Lehekülgi: 1 2 3 |
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 17.08.14 21:26
|
|
|
Audi A4 B7 Avant 2.0 Tdi Quattro 125Kw - 2007 - stenkaju
Sai siis soetatud endale viies järjestikune audi, nelikvedu muidugi, nagu oli seda ka eelmine a4 b5 1.9 tdi quattro,
kui korra oled nelikut proovinud, ega siis naljalt esiveole tagasi ei lähe.
Auto sai siis minu omaks 11.08.2014
Läbisõit kontrollitud (210K) ja ka see on kindel, et ma teine omanik sellel autol, auto toodud prantsusmaalt.
Märkimisväärsemad lisad:
Xenon tuled lähi-kaug
Concert audio süsteem, woofer ees, taga
Parkimisandurid (tagumised)
Püsikiiruse hoidja
Puldist avatavad/sulguvad aknad, pagasiluuk samuti puldist avatav
Vihmasensor
Kojusaatmis tuled
Enne ostu sai tehtud ostueelne kontroll audi esinduses, vigadest niipalju:
Amordi põhjalöögi puksid
Tagumised piduriklotsid õhukesed
Mingi rullik teeb häält
Tehtud tööde nimekiri, täiendan vastavalt tegemistele:
11.08.2014 (210 000 km)
Auto ost
Ostueelne kontroll margiesinduses
Peale ostu tehtud tööd:
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
Salongi, mootori, kütuse filtrid
Mootori, generaatori rihmad+veepump
Eelsüüte küünlad
23.12.2014
Ülevaatus läbitud vigadeta (Kuni 2016)
1.01.2015
Uus aku (Exide premium 100Ah 900A)
6.05.2015 (220 000 km)
Mootoriõli+filter (Castrol edge)
Roolivõimu, käigukasti, diffri õlid
21.12.2015
Sillastend
01.03.2016 (235 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
Kütusefilter
25.07.2016 (246 000 km)
Vahetatud esimesed piduriklotsid
27.07.2016
Uued rehvid (Dayton)+sillastend
27.07.2016
Ülevaatus läbitud vigadeta (Kuni 27.07.2018)
16.08.2016
Vahetatud esimene vasak rattalaager
28.12.2016 (250 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
23.07.2017 (265 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
Mootori õhufilter
Salongi õhufilter
Kütusefilter
1.08.2017
Generaatori vabajooksu sidur
Pingeregulaatori harjad
8.06.2018 (280 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
10.08.2018 (285 000 km)
Õlipumba taastamine, sellega seoses ka õlivahetus+filter ja kliima täitmine
(Shell Helix Ultra ECTD 5W-30)
15.08.2018
Ülevaatus kuni 09.2019
2.05.2019 (296 000 km)
Vasak veovõlli välimine ots
Parema veovõlli otsa tolmukate
Vasak alumine esimene hoob
Vasak ülemine esimene hoob
Tagapiduri voolikud
Summuti klamber
19.07.2019
Ülevaatus kuni 09.2020
15.05.2020 (301 900 km)
Mõlemad välimised veovõlli tolmukatted
Kütusefilter
Pihustite tihendid
01.06.2020 (302 200 km)
Mootoriõli+filter (mobil1 ESP)
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 18.08.14 22:07
|
|
|
Täna vahetatud hammasrihma komplekt koos veepumbaga, geneka rihm, eelsüüteküünlad ja amordi põhjalöögi puksid.
See, mis mootori eesotsas häält teeb, on kliima kompressori rihmaratas, millel puksid pulbriks ja poest pole neid saada. Hetkel oleks see ainuke asi
teha veel.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 19.08.14 19:35
|
|
|
Nüüd siis toonklaas ka olemas, mõned klõpsud telefoniga.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 20.08.14 09:38
|
|
|
Need kompressori puksid sai tellitud leheküljelt autoklima24.com ehk siis ebayst.
Nüüd ka vahetatud ning vaikus majas.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 25.08.14 21:27
|
|
|
Nüüd siis järgmine asi, mis on olnud ostu algusest saadik, nimelt ebatasasel pinnal sõites kostub autost seest armatuuri keskelt klopsimine ja seda
päris tugevalt, veermiku puksid on korras, algul arvasin, et ju see kliimarullik märatseb ees, aga kahjuks nii polnud, peale kliimaratta pukside
vahetamist on klopsimine ikka alles.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 02.09.14 16:14
|
|
|
Kolksuv viga leiti täna üles, milleks on käigukasti hoovastik(munakud), mis määriti küll ära, aga natuke on ikkagi kuulda, homme tellin hoovastiku
remontkomplekti ikkagi, hind mingisugune 15 euri A-osad.
Veel on plaanis ära proovida pihustite ja kogu küttesüsteemi puhastusvahend (kent one shot 2 diesel)
Hommikune käivitus on üsna nigel ja külma mootoriga lööb hoovi ja salongi vingu täis, aga ei tossa.
Kui sellest kasu pole, siis vaatab edasi, aga pidi üsna tõhus vedelik olema, usun, et halba ei tee ja proovime ära, kui ma vaid kuskilt leiaks seda,
Saaremaa fixusest otsas ja mujal pole näha olnud.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 23.12.14 09:09
|
|
|
Ülevaatus läbitud puhtalt.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 11.01.15 17:40
|
|
|
Paar nädalat tagasi läks peale ka tutikas aku exide premium 100Ah 900A
Oskab keegi õelda, kas akuruumil eraldi katet ei peaks peal käima?
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 11.01.15 22:37
|
|
|
Selge, siis vähemalt tean, et sinna kate ette nähtud, tundus veidi
kahtlane, et aku lund täis saab.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 07.05.15 21:29
|
|
|
6/05/2015
Läbisõit- 220 600
Vahetatud:
Mootori õli+filter (castrol edge 5w30)
Roolivõimendi õli
Käigukasti õli
Diffri õli
|
|
|
cmk
huviline
Registreerunud 01.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 avant. 2.5TDI 114kw
|
postitati 02.06.15 05:31
|
|
|
Tere, kas said tolle pihustite ja kùttesùsteemi puhastus vahendi?
Mida see endast kujutab ùldse ja kuidas kasutamine ette nàeb, kùtusega segamini siis?
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 02.06.15 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cmk
Tere, kas said tolle pihustite ja kùttesùsteemi puhastus vahendi?
Mida see endast kujutab ùldse ja kuidas kasutamine ette nàeb, kùtusega segamini siis? | Ilmselt peaks see kütusesüsteemi läbi pesema,
pihustid jne.
Valad terve pudeli korraga paaki, vist oli 15 liitrile kütusele, et saaks kena kange värk, aga olgem ausad, mingi imerohi see pole, pigem võibolla
kasutada seda paar korda aastas probleemide ennetamiseks.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 15.07.15 13:26
|
|
|
Mingi aeg sai proovitud sõbra vw jettat, 2012a. 2.0L 103kw
Imestama pani see, et kuradi hästi liikus edasi teine, pole isegi kindel, kas chipitud või mitte.
Keegi targem võiks kommenteerida, kas minu auto peabki kaks korda laisemini liikuma ja miks,
või pole mõtet võrreldagi neid autosid omavahel?
Näiteks 103kw chipitud peaks ju enamvähem samamoodi liikuma, kui 125kw chippimata?
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 15.07.15 21:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Mingi aeg sai proovitud sõbra vw jettat, 2012a. 2.0L 103kw
Imestama pani see, et kuradi hästi liikus edasi teine, pole isegi kindel, kas chipitud või mitte.
Keegi targem võiks kommenteerida, kas minu auto peabki kaks korda laisemini liikuma ja miks,
või pole mõtet võrreldagi neid autosid omavahel?
Näiteks 103kw chipitud peaks ju enamvähem samamoodi liikuma, kui 125kw chippimata? |
Sama siin...olen proovinud vw golv 2014 1.6 tdi 81 kW,ja liigub kõvasti paremini kui minu
1.9 tdi 85 kw+chip(1,2 käiguga kummi vilisema ei pane).Olen proovinud veel skoda octaviat 2.0 tdi 110 kw,see liikus samuti jube hästi.
Mina pakun välja,et meie mootorid lihtsalt väsinud juba. turbo hakkab
väsima,kompressioon halb,kütuse süsteem väsinud(pihustid,kõrgsurve pump.......
Mul näiteks liigub auto kuidas jumal juhatab,mõned päevad nii teised päevad naaa,kuid ikkagi ei ole seda erksust nagu peaks olema.
Olen Tartus kõik pädevad töökojad läbi käinud,hiljuti käisin kuu aega tagasi,vastuseks sain kõik on korras ,liigub nagu 1.9 liikuma peab.Kuigi tean et
peab paremini liikuma.
Olen kindel,et sinu 125 kW peab seda kere viima väga reipalt.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 16.07.15 12:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marko416
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Mingi aeg sai proovitud sõbra vw jettat, 2012a. 2.0L 103kw
Imestama pani see, et kuradi hästi liikus edasi teine, pole isegi kindel, kas chipitud või mitte.
Keegi targem võiks kommenteerida, kas minu auto peabki kaks korda laisemini liikuma ja miks,
või pole mõtet võrreldagi neid autosid omavahel?
Näiteks 103kw chipitud peaks ju enamvähem samamoodi liikuma, kui 125kw chippimata? |
Sama siin...olen proovinud vw golv 2014 1.6 tdi 81 kW,ja liigub kõvasti paremini kui minu
1.9 tdi 85 kw+chip(1,2 käiguga kummi vilisema ei pane).Olen proovinud veel skoda octaviat 2.0 tdi 110 kw,see liikus samuti jube hästi.
Mina pakun välja,et meie mootorid lihtsalt väsinud juba. turbo hakkab
väsima,kompressioon halb,kütuse süsteem väsinud(pihustid,kõrgsurve pump.......
Mul näiteks liigub auto kuidas jumal juhatab,mõned päevad nii teised päevad naaa,kuid ikkagi ei ole seda erksust nagu peaks olema.
Olen Tartus kõik pädevad töökojad läbi käinud,hiljuti käisin kuu aega tagasi,vastuseks sain kõik on korras ,liigub nagu 1.9 liikuma peab.Kuigi tean et
peab paremini liikuma.
Olen kindel,et sinu 125 kW peab seda kere viima väga reipalt. | Justnimelt, erksust napib, samas ju liikluses jalgu ka ei jää ja
mõõdasõidud kulgevad ka maanteel edukalt
Siiski võtan plaanidesse täieliku mootori diagnosti, dpf-i eemalduse ja softi muutmise, kui see oluliselt midagi ei muuda, siis ilmselt tuleb mingi
3-e liitrine ligi võtta.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 05.12.15 21:29
|
|
|
Ja ongi see aeg käes, kus mõtted liikusid 3.0 b8 poole.
Kindlat midagi ei ole, aga küsin igaksjuhuks, kas siin foorumis on kedagi, kes oleks minu b7-st huvitatud?
Midagi uut auto kohta kirjutada ei ole, vahepeal ainult kallanud ja tallanud.
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 06.12.15 08:50
|
|
|
Oled 0-100km/h aega mõõtnud? Tehaseandmed 8,6sek.
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 06.12.15 09:26
|
|
|
Kui Kuressaares oled siis saaks proovida ühte 125kw'st võrdluseks.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 06.12.15 10:19
|
|
|
Tänud pakkumast, aga soov on lihtsalt liikuda uuema kere poole.
Antud juhul pole see 0-100-ni üldse oluline, sest auto sõidab nagu peab, tõmmet on ja kõik töötab, ilmselt jah, pole mõtet võrrelda 3 aastat vana
autot enda omaga
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 24.03.16 15:15
|
|
|
21.12.2015
Teostatud sillastend
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 24.03.16 15:19
|
|
|
01.03.2016
Läbisõit- 235 000 km
Tehtud tööd:
Mootori õlivahetus (Mobil ESP Formula)
Õlifilter
Kütusefilter
|
|
|
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.16 15:50
|
|
|
Miks formula õli valisid uuesti, hinna pärast?
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 24.03.16 15:51
|
|
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 24.03.16 15:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harri_K
Miks formula õli valisid uuesti, hinna pärast? | Täpselt nii, avastasin, et fixusest saab lahtiselt mobili õli päris hea hinnaga, siis
miks mitte.
5L 39 euri
Letihind, kui esimest korda tegin, oli 68,75 euri.
Castrolil letihind 60eur.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |