Perre sa soetada uus ja truu neljarattaline sõber.Pole temaga veel probleeme olnud, suhteliselt värskelt soetatud, kuid enne ostmist sain teada, et
EGR lekib ilmselt ja soovitati see pimedaks teha.Mis moodi ja kui lihtne on seda teha?
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Pole küll roheline, aga ehk oleks lihtsam auto korda teha? Mõttetu ju kohe tehaseseades auto pimedaks teha, kui temast midagi enamat välja pigistama
ei hakata.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
MerxL
huviline
Registreerunud 23.04.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9 TDI 85kw
postitati 25.04.14 21:25
Vot selles asi ongi, et pole enne sellise asjaga tegemist olnud ja nüüd siis üritan selgusele jõuda mis oleks parem.
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
postitati 25.04.14 21:48
1,9 85kw mootoril see ajust väljalülitamine imelihtne protsess Mis asi
Sul seal lekib? Kas membraan või ajab lihtsalt kusilt õli välja?
MerxL
huviline
Registreerunud 23.04.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9 TDI 85kw
postitati 27.04.14 13:40
täpselt ei tea mis seal lekib aga tundub et lihtsalt ajab õli välja.
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
postitati 06.05.14 14:41
85 kW mootoril on EGR natuke raskem füüsiliselt pimedaks teha, kuid ajust ka võimalik õige kaabliga "maha keerata". Tolku temast pole suurt midagi,
tahmab mootorit ainult ja katalüsaator on sellise aja peale ka juba väsinud. Kõik see, mida mootor tootab (heitmed) lastakse uuesti sisselaskesse
ringlusesse. See võrdub sellega, kui ise hingata hapniku asemel süsihappegaasi sisse.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.0% - SQL: 66.0%]