Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro - 2001 - ragenor(MÜÜDUD) (Vastuseid: 49 | Vaatamisi: 11675)
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 25.05.14 09:17 Tsiteeri
Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro - 2001 - ragenor(MÜÜDUD)



Tere!!
Oman nüüd siis oma teist audit,esimene oli A4 ja nagu kõik juba teavad siis nende kahe auto vahe on öö ja päev!!
Olgu lähme siis asja kallale
Toodud on autoaia jutujärgi saksast,kuid auto on valmistatud Itaaliasse.
Kõik service raamatud ja isegi auto menüü keel on Itaalia.
Kuna auto on ehitatud soojamaa tingimustesse siis puuduvad mu masinal istmesoojendused ja termostaat tuleb ka vahetada enne talve
Hooldused on tehtud autol ilusti,kõik paberid on olemas.

Lisasid nats on
El peeglid kokku klapitavad,el nahk tuba,ESP,tulede pesurid,kliima jne
Väiksed vead ka siis
ABS tuli põleb,arvuti näitab ABS mootor vaga,ei saagi aru kas see on see moodul kus juhe küljes
Siis kütuse seier paneb vigast,kui seier natuke alla poole paagi ja auto käima paned siis näitab kütus otsas ja natuke sõita siis tõuseb omale kohale,kes vähegi teab või arvab mis viga võiks olla antku julgelt teada,pahandama ei hakka ;)
Siis raadio ei taha mängida Sky plussi,ühesõnaga ei otsi jaamu mis lõppevad paaris arvuga.Näiteks 95.2
töökaaslane tahtis arvutiga seda jama muuta aga ei julgend,äkki keerab veel rohkem peesse.

Mark: Audi
Mudel: A8 D2
Kere: sedaan
Mootor: 2.5 TDI 132 kw
Käigukast: automaat
Vedav sild: nelikvedu
LS: 299000 km
Värvus: must metallik



http://www.upload.ee/image/4070549/20140524_162852.jpg
http://www.upload.ee/image/4070551/20140524_162952.jpg
http://www.upload.ee/image/4070553/20140524_162922.jpg'
http://www.upload.ee/image/4070554/20140524_163017.jpg
http://www.upload.ee/image/4070558/20140524_163038.jpg
http://www.upload.ee/image/4070559/20140524_163059.jpg
http://www.upload.ee/image/4070561/20140524_163108.jpg
http://www.upload.ee/image/4070562/20140524_133457.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 11.06.14 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:

uuendaks siis vähe oma teemat.
sain lammarist ABS pumba,mille kavatsen lähiajal ära lasta vahetada,siis saan ehk oma ABS tulukese armaturis kustu!
kütusenäidiku viga on ilmselt andurites,uued maksavad üle saja euri tk,aga proovin esialgu kodusel moel selle lahendada(joodan ühendused üle) kaotada pole midagi!
ükspäev sõitsin narva ja et töökaaslastele järgi jõuda kasvas kiirus kohati 180 km/h, kõik hästi ja kui Narva objektile jõudsin ei vahetanud enam kast teiselt esimesele,libises üle ja siis tegi järsu nõksu,ning hakkas liikuma.
tuleb viia auto vist hõbenoolde,õlivahetust tegema,ise tartust aga ei kujuta üldse ette kes siin head tööd teeks!
narvast tagasitulles sõitsin 90-110 km/h,ning anomaaliaid ei esinenud,kaldun arvama et õli vana ja lasin liiga keema!!
muidu auto tiptop!!!


Uuendaks siis vähe oma teemat.
Sain lammarist ABS pumba, mille kavatsen lähiajal ära lasta vahetada, siis saan ehk oma ABS tulukese armatuuris kustu!
Kütusenäidiku viga on ilmselt andurites, uued maksavad üle saja euri tk, aga proovin esialgu kodusel moel selle lahendada,(joodan ühendused üle) kaotada pole midagi!
Ükspäev sõitsin Narva ja et töökaaslastele järgi jõuda, kasvas kiirus kohati 180 km/h, kõik hästi, kuni Narva objektile jõudsin ei vahetanud enam kast teiselt esimesele, libises üle ja siis tegi järsu nõksu ning hakkas liikuma.
Tuleb viia auto vist Hõbenoolde õlivahetust tegema, ise Tartust, aga ei kujuta üldse ette, kes siin head tööd teeks.
Narvast tagasi tulles sõitsin 90-110 km/h ning anomaaliaid ei esinenud, kaldun arvama, et õli vana ja lasin liiga keema.
Muidu auto tip-top!


Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 14.07.14 18:44 Tsiteeri


Tere taas!!
Nüüdseks on siis ABS tuli armatuuris kustutatud,see tähendab,et ABS pump sai vahetatud!
Alles jäi ka vana pump,millel peaks aju veel toimima!
Vahetasin veel kütusetaseme anduri,nüüd julgem sõita,kui seier näitab.
Täna käisin ülevaatust tegemas ja masin läbis selle puhtalt!
Ainuke asi mida tehnomees ütles,oli et,esimese veovõlli otsa kumm on lahti,tuleks uus klamber panna kui ei taha pärast vahetama hakata!
Järgmine kuu teen veel õlivahetused ka ära,nii mootoris kui kastis.
Siis peaks olema mõneks ajaks rahu!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 05.08.14 19:23 Tsiteeri


Nüüd on siis see aeg käes,kus tuleb hakkata käigukasti remontima!!
Otsustas tema siis hakata peale 100 kilomeetrit sõitu gaasi vajutades pöördeid üles lööma ning käike pauguga sisse taguma!!
Ennem seda jama on paar korda avariisse löönud kasti,kuid kahtlustasin igivana õli selle tekitajaks.Oli plaan minna nüüd õlivahetusse,aga nüüd siis hullem jama käes.
Remondiaeg on kinni pandud,raha ka olemas,aga sisse võetakse alles kahe nädala pärast!!
Seni tuleb kannatust varuda!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 11.09.14 04:17 Tsiteeri


Nii,käigukast nüüdseks korras ja toimetab hästi.
Hukka läks ta siis sellega,et jahutus radikas kärvab mingihetk ära ja mahlad jooksevad segamini.
Need siis sattusid kasti sisemusse ja sulatasid süsteemi kinni.
Kasutada sai ainult mu kasti korpust,sisu läks 100% vahetusse,pluss taastatud turbiin.
Hetkel on käigukast radika küljest lahti ühendatud ja pikemaid sõite ette võtta ei tohiks.
Nüüd tuleb siis jahutusradikas soetada,kuulsin et need odavad on poolakad ja kipuvad lekkima hakkama.
Korralikud maksavad nissensis 470 ja forssis näiteks 570 euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 11.09.14 06:36 Tsiteeri


Krt. arvasin, et FL mudelitel seda jama enam pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 15.09.14 18:09 Tsiteeri


Tuleb välja,et nissensi pakutav radikas on hetkel kõige soodsam.
Pakuti ka kasutatud radikaid,aga ei julge seda kasutatud radikat sinna toppida,
pärast annab jälle otsad ja mahlad kastis.
Uus radikas odavam osta,kui hakata kasti remontima 1000+ euri eest!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 06.11.14 14:53 Tsiteeri


Vahepeal auto seisis käivitamis probleemi tõttu.
Sai remonti viidud ja tehti kõrgsurvepump korda,nüüd auto käib jälle.
A8 muidu siga mugav,aga ma pole ühegi teise auto peale nii palju pidanud raha kulutama,kui selle mootori ja käigukasti remondi peale :D
Näis mis järgmiseks läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 11.12.14 19:41 Tsiteeri


Tekkis küsimus,kas klaasipuhastus vedelikupaaki on D2-l raske eemaldada?
Eile märkasin et kõrvalistuja poolt,eestotsast tuleb suitsu/auru.
Täna avastasin,et stangest maani on sinine jääpurikas.
Ise kahtlustan,et kui mul auto siin seisis vahepeal,siis külmus paak lõhki,sest suvine vedelik oli sees.
Aga võibolla on kuskilt midagi lahti tulnud.
Igatahes lasin suvise aknapeale ja valasin talvise asemele,kuid maru kiirelt sai otsa.
Imelik on veel see,et kuidas saab -31 kraadine vedelik purikaks külmuda :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.14 21:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Imelik on veel see,et kuidas saab -31 kraadine vedelik purikaks külmuda :D


Lahtub ära, kui paagist välja saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 31.01.15 11:14 Tsiteeri


Pole ammu midagi kirjutanud. Auto käitub igati hästi siiamaani. 5000 km pärast on siis service aeg käes, saab hakkata raha kulutama. :D Üks mure siiski on, äkki keegi siit kahtlustaks midagi või on omal nahal kogenud. Nimelt kui ESP välja lülitada ja nüüd rattaid ringi lasta, kas siis otse või kuhugi poole keerates, kostub juhi poole pealt eest raginat. Sellist nagu tekitab ABS. Ei tea kas süsteem ei tule täiesti maha, et siis ikkagi natuke blokeerib neid rattaid, või on asi veovõlli otsas. Sai raadil natuke libistatud kah. Kuna Quattro veel võõras, siis tuleb harjutada. :D
https://www.youtube.com/watch?v=wgBpTPhMXaU


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 31.01.15 12:01 Tsiteeri


Pooletelje välimine ots ilmselt. Kui nüüd kirjeldusest õigesti aru sain.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 31.01.15 12:04 Tsiteeri


Kas tegu on ehk EDLiga? Pole küll kursis kas seda D2 kerele rakendati sarnaselt C4 omaga. Põhimõteliselt üritab see ABS vahendusel läbilibisevat ratast kinni pidurdada ja veojõudu mujale suunata.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 31.01.15 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Kas tegu on ehk EDLiga? Pole küll kursis kas seda D2 kerele rakendati sarnaselt C4 omaga. Põhimõteliselt üritab see ABS vahendusel läbilibisevat ratast kinni pidurdada ja veojõudu mujale suunata.

D2'l on elektriline EDL.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 31.01.15 13:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
D2'l on elektriline EDL.
"Electronic Differential Lock" ilmselt mehaaniline pole.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 31.01.15 14:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
D2'l on elektriline EDL.
"Electronic Differential Lock" ilmselt mehaaniline pole.

Ma pidasin silmas seda, et D2'l on küll EDL olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 31.01.15 15:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Pooletelje välimine ots ilmselt. Kui nüüd kirjeldusest õigesti aru sain.


Jah ise kahtlustangi seda välimist otsa, sest pole kuskilt teistest kohtadest tuvastanud seda raginat. Ainult eest juhipoolt. Ragin on suurem siis kui vasakule lapata, paremale keerates tundub kuidagi vaiksemalt. Mingi kottermann seal igaljuhul peitub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 21.02.15 20:35 Tsiteeri


Külastasin ükspäev remonditöökoda, kus mu ATM kasti remonditi.
Pöördusin siis sinna ja uurisin,miks mu käigukast on taas jamama hakanud?
Asi siis selles, et kui mootor töösoe ja draivi peale tõmmata, siis teeb jõnksu. Sama teeb ka siis kui kickdown-i teha ja viiendalt neljandale käigu vahetab. Töökojast öeldi sellepeale, et hüdroblokk on s**** täis. Peeti ilgelt pikk moraal selle kohta, kuidas see hüdroblokk siis tegelikult töötab. Mis mul läks seal meelest küsida oli see, et kuidas see s*** sinna satub siis. Kasti sisu vahetatud, uus õli sees, tihend ja filter ka vahetatud. Või äkki siis terve blokk pekkis. Muidu pidi nii olema, et 50/50. Kas saab puhastada, või tuleb välja vahetada. Kuidas muidu hüdrobloki sobivused on? Kast on 5hp 19. Või äkki keegi teab, kes remondib Tartus/Tartumaal korralikult ATM kaste.
Kunagi siit foorumist lugesin, et Elvas pidi olema üks teadja mees, kes teeb seda tööd hästi. Igasugune info on teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.15 10:07 Tsiteeri


Põltsamaal üks härra ka vahetab neid ja minuteada ka garantiiga.
Teine varjant on lasta Märjamaal hüdraplokk ära taastada ja selle töö maksumus oli 250€ (tuttava masin alles just tuli sealt remondist ja kast nagu uus).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 22.02.15 15:43 Tsiteeri


Midagi tuleb ette võtta jah selle hüdroga.
Ei tahaks tervet kasti küll enam taastada lasta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 03.04.15 13:09 Tsiteeri


Silma on hakkanud vaevama selline nähtus et, esi rattad on jube lääpas. Külgkalle siis.
Kas see viitab amortide väsimusele, või on mõni silla detail läbi?
Panen varsti pilte ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 03.04.15 14:39 Tsiteeri


Pildi pealt pole eriti aru saada, aga kui vaadata tagumist ratast ja esimest, siis natuke saab aru et esimesed on lääpas. Laivis vaadata, siis on ikka päris julmalt. :)
http://www.upload.ee/image/4611053/WP_20150403_16_30_23_Pro.jpg
http://www.upload.ee/image/4611055/WP_20150403_16_30_33_Pro.jpg
Niisama peale pesu.
http://www.upload.ee/image/4611079/13032015026.jpg
Need siis minu pere 3 röövlit. :D A6 naise oma, A8 ja oom minu.
http://www.upload.ee/image/4611067/WP_20150403_14_56_53_Pro.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 31.07.15 19:13 Tsiteeri


Pole ammu midagi kribanud. Masin ikka liigub. Vahepeal on saadud sellega remonditöökojas ka käidud. Õlivahetusega läks pumba ajul juhe lühisesse, mis oligi oma aja juba ära elanud. Nipet-näpet asju veel tehtud. Hõbenoolde ka aeg kirjas, kuna DIA-Diagnostikas tehtud kast kestis täpselt garantii aja lõpuni. Vähe suuremad veljed sai soetatud. Hetkel teen neile viimistlust ja pole veel alla saanud, kuigi korra proovinud olen. Veljed ise 18x8.5 ET 30. Kui need valmis saan siis panen originaalid müüki. Täitsa korralikud teised. Paar klõpsu ka proovitust.
http://www.upload.ee/image/4872056/WP_20150729_20_10_28_Pro.jpg
http://www.upload.ee/image/4872057/WP_20150729_20_10_38_Pro.jpg
http://www.upload.ee/image/4872054/WP_20150729_20_10_48_Pro.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Harri_K
huviline



Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.15 19:29 Tsiteeri


On ikka tahtmine tegeleda selle käigukastiga. :D Ma oleks ammu manuaali peale visanud, nüüd maksad uuesti enda rahadega remondi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 31.07.15 19:46 Tsiteeri


Mis teha. Tuleb korda seada. Jube ebamugav sõita sellise kastiga ja vahest ajab hinge täis :D
Kas paari kiloga oleks saanud manuaaliks teha? Ja ega ei teadnud ka, kas kast jääb pidama või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]