Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Remote control boxi ühendamine (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 10365)
enori.est
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.13 14:50 Tsiteeri
Remote control boxi ühendamine



Tere,

probleem selline, et oleks vaja ühendada remote control box audi vaakumpumbaga.
http://www.upload.ee/thumb/3112329/audi_voti.jpg http://www.upload.ee/thumb/3112354/juhtmepundar.jpg

seadme poolne diagram on selline (kuna audidel on vaakumsüsteem siis tuleks kasutada f varjanti)
http://www.upload.ee/thumb/3113184/keyless2.jpg http://www.upload.ee/thumb/3113186/keyless_1.jpg

vaakumpumba külge minevad juhtmed
http://www.upload.ee/thumb/3114752/audi_wires.png
brown (jäme)
red/blue (jäme)
brown/white 2tk (peenike)
black/blue (peenike)
red/blue (peenike)
green/blue (peenike)
gray/white (peenike)
orange (peenike)
yellow/blue (või valge) (peenike)

Hetkel pole plaanis asja suunatuledega ühendada (vaja vedada juhe ette armatuuri), seega need juhtmed jäävad üle, sammuti pole veel automaatset kapotiavamist ja akente mugavusmoodulit.

Seega vaja ühendada järgmised juhtmed (punaselt)
http://www.upload.ee/thumb/3114781/keyless3.jpg
järgides f diagrammi, ühendaksin juhtmed järgmiselt:

roheline = boxijuhe - autojuhe
punane = boxijuhe - boxijuhe

orange ---- white/black (sildamine või kuidas seda kutsutakse)
white ---- red/blue (peenike juhe)
yellow ---- brown (ground jäme juhe)
orange/black ---- green/blue (peenike juhe)
yellow/black ---- +12v red/blue (jäme juhe)
black ---- brown (ground, jäme juhe)
red ---- +12v red/blue (jäme juhe)


Nüüd olekski vaja teada, et kas juhtmed läheksid hetkel õigesti? Probleem ka selles, et ei tea otseselt auto poolsete juhtmete omadust... välja arvatud red/blue +12v ja brown ground juhe :D

Kuna ei tea elektrist väga palju (hobikorras mõnda asja tehtud) siis ärge väga pahaseks saage, kui midagi valesti kirjutasin :)

Samas kui tartus leidub kedagi, kes saaks sellega abistada, oleks kah väga tore :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reff20
bännitud topeltkonto



Registreerunud 21.10.12
Asukoht: Võru maakond
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.0 85KW

postitati 02.03.13 19:40 Tsiteeri


Alustaks võibolla oma postitust elementaarsematest asjadest, et üldse abi saaks teile osutada. Ehk Auto mark, mudel, toomisaasta, mootor.

Juhtmetele peale vaadates võib ainult oletada 3 asja : seal on vool, tegemist on massi juhtmega või seal pole voolu.

Loodan, et suudate oma auto andmed meelde tuletada suures paigaldamise tuhinas.:P.

Alarm on muidu rclicki pakutav toodang?


Koodineeger.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
enori.est
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.13 19:52 Tsiteeri


audi a4 b5 1996 (1,6 74kw)

tootja leht http://www.miccaauto.com/en/displayproduct.html?proID=1776677&proTypeID=107898


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.13 20:59 Tsiteeri


Omajagu Audi foorumi "Rakett 69" stiilis küsimus jah :)

Sul on sisuliselt vaja vaid kontroll-testrit või lampi, et juhtmooduli tegevusele jälile saada. Teoreetiliste käsu taoliste juhistega mängid lotot ehk kõik võib pool-pimesi õnnestuda või põletad maha ahela/juht-mooduli. Seetõttu ei tule siit mingit juhist a la, mis värvi juhet läbi lõigata jne.

Sul on abimeest vaja, kes ukselukku samal ajal keerab, kui vajalikud kontroll-mõõtmised teed. Sellise mõõte-tegevuse juures ei ole sisuliselt oluline ka see, millise vana Audiga tegemist. Oluline ei ole ka see kuhu lõige ehk täiendav ühendus tekitada. See ei pea ilmtingimata pumba ajami juures olema. Vabalt võib kõik seaded teha näiteks kõrvalistuja poolse ukse suunas olevas juhtmestikus.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 02.03.13 22:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: enori.est

roheline = boxijuhe - autojuhe
punane = boxijuhe - boxijuhe

orange ---- white/black (sildamine või kuidas seda kutsutakse)
white ---- red/blue (peenike juhe)
yellow ---- brown (ground jäme juhe)
orange/black ---- green/blue (peenike juhe)
yellow/black ---- +12v red/blue (jäme juhe)
black ---- brown (ground, jäme juhe)
red ---- +12v red/blue (jäme juhe)




Boxi küljes sildad oranzi ja valge/musta juhtme. Õige !

Auto küljes lõikad läbi rohelise sinise triibuga juhtme.
Selle otsa, mis jääb pumbaga ühendusse, liidad kokku boxi valge juhtmega.
Teise otsa, mis sel hetkel ei jää pumbaga ühendusse, liidad kokku boxi oranzi/musta juhtmega.
(Kui box peaks isegi toiteta jääma, siis läbi releede on rohelisele sinise triibuga juhtmele pidevus tagatud. Seega auto kesklukusüsteem säilitab ka oma algupärase lülitusloogika)

Auto küljes punast sinise triibuga peenikest juhet ei ole vaja puutuda.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.03.13 06:42 Tsiteeri


Rocketi jutt täiesti õige ja konkreetne, lisan juurde vaid ühe alternatiivse ühendusviisi mida kasutatakse rohkem. Kui on olemas sellised juhtmevärvid nagu punane/pruuniga ja hall/valge siis saad juhtida kesklukustust "massiga".


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 03.03.13 07:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Rocketi jutt täiesti õige ja konkreetne, lisan juurde vaid ühe alternatiivse ühendusviisi mida kasutatakse rohkem. Kui on olemas sellised juhtmevärvid nagu punane/pruuniga ja hall/valge siis saad juhtida kesklukustust "massiga".


Võiksid sa täpsustada, kust ma leiaks need üles ees armatuurlaua juures 98a B5-el ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.13 11:32 Tsiteeri


Vaata esimeste uste suunas olevaid juhtmeviike.

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Rocketi jutt täiesti õige ja konkreetne, lisan juurde vaid ühe alternatiivse ühendusviisi mida kasutatakse rohkem. Kui on olemas sellised juhtmevärvid nagu punane/pruuniga ja hall/valge siis saad juhtida kesklukustust "massiga".


Võiksid sa täpsustada, kust ma leiaks need üles ees armatuurlaua juures 98a B5-el ?



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dellu
huviline



Registreerunud 10.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.13 13:39 Tsiteeri


Lihtsam oleks jah ühendada juhi kickpanelil olevasse kaabeldusse. Eeltoodud värvid peaks jah õiged olema seal ja sellisel juhul negatiivselt juhtimine. Sealt peaks olema lihtsam leida ka suunatulede jaoks must/roheline ja must/valge juhtmed. Muidugi selle info oleks võinud minult ka kohe küsida kui kauba tellisid minult (www.tehnikapood.eu -st). Hea meelega aitan nii palju kui mul infot on.


Soodsad puksiirveod Eesti ja miks mitte ka Euroopa piires.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, VAG immodega seotud probleemide lahendamine, spidode vahetamine ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - tel 55 15 335
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.03.13 16:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Vaata esimeste uste suunas olevaid juhtmeviike.

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Rocketi jutt täiesti õige ja konkreetne, lisan juurde vaid ühe alternatiivse ühendusviisi mida kasutatakse rohkem. Kui on olemas sellised juhtmevärvid nagu punane/pruuniga ja hall/valge siis saad juhtida kesklukustust "massiga".


Võiksid sa täpsustada, kust ma leiaks need üles ees armatuurlaua juures 98a B5-el ?


Roolisambast vasakul on releed ning nende all pisut eespool on üks (valge?) 6pin pistik kus on keskluku juhtmed ja ka pagassi valgustuse lüliti juhe (mälujärgi valge/kollane).


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.03.13 06:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Rocketi jutt täiesti õige ja konkreetne, lisan juurde vaid ühe alternatiivse ühendusviisi mida kasutatakse rohkem. Kui on olemas sellised juhtmevärvid nagu punane/pruuniga ja hall/valge siis saad juhtida kesklukustust "massiga".


Igatahes tänud Sulle, et kinnitasid seda, mida olin ka varem lugenud välismaa foorumitest (et 2 juhet ja massiga juhtimine) ja teistele selle kohapealt, kust leida juhtmed üles. Kiskusin siis roolialuse lahti ja seal vedeles mingi VOTEX firma (alarm?). Igatahes võtsin selle kohe järelt ära proovisin kas auto käivitub ilma selleta ja probleeme polnud. Harutasin siis juhtmed lahti ja multimeetriga katsetades, sain vajalikud juhtmed kätte ja uue alarmi koos kesklukustuse juhtimisega sinna asemele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dellu
huviline



Registreerunud 10.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.13 11:20 Tsiteeri


Keskluku osa ikka kickpanelil, ehk selle plastiku taga, mis kapotiavamise hoova taha jääb juhi vasaku jala juures. Sealt vaatad seda kimpu, mis ukse sisse läheb. Seal peaks päris palju ühenduspistikuid olema. Päris algusaasta omadel võib küll tekkida juhus, kus seda negatiivset juhtimist justkui ei ole. Vähemalt nagu meenub, et ühe oleks kunagi ka vaakumpumba lahenduse järgi ühendanud.


Soodsad puksiirveod Eesti ja miks mitte ka Euroopa piires.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, VAG immodega seotud probleemide lahendamine, spidode vahetamine ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - tel 55 15 335
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.03.13 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dellu
Keskluku osa ikka kickpanelil, ehk selle plastiku taga, mis kapotiavamise hoova taha jääb juhi vasaku jala juures. Sealt vaatad seda kimpu, mis ukse sisse läheb. Seal peaks päris palju ühenduspistikuid olema. Päris algusaasta omadel võib küll tekkida juhus, kus seda negatiivset juhtimist justkui ei ole. Vähemalt nagu meenub, et ühe oleks kunagi ka vaakumpumba lahenduse järgi ühendanud.

Sealt kickpanelist need juhtmed eelmisele alarmile alguse said jah. Ei hakanud uusi ühendusi sinna tekitama ja ühendasin uue alarmi juhtmed vana juhtmete külge.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
enori.est
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.13 12:23 Tsiteeri


Sain asja korda - võtsin autoelektriku appi, sest eelmine omanik oli raadio juhtmestiku suht metsa keeranud :mad: isegi -autoelektrik ütles, et sellist porri pole ammu näinud. :D pistikud pooleks, pooled juhtmed läbi lõigatud jne jne... pea neli tundi läks kogu see juhtmete lappimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
blinkz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 28.03.13 18:10 Tsiteeri


Aga kui autol on juba tehase poolt puldist juhitav kesklukk olemas, kas siis käib uue keskluku ühendamine samamoodi? Uue keskluku ühendamise põhjus on 2 kesklukupuldi saamine..

Autoks on A4 Avant 97 aasta, aga ei saa täpselt aru kuhu ja mis ühendama peab siis ikkagi, et saaks asja tööle samamoodi nagu tehase keskluku juhtimine toimub. Kas on äkki Tartus inimest kes sellega mõistlikku summa eest hakkama saab? Keskluku juhtimine on tehnikapood.eu kaup.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reff20
bännitud topeltkonto



Registreerunud 21.10.12
Asukoht: Võru maakond
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.0 85KW

postitati 28.03.13 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: blinkz
Aga kui autol on juba tehase poolt puldist juhitav kesklukk olemas, kas siis käib uue keskluku ühendamine samamoodi? Uue keskluku ühendamise põhjus on 2 kesklukupuldi saamine..

Autoks on A4 Avant 97 aasta, aga ei saa täpselt aru kuhu ja mis ühendama peab siis ikkagi, et saaks asja tööle samamoodi nagu tehase keskluku juhtimine toimub. Kas on äkki Tartus inimest kes sellega mõistlikku summa eest hakkama saab? Keskluku juhtimine on tehnikapood.eu kaup.

Ega midagi müstilist seal pole, kui juhendit oskad lugeda ja loovalt mõelda saad ise ka selle tehtud ja teise alarmi raha säästetud.
A4-l peaks mingi immo jama ka olema puldis?
Ise sain terve alarmi paigaldatud pm 3-4 tunniga(vahepeal käisin soojendamas ennast ja küsisin dellult infot, kuna tootja manuaalis oli viga)


Koodineeger.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
blinkz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 28.03.13 18:39 Tsiteeri


Immopulkade ümber tõstmine ei ole probleem, aga ei saa aru kuhu see uus kesklukujuhtimise moodul vahele ühendada, et töötaks nii nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.03.13 18:46 Tsiteeri


Olenemata sellest, kas tehasepoolt olemas see kesklukustuse kaugjuhtimine või mitte, peaks olema olemas ikka need samused juhtmed seal kick-panelis juhi jalge juures. Ainus erinevus peaks olema kesklukustuse vaakumpumbas (nagu olen aru saanud, siis B5 puhul asub see kaugjuhtimise värk vaakumpumba sees) ja muu peaks olema kõigil ühesugune.

Teemas ülevalpool välja toodud värvid on õiged (massiga juhtimise puhul) ja pole raske üles leida. Samuti on seal samas rooli all olemas terminalid toite, massi ja süüte jaoks ning kickpanelis olemas ka uste kontaktide juhtmed ning suunatulede juhtmed.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
blinkz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 29.03.13 11:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tsitaat:
Algselt postitas: enori.est

roheline = boxijuhe - autojuhe
punane = boxijuhe - boxijuhe

orange ---- white/black (sildamine või kuidas seda kutsutakse)
white ---- red/blue (peenike juhe)
yellow ---- brown (ground jäme juhe)
orange/black ---- green/blue (peenike juhe)
yellow/black ---- +12v red/blue (jäme juhe)
black ---- brown (ground, jäme juhe)
red ---- +12v red/blue (jäme juhe)




Boxi küljes sildad oranzi ja valge/musta juhtme. Õige !

Auto küljes lõikad läbi rohelise sinise triibuga juhtme.
Selle otsa, mis jääb pumbaga ühendusse, liidad kokku boxi valge juhtmega.
Teise otsa, mis sel hetkel ei jää pumbaga ühendusse, liidad kokku boxi oranzi/musta juhtmega.
(Kui box peaks isegi toiteta jääma, siis läbi releede on rohelisele sinise triibuga juhtmele pidevus tagatud. Seega auto kesklukusüsteem säilitab ka oma algupärase lülitusloogika)

Auto küljes punast sinise triibuga peenikest juhet ei ole vaja puutuda.


Ühendasin siis samamoodi otse pumba juurde, aga tööle ei saanud. Puldist vajutades käivad boxi sees plõksud, aga pump ei tee midagi. Originaal kesklukk toimib puldist edasi. Proovisin ka siin teemas soovitatud must-valge juhtme ühendamist boxi pruuni külge, mis peaks suunad tööle panema, kuid peale selle ühenduse tegemist tuli pumba seest põlksatusi kui puldi nuppu vajutasin. Niiet ei saagi nüüd aru mis seal valesti on? Mul läheb sinna pumba juurde rohkem juhtmeid ka, kui teema algatajal - pilt
Proovisin alguses sinna juhi jalgade juurde ühendada, aga seda rohelise-sinisega juhet ma ei leidnud sealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dellu
huviline



Registreerunud 10.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.13 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: blinkz
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tsitaat:
Algselt postitas: enori.est

roheline = boxijuhe - autojuhe
punane = boxijuhe - boxijuhe

orange ---- white/black (sildamine või kuidas seda kutsutakse)
white ---- red/blue (peenike juhe)
yellow ---- brown (ground jäme juhe)
orange/black ---- green/blue (peenike juhe)
yellow/black ---- +12v red/blue (jäme juhe)
black ---- brown (ground, jäme juhe)
red ---- +12v red/blue (jäme juhe)




Boxi küljes sildad oranzi ja valge/musta juhtme. Õige !

Auto küljes lõikad läbi rohelise sinise triibuga juhtme.
Selle otsa, mis jääb pumbaga ühendusse, liidad kokku boxi valge juhtmega.
Teise otsa, mis sel hetkel ei jää pumbaga ühendusse, liidad kokku boxi oranzi/musta juhtmega.
(Kui box peaks isegi toiteta jääma, siis läbi releede on rohelisele sinise triibuga juhtmele pidevus tagatud. Seega auto kesklukusüsteem säilitab ka oma algupärase lülitusloogika)

Auto küljes punast sinise triibuga peenikest juhet ei ole vaja puutuda.


Ühendasin siis samamoodi otse pumba juurde, aga tööle ei saanud. Puldist vajutades käivad boxi sees plõksud, aga pump ei tee midagi. Originaal kesklukk toimib puldist edasi. Proovisin ka siin teemas soovitatud must-valge juhtme ühendamist boxi pruuni külge, mis peaks suunad tööle panema, kuid peale selle ühenduse tegemist tuli pumba seest põlksatusi kui puldi nuppu vajutasin. Niiet ei saagi nüüd aru mis seal valesti on? Mul läheb sinna pumba juurde rohkem juhtmeid ka, kui teema algatajal - pilt
Proovisin alguses sinna juhi jalgade juurde ühendada, aga seda rohelise-sinisega juhet ma ei leidnud sealt.


Proovi parem eeltoodud varianti (enda variandi korral võiksid proovida ringi tõsta impulsi pikkuse jumpri 3.5 sekundi peale kuna osa vaakumid tahavad pikemat signaali):

Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Vaata esimeste uste suunas olevaid juhtmeviike.

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Rocketi jutt täiesti õige ja konkreetne, lisan juurde vaid ühe alternatiivse ühendusviisi mida kasutatakse rohkem. Kui on olemas sellised juhtmevärvid nagu punane/pruuniga ja hall/valge siis saad juhtida kesklukustust "massiga".


Võiksid sa täpsustada, kust ma leiaks need üles ees armatuurlaua juures 98a B5-el ?



Soodsad puksiirveod Eesti ja miks mitte ka Euroopa piires.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, VAG immodega seotud probleemide lahendamine, spidode vahetamine ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - tel 55 15 335
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reff20
bännitud topeltkonto



Registreerunud 21.10.12
Asukoht: Võru maakond
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.0 85KW

postitati 29.03.13 11:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: blinkz
Ühendasin siis samamoodi otse pumba juurde, aga tööle ei saanud. Puldist vajutades käivad boxi sees plõksud, aga pump ei tee midagi. Originaal kesklukk toimib puldist edasi. Proovisin ka siin teemas soovitatud must-valge juhtme ühendamist boxi pruuni külge, mis peaks suunad tööle panema, kuid peale selle ühenduse tegemist tuli pumba seest põlksatusi kui puldi nuppu vajutasin. Niiet ei saagi nüüd aru mis seal valesti on? Mul läheb sinna pumba juurde rohkem juhtmeid ka, kui teema algatajal - pilt
Proovisin alguses sinna juhi jalgade juurde ühendada, aga seda rohelise-sinisega juhet ma ei leidnud sealt.


Väga tore oleks, kui tooksid ka oma vaakumpumba skeemi ja teeksid pildi, kus on näha rohkem ühendusi.

Asi on väga lihtne. Valge läheb poolekslõigatud kaitsmekarbi poolsesse otsa ja oran˛/must läheb signaaljuhtme uksesees olevale vaakumpumba otsa.

Oran˛ ja valge/must lähevad omavahel kokku. Kollane läheb kerre ja kollane/must läheb kusagile, kus on koguaeg toide peal.

Kui ostsid tehnikapoest selle komplekti, siis kasutaja dellu aitab sind ma arvan väga rõõmsalt. Vaakumpumba signaali pikkus peab olema 4 sek mitte 0.8 sek

Juhtmete ühendamiseks soovitaks kasutada termokahanevat mitte isoleeri.


Koodineeger.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
blinkz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 29.03.13 11:54 Tsiteeri


Vaakumpumba skeemi ei tea kuskilt leida.
Hetkel on ühendus vaakumpumba juures selline:

boxi oranz ja must/valge omavahel koos
valge -- roheline/sinine pumbapoolne ots
kollane -- pruun
oranz/must -- roheline/sinine teine ots
kollane/must -- punane/sinine
must -- pruun
punane -- punane/sinine
Proovisin ilma jumperita ja igat asendit, aga see ei muutnud midagi.

Kuidas peaks ühenduse tegema siis, et saaks läbi massi selle tööle, sest praeguse ühenduse puhul ei toimu vaakumpumba juures midagi. Ainult puldist lukku pannes hakkab boxi külge ühendatav märguandetuli vilkuma ja lahti tehes kustub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dellu
huviline



Registreerunud 10.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.13 21:36 Tsiteeri


Puust ja punaseks siis:

Tsitaat:

Kui on olemas sellised juhtmevärvid nagu punane/pruuniga ja hall/valge siis saad juhtida kesklukustust "massiga".


Kas olid sul siis sellised juhtmed? Need peavad tulema juhiuksest salongi. Juhi vasaku jala juures (nn kapoti avamise sanga taga) on hunnik pistikuid. Sealt leiad neid. Keskluku juhtimine siis keskluku juhtimise skeemilt. Audi kohta praegu peast ei mäleta, aga osadel VAGidel peab uks kinni olema, et käsklusi vastu võtaks.
Testimiseks ei peagi keskluku moodulit sinna ära panema enne, võta lihtsalt kaitsmega juhtmejupp ja proovi ära kas allub käskudele.


Soodsad puksiirveod Eesti ja miks mitte ka Euroopa piires.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, VAG immodega seotud probleemide lahendamine, spidode vahetamine ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - tel 55 15 335
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
blinkz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 30.03.13 07:49 Tsiteeri


Sellised juhtmed on täitsa olemas, aga lasen selle ikkagi kuskil autoalarme paigaldavas kohas ära teha. Vaakumpumba juures sai juba piisavalt juhtmeid katki lõigatud :D Natuke jääb teadmistest puudu, et hakata seal ise õigeid juhtmeid testima ja siis veel nuputada kuidas need boxi külge lähevad. Siiski tänud neile, kes nõu andsid!

edit// Tänaseks on mul seesama esimeses postituses toodud kesklukk peale pandud ja toimib nagu peab. Töö tehti ära kesklukke paigaldavas töökojas ja elektrikul kulus selleks 1 tund. Alguses pandi miski asi valesti ja box tegi urinat kui salongi valgus kustus või põlema läks, aga see seadistati ümber ukse peale. Öeldi, et mingi pinge muutumise probleem oli selle valguse kustumise tõttu vms. Võrreldes originaal kesklukuga on puldi tööraadius 2-3 korda suurem ja nüüd siis 2 pulti autol :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
RedRockets
huviline

Avatar


Registreerunud 29.11.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, BMW

postitati 18.11.13 17:55 Tsiteeri


Võtaks korraks vana teema üles, juhtmed samad nagu teema alustajal, nii aga autoküljes juhi jalgejuures pole seda rohelist-sinise triibuga juhet.
Siis küsimus oleks: ''Kui on olemas sellised juhtmevärvid nagu punane/pruuniga ja hall/valge siis saad juhtida kesklukustust "massiga."

Niisis Punane-pruun ja hall-valge on olemas küsimus oleks selline kuidas ma peaksin need juhtmed keskluku süsteemi valge ja valge-musta juhtmega ühendama??


Vähemalt saab kiiremini kui jala!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.1% - SQL: 51.9%]