Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B7 Avant 2.0 Tdi Quattro 125Kw - 2007 - stenkaju (Vastuseid: 66 | Vaatamisi: 22838)
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 17.08.14 21:26 Tsiteeri
Audi A4 B7 Avant 2.0 Tdi Quattro 125Kw - 2007 - stenkaju



Sai siis soetatud endale viies järjestikune audi, nelikvedu muidugi, nagu oli seda ka eelmine a4 b5 1.9 tdi quattro,
kui korra oled nelikut proovinud, ega siis naljalt esiveole tagasi ei lähe.
Auto sai siis minu omaks 11.08.2014
Läbisõit kontrollitud (210K) ja ka see on kindel, et ma teine omanik sellel autol, auto toodud prantsusmaalt.

Märkimisväärsemad lisad:

Xenon tuled lähi-kaug
Concert audio süsteem, woofer ees, taga
Parkimisandurid (tagumised)
Püsikiiruse hoidja
Puldist avatavad/sulguvad aknad, pagasiluuk samuti puldist avatav
Vihmasensor
Kojusaatmis tuled

Enne ostu sai tehtud ostueelne kontroll audi esinduses, vigadest niipalju:

Amordi põhjalöögi puksid
Tagumised piduriklotsid õhukesed
Mingi rullik teeb häält

Tehtud tööde nimekiri, täiendan vastavalt tegemistele:

11.08.2014 (210 000 km)
Auto ost
Ostueelne kontroll margiesinduses

Peale ostu tehtud tööd:
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
Salongi, mootori, kütuse filtrid
Mootori, generaatori rihmad+veepump
Eelsüüte küünlad

23.12.2014
Ülevaatus läbitud vigadeta (Kuni 2016)

1.01.2015
Uus aku (Exide premium 100Ah 900A)

6.05.2015 (220 000 km)
Mootoriõli+filter (Castrol edge)
Roolivõimu, käigukasti, diffri õlid

21.12.2015
Sillastend

01.03.2016 (235 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
Kütusefilter

25.07.2016 (246 000 km)
Vahetatud esimesed piduriklotsid

27.07.2016
Uued rehvid (Dayton)+sillastend

27.07.2016
Ülevaatus läbitud vigadeta (Kuni 27.07.2018)

16.08.2016
Vahetatud esimene vasak rattalaager

28.12.2016 (250 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)

23.07.2017 (265 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
Mootori õhufilter
Salongi õhufilter
Kütusefilter

1.08.2017
Generaatori vabajooksu sidur
Pingeregulaatori harjad

8.06.2018 (280 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)

10.08.2018 (285 000 km)
Õlipumba taastamine, sellega seoses ka õlivahetus+filter ja kliima täitmine
(Shell Helix Ultra ECTD 5W-30)

15.08.2018
Ülevaatus kuni 09.2019

2.05.2019 (296 000 km)
Vasak veovõlli välimine ots
Parema veovõlli otsa tolmukate
Vasak alumine esimene hoob
Vasak ülemine esimene hoob
Tagapiduri voolikud
Summuti klamber

19.07.2019
Ülevaatus kuni 09.2020

15.05.2020 (301 900 km)
Mõlemad välimised veovõlli tolmukatted
Kütusefilter
Pihustite tihendid

01.06.2020 (302 200 km)
Mootoriõli+filter (mobil1 ESP)


https://i.imgur.com/KP4ZBei.jpg

https://i.imgur.com/RjO5nDg.jpg

https://i.imgur.com/HMMIK04.jpg

https://i.imgur.com/E4ptAQx.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 18.08.14 22:07 Tsiteeri


Täna vahetatud hammasrihma komplekt koos veepumbaga, geneka rihm, eelsüüteküünlad ja amordi põhjalöögi puksid.
See, mis mootori eesotsas häält teeb, on kliima kompressori rihmaratas, millel puksid pulbriks ja poest pole neid saada. Hetkel oleks see ainuke asi teha veel.

https://i.imgur.com/XaSYPuJ.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 19.08.14 19:35 Tsiteeri


Nüüd siis toonklaas ka olemas, mõned klõpsud telefoniga.

https://i.imgur.com/95QyyJC.jpg

https://i.imgur.com/E5Pvbgn.jpg

https://i.imgur.com/fUXDxjZ.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 20.08.14 09:38 Tsiteeri


Need kompressori puksid sai tellitud leheküljelt autoklima24.com ehk siis ebayst.
Nüüd ka vahetatud ning vaikus majas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 25.08.14 21:27 Tsiteeri


Nüüd siis järgmine asi, mis on olnud ostu algusest saadik, nimelt ebatasasel pinnal sõites kostub autost seest armatuuri keskelt klopsimine ja seda päris tugevalt, veermiku puksid on korras, algul arvasin, et ju see kliimarullik märatseb ees, aga kahjuks nii polnud, peale kliimaratta pukside vahetamist on klopsimine ikka alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 02.09.14 16:14 Tsiteeri


Kolksuv viga leiti täna üles, milleks on käigukasti hoovastik(munakud), mis määriti küll ära, aga natuke on ikkagi kuulda, homme tellin hoovastiku remontkomplekti ikkagi, hind mingisugune 15 euri A-osad.
Veel on plaanis ära proovida pihustite ja kogu küttesüsteemi puhastusvahend (kent one shot 2 diesel)
Hommikune käivitus on üsna nigel ja külma mootoriga lööb hoovi ja salongi vingu täis, aga ei tossa.
Kui sellest kasu pole, siis vaatab edasi, aga pidi üsna tõhus vedelik olema, usun, et halba ei tee ja proovime ära, kui ma vaid kuskilt leiaks seda, Saaremaa fixusest otsas ja mujal pole näha olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 23.12.14 09:09 Tsiteeri


Ülevaatus läbitud puhtalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 11.01.15 17:40 Tsiteeri


Paar nädalat tagasi läks peale ka tutikas aku exide premium 100Ah 900A
Oskab keegi õelda, kas akuruumil eraldi katet ei peaks peal käima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marko416
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi

postitati 11.01.15 19:18 Tsiteeri


Olen tähelepannud,et suurem osa b7 ei Ole seda akukatet.Enda omal samuti seda ei olnud,ostsin ise juurde.Mul kaanest ainult ei piisanud,,pidin koos Kattega ostma.
http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-A4-8E-B6-B7-Batterie-Abdeckung-Batterieabdeckung-Wasserkasten-/131336238550?pt=DE_Autoteile& ;hash=item1e943ff5d6

Ise ostsin tartu skoda esindusest hind oli mingi 30 euri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 11.01.15 22:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marko416
Olen tähelepannud,et suurem osa b7 ei Ole seda akukatet.Enda omal samuti seda ei olnud,ostsin ise juurde.Mul kaanest ainult ei piisanud,,pidin koos Kattega ostma.
http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-A4-8E-B6-B7-Batterie-Abdeckung-Batterieabdeckung-Wasserkasten-/131336238550?pt=DE_Autoteile& ;hash=item1e943ff5d6

Ise ostsin tartu skoda esindusest hind oli mingi 30 euri
Selge, siis vähemalt tean, et sinna kate ette nähtud, tundus veidi kahtlane, et aku lund täis saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 07.05.15 21:29 Tsiteeri


6/05/2015
Läbisõit- 220 600
Vahetatud:
Mootori õli+filter (castrol edge 5w30)
Roolivõimendi õli
Käigukasti õli
Diffri õli


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cmk
huviline



Registreerunud 01.08.12
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 avant. 2.5TDI 114kw

postitati 02.06.15 05:31 Tsiteeri


Tere, kas said tolle pihustite ja kùttesùsteemi puhastus vahendi?
Mida see endast kujutab ùldse ja kuidas kasutamine ette nàeb, kùtusega segamini siis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 02.06.15 06:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cmk
Tere, kas said tolle pihustite ja kùttesùsteemi puhastus vahendi?
Mida see endast kujutab ùldse ja kuidas kasutamine ette nàeb, kùtusega segamini siis?
Ilmselt peaks see kütusesüsteemi läbi pesema, pihustid jne.
Valad terve pudeli korraga paaki, vist oli 15 liitrile kütusele, et saaks kena kange värk, aga olgem ausad, mingi imerohi see pole, pigem võibolla kasutada seda paar korda aastas probleemide ennetamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 15.07.15 13:26 Tsiteeri


Mingi aeg sai proovitud sõbra vw jettat, 2012a. 2.0L 103kw
Imestama pani see, et kuradi hästi liikus edasi teine, pole isegi kindel, kas chipitud või mitte.
Keegi targem võiks kommenteerida, kas minu auto peabki kaks korda laisemini liikuma ja miks,
või pole mõtet võrreldagi neid autosid omavahel?
Näiteks 103kw chipitud peaks ju enamvähem samamoodi liikuma, kui 125kw chippimata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marko416
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi

postitati 15.07.15 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Mingi aeg sai proovitud sõbra vw jettat, 2012a. 2.0L 103kw
Imestama pani see, et kuradi hästi liikus edasi teine, pole isegi kindel, kas chipitud või mitte.
Keegi targem võiks kommenteerida, kas minu auto peabki kaks korda laisemini liikuma ja miks,
või pole mõtet võrreldagi neid autosid omavahel?
Näiteks 103kw chipitud peaks ju enamvähem samamoodi liikuma, kui 125kw chippimata?


Sama siin...olen proovinud vw golv 2014 1.6 tdi 81 kW,ja liigub kõvasti paremini kui minu
1.9 tdi 85 kw+chip(1,2 käiguga kummi vilisema ei pane).Olen proovinud veel skoda octaviat 2.0 tdi 110 kw,see liikus samuti jube hästi.
Mina pakun välja,et meie mootorid lihtsalt väsinud juba.:) turbo hakkab väsima,kompressioon halb,kütuse süsteem väsinud(pihustid,kõrgsurve pump.......
Mul näiteks liigub auto kuidas jumal juhatab,mõned päevad nii teised päevad naaa,kuid ikkagi ei ole seda erksust nagu peaks olema.
Olen Tartus kõik pädevad töökojad läbi käinud,hiljuti käisin kuu aega tagasi,vastuseks sain kõik on korras ,liigub nagu 1.9 liikuma peab.Kuigi tean et peab paremini liikuma.
Olen kindel,et sinu 125 kW peab seda kere viima väga reipalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 16.07.15 12:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marko416
Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Mingi aeg sai proovitud sõbra vw jettat, 2012a. 2.0L 103kw
Imestama pani see, et kuradi hästi liikus edasi teine, pole isegi kindel, kas chipitud või mitte.
Keegi targem võiks kommenteerida, kas minu auto peabki kaks korda laisemini liikuma ja miks,
või pole mõtet võrreldagi neid autosid omavahel?
Näiteks 103kw chipitud peaks ju enamvähem samamoodi liikuma, kui 125kw chippimata?


Sama siin...olen proovinud vw golv 2014 1.6 tdi 81 kW,ja liigub kõvasti paremini kui minu
1.9 tdi 85 kw+chip(1,2 käiguga kummi vilisema ei pane).Olen proovinud veel skoda octaviat 2.0 tdi 110 kw,see liikus samuti jube hästi.
Mina pakun välja,et meie mootorid lihtsalt väsinud juba.:) turbo hakkab väsima,kompressioon halb,kütuse süsteem väsinud(pihustid,kõrgsurve pump.......
Mul näiteks liigub auto kuidas jumal juhatab,mõned päevad nii teised päevad naaa,kuid ikkagi ei ole seda erksust nagu peaks olema.
Olen Tartus kõik pädevad töökojad läbi käinud,hiljuti käisin kuu aega tagasi,vastuseks sain kõik on korras ,liigub nagu 1.9 liikuma peab.Kuigi tean et peab paremini liikuma.
Olen kindel,et sinu 125 kW peab seda kere viima väga reipalt.
Justnimelt, erksust napib, samas ju liikluses jalgu ka ei jää ja mõõdasõidud kulgevad ka maanteel edukalt:)
Siiski võtan plaanidesse täieliku mootori diagnosti, dpf-i eemalduse ja softi muutmise, kui see oluliselt midagi ei muuda, siis ilmselt tuleb mingi 3-e liitrine ligi võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 05.12.15 21:29 Tsiteeri


Ja ongi see aeg käes, kus mõtted liikusid 3.0 b8 poole.
Kindlat midagi ei ole, aga küsin igaksjuhuks, kas siin foorumis on kedagi, kes oleks minu b7-st huvitatud?

Midagi uut auto kohta kirjutada ei ole, vahepeal ainult kallanud ja tallanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 06.12.15 08:50 Tsiteeri


Oled 0-100km/h aega mõõtnud? Tehaseandmed 8,6sek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 06.12.15 09:26 Tsiteeri


Kui Kuressaares oled siis saaks proovida ühte 125kw'st võrdluseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 06.12.15 10:19 Tsiteeri


Tänud pakkumast, aga soov on lihtsalt liikuda uuema kere poole.
Antud juhul pole see 0-100-ni üldse oluline, sest auto sõidab nagu peab, tõmmet on ja kõik töötab, ilmselt jah, pole mõtet võrrelda 3 aastat vana autot enda omaga:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 24.03.16 15:15 Tsiteeri


21.12.2015
Teostatud sillastend


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 24.03.16 15:19 Tsiteeri


01.03.2016
Läbisõit- 235 000 km
Tehtud tööd:

Mootori õlivahetus (Mobil ESP Formula)
Õlifilter
Kütusefilter


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harri_K
huviline



Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.16 15:50 Tsiteeri


Miks formula õli valisid uuesti, hinna pärast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 24.03.16 15:51 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 24.03.16 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Harri_K
Miks formula õli valisid uuesti, hinna pärast?
Täpselt nii, avastasin, et fixusest saab lahtiselt mobili õli päris hea hinnaga, siis miks mitte.
5L 39 euri
Letihind, kui esimest korda tegin, oli 68,75 euri.
Castrolil letihind 60eur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]