Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Ostusoov A6 alates 2010 (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2075)
jansap
huviline



Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi

postitati 18.08.14 10:11 Tsiteeri
Ostusoov A6 alates 2010



Plaan soetada Audi A6 aastast 2010-2011. Õhku on tõusnud küsimus, millise mootoriga isendit eelistada, kindlasti saab see olema diisel, aga kas eelistada 2,7 või 3,0 ja kas esivedu või quattro. Selge on see, et quattrol suured eelised sõidumugavuses libedaga, aga kas sellega kaasneb ka suurem küttekulu ja kui, siis kui palju suurem. Huvitab just palju on nende erinevate mootorite ja veoskeemidega sõidukite reaalne kütusekulu. Siinset foorumit olen lugenud ja otsingut kasutanud, kuid mind rahuldavat vastust saanud ei ole. Kellel antud sõidukitega kogemusi, siis palun valgustage mind ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.14 10:42 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=106736 Väga palju lugemist antud auto kohta.

Su küsimustele vastuseks 2.7 ja 3.0 kütusekulu vahe on pea olematu. Esivedune 2.7 on veidi ökonoomsem, aga nelikvedune 2.7 võtab tehaseandmete järgi isegi grammi rohkem kui 3.0. Tüüpvead/probleemid mõlemal mootoril samad.

3.0 turul keerulisem leida ja kallim, et kui leiad auto, mis muidu meeldib, siis 2.7 mootori pärast ostmata ei jätaks, seda muidugi juhul, kui kõik 4 ratast veavad.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.14 11:17 Tsiteeri


Sellised autod on turul hinnavahemikus 10k kuni 40k €.
2010-2011 A6
Mis hinnaklassis autoga antud juhul käib jutt?


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jansap
huviline



Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi

postitati 18.08.14 12:54 Tsiteeri


KuldarA viidatud teema on otsast lõpuni läbi loetud, kuid otsustada ikka veel ei suuda. Huvitab palju antud isenditel on reaalne kütusekulu numbrites esiveolistel ja võrdlusena quattrol. Hinnaklass autol jääks kuskil 20000 euri piirimaile, hea isendi puhul võib ka paar tuhat rohkem maksta. Huvitun facelift mudelist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.14 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jansap
KuldarA viidatud teema on otsast lõpuni läbi loetud, kuid otsustada ikka veel ei suuda. Huvitab palju antud isenditel on reaalne kütusekulu numbrites esiveolistel ja võrdlusena quattrol. Hinnaklass autol jääks kuskil 20000 euri piirimaile, hea isendi puhul võib ka paar tuhat rohkem maksta. Huvitun facelift mudelist.


Küttekulandmed: Maantee/Linn/Keskmine
3.0TDI Quattro tehaseandmed: 5,8/9,3/7,1
2.7TDI Quattro tehaseandmed: 5,8/9,4/7,1
2.7TDI esivedu tehaseandmed: 5,6/8,1/6,5

Reaalne kulu neil samasse auku. Ummikutes läheb linnakulu muidugi veidi suuremaks. Ehk esivedune võtab minimaalselt vähem kütust. Lisaks on nelikveo dünaamika kõvasti parem.

Quattro võtaks ma juba käigukasti pärast, kuna esivedu on Multitronic kastiga, mis oma vastupidavusega just ei hiilga. Tiptronicuga, mis on nelivedustel, on probleeme minimaalselt.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.14 13:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Sellised autod on turul hinnavahemikus 10k kuni 40k €.
2010-2011 A6
Mis hinnaklassis autoga antud juhul käib jutt?


Su otsing haldab ka C7 kerega masinaid, siin jutt C6-st. C7 peal 2.7 mootorit enam ei pakuta.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.14 13:32 Tsiteeri


Just. Ma ei ole hiromant ja sellepärast ka täpsustan.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jansap
huviline



Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi

postitati 18.08.14 14:05 Tsiteeri


Tänud, pilt hakkab juba selgemaks saama. Aga jah, soovitud lisadega isendit suht raske leida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.14 14:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jansap
Tänud, pilt hakkab juba selgemaks saama. Aga jah, soovitud lisadega isendit suht raske leida.


Saatsin PS-i


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 18.08.14 15:19 Tsiteeri


Tere,

Avaldaks oma arvamust ja vabandan kui kellelegi hinge läheb, aga kui see kütusekulu mängib tõesti nii olulist rolli, kas siis poleks mõistlikum osta väiksem auto ja seda juba uuena? 0.5-1 liiter siia - sinna suurema auto puhul, eriti mis maksab ca 20 tuh euri ja pole ostes kaugeltki mitte uus (tihti päris ära aetudki), ei tohiks küll ostjale enam määravaks saada. Ja kui nüüd kütuselt hoiad 1L kokku ja pärast lapid kalleid remondiarveid (audit ülal pidada pole mitte soodne) siis mis mõte sellel kõigel on? Ei, ma ei vingu - lihtsalt pilli lõhki ajada pole mõtet, et hakata nüüd esivedust eelistama quattrole, sest säästad saja km pealt 0.5 l diislit..... igasugu japse/dislasid saab selle raha eest ju täitsa uusi ja garantiiga aastateks. Pealegi nii ilusa mootorivalikuga nagu seda on A6 (2.7/3.0), oleks lausa patt invaliidi osta...

Terv,
ash


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jansap
huviline



Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi

postitati 19.08.14 09:18 Tsiteeri


Ega see liiter siia sinna ei mängigi mingisugust rolli. Lihtsalt puudus igasugune aimdus, kuipalju reaalselt sellised autod kütust neelavad. Ise olen kuulnud, et quattrod neelavad nii 15 liitri kanti, aga need siis vist vanemad mudelid. Olen vanema generatsiooni audiga (1996 A6) pikalt ja muretult sõitnud ning ei soovi marki vahetada. Misteha-meeldib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 19.08.14 10:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jansap
Ega see liiter siia sinna ei mängigi mingisugust rolli. Lihtsalt puudus igasugune aimdus, kuipalju reaalselt sellised autod kütust neelavad. Ise olen kuulnud, et quattrod neelavad nii 15 liitri kanti, aga need siis vist vanemad mudelid. Olen vanema generatsiooni audiga (1996 A6) pikalt ja muretult sõitnud ning ei soovi marki vahetada. Misteha-meeldib.

Omavahel võrdlemiseks käivad tehaseandmed küll ja siiani olen siit leidnud kõige usaldusväärsemaid andmeid: www.autoweek.nl


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.8% - SQL: 72.2%]