Lehekülgi: 1 2 |
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.14 13:03
|
|
|
2,5tdi 132kw 12.2002
Tervitus!
Leidsin ühe väga hea varustusega 2,5tdi quattro a4.
Auto ise tundub väga korralik ja aus.
Nüüd see põhiküsimus- Kui hull see mootor siis ikkagi on?
Info liigub et see 2,5tdi V6 on niiöelda Hitleri kättemaks. 
Mis see remont maksab nendel nukkadel orienteeruvalt?
Kas on võimalik ka ehitada niiöelda uuema süsteemi peale, mis enam ei lagune?
Kas vin koodi järgi saab teada, on tal see lagunev mootor või siis uuem versioon?
Mul tuttav mootoriremontija muidugi ütles, et kõik need v6 diislid pole eriti kestvad..
Tänud ette!
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 29.05.14 13:10
|
|
|
Neid V6 2,5TDi teemasid siin kuhjaga juba. Oleks otsingut kasutanud, oleks kohe mõnele küsimusele vastuse saanud.
* Nukad-nookurid kompletide hinnad hakkavad ~500€ kandist.
* Mulle on jäänud kuidagi kõrvu, et saab panna BAU koodiga mootori kaaned küll (see on siis uuemat tüüpi ehk rullnookuritega vms).
* VIN koodi pole sul vaja teadagi, sest uuemat tüüpi mootor tuli alles 2003a.
|
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 29.05.14 14:19
|
|
|
See mootor pole ühestki otsast ökonoomne ka võrreldes 1.9-ga, milleks selle nuhtlusega ennast vaevata.
Loodan et v6-e mehed pead nüüd maha ei võta selle eest.
|
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a
|
postitati 29.05.14 14:24
|
|
|
Minu V6 2,5 tdi linnakulu normaalselt sõites on 8,8.
Loomulikult 1,9 oli ökom keskmine tallates 7,5.
Aga minuarust on V6 mahedama minekuga, kuigi ma ei kujuta ette mis ta a4 peal on. Mul võrdlus A4 1,9 85kw ja A6 2,5 132kw
|
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.14 14:57
|
|
|
Tänud vastuste eest!
Ma ise võtaks ka 1,9diisli 96kw automaadi, aga ei taha esiveolist.
Sel juhul pean juba hingehinda välja käima, et sellist autot saada, mille varustusaste mind rahuldaks.
Kui see nukkade-nookurite komplektid 500 eur siis ju pole niivõrd hull asi.
ökonoomsust ka niivõrd taga ei aja, peaasi et maanteel umbes 7 kanti jääks, siis on juba ok.
Kui linnas rahulikul sõidul 8,8 sai, siis usun et võib öelda, et täitsa normaalne kütusekulu.
Ja kindlasti 96kw vs 132kw vahe on ilusti tuntav.
Uus küsimus tekkis lisaks- kas saab ka 3 kodaraga multifunktsionaalse rooli kerge vaevaga paigaldada kui tehasest 4 kodaraga multi-rool?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 29.05.14 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uunp
Tänud vastuste eest!
Ma ise võtaks ka 1,9diisli 96kw automaadi, aga ei taha esiveolist.
Sel juhul pean juba hingehinda välja käima, et sellist autot saada, mille varustusaste mind rahuldaks.
Kui see nukkade-nookurite komplektid 500 eur siis ju pole niivõrd hull asi.
ökonoomsust ka niivõrd taga ei aja, peaasi et maanteel umbes 7 kanti jääks, siis on juba ok.
Kui linnas rahulikul sõidul 8,8 sai, siis usun et võib öelda, et täitsa normaalne kütusekulu.
Ja kindlasti 96kw vs 132kw vahe on ilusti tuntav.
Uus küsimus tekkis lisaks- kas saab ka 3 kodaraga multifunktsionaalse rooli kerge vaevaga paigaldada kui tehasest 4 kodaraga multi-rool?
|
Sellele 500€-le pane tööraha ka otsa veel, kui just ise ei vaheta. Muidu sõita on see V6 hea- tõmme on hea...aga möliseb nagu traktor kohapeal käies.

|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 29.05.14 17:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: uunp
Tänud vastuste eest!
Ma ise võtaks ka 1,9diisli 96kw automaadi, aga ei taha esiveolist.
Sel juhul pean juba hingehinda välja käima, et sellist autot saada, mille varustusaste mind rahuldaks.
Kui see nukkade-nookurite komplektid 500 eur siis ju pole niivõrd hull asi.
ökonoomsust ka niivõrd taga ei aja, peaasi et maanteel umbes 7 kanti jääks, siis on juba ok.
Kui linnas rahulikul sõidul 8,8 sai, siis usun et võib öelda, et täitsa normaalne kütusekulu.
Ja kindlasti 96kw vs 132kw vahe on ilusti tuntav.
Uus küsimus tekkis lisaks- kas saab ka 3 kodaraga multifunktsionaalse rooli kerge vaevaga paigaldada kui tehasest 4 kodaraga multi-rool?
|
Sellele 500€-le pane tööraha ka otsa veel, kui just ise ei vaheta. Muidu sõita on see V6 hea- tõmme on hea...aga möliseb nagu traktor kohapeal käies.
|
Minu BAU mootor töötab kohapeal siidiselt ja ütlen diisli hääl on vaiksem ja tunduvalt mahedam kui 1,9 tdi mootoril.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 29.05.14 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urki
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: uunp
Tänud vastuste eest!
Ma ise võtaks ka 1,9diisli 96kw automaadi, aga ei taha esiveolist.
Sel juhul pean juba hingehinda välja käima, et sellist autot saada, mille varustusaste mind rahuldaks.
Kui see nukkade-nookurite komplektid 500 eur siis ju pole niivõrd hull asi.
ökonoomsust ka niivõrd taga ei aja, peaasi et maanteel umbes 7 kanti jääks, siis on juba ok.
Kui linnas rahulikul sõidul 8,8 sai, siis usun et võib öelda, et täitsa normaalne kütusekulu.
Ja kindlasti 96kw vs 132kw vahe on ilusti tuntav.
Uus küsimus tekkis lisaks- kas saab ka 3 kodaraga multifunktsionaalse rooli kerge vaevaga paigaldada kui tehasest 4 kodaraga multi-rool?
|
Sellele 500€-le pane tööraha ka otsa veel, kui just ise ei vaheta. Muidu sõita on see V6 hea- tõmme on hea...aga möliseb nagu traktor kohapeal käies.
|
Minu BAU mootor töötab kohapeal siidiselt ja ütlen diisli hääl on vaiksem ja tunduvalt mahedam kui 1,9 tdi mootoril. |
Eks ma vb bensukatega harjunud...aga täna tuttava V6 BAU käis küll nagu traktor...
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.14 19:44
|
|
|
Kas see BAU on uuendatud nukkvõlliskeemiga?
Olen näinud et paljud kes müüvad, kirjutavad kuulutusse bau juurde.
Teine asi et kui peaks tahtma maha müüa siis ilmselt väga huvilisi pole, kuna see 2.5l v6 maine on ikka jube halb. 
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 30.05.14 05:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uunp
Kas see BAU on uuendatud nukkvõlliskeemiga?
Olen näinud et paljud kes müüvad, kirjutavad kuulutusse bau juurde.
Teine asi et kui peaks tahtma maha müüa siis ilmselt väga huvilisi pole, kuna see 2.5l v6 maine on ikka jube halb. |
Jah, BAU on uuetüübi mootor. Neid on veel terve rida, kasuta otsingut, siin foorumis keegi kunagi tõi selle välja ka. Automüüjad on muidugi viimasel
ajal seda BAU tähist ikka päris igale poole toppima hakanud (nt 2000a 110kw V6 diisel oli väidetavalt BAU). Seda saab aga kontrollida- rihmakatte peal
peaks olema kirjas ja ka pagasnikus varuratta juures oleval kleepsul on mootorikood kirjas. Ka ARK-i päring näitab nüüd juba enamus juhtudest ära
mootorikoodi.
Müük...noh eks see on suhteline. Selle mainega on täpselt samamoodi nagu Audi-VW esisillateema- kõik kirusid, et jube p*sk ja kallis. Reaalsus oli aga
see, et kuna vanasti oli see sillakomplekt rämedalt kallis, siis keegi ei raatsinud korraga vahetada, tekkisidki jutud, et sild on sitt ja ei kesta ja
on kallis. Nüüd, kui need komplektid enam suurt ei maksa (saab normaalse komplekti juba alla 200€ kätte), ei ole seda paanikat kuskil. Sama on ka
selle V6 diisliga- varem maksid need nukakomplektid 30-40 000eek, nüüd saab koos tööga hakkama paremal juhul alla 1000€. Kui autot pikemalt pidada,
siis see 1000€ ei ole väga suur väljaminek. Küll aga, kui soovid sõita vaid pool aastat-aasta ja siis maha müüa, siis on küsitav selle asja mõttekus.
Eks kindlasti, maine mängib VÄGA suurt rolli auto müügil, aga usun, et korraliku auto ja õige hinna puhul ei ole ka V6 diisli müük keeruline (ei pea
siin silmas võilevahinnaga müümist).
Ise vaataks siiski Audi valikust midagi muud, näiteks 1.8Tq (neid on vähe, kuid on) või siis juba nt 3.0 V6 bensuka. Mõlemad saavad maanteel 7-8
liitriga hakkama, puuduvad diislimured (kuid on ka neil omad mured) ja mulle isiklikult ka meeldib bensiinimootoriga auto rohkem miskipärast.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 30.05.14 06:16
|
|
|
Neid nuka komplekte saab isegi odavamalt kui 500.
Lemfi esisilla komplekt ala 400 euri ja isevahetades läheb umbes 3-4 tundi. Remonti viia ja arvestada 30 euri tund, ka siis ei tule 1000 euri esisilla
komplekt.
Ja kokkuvõtteks olen ise sõitnud selle mootoriga 8 aastat ja ei oska ühtegi halba sõna öelda,
Kusjuures turbo on veel tehase oma ja pole maas käinud kordagi 470t on
kellal. Käivitub siiani hästi. (Y)
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.14 06:47
|
|
|
Noh isegi mõtlen bensukale vaikselt, aga jällegi- 1,8tq automaati on lausa võimatu leida. 3.0q jääb naisele vähe kangeks ma kardan. 
Minu nõudmised a4-le on kindlasti universaal kere, automaat kast, sportsisu-hea oleks nahk, istmesoojendus, püsikiirusehoidja, nelivedu. Ülejäänud
lisad on ainult boonus. Hetkel üks silmas mis tundub väga hea masin.
Link: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1697106
Raimo- Kas sa siis pole kordagi oma v6 diislil nukkasi vahetanud? Palju läbi sõitnud oled?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 30.05.14 07:14
|
|
|
IMO see 3.0 on just paras A4 kerel. Ega ta mingi lennuk ei ole
iseenesest, eriti veel automaadi otsas, küsi rat_013 käest, kuidas on A6 peal see mootor.
1.8Tq Euroopas jah automaadina ei saanud, mis müügis on, on USA-st toodud siia.
See A4, mis siin lingiti viimati, tundub küll täitsa OK välimusega ja varustusega, kuid kas ta ka täislisadega auto on, ma natukene julgeks
kahelda....kasvõi el.istmete puudumine vihjab sellele...
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 30.05.14 07:21
|
|
|
Autol on ühekorra nukad vahetatud. Viimase rihmavahetuse ajal sai ja kaaned mahavõetud ja nukkadel polnud kulumis märke näha.
Korralik õli ja iga 10 t vahetada, siis sõidab väga muretult.
1.9 millel on minuarust probleeme küllaga, pihustid ja turbod.
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.14 07:24
|
|
|
Eks see lisade küsimus jah küsitav, kuid varustusaste siiski väga hea ja hind ka ok.
Pigem see 3l bensukas vähe kulukas ka üleval pidada(kütusekulu). Minek vaevalt et väga hea jah on.
Mul endal bmw e91 330xd 170watti ja usun et sellest jääb ta ikka omajagu alla.
Googeldades tekkis üks huvitav küsimus- Võrdlesin ühte bau mootoriga müügis olevat audi 2,5l v6-te ja seda antud masinat mis silmapiiril. Ühel oli
arki kodukal kirjas mootoritüüp- bau, ake ja see mida ma vaatan on ainult ake.
Küsimus selles, et kuidas saab olla autol 2 mootoritüüpi ja kas need on siis samad?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.05.14 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uunp
Noh isegi mõtlen bensukale vaikselt, aga jällegi- 1,8tq automaati on lausa võimatu leida. 3.0q jääb naisele vähe kangeks ma kardan. 
Minu nõudmised a4-le on kindlasti universaal kere, automaat kast, sportsisu-hea oleks nahk, istmesoojendus, püsikiirusehoidja, nelivedu. Ülejäänud
lisad on ainult boonus. Hetkel üks silmas mis tundub väga hea masin.
Link: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1697106
Raimo- Kas sa siis pole kordagi oma v6 diislil nukkasi vahetanud? Palju läbi sõitnud oled? |
Võtame puhtalt sellest vaatevinklist, et mistahes teise mootoriga sama varustusega quattro b6 on oluliselt kallim. Huvitav miks? Mingi põhjus peab
olema, miks sellised masinad nii vähe maksavad.
Tsitaat: | Algselt postitas: uunp
Pigem see 3l bensukas vähe kulukas ka üleval pidada(kütusekulu). Minek vaevalt et väga hea jah on.
Mul endal bmw e91 330xd 170watti ja usun et sellest jääb ta ikka omajagu alla.
|
Jääb siis omajagu alla või? Sedaani puhul kiirendus 0-100 6,9, vahe bmw-ga 0,2s.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.14 07:32
|
|
|
Ma usun ise et see põhjus ongi selles mootoris- üheltpoolt inimesed ei osta ega ei usalda seda mootorit ning teisalt ilmselt tal see nukaprobleem ka
olemas. Kuigi praeguse arutelu järgi võiks öelda, et see mootori remont pole ju midagi hirmuäratavat. 1000€ on tavaline siduri/hooratta või veermiku
remondi hind kui midagi ikka teha vaja on.
Praegu läks just e91 remonti ja veermiku remont maksis 650€ ehk väga palju alla ei jäägi sellele nukaremondile. 
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.05.14 07:32
|
|
|
Ei olegi sama, AKE on vanem mootor.
2.5 V6 Hitler automaatkastiga on kõige hullem Audi mida üldse endale osta.
Minu arvates peab peast natuke soe olema, et üldse mõelda selle poole.
Isegi kui sa oled töökojas meister, siis kirud seda pärast. Ja kui ei ole, siis võta parem kohe 3.0 bensukas, sest raha säästad sa hulgi.
Siin on hea rääkida, et nukkvõllide komplekt maksab nii ja nii palju. Aga kui palju maksab selle mootori korralik lahti ja kokku lappimine kusjuures
normaalselt uute tihenditega, et pärast ei jääks asi jooksma nagu mahlakask???
See mootor ei ole ökonoomne mitte kuskilt otsast. Eriti vana lukustiteta 5hp tiptronicu otsas.
Ka esimese põlvkonna 3.0 TDI CR on paras õnnetus oma ketipingutite ja pihustite probleemiga. Normaalne võimas diisel tuli Audilt alles 2008 aastal,
176kw mootori näol.
BMW M57D30 mootoriga ei anna seda Hitleri jubedust võrreldagi. Mineku vahe ja hoolduskulude vahe on metsik. Nagu ka ei anna võrrelda esimese põlvkonna
3.0 TDI CR-i M57TUD30 või M57TU2D30-ga.
Kui sa juba bemmiga sina peal oled ja tahad just väiksemat nelikveoga ja automaatkastiga odavamapoolset autot, siis vaata ehk üldse E46 330xd poole.
Hinnaklass peaks sarnane olema. Kuigi seal erinevalt Audist on probleeme nelikveoga.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.05.14 07:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
...
Kui sa juba bemmiga sina peal oled ja tahad just väiksemat nelikveoga ja automaatkastiga odavamapoolset autot, siis vaata ehk üldse E46 330xd poole.
Hinnaklass peaks sarnane olema. Kuigi seal erinevalt Audist on probleeme nelikveoga. |
Kuna sooviti automaati, siis neil 3,0xda-del on mingitel versioonidel palju probleeme automaatkastiga.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.05.14 07:37
|
|
|
Ei ole neil sugugi rohkem probleeme, kui Audi 5 käigulistel tiptronicutel, millel lekkivad turbiini tihendid on juba tehasest sisse pandud.
Iga vanema automaatkastiga auto ostmisel võid arvestada, et see pask nagunii laiali läheb.
|
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.14 07:40
|
|
|
to Audi_a4_v6: Juba nm teevad oma töö ja turbo samuti. 
to prj: e46 330xd on mõeldav varjant, aga ei meeldi see neliveo tomimine. Ta on pigem ikkagi tagavedu, kui nelivedu.
Talvel olen sellega sõitnud ja õige nelivedu see pole.
Ausaltöelda see e46 seeria nelivedu on kõige halvem nelivedu mis ma bemmi peal üldse näinud olen.
E30 peal on ideaalne ja pommikindel, samamoodi e90 peal. Ma ei tea miks nad vahepeal sellist jama tootsid. 
Sellepärast audi a4 vaatasingi, et naisele audid väga meeldivad, aga kurat, te hirmutate ära mind siin, pean vist ikka oma mehaanikut usaldama, kes
neid audi 2,5tdi ja 3.0l CR mootoreid vihkab just tänu oma väga halvale koostöökvaliteedile. Tema sõnul on see Hitleri kättemaks, aga aina rohkem
hakkabki nii tunduma, kui seal juba kastiprobleemid ka lisaks..
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 30.05.14 07:49
|
|
|
Eks sellega peab leppima, et kui otsid sellist masinat, siis pead leppima ka nende kaasaskäivate vigadega...
Lihtsam on salongist tutikas võtta, garantiid ja jutud. 
Ja oi ma selle eest nüüd saan...aga tee siis parem nii, nagu üks mees siin foorumis ehmus ka ära ja läks ostis "töökindluse etaloni" Toyota. Siis
aga nägi, mis siin sellest arvatakse ja...aga pärast ära meid sõimama tule, eks. Ühest juba piisas, siiani armid hinges. 
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.14 09:17
|
|
|
Eks vahe on sees siiski. Kasutatud autosi omanud üle 15-ne ja ega siiani pole väga lagunevaid suutnud osta.
Va. siis audi s4 2,2t mis oli suhteliselt lõpuni sõidetud, seepärast läks ka sinna palju raha alla.
Tuleb targalt osta ja praegu siis pean sügavalt järgi mõtlema kas julgen seda hitleri kättemaksu osta või mitte 
Ostaks muidugi uue auto, aga uue hinnad pisut teised ka.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.14 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimo21
1.9 millel on minuarust probleeme küllaga, pihustid ja turbod. |
OT: 1.9-l on ainult üks turbo.
Rullnookuritega mootoritähised leiab siit teemast:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=102649
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.14 06:36
|
|
|
Tänud kõigile!
Nüüd siis pean sügavalt mõtlema mida teha..
Siiski jäi küsimus õhku- Kas rullnookuritega 2,5tdi-d nagu nt. BAU mootoritega isendid siis ei lagune või ikkagi lagunevad aga mitte nii kiiresti?

|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |