allorg
huviline
Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro
|
postitati 02.04.14 18:16
|
|
|
Palun nõu auto soetamisel A100 2.6 ATM
Tere, sooviksin informatsiooni tolle mootori ning ka automaatkasti kohta kuna plaan soetada uus liikur.On neil mingeid märkimisväärseid vigu küljes?
Huvi siis selle konkreetse isendi vastu.
http://www.auto24.ee/used/1706978
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 03.04.14 04:59
|
|
|
Olles ise omanud aastate jooksul 3 antud mootoriga (ABC) isendit B5 kerel, siis julgen öelda, et tegu on suhteliselt murevaba mootoriga, millel
vöimsus ja küttekulu suhtkoht paigas. Küll palju laidetakse seda 2.6- te, sest sellele on nüüdseks juba alternatiive kamaluga, eelistati algusaastail
rohkem ikka 2,8 lisa 18kw, mille kulu sarnanes nörgema vennaga.
Mootori poolelt tuleks vaadata vöimalikult kuiva isendit, sest ölist leemendav mootor oma tihendite uuendamisega soovib siiski kulukat turgutust,
lisaks rihmamajandus, mis samuti pole päris soodne, eriti kui ise ei tee, tasub kindlasti uurida, et millal tehtud vms.
Antud juhul vöiks suuremaks miinuseks ehk pidada tolle mootori ja kasti kooslust, nimelt kast vötab omajagu erksust vähemaks ja kulu pole ka madal,
vörreldes manaali puhul.
Reaalseks keskmiseks antud koosluse puhul pigem 9, 9.5 L/100 km., minu silmis.
Mootori poolelt üldises hinnangus anna minna ja arvan, et ka kast ehk pole ülemöistuse hirmutav, kui kuulutuses olev jutt ikka paikka peab.
Veeremi poolelt on samuti madala ülalpidamiskuludega isend.
Kindlasti tekkis jutus ka mingi vastuolu, kuid eks teised omaltpoolt parandavad ja lisavad olulist.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audimees001
huviline
Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.14 07:20
|
|
|
Tundub, et auto reg.nr on 217 TFS. Seda autot mitu kuud siin erinevad isikud müünud. Seda autot omas ka mu sõber ja vigu oli väga palju! Esimesed
rattalaagrid olid läbi, luuk ei käinud lahti, esimene kunde ja tagumine juhi poolne uks seest ei avanenud, co oli paigast ära, käsipidurit tõmmates
jäi pidur peale, mootor on ka kuuma saanud kuid mitte nii palju vist, et ei toimiks, sest sõitis edasi. Kliima jukerdas koguaeg, bensiini võttis
meeletult ja käigukast tagus ka korralikult eriti talvel.
Eelmise omaniku kuulutus: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1694891
Loomulikult võibolla on need kõik vead likvideeritud!
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 03.04.14 07:41
|
|
|
Naljakas, et selliste vigade korral on märgitud vanas kuulutuses, et auto on heas korras...
See selleks.
Teemaalgatajale: nagu Kuits, on ka minul selle mootori kohta vaid häid sõnu öelda- hea väändega, mõnusa häälega ja täitsa pädeva (vähemalt B5q
manuaali otsas) minekuga. Kasti kohta- sõber sõidab juba pea 7a Audi 100 C4 2.8 automaadiga, auto läbisõit ca 400 000km, 92a väljalase. Korralikult
õli vahetanud kastis ja kastiga absoluutselt probleeme pole. Ehk siis, kindlasti peaks veenduma, et kastis on korralikult õli vahetatud. Kui on
hoitud, siis ei ole probleeme. Kindlasti pole see auto mingi lennuk ega ka ökopill. V6 mootor iseenesest pole juba mingi ökoime (endal oli kaks B5
kerega A4-ja selle mootoriga ja mõlema keskmine jäi ikka sinna 9-10 kanti. 100 on suurem-raskem ja automaat, niiet pane paar liitrit julgelt otsa).
Esimese auto mootor oli mul väga hea, käis kui siidi, õli ei tarbinud, lekkeid ei esinenud. Teise auto mootoril oli eelmise omaniku hooletusest
johtuvalt õlitusprobleeme ja mootoris oli klõbin sees. Praeguseks peaks see vist korras olema, sest auto liigub edukalt. Võid uurida siin kasutaja
m0cc käest, mis elu see auto elab ja mis korras mootor on jne.
Ühesõnaga, ma olin üks väheseid siin, kes julges seda mootorit kiita, vastupidiselt üldlevinud arvamusele, nagu oleks 2.6 mootor saatana kätetöö ja
täiesti mõttetu, sest 2.8 on lihtsalt niipalju parem. Ei nurisenud üldse mina. Eks rihmavahetus ja õlivahetus on veidi kallimad, aga tegemist on ka
suure mootoriga, niiet polegi midagi imestada.
Tüüpvigadest...eks peamised vead tekivadki, kui ei hoolda autot. Nagu minu teisel A4-lgi, kahtlase väärtusega õli ja väga väga pikad vahetusvälbad
põhjustasid õlikanalite ummistumise ja mootori ülemine pool ei saanud vajalikul määral õli kätte. Kindlasti võib märkida ära ka lekkimislembuse neil
mootoritel, samas, siin on jällegi asi puhtalt omanikus kinni. Kui kohe märgata pisikest leket ja see likvideerida, siis pole karta ka suuremaid asju.
Kui aga silm kinni pigistada, siis võib see pisike leke tekitada palju suuremaid kulusid hiljem. Võlusõnad sellise auto puhul olekski korralik hooldus
ja korralikud õlid-filtrid. Muus osas väga lihtne ja lollikindel auto.
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 03.04.14 08:21
|
|
|
Ehk teisisõnu on selle auto rahaline väärtus on 5 paagitäie bensiini maksumus, mis sinna paaki läheb. Ja see 2,6 automaat rüüpab ikka korralikult ja
rihmavahetuse maksumus on samas klassis auto hinnaga. 
|
|
|
allorg
huviline
Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro
|
postitati 03.04.14 09:03
|
|
|
Praegune omanik kirjutas mulle ainult et rattalaager undab.Omanik on olnud 2 nädalat ning tal olevat S6ja ostis asendusautoks.See küttekulu on suht
krõbe kuid sellega saan hakkama.Miks just seda vaatan on see varustustase, mida pelgalt ühe sajase pealt ei leia.Enda praegune sajane nii plank ning
sada viga küljes, ei näe mõtet taastada, too auto liigub nädalavahetusel oma uue omaniku kätte Tallinnas Kas hammasrihma komplekt on väga kallis V6'l?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 03.04.14 09:11
|
|
|
Noh, lisad lisadeks, kuid automaadi otsas istuva mootori juhtimiseks vöiks masthäv lisana ka püsikiirushoidja olla.
Kompu on, kliima on, nahktuba on, kat.luuk vöiks veel olla ja siis eelnevalt mainitud püsikas, haakeseade nt. ka.
Muusosas anna minna ja pole see laagrivahetus ka teab, mis ulme.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
allorg
huviline
Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro
|
postitati 03.04.14 10:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Noh, lisad lisadeks, kuid automaadi otsas istuva mootori juhtimiseks vöiks masthäv lisana ka püsikiirushoidja olla.
Kompu on, kliima on, nahktuba on, kat.luuk vöiks veel olla ja siis eelnevalt mainitud püsikas, haakeseade nt. ka.
Muusosas anna minna ja pole see laagrivahetus ka teab, mis ulme. | Oskad ehk õelda kas püsikat leiab kuskilt ja mis hinnaga umbes ning
kas nn installimime oleks väga tülikas? Katuseluuk võiks tõesti olla aga võta näpust... 
|
|
|
allorg
huviline
Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro
|
postitati 03.04.14 10:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: rulamees
Ehk teisisõnu on selle auto rahaline väärtus on 5 paagitäie bensiini maksumus, mis sinna paaki läheb. Ja see 2,6 automaat rüüpab ikka korralikult ja
rihmavahetuse maksumus on samas klassis auto hinnaga. |
Kui auto hind on 5 paaki bensiini, siis mootoririhma vahetus (vahetus+jupid) koos rullikute ja veepumbaga on siiski kaks korda odavam, see mingi
uuemate v6 mootorite jutt, et rihmavahetus kallis, samas on uuemal r4-l ka rihmavahetus kallis | Jääb see sinna 200 euro kanti koos vahetusega?
|
|
|
allorg
huviline
Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro
|
postitati 03.04.14 10:47
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: audimees001 | mootor on ka kuuma saanud kuid mitte nii palju vist, et ei toimiks, sest
sõitis. | Oskad lähemalt rääkida?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 03.04.14 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allorg
Oskad ehk õelda kas püsikat leiab kuskilt ja mis hinnaga umbes ning kas nn installimime oleks väga tülikas? Katuseluuk võiks tõesti olla aga võta
näpust... |
Selle küsimusega pöördu kasutaja rocket poole. Tema saab kindlasti abiks olla. üldiselt peaks sul piisama ainult tulede kangi välja vahetamisest
püsikiiruse hoidja nuppudega kangi vastu ja juhtmete vedamisest vajalikesse kohtadesse. Kogu kulu peaks piirduma uue kangi ja pistiku hinnaga + mõni
meeter juhet, ehk siis mingi 25-40€ ehk (ei ole kursis mis hinnaga C4 kangid liiguvad).
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.04.14 11:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: allorg
Oskad ehk õelda kas püsikat leiab kuskilt ja mis hinnaga umbes ning kas nn installimime oleks väga tülikas? Katuseluuk võiks tõesti olla aga võta
näpust... |
Selle küsimusega pöördu kasutaja rocket poole. Tema saab kindlasti abiks olla. üldiselt peaks sul piisama ainult tulede kangi välja vahetamisest
püsikiiruse hoidja nuppudega kangi vastu ja juhtmete vedamisest vajalikesse kohtadesse. Kogu kulu peaks piirduma uue kangi ja pistiku hinnaga + mõni
meeter juhet, ehk siis mingi 25-40€ ehk (ei ole kursis mis hinnaga C4 kangid liiguvad). |
Sellel masinal on vaakumiga püsikas ja DIY teema all on olemas, mida on vaja (Seal näide 2,8 mootoriga C4 baasil tehtud). Diislitel ja elektroonilise
gaasipedaaliga bensukatel saab lihtsalt kangivahetuse, juhtmete vedamise ja aktiveerimisega hakkama.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.04.14 11:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: allorg
Oskad ehk õelda kas püsikat leiab kuskilt ja mis hinnaga umbes ning kas nn installimime oleks väga tülikas? Katuseluuk võiks tõesti olla aga võta
näpust... |
Selle küsimusega pöördu kasutaja rocket poole. Tema saab kindlasti abiks olla. üldiselt peaks sul piisama ainult tulede kangi välja vahetamisest
püsikiiruse hoidja nuppudega kangi vastu ja juhtmete vedamisest vajalikesse kohtadesse. Kogu kulu peaks piirduma uue kangi ja pistiku hinnaga + mõni
meeter juhet, ehk siis mingi 25-40€ ehk (ei ole kursis mis hinnaga C4 kangid liiguvad). |
Nii lihtsalt see paraku ei käi bensukal: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=49542
Mina sain kunagi kogu komplekti ca 80eur eest (oli vist nii), seal siis vaja pumpa, kangi, aju, lülitit ja kableid voolikuid ning splitterit, viimased
kolm on uuena ise komplekteeritavad poest ja tagasihoidliku raha eest.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 03.04.14 11:34
|
|
|
My bad. Väga hästi olen teadlik, et bensukal asi keerulisem, endalgi läbi tehtu asi... Kuidagi millegipärast arvasin, et 2.TDI-st jutt. Bensukal vaja
veel juppe (aju, vaakumpump, membraan, piduripedaali andur ja kõigele pistikud) ja juhtmestik pisut keerulisem.

Sisuliselt siis kõike seda vaja + piduripedaali anduri fikseerimiseks fiksaatorvõru.
|
|
|
|
|