A.Vildek
huviline
Registreerunud 13.04.14
Asukoht: Suomi
Kasutaja on eemal
Auto: AudiA6 2,0TDI MULTI:AUT 2006
|
postitati 14.08.14 19:09
|
|
|
Lahendust veakoodile? kellegil sama probleem?
012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
P3103 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.54 V
Bin. Bits: 00001000
Torque: 0.0 Nm
Torque: 300.1 Nm
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.08.14 03:49
|
|
|
Klapp maha, puhtaks, mootor välja, puhtaks, visuaalne kontroll, määret hammakate vahele ja kokku. Kui viga tagasi, uus klapp.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
A.Vildek
huviline
Registreerunud 13.04.14
Asukoht: Suomi
Kasutaja on eemal
Auto: AudiA6 2,0TDI MULTI:AUT 2006
|
postitati 15.08.14 14:18
|
|
|
Tsitaat: |
õhuklapp puhastatud,egr klapp puhastatud tuli palju paksu värsket tahma,viga ikka tagasi,võtsin õhuklappilt pistiku lahti auto käitumine ei muutunud
armatuuris lõi spiraali vilkkuma ja hiljem mootori tule põlema,sai pistik tagasi pandud spiraal ja mootori tuli kustusid viga ikka alles.
kust veel otsida?
|
Õhuklapp puhastatud, egr klapp puhastatud, tuli palju paksu värsket tahma, viga ikka tagasi. Võtsin õhuklapilt pistiku lahti, auto käitumine ei
muutunud, armatuuris lõi spiraali vilkuma ja hiljem mootori tule põlema, sai pistik tagasi pandud, spiraal ja mootori tuli kustusid, viga ikka
alles.
Kust veel otsida?
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.08.14 16:20
|
|
|
Kas pistik oli õli täis ka? Mis autost jutt käib? Hammasrattad olid terved üle ei viska? Klapp ise puhas ja saab vabalt liikuda?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.08.14 04:13
|
|
|
Mootori ikka välja võtsid ja ära pesid õlist jms.? Hiljuti tegin sõbra caravelli korda sama veaga. Piisas korralikust puhastusest, kuivatus, uus
määre, pinnide painutus veits ja kokku.
Adaptsiooni pidi vist ka tegema, ei mäleta hetkel täpselt, kas tegin.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
A.Vildek
huviline
Registreerunud 13.04.14
Asukoht: Suomi
Kasutaja on eemal
Auto: AudiA6 2,0TDI MULTI:AUT 2006
|
postitati 17.08.14 05:57
|
|
|
hammasrattad tundusid puhtad päris laiali ei lammutanud,pistik on kuiv!
ehk peaks siis uuesti maha võtma ja kas clean breakeriga võib ka puhastada
mootorit ja surveõhuga puhtaks lasta?või võib see mootorit kahjustada?
|
|
|
A.Vildek
huviline
Registreerunud 13.04.14
Asukoht: Suomi
Kasutaja on eemal
Auto: AudiA6 2,0TDI MULTI:AUT 2006
|
postitati 17.08.14 05:58
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|
|