Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 200 2.2tq 1988 - mqldaj (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2229)
mqldaj
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.11
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.14 15:12 Tsiteeri
Audi 200 2.2tq 1988 - mqldaj



Sai toodud endale c3 kerega vanakese aastast 1988. Auto on oma vanuse kohta hästi säilinud, roostet esineb vähe ja tehnika on korralik. Hetkel valmistab peavalu mootori puterdamine, kinnipoomine, jõukadumine. Ise kahtlustan pritsepead kuna kahtlaselt piniseb ja siis kui vait jääb siis töötab ka mootor ühtlasemalt. Selline küsimus kas MC mootoridele saab diagnostikat teha, kui saab siis kus asub pistik ? Kui kellelgi audi 200 juppe müüa siis võib teada anda huvi on suur ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.14 16:06 Tsiteeri


Kahtlane pinin on ilmselt hoopis pump, kütuserõhkude mõõtmine on sellel mootoril esimene asi, kui peale seda turborõhku kiiresti üles ei saa, siis on järelikult väljalaske kolle auklik( heal juhul on MC2 kolle, siis on muretum), kui üldse rõhku üles ei saa siis on WG membraan katki jne.
Esimese asja juurde tagasi tulles- vaheta kütusefilter kõigepealt ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mqldaj
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.11
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.14 16:13 Tsiteeri


kütusefilter on juba vehetatud ja kompuutri järgi tõuseb turbo rõhk 1,4-1,5 bar. tsirkus hakkab pihta niikui paremat pedaali raskemini vajutada, kompu järgi 1 bar hakkab turtsuma. Igatahes lasen kütuserõhu ära mõõta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
plz
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR

postitati 07.04.14 16:16 Tsiteeri


Olles ise täiesti 0 kujutlusvõimega inimene, ei kujuta C3 platvormi ettegi ning ootaks ikkagi vana head, kuiva ja lihtsustavat pildimaterjali. Lisaks mootoriga seonduvale, tahaks ka pakkuda umbestäpselt 17 erinevat asja, mis mootoriga valesti võib olla aga diagnoosimine käib pigem 10vt teemas. Lisaks kui asukoht probleeme ei valmista, Speedsteti Hannesele kõne peale, broneerid aja ja viid seadistamisse ning peale kopsakat rahasüsti hiljem on elu hoopis teine tõenäoliselt. Muidu teretulemast sigarite maailma ning januneb rahvas siiski rohkema info ja pildimaterjali järele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainma123
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Elva ja Norra
Kasutaja on eemal

Auto: 100 TQ avant,5000,200 20V Avant,Audi A6 C4 2,5TDI Avant,S6 Avant

postitati 07.04.14 17:06 Tsiteeri


Võtta ajult vaakum ära.Kui siis kaob see asi ära siis on wg membraan õhtal omadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
treilop
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant

postitati 08.04.14 04:50 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=23555

Ehk on abi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mqldaj
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.11
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.14 23:50 Tsiteeri


lugesin seda teemat kuid endiselt ei leidnud infot veakoodide lugemise kohta, kas MC mootoril ka mingisugune pistik on kust diagnostikat teha ja kus see asub, kaitsmekarbid vaatasin läbikuid ei leidnud. Kui kellegile huvi pakkub siis on üle jäänud audi 100 tagumised tuled, keskmine osa must plastik, pirnid ja pesad küljes. huvi korral PS, hind paku ise!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
otto
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal

Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990

postitati 09.04.14 00:46 Tsiteeri


Kui keel probleemiks pole siis see leht on antud liikuri puhul päris palju kasuks, õpetab ka veakoode leidma. Isegi sealt päris palju abi saanud.
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecuf.html


Audi OOOO - Lord Of The Rings
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mqldaj
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.11
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.14 12:12 Tsiteeri


Audi sai endale vahepeal uued kettad, klottsid ja tagumised sadulad, et ka käsipiduri tööle saaks. Samas ei lõppe häda auto käivitamisega. Korra suvel paariks päevaks sain auto normaalselt tööle ning siis hakkasid järjest hädad pihta. Igatahes hetkel otsin Pärnu kandis inimest kes oskaks pritsepea üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.4% - SQL: 75.6%]