Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Palun nõu auto soetamisel A100 2.6 ATM (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2398)
allorg
huviline



Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro

postitati 02.04.14 19:16 Tsiteeri
Palun nõu auto soetamisel A100 2.6 ATM



Tere, sooviksin informatsiooni tolle mootori ning ka automaatkasti kohta kuna plaan soetada uus liikur.On neil mingeid märkimisväärseid vigu küljes? Huvi siis selle konkreetse isendi vastu.

http://www.auto24.ee/used/1706978


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 03.04.14 05:59 Tsiteeri


Olles ise omanud aastate jooksul 3 antud mootoriga (ABC) isendit B5 kerel, siis julgen öelda, et tegu on suhteliselt murevaba mootoriga, millel vöimsus ja küttekulu suhtkoht paigas. Küll palju laidetakse seda 2.6- te, sest sellele on nüüdseks juba alternatiive kamaluga, eelistati algusaastail rohkem ikka 2,8 lisa 18kw, mille kulu sarnanes nörgema vennaga.
Mootori poolelt tuleks vaadata vöimalikult kuiva isendit, sest ölist leemendav mootor oma tihendite uuendamisega soovib siiski kulukat turgutust, lisaks rihmamajandus, mis samuti pole päris soodne, eriti kui ise ei tee, tasub kindlasti uurida, et millal tehtud vms.
Antud juhul vöiks suuremaks miinuseks ehk pidada tolle mootori ja kasti kooslust, nimelt kast vötab omajagu erksust vähemaks ja kulu pole ka madal, vörreldes manaali puhul.
Reaalseks keskmiseks antud koosluse puhul pigem 9, 9.5 L/100 km., minu silmis.
Mootori poolelt üldises hinnangus anna minna ja arvan, et ka kast ehk pole ülemöistuse hirmutav, kui kuulutuses olev jutt ikka paikka peab.
Veeremi poolelt on samuti madala ülalpidamiskuludega isend.
Kindlasti tekkis jutus ka mingi vastuolu, kuid eks teised omaltpoolt parandavad ja lisavad olulist.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.14 08:20 Tsiteeri


Tundub, et auto reg.nr on 217 TFS. Seda autot mitu kuud siin erinevad isikud müünud. Seda autot omas ka mu sõber ja vigu oli väga palju! Esimesed rattalaagrid olid läbi, luuk ei käinud lahti, esimene kunde ja tagumine juhi poolne uks seest ei avanenud, co oli paigast ära, käsipidurit tõmmates jäi pidur peale, mootor on ka kuuma saanud kuid mitte nii palju vist, et ei toimiks, sest sõitis edasi. Kliima jukerdas koguaeg, bensiini võttis meeletult ja käigukast tagus ka korralikult eriti talvel.
Eelmise omaniku kuulutus: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1694891

Loomulikult võibolla on need kõik vead likvideeritud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 03.04.14 08:41 Tsiteeri


Naljakas, et selliste vigade korral on märgitud vanas kuulutuses, et auto on heas korras...
See selleks.

Teemaalgatajale: nagu Kuits, on ka minul selle mootori kohta vaid häid sõnu öelda- hea väändega, mõnusa häälega ja täitsa pädeva (vähemalt B5q manuaali otsas) minekuga. Kasti kohta- sõber sõidab juba pea 7a Audi 100 C4 2.8 automaadiga, auto läbisõit ca 400 000km, 92a väljalase. Korralikult õli vahetanud kastis ja kastiga absoluutselt probleeme pole. Ehk siis, kindlasti peaks veenduma, et kastis on korralikult õli vahetatud. Kui on hoitud, siis ei ole probleeme. Kindlasti pole see auto mingi lennuk ega ka ökopill. V6 mootor iseenesest pole juba mingi ökoime (endal oli kaks B5 kerega A4-ja selle mootoriga ja mõlema keskmine jäi ikka sinna 9-10 kanti. 100 on suurem-raskem ja automaat, niiet pane paar liitrit julgelt otsa).
Esimese auto mootor oli mul väga hea, käis kui siidi, õli ei tarbinud, lekkeid ei esinenud. Teise auto mootoril oli eelmise omaniku hooletusest johtuvalt õlitusprobleeme ja mootoris oli klõbin sees. Praeguseks peaks see vist korras olema, sest auto liigub edukalt. Võid uurida siin kasutaja m0cc käest, mis elu see auto elab ja mis korras mootor on jne.
Ühesõnaga, ma olin üks väheseid siin, kes julges seda mootorit kiita, vastupidiselt üldlevinud arvamusele, nagu oleks 2.6 mootor saatana kätetöö ja täiesti mõttetu, sest 2.8 on lihtsalt niipalju parem. Ei nurisenud üldse mina. Eks rihmavahetus ja õlivahetus on veidi kallimad, aga tegemist on ka suure mootoriga, niiet polegi midagi imestada.
Tüüpvigadest...eks peamised vead tekivadki, kui ei hoolda autot. Nagu minu teisel A4-lgi, kahtlase väärtusega õli ja väga väga pikad vahetusvälbad põhjustasid õlikanalite ummistumise ja mootori ülemine pool ei saanud vajalikul määral õli kätte. Kindlasti võib märkida ära ka lekkimislembuse neil mootoritel, samas, siin on jällegi asi puhtalt omanikus kinni. Kui kohe märgata pisikest leket ja see likvideerida, siis pole karta ka suuremaid asju. Kui aga silm kinni pigistada, siis võib see pisike leke tekitada palju suuremaid kulusid hiljem. Võlusõnad sellise auto puhul olekski korralik hooldus ja korralikud õlid-filtrid. Muus osas väga lihtne ja lollikindel auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rulamees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT

postitati 03.04.14 09:21 Tsiteeri


Ehk teisisõnu on selle auto rahaline väärtus on 5 paagitäie bensiini maksumus, mis sinna paaki läheb. Ja see 2,6 automaat rüüpab ikka korralikult ja rihmavahetuse maksumus on samas klassis auto hinnaga. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allorg
huviline



Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro

postitati 03.04.14 10:03 Tsiteeri


Praegune omanik kirjutas mulle ainult et rattalaager undab.Omanik on olnud 2 nädalat ning tal olevat S6ja ostis asendusautoks.See küttekulu on suht krõbe kuid sellega saan hakkama.Miks just seda vaatan on see varustustase, mida pelgalt ühe sajase pealt ei leia.Enda praegune sajane nii plank ning sada viga küljes, ei näe mõtet taastada, too auto liigub nädalavahetusel oma uue omaniku kätte Tallinnas ;) Kas hammasrihma komplekt on väga kallis V6'l?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 03.04.14 10:11 Tsiteeri


Noh, lisad lisadeks, kuid automaadi otsas istuva mootori juhtimiseks vöiks masthäv lisana ka püsikiirushoidja olla.
Kompu on, kliima on, nahktuba on, kat.luuk vöiks veel olla ja siis eelnevalt mainitud püsikas, haakeseade nt. ka.
Muusosas anna minna ja pole see laagrivahetus ka teab, mis ulme.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.04.14 11:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rulamees
Ehk teisisõnu on selle auto rahaline väärtus on 5 paagitäie bensiini maksumus, mis sinna paaki läheb. Ja see 2,6 automaat rüüpab ikka korralikult ja rihmavahetuse maksumus on samas klassis auto hinnaga. :(

Kui auto hind on 5 paaki bensiini, siis mootoririhma vahetus (vahetus+jupid) koos rullikute ja veepumbaga on siiski kaks korda odavam, see mingi uuemate v6 mootorite jutt, et rihmavahetus kallis, samas on uuemal r4-l ka rihmavahetus kallis:P


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allorg
huviline



Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro

postitati 03.04.14 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Noh, lisad lisadeks, kuid automaadi otsas istuva mootori juhtimiseks vöiks masthäv lisana ka püsikiirushoidja olla.
Kompu on, kliima on, nahktuba on, kat.luuk vöiks veel olla ja siis eelnevalt mainitud püsikas, haakeseade nt. ka.
Muusosas anna minna ja pole see laagrivahetus ka teab, mis ulme.
Oskad ehk õelda kas püsikat leiab kuskilt ja mis hinnaga umbes ning kas nn installimime oleks väga tülikas? Katuseluuk võiks tõesti olla aga võta näpust... :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allorg
huviline



Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro

postitati 03.04.14 11:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: rulamees
Ehk teisisõnu on selle auto rahaline väärtus on 5 paagitäie bensiini maksumus, mis sinna paaki läheb. Ja see 2,6 automaat rüüpab ikka korralikult ja rihmavahetuse maksumus on samas klassis auto hinnaga. :(

Kui auto hind on 5 paaki bensiini, siis mootoririhma vahetus (vahetus+jupid) koos rullikute ja veepumbaga on siiski kaks korda odavam, see mingi uuemate v6 mootorite jutt, et rihmavahetus kallis, samas on uuemal r4-l ka rihmavahetus kallis:P
Jääb see sinna 200 euro kanti koos vahetusega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allorg
huviline



Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro

postitati 03.04.14 11:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: audimees001
mootor on ka kuuma saanud kuid mitte nii palju vist, et ei toimiks, sest sõitis.
Oskad lähemalt rääkida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.04.14 11:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: allorg
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: rulamees
Ehk teisisõnu on selle auto rahaline väärtus on 5 paagitäie bensiini maksumus, mis sinna paaki läheb. Ja see 2,6 automaat rüüpab ikka korralikult ja rihmavahetuse maksumus on samas klassis auto hinnaga. :(

Kui auto hind on 5 paaki bensiini, siis mootoririhma vahetus (vahetus+jupid) koos rullikute ja veepumbaga on siiski kaks korda odavam, see mingi uuemate v6 mootorite jutt, et rihmavahetus kallis, samas on uuemal r4-l ka rihmavahetus kallis:P
Jääb see sinna 200 euro kanti koos vahetusega?

Jah, saab ka kallimalt või odavamalt, aga 200 eest saab head jupid ja hea töö.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 03.04.14 12:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: allorg
Oskad ehk õelda kas püsikat leiab kuskilt ja mis hinnaga umbes ning kas nn installimime oleks väga tülikas? Katuseluuk võiks tõesti olla aga võta näpust... :D


Selle küsimusega pöördu kasutaja rocket poole. Tema saab kindlasti abiks olla. üldiselt peaks sul piisama ainult tulede kangi välja vahetamisest püsikiiruse hoidja nuppudega kangi vastu ja juhtmete vedamisest vajalikesse kohtadesse. Kogu kulu peaks piirduma uue kangi ja pistiku hinnaga + mõni meeter juhet, ehk siis mingi 25-40€ ehk (ei ole kursis mis hinnaga C4 kangid liiguvad).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 03.04.14 12:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: allorg
Oskad ehk õelda kas püsikat leiab kuskilt ja mis hinnaga umbes ning kas nn installimime oleks väga tülikas? Katuseluuk võiks tõesti olla aga võta näpust... :D


Selle küsimusega pöördu kasutaja rocket poole. Tema saab kindlasti abiks olla. üldiselt peaks sul piisama ainult tulede kangi välja vahetamisest püsikiiruse hoidja nuppudega kangi vastu ja juhtmete vedamisest vajalikesse kohtadesse. Kogu kulu peaks piirduma uue kangi ja pistiku hinnaga + mõni meeter juhet, ehk siis mingi 25-40€ ehk (ei ole kursis mis hinnaga C4 kangid liiguvad).


Sellel masinal on vaakumiga püsikas ja DIY teema all on olemas, mida on vaja (Seal näide 2,8 mootoriga C4 baasil tehtud). Diislitel ja elektroonilise gaasipedaaliga bensukatel saab lihtsalt kangivahetuse, juhtmete vedamise ja aktiveerimisega hakkama.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.04.14 12:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: allorg
Oskad ehk õelda kas püsikat leiab kuskilt ja mis hinnaga umbes ning kas nn installimime oleks väga tülikas? Katuseluuk võiks tõesti olla aga võta näpust... :D


Selle küsimusega pöördu kasutaja rocket poole. Tema saab kindlasti abiks olla. üldiselt peaks sul piisama ainult tulede kangi välja vahetamisest püsikiiruse hoidja nuppudega kangi vastu ja juhtmete vedamisest vajalikesse kohtadesse. Kogu kulu peaks piirduma uue kangi ja pistiku hinnaga + mõni meeter juhet, ehk siis mingi 25-40€ ehk (ei ole kursis mis hinnaga C4 kangid liiguvad).

Nii lihtsalt see paraku ei käi bensukal: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=49542
Mina sain kunagi kogu komplekti ca 80eur eest (oli vist nii), seal siis vaja pumpa, kangi, aju, lülitit ja kableid voolikuid ning splitterit, viimased kolm on uuena ise komplekteeritavad poest ja tagasihoidliku raha eest.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 03.04.14 12:34 Tsiteeri


My bad. Väga hästi olen teadlik, et bensukal asi keerulisem, endalgi läbi tehtu asi... Kuidagi millegipärast arvasin, et 2.TDI-st jutt. Bensukal vaja veel juppe (aju, vaakumpump, membraan, piduripedaali andur ja kõigele pistikud) ja juhtmestik pisut keerulisem.

http://www.hot.ee/quattro4/image/IMG_2272.jpg
Sisuliselt siis kõike seda vaja + piduripedaali anduri fikseerimiseks fiksaatorvõru.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]