis rõhu regulaatori vedrule 1 seibi alla ja sain rõhu peaaegu 5 bari peale kuid peab vist ikka ühe seibi veel panema.
Kahjuks sai aeg otsa ja pidin oma passatit minema kokku laduma seega sõitu veel ei jõudnudki proovida aga eks esmaspäeval saab näha mis toimub.
Kurat niimodi saab selle K-Jetronic selgeks isegi.

Et ainult juttu poleks siis on salongist ka väike pilt:
http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/20150117_114309_zps4mfvalyh.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 03.02.15 15:36 Tsiteeri


Sai siin natuke poleerimist ka katsetatud kapoti kallal, viskas üle see inetu kapott.


http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/10966547_800375993366249_2006289609_n_zpsbznwxl5g.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/10962021_800418903361958_2042874677_n_zpsrphueo3s.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P2030037_zpsqgx2qnfz.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P2030035_zpseffvncbh.jpg

Päris valmis veel siiski ei ole, ma ei tea kas ma kasutan liiga peenet jämepastat või milles asi aga tuleb ühe korra veel teha. NB praegu on ainult ühe korra jämedaga tehtud 3M toodanguga.
Siin olen alustanud ka teise jmeda ringiga nau näha.

http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/P2030046_zpssfy9vxgd.jpg

Kuna esimest korda poleerin siis ei julge väga karmilt teha ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.4% - SQL: 72.6%]