Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 02.09.14 20:56
|
|
|
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
Tere!
Sai mitu aastat omatud valget 200 10vtq kuid kere tõttu ja ilmselt lihtsalt tüdimusest ning juhusest sai siis omale võetud musta värvi 200 treser.
Audi 200 treser
2.1L 10v Turbo 134kw KG
Nelikvedu kesk ja tagadifri lukustusega
manuaal
1987a.
sedaan
Lisad ja muud asjad:
4x. el. aknad, el. peeglid, istmesoendused, kliima, 10 kõlarit, 2 orig. võimedit, teisaldatav kärukonks, on olnud püsikiiruse hoidja kuid sellest on
alles kang salongis ja aju, nahksisu, katuseluuk, s4 esisupordid 2 kolviga.
Masina sain ka tööle kuid sõitnud veel ei ole.
Tööd ja vaeva tuleb kõvasti niisis järgneb nimekiri vaja teha asjadest:
Käigukast korda teha/vahetada
salongi radikas vahetada
jahutusvendi juhtmestik korda teha
generaatori juhtmestik korda teha
kapott värvida
ees vasak ja taga parem rattalaager vahetada.
Autol on vähemalt 2 korda mootorit vahetatud, esimene kord pandi mingi teine mootor kas mc või kg mille jõudu tõsteti korralikult võimsamaks kuid mis
paraku ka kokku jooksis hammasrihma tõttu. Peale seda pandi originaalmootor tagasi mistõttu on autol ka juhtmestikku rapitud.
Auto kuulus enne mind siis härra Halisejale kes hoolitses terve talve korralikult auto veermiku ja põhja eest vahetades kõiksugu pukse ja laagreid
ning korrosiooni tõrje. Mootoril on vahetatud tihendid ja hammasrihma komplekt ning uued õlid filtrid.
Igastahes plaan on talveks sõidukorda teha, üv teha ning kindlustus teha.
Aitab lobast, pilte kah.
Siis kui minu juurde sai veetud.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 02.09.14 21:20
|
|
|
Paar päeva olen autot juba uurinud ning kõpitsenud ka.
Plekid viskasin kohe alt minema ning alla läksid miu eelmise valge 200 originaal 200 quattro veljed mis paraku küll 15'' on kuid talveks jäävad
need.
Külge panin veel proovi mõttes tagastange lisa ja külje laiendi, esialgu ainult parempoolse sest vasak on paranduses.
Mul on veel valgest 200 zenderi tagastange lisa mis ulatub madalamale ja on painduvast materjalist seega arvan, et pigem panen tolle.
salongis panin taga vasaku ukse kokku mis oli laiali ja puhastasin istmeid ja armauuri 100 aasta tolmust.
Mootoril vahetasin vända kastipoolse tihendi ja nõellaagri.
Pesin auto puhaks ka veel.
tagant võtsin treseri stange ja kärukonksu ära kuna teisaldatav konks on puudu ja hakkan seda otsima või midagi sarnast mis sinna võiks sobida,
asemele läks mu eelmise esiveolise 200 tagastange.
Hetkel rohkem ei olegi teinud
Probleem on hetkel käigukastiga. käigukast on maha võetud ja kinnitatud on fakt, et miskit on kastis korralikult mäda.
Kast ise töötas koos lukustusega kuid tegi häält ja otsasimmer lekkis metallivärvi õli.
Nuutidega võll loksub ja ringi keerates teeb kast häält.
Nüüd on sellised variandid:
Kast remonti viia kui saab veel päästa (töö 100 + jupid(laagrid) u. 150.)
Ise remontida (mul on olemas esiveolise kast mille esimese poole võllid ja hammakad pidavat samad olema).
Osta 80.- teine kesklukustusega kast millel on teise käigu sünkro õhtal.
Osta audi 100q sama kasiga (hinda ei hakka kirjutama, omanik veel mõtleb müügi asja ja sellega võib veel aega minna kuid see on hetkel eelistatuim
variant).
Hetkeseisu pilte:
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 05.09.14 09:54
|
|
|
Seda võib tõesti pensioni sambaks nimetada, plaan on masin ikka oma jaoks teha.
Kasti suhtes on veel mõtted lahtised ei teagi enam mida teha, ega raha ei saa ka niisama loopida.
See treser paistab tõesti huvitav ja haruldus olevat näiteks juba juhtmete poole pealt. Olen juhtmeid vähe uurinud ja juhi jalgade juures on tehtud
huvitavad pistikud, ilmselt treseri poolt mille otstarvet veel täpselt ei tea. Mootori aju on ümber ehitatud seest poolt, teen pilte ka millalgi.
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 05.09.14 15:47
|
|
|
Ai kui meeldiv. Hõõrud siin nina alla, milline minu roostes isend võinuks olla. Aga igati väärt kraamiga tegemist, hoia ja ehita. Muidu ega Treseri
velgi/rooli juhuslikult sul varudes ei juhtu olema!?!? Ulmedefitsiit kõik aga seda enam mikroboonust, et ülikange max tervik kokku tuleks. Edu
masinaga ja kindlasti jälgib su tegemisi edaspidigi!
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 10.09.14 14:23
|
|
|
Ma ausalt öeldes ei teagi milline see treseri rool välja näeb aga mu valgel 200 oli Kamei sportrool mis tuli ühe esiveolise 200 pealt kuid kahjuks
andsin valge 200 kaasa.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 10.09.14 14:53
|
|
|
Selline huvitav aju sisemus:
Mis huvitavad ühendused need seal olla võiksid? Teistel 200 pole sellist asja kohanud.
Võtsin mati ja kõik villa juhi jalgade alt ära kuna soendusradikast oli kõik tosool sinna ilusasti sisse imbunud.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 24.10.14 05:19
|
|
|
Nonii, käigukast on nüüd korras. Tegin selle asja ise ära siiski, kuna mul oli vana kast ka olemas mille ma esimesena lammutasin siis sai tolle peal
harjutatud lahti ja kokku panemist. Vana kast oli ikka üsna läbi omadega, torseni satelliitide võlli tift oli katki läinud ja võll oli korpusesse
sisse söönud päris kenasti. Ühel hetkel oleks võll korpusest väljas olnud suure paugu saatel.
Uuele kastile sai pandud vana kasti 3 ja neljanda käigu hammasratad ja sünkronisaatorid.
Kast on nüüdseks auto küljes ja töötab kuid selgus, et hooratas on kas vigane või piirajaga sest pöörded ei tõuse üle 6000 RPM. Sama hooratas oli mu
eelmisel valgel 200 ja oli sama teema, viga üles ei leidnud ja alles kui hoorata vahettasin siis kadus viga ära.
1985a. ja 1987a. võllide erinevus. 1987a. (alumine võll) on õlituskanalitega.
Nüüd on vaja lahendada järgmised vead:
1. Tühikäiku pole, alguses masin käib natuke ja siis sureb välja. Kui gaasi peal hoida siis käib. Sõita saab.
Peab küttepumpa kontrollima.
2. Jahutusventilaator hakkab kohe tööle.
Peab kontrollima sisselaske peal olevat andurit, kui see ei aita siis jälle pikem otsimine.
3. Armatuuri valgused põlevad ainult siis kui mootor ei tööta.
Tulede lülitit peab kontrollima.
4. Kapott poleerida.
Need on hetkel põhiasjad mis tuleb ära teha ja kui keegi oskab kaasa rääkida siis igasugune info on teretulnud.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 19.12.14 21:00
|
|
|
Vahepeal olen saanud autot kõvasti teha.
Asjad mida olen korda teinud:
Jahutusvent töötab nüüd, viga oli relees.
Tagurdustuli töötab, mootori juures olid juhtmed läbi lõigatud ja paagasiluugi juhtmed olid pooleks.
Esimesed ja tagumised udutuled töötavad nüüd, salongis oli üks pistik ära lõigatud ja pagasniku luugi juhtmed olid pooleks ning pirnid puudusid.
Generaatori ergutus töötab nüüd läbi spidoploki jälle, pirn oli läbi.
Külmkäivitus töötab jälle, starter oli vigane.
Põhjal sai uued poldid keevitatud kuhu käib ristitala (esiistmete all)
Esiotsa sai kohendatud, toonisin reflektorid kuna üks oli kollakas ja teine oli ka õhtal. Kroomliistud said mustad tehtud.
Bensiini paagi leke sai remonditud.
Vasak esimene kahe kolviga support sai uued mansetid.
Mõlemad tagumised supportid sai välja vahetatud.
Mootori viga on alles: külmalt käima pannes töötan u. 1min. misjärel hakkavad pöörded kõikuma ja auto sureb välja. Kui gaasi all hoida ja soojaks
lasta siis enam välja ei sure kuid pöörded kõiguvad stabiilselt 800-1200 pööret. Kiirendus on kehva.
Sellega seoses olen vahetanud: drosselklapi idle switch, ühe klemmiga andur rooli võimu juures ploki küljes, jahutus väljavõtte küljes olev 2 klemmiga
andur, tühikäigu mootor, aju, warmup valve, tühikäigu relee, kütusepump, kütusepumba relee.
Mida olen mõelnud veel proovida: Ploki taga olevat andurit vahetada (thermotime switch), multi function switch vahetada (spidoplokis on vale temp.
näit), pritsepead vahetada või siis CO mõõta ja seadistada, aju voolu olemasolu ja massid (armatuuri valgus kaob vahepeal ise ära ja mõnikord peab
mitu korda lülitama ennem kui põlema läheb).
Kapott on senimaani tuhm.
Hetkeseisu asjad mis veel teha oleks vaja:
1. Mootor tööle saada korralikult
2. Kapott ja pagasnik poleerida
3. Piduritega on mingi kamm: piduri rikke tuli vilgub, abs põleb.
Tuli nüüd üks pikem romaan üle pika aja aga vähemalt on mul ülevaade jälle olemas mis tehtud ja teha.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 19.12.14 21:13
|
|
|
Krt, see sigar on ikka lahe asi. Mäletan, et tagaistmel oli niipalju jalaruumi, et sinna mahus üsna mitu rida
|
|
|
sossu90
huviline
Registreerunud 04.05.13
Kasutaja on eemal
Auto: bmw
|
postitati 20.12.14 19:15
|
|
|
Vaatan, et sa said käigukastil õigel ajal jälile. Endal oli juhus, kus dift oli katki lainud ja keeraski diffri korpuse puruks. Asfalt oli sateliite
ja asju täis.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 21.12.14 10:18
|
|
|
Ma sain jah õigel ajal veel jälile kuigi selle differentsiaaliga pole
enam midagi teha. Korpust saab veel kasutada.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 16.01.15 21:39
|
|
|
Noniih, head uudised. Mootor käib nüüd ja sellega seoses sai ka kohe ülevaatus ja kindlustus tehtud.
Kõik see jama miks auto käima läks ja pärast 1min. välja suri oli selles, et kütuse segu oli liiga lahja. keerasin pritsepea juures olevast kuuskant
poldist segu rikkamaks ikka korralikult kohe mitu tiiru ja kohe teine asi. Ülevaatusel oli kuuskant võti kaasas ja väikese timmimise peale sai co
paika pandud.
Esialgu panime tühikäigu järgi co õigeks millega tegime ka ülevaatuse edukalt ära kuid kiirendusel jäi segu lahjaks. Seejärel panime co 2500 pöörde
järgi paika ja nüüd on kiirendus enamvähem kuid päris hea ikka ei ole. Käivitamine on ka nüüd pikavõitu. Tühikäigul saab kütet liiga vähe ilmselt kuid
käib enamvähem.
Soojapuhurit sai ka näpitud. Puhur puhus ainult maximum sooja ja ainullt näkku ning jalgadele. Ära sai vahetatud kliima displei või see nuppudega
ekraan noh. See aitas niipalju, et külma ja sooja siibri mootor hakkas funkseerima kuid selgus, et tross on katki. Tegin trossi korda ja sain korda ka
aknale mitte puhumise probleemi. Seal oli siibri hoob vales asendis.
Probleemiks on veel puhuri vaakumklappide töö, millegipärast see üldse ei tööta. Kas vaakum juhtplokk kindalaeka taga ei saa voolu või on vaakum liiga
nõrk?
Garaasis läks üsna järsku ka püksid katki, ilmselt oli viga selles, et ma ei kinnitanud pükse käigukasti külge kuid arvatavasti keevitan nüüd sinna
suka vahele, vältimaks uuesti pükste ja ka kollektori purunemist.
Autosse sai ka mingi makinärakas sebitud ja audi originaal kõlaritest tuleb isegi mõistlikku heli.
Igastahes audi on nüüd sõidukorras ametlikult ja olen saanud üle pika aja jälle sigari nelikut ning head rida viite nautida
Alumine on vana hooratas mille pärast pöörded ei tõusnud üle 6000 pöörde, ilmselt kumerate hammaste pärast. Kas oli piirajaga hooratas või milles oli
asi?
Sai ka ämma opel astra h plekkvelge alla proovitud
Kahju aind, et auguvahe ei klapi.
Järgmine nädal on plaanis audil stroboga või ma ei tea mis aparaat see nüüd oligi, süüde paika panna. Võibolla siis läheb kiirendus ka paremaks.
Praegu on rõhku kuskil 0,6 bar. juures kuid ei ole seda äkilist kiirendust. Ideid kellegil?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 18.01.15 14:39
|
|
|
Sul on Treseri tagatiib puudu SIIN on üks selline olemas, ja tollele kasutajale see
minuteada ei meeldinud omal ajal. Vb on nõus maha ärima, sinu masinale sobiks see täiustuseks juurde küll.
|
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 28.01.15 12:27
|
|
|
Olen siin jälle kõvasti mässanud mootori kallal ja ikka päris vihaga kohe.
Proovisin siis laenatud stroboga (süüte ajastus seade) jagajat paika saada kuid kuna hooratas on mul ilma märgistusteta siis hoorata abil seda teha ei
saanud. Rihmamärke kokku sobitades avastasin ka, et väntvlli ja nukkvõlli märgid ei klapi. Sai siis välja raalitud, et väntvõlli rihmaseib on
kummipuksist lahti tulnud ja veerand tiiru ära nihkunud. Õnneks oli kõrvalt kohe teine seib võtta ja sai peale pandud kuid märgid ikka kokku ei
läinud. Märgid läksid peaaegu kokku, sai siis kruvikeeraja kolvi auku pandud ja niimodi surnud seis välja raalitud ning selguski tõsiasi, et
hammasrihm oli 1 hamba võrra mööda.
Panin hammasrihma nüüd õigeks ning jagaja pidin ka ühe hamba võrra ära muutma ning pill läks kohe paugust käima.
Esimest proovisõitu tehes võttis suisa käed värisema ikka selline
kiirendus, et anna minna. Eelmine 200 sellist kiirendust ei suutnud. Pöördesse läheb ikka mõnuga ja jõudu on ka ikka korralikult. Lõpuks ometi on
masin liikuma hakanud nii nagu peab.
Mootori teema pole siiski veel lõppenud kuna probleeme on kütuseseguga. Kui Co tühikäigu järgi paika panna siis kiirendusel jääb kõvasti lahjaks ja
hakkab paukuma. Kui Co sättida pöörete järgi heaks siis kiirendus on hea kuid tühikäigul lainetab ja külmalt läheb raskesti käima ehk siis liiga rikas
segu tühikäigule.
Nokk kinni saba lahti.
Sai tuttava spetsialisti juures nõu pidamas käidud ning arvatav viga on Warmupvalve -s, vaakumi otsast sisse puhudes lasi õhku läbi. Panin nüüd teise
korraliku warmupvalve kuid ikka sama teema. Homme lähen uuesti Anti juurde ja proovime warmupvalvest segu sättida.
Kui kellegil veel ideid siis andku tulla.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 28.01.15 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)
Sai tuttava spetsialisti juures nõu pidamas käidud ning arvatav viga on Warmupvalve -s, vaakumi otsast sisse puhudes lasi õhku läbi. Panin nüüd teise
korraliku warmupvalve kuid ikka sama teema. Homme lähen uuesti Anti juurde ja proovime warmupvalvest segu sättida. | Tahaks ka kuskilt
korraliku leida, meil kuubikul sama jupp vigane ja väidetavalt seda parandada ei anna. Enda varudes on samasuguse veaga need kõik vidinad, ning
masinat esimese korraga täiesti paika ei saanudki.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 28.01.15 14:33
|
|
|
Minu kunagisel KG-l oli vaja tühikäigu CO soojalt reguleerida vähemalt 1,2-1,5%. Alla selle ei olnud ühestki asendist head nahka.
|
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 28.01.15 14:33
|
|
|
Kui sa mingil põhjusel tahad nina veel "tumedamaks" saada, siis mul on karbis täiesti tutikad toonitud suunatuleklaasid olemas.
|
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 28.01.15 18:29
|
|
|
Nina tahaks küll tumedamaks, olen isegi ebays ühedel suunakatel silma peal hoidnud kuid magasin maha. Läksid 15.- minema Anti juu järgi läheb neil jubinatel membraan läbi. Siin siis minu kollektsioon:
Vasakpoolsed on need mis on ka mustal, ma ei tea kas need parempoolsed on mc mootori omad? Kuidagi on nad mulle sattunud. See kõige vasakpoolsem on
reguleeritava kruviga pealt mis oli mingisugusel tõstetud rõhkudega mootoril ja see peaks ka korralik olema, vasakult 2 on see mis mul läbi lasi ja
neid parempoolseid ma ei oska öelda kas töötavad või mitte.
NB! neid Warmup valvesid saab kuuskant võtmega reguleerida kas rikkamaks või lahjemaks kui tagant messing kapsel läbi puurida.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 28.01.15 20:01
|
|
|
Me oleme siin kandis teind nii et vooliku kinnitus poldile saba taha keevitand ja siis liughaamri tekitand. Oli vist nii et kui sisse koputasid siis
surve tõusis ja kui välja siis langes. Mõni oli vahel nii kinni et algul tundus nagu ei peakski liikuma. Kuna polte oli rohkem siis pärast vahetasid
uuesti välja .
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 28.01.15 21:54
|
|
|
Ühesõnaga sa liigutasid siis seda osa mille külge poldid kinnituvad, väga huvitav, saab ka nii . Too osa on sinna siis lihtsalt pressitud või nii?
Uskumatu aga leidsin oma pildikogust isegi kerge vaevaga aastaid tagasi tehtud pildi warmupvalve lahtivõetuna.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 28.01.15 23:31
|
|
|
Vasakul pildil ümar vidin.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 30.01.15 19:38
|
|
|
Sa mõtled vist ikka parempoolsel osal vedru all olevat kütuse regulaatorit, vasakul osal on kuuskant polt millest saab regullida.
Sai siis Anti juures timmitud seda warmup valvet/ warmup regulatorit kuid ainult natuke läks paremaks, hommikul oli ikka sama teema, et gaasi andes
tahtis välja sureda kuniks soojaks sai.
Vahetasin siis nüüd pritsepea koos pihustitega ja algul ei saanud käimagi, keerasin küttesegu ikka korralikult lahjemaks mitu tiiru ja siis sain alles
käima kuid kütuse rõhk üle 4 bari ei tõusnud.
Panin siis rõhu regulaatori vedrule 1 seibi alla ja sain rõhu peaaegu 5 bari peale kuid peab vist ikka ühe seibi veel panema.
Kahjuks sai aeg otsa ja pidin oma passatit minema kokku laduma seega sõitu veel ei jõudnudki proovida aga eks esmaspäeval saab näha mis toimub.
Kurat niimodi saab selle K-Jetronic selgeks isegi.
Et ainult juttu poleks siis on salongist ka väike pilt:
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 03.02.15 15:36
|
|
|
Sai siin natuke poleerimist ka katsetatud kapoti kallal, viskas üle see inetu kapott.
Päris valmis veel siiski ei ole, ma ei tea kas ma kasutan liiga peenet jämepastat või milles asi aga tuleb ühe korra veel teha. NB praegu on ainult
ühe korra jämedaga tehtud 3M toodanguga.
Siin olen alustanud ka teise jmeda ringiga nau näha.
Kuna esimest korda poleerin siis ei julge väga karmilt teha ka.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |