Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 15.06.14 07:56
|
|
|
Ukselukkude/süüteluku ümber tegemine
Tere!
Alustan sellega, et ütlen kohe ära - hetkel on mul tagumiku all elu esimene auto ja olen üldiselt autode koha pealt üsna võhik. Aga et kuskilt otsast
peab õppimisega alustama, siis...
Autot ostes anti kaasa auto jaoks 2 võtit - üks keerab ukselukku, pagasiluuki jms, teine keerab süütelukku. Põhjendati siis sellega, et süütelukk olla
omal ajal õhtale läinud.
Nüüd oleks kange soov kogu see lukumajandus kuidagi ühe võtme peale ümber teha.
Kas on olemas mingi selline võimalus, et süüteluku muugid ümber teha ukse võtme/luku järgi? Või vastupidi, et uste lukkude muugid ümber teha
süüteluku/võtme järgi?
Autol puldiga kesklukk hetkel puudub, seega peabki konkreetselt kahe võtmega kordamööda jeblama - tüütu!
Andke palun kollanokale nõu - loodan et küsimus väga idiootne ei olnud.
__________________________________________________
Kui see mingit rolli mängib, siis autoks on A4 Avant 1998 1.9TDI. Süütelukk on mingi volkswageni oma, võtme järgi vähemalt.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 15.06.14 07:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cresado
Tere!
Alustan sellega, et ütlen kohe ära - hetkel on mul tagumiku all elu esimene auto ja olen üldiselt autode koha pealt üsna võhik. Aga et kuskilt otsast
peab õppimisega alustama, siis...
Autot ostes anti kaasa auto jaoks 2 võtit - üks keerab ukselukku, pagasiluuki jms, teine keerab süütelukku. Põhjendati siis sellega, et süütelukk olla
omal ajal õhtale läinud.
Nüüd oleks kange soov kogu see lukumajandus kuidagi ühe võtme peale ümber teha.
Kas on olemas mingi selline võimalus, et süüteluku muugid ümber teha ukse võtme/luku järgi? Või vastupidi, et uste lukkude muugid ümber teha
süüteluku/võtme järgi?
Autol puldiga kesklukk hetkel puudub, seega peabki konkreetselt kahe võtmega kordamööda jeblama - tüütu!
Andke palun kollanokale nõu - loodan et küsimus väga idiootne ei olnud.
__________________________________________________
Kui see mingit rolli mängib, siis autoks on A4 Avant 1998 1.9TDI. Süütelukk on mingi volkswageni oma, võtme järgi vähemalt. |
Usun, et kõige odavam tuleb võtta kogu luku majandus mõne lammutuses oleva auto pealt ja ära vahetada.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 15.06.14 08:03
|
|
|
Seda ma ise olen ka mõelnud, et nii tuleks kõige lihtsam ja loogilisem. Sellest tulenevalt küsin veel ühe rumala küsimuse
Mul süütelukk peaks kõikide sõnade ja kirjade (ja võtme sisu) järgi olema immorõngaga. Kas lammarist lukukomplekti võttes saab selle uue immorõnga ka
või...? Või peaks selleks kellaploki ka ära vahetama?
|
|
|
Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 15.06.14 20:34
|
|
|
Olen nüüd terve päeva ringi tuulanud ja veidi maad kuulanud - sain viimaks aru kui totter mu viimane küsimus oli. Immorõngas on ju süüteluku küljes ja
kui südamik ära vahetada, siis immorõngas jääb sama ja jääb ainult vaev immopulk ühest võtmest teise sisse tõsta. (On mul õigus?)
Nüüd siis hoopis järgmised kaks "tarka" küsimust.
Leidsin interneeduse avarustest õpetuse BMW näitel, kuidas süüteluku südamikku vahetada.
http://www.meeknet.co.uk/e31/Lock/E31_Ignition_Lock_Tumbler_Replacement.htm
Kas sellise õpetuse järgi on võimalik ka minu audil uus süütekas peale saada nii et ta töötaks uue võtmega?
Teine küsimus siis selline, et kahjuks ühtegi detailsemat õpetust ei leidnud, kuidas peaks lukud vahetama esiustel ja pagasiluugil. Oskab keegi mind
selle koha pealt veidi valgustada või mõne postituse/lingi peale aidata?
Loomulikult võiksin leida inimese, kes mul kogu selle kompoti kerge vaevaga ära teeks, aga see DIY ja iseõppimise himu on jube suur.
Tänud kõigile vastajaile.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.06.14 20:41
|
|
|
Lase puldiga signa peale panna ja polegi teist võtit vaja. Lihtsam ja odavam kui kõik lukud vahetada.
Sul peals selline asi olema: http://images.oreillyauto.com/parts/img/large/idi/180644_primary.jpg
Või on sul vanem võti? Selle südamiku saad esindusest ka tellida aga koos immorõngaga on ta suht kallis vast.
Südamiku saab kätte kui süüde sees pista sel võtme juures olevasse auku peen tugev traat mis vabastab pildil nähtava lukusti.
|
|
|
Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 16.06.14 09:58
|
|
|
Seda ma küll eriti uskuda ei tahaks, et signa paigaldamine kuidagi odavam tuleks. Lukkude ja süüteluku komplekti saaks ehk kasutatuna kuskil 30-40
euroga kätte. Normaalsete signade enda hinnad algavad 70-80 eurost, pluss siis paigaldamine vähemalt sama palju
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 16.06.14 10:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cresado
Seda ma küll eriti uskuda ei tahaks, et signa paigaldamine kuidagi odavam tuleks. Lukkude ja süüteluku komplekti saaks ehk kasutatuna kuskil 30-40
euroga kätte. Normaalsete signade enda hinnad algavad 70-80 eurost, pluss siis paigaldamine vähemalt sama palju |
Samas puldist uksed lahti / kinni on kõvasti mugavam, kui kogu aeg võtit keerata.
Kui lukud ostad, vahetad ise?
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.06.14 10:05
|
|
|
Või mine mõne pädevama võtmete valmistaja juurde ja uuri, kas nad suudavad su süüteluku panna keerama ukseluku võtmega. Seejärel tõsta vaid immo
kapsel võtme seest ringi ja asi korras.
|
|
|
|
Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 16.06.14 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: Cresado
Seda ma küll eriti uskuda ei tahaks, et signa paigaldamine kuidagi odavam tuleks. Lukkude ja süüteluku komplekti saaks ehk kasutatuna kuskil 30-40
euroga kätte. Normaalsete signade enda hinnad algavad 70-80 eurost, pluss siis paigaldamine vähemalt sama palju |
Samas puldist uksed lahti / kinni on kõvasti mugavam, kui kogu aeg võtit keerata.
Kui lukud ostad, vahetad ise? |
Tellisin dellult puldiga kesklukusüsteemi täna, sain kätte ka. Mõtisklen ja jauran, üritan ta ikka ise peale panna ja lukud tahaks ka ise panna. Olen
küll täitsa võhik, aga kuidagi peab ju õppima Ei saa elu lõpuni
"targemate" juures käima jääda
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.06.14 17:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cresado
Tellisin dellult puldiga kesklukusüsteemi täna, sain kätte ka. Mõtisklen ja jauran, üritan ta ikka ise peale panna ja lukud tahaks ka ise panna. Olen
küll täitsa võhik, aga kuidagi peab ju õppima Ei saa elu lõpuni
"targemate" juures käima jääda |
Vaata seda teemat: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=122535
Hätta jääd, siis usun, et dellu annab sulle ka vajadusel nõu. Kõige lihtsam on ühendada seda rooli juurde ja enamus juhtmeid (avamine, sulgemine,
suunad) saad ühendada sinna vasakule jalatoe juurde. Rooli alla terminalidele saad ühendada: pideva +12V ja massi (ja vajadusel ka süüte).
|
|
|
|
Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 16.06.14 19:09
|
|
|
Juhtmete ühendamine peaks siis välja nägema nii, et lõikan juhtme pooleks ja lisaks kahele originaaltraadile keeran karbi oma veel juurde. (õigus?)
Küsin ka sellise rumala küsimuse, et kuidas ma sinna rooli alla terminalidele kõige paremini ligi pääseks? Selle kapotihoova kõrval oleva karbi sain
lahti ja sealt vist leidsin need õiged juhtmed ka üles mis ukse sisse lähevad.
Ja küsin ka selle ära, et kas nende juhtmete värvid on siis kõik nii erinevad, et ma värvi järgi õige juhtme üles leian, mida lõigata? Seal
kapotihoova kõrval boksis oli küll metsikult pistikuid ja kollaseid-punaseid juhtmeid oli ikka nii 4-5 erinevat vist.
Mulle juba hakkab tunduma, et olen nii amatöör, et ei tasukski ise näppida
EDIT_______________________
Käisin nüüd ise näppimas ja leidsin üles vist õige pistiku, kuhu enamik juhtmeid tuleks ühendada. Pistiku tagant jooksevad juhtmed koos valge
vaakumpumba voolikuga ukses sisse. Kakkusin selle pistiku eksperimendi mõttes maha ka - juhi pool pedaalide juures kadus valgus ära ja tõsi, mis tõsi
- võtmega keerates lakkas kesklukk töötamast. Ju siis leidsin õige pistiku ja olen sammu ligemal.
Pilt siis teemaks olevast pistikust (vabandan, et udune jäi, kuid selle pealt on juhtmevärvid kõige paremini nähtavad):
|
|
|
varemax
huviline
Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008
|
postitati 16.06.14 19:52
|
|
|
Midagi keerulist selle ühendamises ei ole(kindlasti saaksid hakkama). Midagi lõikuda polegi vaja kui sa just starteri või mõnd muud ahelat ei soovi
signaga piirata.Kui soovid ainult keskluku juhtimist ja suunatulesid vilkuma uksi avades või sulgedes siis on paigaldus ehk 10min töö.Sellisel juhul
paigadaks signa paigasnikusse ,vaakumpumba lähedusse.. Kui soovid kõik signa funksioonid ära kasutada siis varu veidi aega ja kannatust
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.06.14 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: varemax
Midagi keerulist selle ühendamises ei ole(kindlasti saaksid hakkama). Midagi lõikuda polegi vaja kui sa just starteri või mõnd muud ahelat ei soovi
signaga piirata.Kui soovid ainult keskluku juhtimist ja suunatulesid vilkuma uksi avades või sulgedes siis on paigaldus ehk 10min töö.Sellisel juhul
paigadaks signa paigasnikusse ,vaakumpumba lähedusse.. Kui soovid kõik signa funksioonid ära kasutada siis varu veidi aega ja kannatust |
Minu autol näiteks ei oleks pagasnikust saanud suunatulesid toimima. Juhtmed olid küll olemas, aga ees paremal A-piilari all lõppesid pistikutes ära
ja sealt edasi ei läinud (küll aga pagaldasin ma lisaks orig puldiga keskluku ja siis vedasin sealt juhtmed ise edasi vastavatesse kohtadesse).
Seega soovitan ikka rooli alla ühendada. Oled sa Tallinna inimene? Kui nii siis võin mingi sümboolse tasu eest sind kohapeal suunata/juhendada ja
aidata. Olen selle enda auto peal ja veel ühe B5 peal läbi teinud.
|
|
|
|
Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 16.06.14 20:08
|
|
|
Varemax, räägi ligemalt veidi, kuidas seda ilma lõikumata võimalik oleks paigaldada? Sooviks ainult lukku/lahti ja suunatulede funktsiooni. Mooduliga
kaasas oli ka fake-signalisatsiooni led, aga see peaks boxi järgi ühendades juba iseenesest tööle hakkama.
Kui mul on vaja ühendada kindlasti +, - ja kesklukku juhtivad juhtmed, kuidas ma siis saan seda ilma lõikumata teha? Kuhu ma siis need ühendan?
Palun väga vabandust, et ma nii toru olen ja tänud kõigile, kes viitsivad veel nõu anda.
R-I-X, sellest pakkumisest hoiaksin hea meelega kinni, aga hetkel ei oska veel kokku leppida, millal oleks võimalik nokitseda. Üksinda ma saan
nokitseda pea iga päev töö juures, aga koos tegutseda seal pole paraku võimalik. Kui lähipäevadel oma käega hakkama ei saa, siis ma võtan abi osas
ühendust Väga tänan pakkumast ka, muidugi
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.06.14 20:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cresado
Varemax, räägi ligemalt veidi, kuidas seda ilma lõikumata võimalik oleks paigaldada? Sooviks ainult lukku/lahti ja suunatulede funktsiooni. Mooduliga
kaasas oli ka fake-signalisatsiooni led, aga see peaks boxi järgi ühendades juba iseenesest tööle hakkama.
Kui mul on vaja ühendada kindlasti +, - ja kesklukku juhtivad juhtmed, kuidas ma siis saan seda ilma lõikumata teha? Kuhu ma siis need ühendan?
Palun väga vabandust, et ma nii toru olen ja tänud kõigile, kes viitsivad veel nõu anda.
R-I-X, sellest pakkumisest hoiaksin hea meelega kinni, aga hetkel ei oska veel kokku leppida, millal oleks võimalik nokitseda. Üksinda ma saan
nokitseda pea iga päev töö juures, aga koos tegutseda seal pole paraku võimalik. Kui lähipäevadel oma käega hakkama ei saa, siis ma võtan abi osas
ühendust Väga tänan pakkumast ka, muidugi |
Ühendamiseks, ei pea ilmtingimata juhet läbi lõikama, saab ka eemaldada mingi 5-10mm pikkuses isoleeri ja lisa juhtme sinna ringi keerata ning
pistikust klemmi lahti võtta ja sealt otsast termorüüsi peale ajada. Toite ja massi jaoks vaja panna O otsaga kaablikingad ja need lihtsalt vastavate
terminalide mutrite alla kinni keerata. Ja et asi hea ja vastupidav saaks, siis oleks mõistlik/kohustuslik kõik ühendused üle joota ja katta
termorüüsiga.
|
|
|
|
varemax
huviline
Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008
|
postitati 17.06.14 04:10
|
|
|
Alarm
Või siis nn varga ühendustega( klambrid mis pigistad juhtme isolatsioonist läbi). Miinuse võib ju otse raami ühendada või samamoodi vaakumpumba
abelasse nii nagu + toidegi.
|
|
|
Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 17.06.14 15:43
|
|
|
Niiviisi, väikene update siis.
Lugesin mõttega läbi eelnevalt R-I-X'i postitatud audifoorumi lingi, kus arutati samuti puldimooduli paigaldamist. Siinkohal tsiteerin tolle teema
posti:
Tsitaat: | Algselt postitas: enori.est
roheline = boxijuhe - autojuhe
punane = boxijuhe - boxijuhe
orange ---- white/black (sildamine või kuidas seda kutsutakse)
white ---- red/blue (peenike juhe)
yellow ---- brown (ground jäme juhe)
orange/black ---- green/blue (peenike juhe)
yellow/black ---- +12v red/blue (jäme juhe)
black ---- brown (ground, jäme juhe)
red ---- +12v red/blue (jäme juhe)
|
Kas sellise skeemi järgi ühendades peaksid juhtmed korrektselt minema? Istusin pool tundi pagasnikus, vaakumpump näpus ja vaatasin - selliste
värvikoodidega juhtmed on kõik olemas.
Siis küsin igaks juhuks ära, et ma miskit mööda ei paneks - sildamise all peetakse silmas siis seda, et ma ühendan 2 boksist väljuvat juhet lihtsalt
teineteise külge?
Kolmas küsimus kah: Mis värvikoodiga peaks olema suunatulede juhtmed, et moodul lukustades neid vilgutama hakkaks? Vaakumpumba juures vaatasin, et
tagatule sisse läheb suur lai pistik 6-7 juhtmega, ehk võib olla mõni neist?
Väga tänan mu hala kuulamast (tunnen, et olen väga-väga lähedal!)
EDIT:
Rumal küsimus veel igaks juhuks (pigem kardan, kui kahetsen) - kui tuleb ühendada nii yellow kui ka black juhtmed jämeda brown juhtme külge, siis võib
need sisuliselt ühte kohta kokku liita? Või ei?
Cresado.
Veel üks EDIT:
Olen ma siis asjadega nii kaugel, et ühendasin R-I-X lingitud teema abil oma mooduli vaakumpumba juurde. Ühendasin juhtmed vastavalt:
orange ---- white/black (sildamine)
white ---- green/blue pumba poolne ots (peenike juhe)
yellow ---- brown (ground jäme juhe)
orange/black ---- green/blue nn. auto poolne ots (peenike juhe)
yellow/black ---- +12v red/blue (jäme juhe)
black ---- brown (ground, jäme juhe)
red ---- +12v red/blue (jäme juhe)
Paraku jõudsin samale tulemusele, nagu postitatud teemas - pulti muljudes moodul plõksub, kui fake-signalisatsiooni led taha ühendada, siis
"lukku" pannes hakkab vilkuma ja puha. Kõik justkui toimiks, aga... Lukku ega lahti ei lähe Midagi totaalselt kihva vist pole suutnud keerata, sest võtmest keerates töötab endiselt ilusti lukku-lahti.
Tõstsin jumpereid kõikidesse võimalikesse asenditesse, proovisin ilma jumperiteta ja kogu selline muusika - tulemus jäi samaks, vahest läksid plõksud
erinevaks.
Kas keegi upitaks mind edasi? Kõik ju töötab, aga lukku/lahti käsklust miskipärast sisse ei anna
EDIT veelkord:
Lukustuse sain nüüd tööle - ühendasin white juhtme hoopis punase/pruuni juhtme pumbapoolsesse otsa. Oranzi/musta ühendasin punase/pruuni autopoolsesse
otsa. Võtmest keerates kõik töötab, puldist lukku vajutades ka töötab, puldist lahti vajutades aga ei tööta. Hakkasin dellu saadetud juhist vaatama ja
lugesin, et unlockimiseks on "requires double impulse". Mida selle all mõeldakse ja kuidas seda on võimalik tekitada?
|
|
|
Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 18.06.14 16:12
|
|
|
Jäin täna vaakumpumba või millegi muu võrra vaesemaks. Teema lukku.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 18.06.14 16:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cresado
Jäin täna vaakumpumba või millegi muu võrra vaesemaks. Teema lukku. |
Noonohh, mis täpsemalt?
Midagi hullu pidi ikka juhtuma, et kohe teema lukku, aga lukustama vast ei hakka, läheb seda arvatavasti teistelegi vaja arutelu jätkamiseks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 18.06.14 16:38
|
|
|
Ei teagi, mis täpsemalt. Seda moodulikäkerdist tööle ei saanud, mõtlesin, et võtan selle siis tagant ära, ühendan pumba juhtmed nii, nagu nad
originaalis olid, panen kõik kokku tagasi ja sitta sellega. Sain juhtmed kokku ühendatud, siis ei lase enam võtmetega ka lukku-lahti keerata ja uste
avamise ajal ei põle enam laetuli jne jne jne. Ilmselt ikka midagi persse keerasin, edaspidi tean, et ei näpi. Kuna autouksi enam lukustada ei saa,
siis tänane õhtu möödub ilmselt tasulises valvega parklas.
Siit siis ka õppetund - kui ei oska, ära tee. Mina sain nüüd selle omal nahal teada.
Edit:
Igaks juhuks mainin huvilistele ära - juhtmed on ühendatud korralikult ja korrektselt, kaitsme kontrollisin ka ära ja see on terve.
|
|
|
Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 20.06.14 04:16
|
|
|
Niisiis!
Kõigile, kes teemale kaasa elasid - suur aitäh! Veel suurem aitäh neile, kes otsest ja ka moraalset tuge pakkusid.
Täna varahommikul sai siis selgeks, et viga lasus ikkagi kaitsmes - täielik anomaalia, kuna eile kaitset kontrollides oli ta välise vaatluse põhjal
täiesti terve, traat oli terve, kärssamisjälgi ega midagi muud ei olnud. Sellegipoolest sai täna hommikul lihtsalt "lõbu pärast" sinna pessa uus
kaitse pandud - vaakumpump toimib nagu kellavärk.
Rääkides moodulist, siis olin ka delluga kontaktis. Ta pakkus mulle erinevaid variante ja lõpuks sai otsustatud, et proovin Pneumatic skeemi asemel
hoopis negative trigger skeemi. Sai mooduli juhtmed teistmoodi ühendatud ja kesklukk toimib ka puldist täie raha eest. Viimaks otsustasin kogu kompoti
teha ja ka suunatulede märguanded külge ühendada, et vilguks, kui puldist lukustada. Nende juhtmete leidmine ja ühendamine oli lapsemäng kogu eelneva
pornograafia kõrval.
Kesklukk töötab nii võtmest kui puldist, kõik funktsioonid toimivad.
Selge on see, et juba sellest korrast sai kõvasti uusi tarkusi õpitud.
Veelkord tänan kõiki abistajaid ja kaasa elajaid.
Lõpp hea, kõik hea!
Cresado.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 20.06.14 04:22
|
|
|
Siis läks hästi!
|
|
|
|
Cresado
huviline
Registreerunud 15.06.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.9TDI 81kw 1998
|
postitati 23.06.14 09:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cresado
Autot ostes anti kaasa auto jaoks 2 võtit - üks keerab ukselukku, pagasiluuki jms, teine keerab süütelukku. Põhjendati siis sellega, et süütelukk olla
omal ajal õhtale läinud.
Nüüd oleks kange soov kogu see lukumajandus kuidagi ühe võtme peale ümber teha.
|
Kuigi keskluku puldimoodul on nüüd töökorras, siis sooviks ikkagi tagasi tulla oma algse probleemi juurde - lukkude ühe võtme peale klapitamine.
Olen jõudnud otsusele, et ostan kusagilt järelturust terve lukuringi ja vahetan ära. Süüteluku vahetamisega tulen toime, kuid uksed...
Asi nimelt selles, et ei ole leidnud ühtegi asjalikku õpetust mitte üheski keeles, mis selgitaks ära, kuidas DIY korras ukselukud ära vahetada. Enne
lukuringi soetamist sooviks õpetusega tutvuda, et kas olen võimeline asja ise korda ajama.
Kellel vedeleb mõni õpetus või link õpetusele, siis see oleks kõvasti teretulnud.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.14 13:27
|
|
|
Kuna kesklukk on olemas siis ise ei teeks üldse midagi. Aeg-ajalt vaataks ainult kas uste võti keerab kuna tavaliselt mittekasutamisest lähevad sodi
täis. B3 e järgi pakuks et kõige suurem jama on üldse polstrite lahti saamisega.
Lukkude kohapealt oleks variant ka südamiku muukidega tegeleda.
|
|
|
|