Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A8 el. käsipidur. 3.0 171kw (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 4496)
a6uemees
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.6 110kw quattro 95a ; Audi 80 b4 2.0 85kw 92a ; Audi A6 2.5 132kw quattro 2001a ; Audi A6 C6 Quttro 2009a 2.7 140kw

postitati 19.05.14 12:49 Tsiteeri
Audi A8 el. käsipidur. 3.0 171kw



Tere!

Auto Audi A8 2005a 3.0 171kw.
Käsipiduri tuli hakkas põlema ja ühtlaselt selle tule juures ka nagu pikse nooled. Siis seoses sellega põlevad ka armatuuris sellised tuled nagu (!) ja (P). Kusagil 2 minutit kostub ka helisignaal aga pärast kaob signaal, tuled põlevad endiselt. Need kõik hakkasid põlema kui hakkas ka käsipiduri tuli põlema. Sai diagnostikas käidud, arvuti ei lase viga ära kustudada ja ütleb et probleem elektriga parempoolses käsipiduri mootoris. Lugesin ka mingit teemat, kus keegi kirjutas, et oli sarnane viga ja probleemiks oli pistiku juhtmete oksüdeerumine. On kellegil veel sellist jama olnud või teab, kus saaks abi.
Tänud juba ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.05.14 15:04 Tsiteeri


Mis selline diagnostika maksab? Kui mul pole aega või tahtmist tegelda siis ma lihtsalt ütlen ära või vaatan niisama üle kas miskit hullu viga pole. Mis kasu sul vekoodide lugemisest oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.05.14 16:28 Tsiteeri


Tahaks ka teada, kes meil selline inimene-asutus on. Tegelt võin juba ise öelda: vahet pole, mis asutus.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6uemees
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.6 110kw quattro 95a ; Audi 80 b4 2.0 85kw 92a ; Audi A6 2.5 132kw quattro 2001a ; Audi A6 C6 Quttro 2009a 2.7 140kw

postitati 19.05.14 17:54 Tsiteeri


Diagnostika 10 eur. On sellist viga olnu kellegil ja lahenduse leidnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 19.05.14 19:44 Tsiteeri


Ühe 4.0 diisel A8ga oli selline asi. Aitas parempoolse käsipidurimootori vahetus.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.05.14 19:56 Tsiteeri


Samas võib juhe katki olla. Esindusest saab uue juhtmestiku mootorile tellida. Seda pole raske kontrollida. Mine pädevasse kohta tehakse sul asi korda ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6uemees
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.6 110kw quattro 95a ; Audi 80 b4 2.0 85kw 92a ; Audi A6 2.5 132kw quattro 2001a ; Audi A6 C6 Quttro 2009a 2.7 140kw

postitati 20.05.14 02:39 Tsiteeri


Palju selle 4.0 a8 käsipiduri mootor maksis? Kus oleks mõni pädev koht kuhu minna näiteks viljandis või tartus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 20.05.14 03:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6uemees
Palju selle 4.0 a8 käsipiduri mootor maksis? Kus oleks mõni pädev koht kuhu minna näiteks viljandis või tartus.

Romulast saad 100-150,- uus oli vist 240.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.14 03:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6uemees
Palju selle 4.0 a8 käsipiduri mootor maksis? Kus oleks mõni pädev koht kuhu minna näiteks viljandis või tartus.


Sõbra A4-l oli vist sama probleem(2008), uus varuosa ja töö ca 300 euri, Viljandi VW esindus saab ehk tööga hakkama-kogemusi neil juba piisavalt, kahjuks käib meil paljudes kohtades katse-eksitus meetodil varuosade vahetamine, et õige viga leida-kõik kliendi taskust muidugi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.05.14 04:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6uemees
Palju selle 4.0 a8 käsipiduri mootor maksis? Kus oleks mõni pädev koht kuhu minna näiteks viljandis või tartus.


Veendu, et oleks olemas vahendid ja oskused. Ilma VCDS-ita seda tööd ei tee ja pärast tuleb kalibreerida ning klotside paksus ka määrata. Võid rääkida CAR-FIX Reneega, kuidas tal ajaga on. Siis saaksin VCDS poole korda ajada, kuna teen veits koostööd nendega. Mollerisse ära küll oma kaheksaga mine.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6uemees
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.6 110kw quattro 95a ; Audi 80 b4 2.0 85kw 92a ; Audi A6 2.5 132kw quattro 2001a ; Audi A6 C6 Quttro 2009a 2.7 140kw

postitati 20.05.14 04:50 Tsiteeri


Jann. Kas car-fix Renee pädev selle koha pealt. Tahaks korda saads selle vea ;) Arvan isr ka et möllerisse minema ei hakka, üldse kas nad hakkama saaksid ja tunni hind ka vist suht kirves neil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6uemees
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.6 110kw quattro 95a ; Audi 80 b4 2.0 85kw 92a ; Audi A6 2.5 132kw quattro 2001a ; Audi A6 C6 Quttro 2009a 2.7 140kw

postitati 20.05.14 06:56 Tsiteeri


Huvitav. Autol lõi küll piduriklotside tule ennem põlema. Siis sai lastud klotsid vahetada ja tuli kustus ära. Aga mingi ajapärast lõi siis käsipiduri tule ja muud sellega seoses tuled põlema. Võibolla jäi arvutiga midagi tegematta ja viga aktiveerus.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.05.14 07:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6uemees
Huvitav. Autol lõi küll piduriklotside tule ennem põlema. Siis sai lastud klotsid vahetada ja tuli kustus ära. Aga mingi ajapärast lõi siis käsipiduri tule ja muud sellega seoses tuled põlema. Võibolla jäi arvutiga midagi tegematta ja viga aktiveerus.:(


Võimalik, et klotside paksus jäi autole ütlemata ja func. test tegemata. Paljudel pole aimugi, et seda teha tuleb. Renee on pädev kindlasti mehhaanilise poole pealt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 20.05.14 08:15 Tsiteeri


Mõõda ketta paksus ka ära, ühe D3 sai ka jamatud ja peksis viga tagasi, põhjus oli liiga kulunud ketastes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
a6uemees
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.6 110kw quattro 95a ; Audi 80 b4 2.0 85kw 92a ; Audi A6 2.5 132kw quattro 2001a ; Audi A6 C6 Quttro 2009a 2.7 140kw

postitati 20.05.14 09:09 Tsiteeri


Jann kas sina saad ka teha diagnostikat ja vaadata kas on klotside ja ketaste paksus arvutiga määratud ja kui ei ole kas saad seda teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6uemees
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.6 110kw quattro 95a ; Audi 80 b4 2.0 85kw 92a ; Audi A6 2.5 132kw quattro 2001a ; Audi A6 C6 Quttro 2009a 2.7 140kw

postitati 20.05.14 21:00 Tsiteeri


Tänud kasutajale Jann. Sai tehtud diagnostikat ja sai ka natuke targemaks. Hoian teemaga kursis. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6uemees
huviline

Avatar


Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.6 110kw quattro 95a ; Audi 80 b4 2.0 85kw 92a ; Audi A6 2.5 132kw quattro 2001a ; Audi A6 C6 Quttro 2009a 2.7 140kw

postitati 06.06.14 14:02 Tsiteeri


Tere. Eile sai käidud tartus remonditöökojas MT-Autohooldus. Targemaks ei saanud midagi. Kasutaja Janni poolt tehtud diagnostika oli ka täpsem kui mt autohoolduse poolt teostatud. Auto tõsteti üles ja vaadati 2min juhtmeid ja lasti alla tagasi. Arvuti pandi ka ca 2 min järgi ja kõik. Öeldi, et vist mootor on läbi. :( Loodsin et mõõdetakse ja vaadatakse juhtmeid ja pistukuid aga ei midagist. Kahju lihtsalt oli 5 min pidin Tartu sõitma. Ei teagi kas peaks kellegil veel laskma üle vaadata enne või ehku peale mootori ostma, mis ei ole odav lõbu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.14 13:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Samas võib juhe katki olla. Esindusest saab uue juhtmestiku mootorile tellida. Seda pole raske kontrollida. Mine pädevasse kohta tehakse sul asi korda ka.

Palju juhtmestik maksta võib,on keegi tellinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jantz73
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q 7; A6 C7 Q

postitati 07.08.14 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Samas võib juhe katki olla. Esindusest saab uue juhtmestiku mootorile tellida. Seda pole raske kontrollida. Mine pädevasse kohta tehakse sul asi korda ka.

Palju juhtmestik maksta võib,on keegi tellinud?


Tere. A6 C6 oli koos vahetuse ja diagnostiga Pärnu Audi esinduses miski 80.- raha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 20.06.16 12:49 Tsiteeri


Tere, mul probleem A8 el. käsipiduriga. Algas asi nii, et parempoolne support lekkis, sai ära vahetatud ning peale seda viskas käsipiduri tule vilkuma, kaasaarvatud punane hüüumärk. Enne seda käsipidur toimis ilusti. VCDS andis veakoodiks: 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Kuigi mõlemad käsipiduri mootorid töötavad, pistikud ilusti kinni jne. Proovisin VCDSis kustutada veakoode jne...sain mingi hetk isegi nii et lülitist käsipidur ilusti toimib aga armatuuris tuled ikka vilguvad. Hetkel aga jälle ei tööta üldse.
Kellegil aimu, mida veel vaadata või teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.06.16 07:11 Tsiteeri


Esimese asjana kontrollida pistiku tagant juhtmeid. Neil kipuvad täpselt pistiku tagant ära murduma ning taob seda viga sisse.
Eriti sageli tuleb just peale vahetust, sest siis liigutatakse asju.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 21.06.16 08:49 Tsiteeri


Hm, võin vaadata nad veel üle, aga samas sain käsipiduri tööle kuidagi, lihtsalt tuli vilgutas armatuuris edasi.
Ja kusjuures hetkel on nii, et kui sõitma hakkad siis hakkab lõugama ka, enne seda ei olnud. Täpselt nagu siin videos
Kui võtan mootorite kaitsmed välja, siis jääb vait.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 21.06.16 19:16 Tsiteeri


Sain täna käsipiduri korda, ehk sain vilkuvast tulest ja helisignaalist lahti ning käsipidur töötab. Sai proovitud teist moodulit millega sai vilkuvast tulest lahti ning pärast enda oma tagasi pandud. Enne seda muidugi möllatud VCDSis, akuklemm maha jne.
Aga kahjuks nüüd ABS, veojõukontrolli ja punane hüümärk põleb. Nüüd annab sellise veateate: 01420 - High Pressure Switch Valve 1 for Electronic Stability Program (N227)
Peab vist ABS moodulit uurima...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 21.06.16 19:40 Tsiteeri


Need mootorid on vahetatavad, e. vasak-parem.
Kui viga teisele poole ikka edasi kandub, siis on enamasti vajab deffektne detail vahetust.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 22.06.16 12:16 Tsiteeri


Jap, vahetasin pooli ka, mootorid töötasid ilusti.
Aga üllataval kombel täna autot käima pannes polnud armatuuris enam ühtegi hoiatus tulukest, ühesõnaga nüüd töötab kõik nii nagu peab. :)
Eks see elektroonika ole veider värk. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.5% - SQL: 54.5%]