Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: originaal püsikiirusehoidja paigaldamine bensumootoriga Audile (juhend C4, 2.8i baasil) (Vastuseid: 59 | Vaatamisi: 55350)
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 10.02.08 11:52 Tsiteeri
originaal püsikiirusehoidja paigaldamine bensumootoriga Audile (juhend C4, 2.8i baasil)



Seda juhendit lugedes kindlasti silmas pidada seda, et toimingute järjekord ei pea sama olema ning samuti võib vastavalt mudeli spetsiifkale olla erinevusi.

Juhend on koostatud nii, et täielikult ilma kogemuseta isikul võib kohati nutt/frustratsioon peale tulla - ei ole kõike 100% lahti seletanud ning iga liigutuse kohta pilte lisanud.

Illustreerivad pildid on pärit erinevatest allikatest, hetkeseisuga ei ole projektist ise pilte klõpsinud (tungival vajadusel võin seda teha).

Vidinate taha olen lisanud tootjakoodid, et oleks väheke lihtsam hankida asju. Osadel on need puudu - täiendage omalt poolt :)

Enda masinale sai süsteem paigaldatud, ning hetkeseisuga asi toimib ilma viperusteta.

Kogu projekti eelarve vast 2000,- eek (suuremjaolt tegu kasutatud osadega mis sai erinevatest romulatest ja Audiclub foorumi tegelastelt hangitud). Mingi 200-300 eeki sellest on tänu sellele, et siin Taanis on vidinad kallimad kui Eestis (pistikud, juhtmed, voolikud).

paigaldamisega läheb aega vast üks nädalavahetus kui kõik jubinad olemas.

Endal läks u. 1 kuu kuna tegutsesin õues (pidevalt sajab vihma siin) ja töövahendid suht piiratud.

Kui asja ette võtad, siis mina ei vastuta, kui midagi peppu läheb... Omal riisikol :)

Kasulikud pildimaterjalid:
C4 püsika el skeem – süsteem ise peaks olema sama olenemata auto mudelist. Seega võib seda ilmselt ka sigari, B4 ja muude mudelite puhul kasutada.

vaakumosad - siit saab üldise ülevaate mis vidinad ja kuidas ühendatud vaakumiga seotud osad

lisaks on mul veel üks inglise keelne dokument kus on olemas kõikide mehhaaniliste/vaakumosade koodid koos diagrammiga (eelnev pilt on sellest samast dokumendist võetud). Kuna mul selle üleslaadimiseks kohta ei ole, siis võin meilile saata - saada kiri mulle vastava palvega: jvilonov@hot.ee.
kui keegi on valmis koha leidma selle jaoks siis riputaks üles ja paneks siia lingi... Fail on PDF formaadis.

Enne projekti ette võtmist:
1. Soovitan kannatust varuda ja kui sul on väga mehised (nagu poksikindad) käed, siis võib osade asjade paigaldamisel, ühendamisel raskusi tekkida. Juhi jalgade juures läbiviidavad toimingud olid kohati päris kannatust proovile panevad, ja mul ei ole käed nagu poksikindad :P

2. Küsi endalt: kas mul on piisavalt teadmisi elektriseadmete, juhtmete vedamise/ühendamise vallas. Samuti kulub marjaks ära väike elektriskeemide lugemise oskus. Kui kogemust ei ole aga huvi suur – siis viimane aeg katsetada. Raketiteadusega tegemist ei ole.

Enne vidinate hankimist:
1. Kus peaks sinu masinal käima vaakumkompressor? (C4 käib see roolivõimu õlipaagi taga poritiiva sees, B4 kerel on vast pidurivõimenduse kõrval selleks koht). Seda vaja teada selleks, et vaakumkompressori kinnituskronstein võib erinda masinalt masinale.

2. Milline vaakumelemendi kronstein sinu masina mootorile sobib? (enda omale sai käepärastes vahenditest kokku keeratud/väänatud selline reguleeritav jubin mis kinnitub mootoriploki külge originaalkinnituse koha peale)

Vajalikud detailid:
PS. Isiklikult soovitan võimalikult komplektsed detailid otsida – lülitid koos pistikute ja juhtmetega, vaakumelement ja kompressor koos kronsteinidega jne. Teeb paigaldamise lihtsamaks kuna vähem vidiaid vaja juurde otsida/leiutada.
Ebays müüakse suht komplektselt neid asju – kui hästi läheb saad ühe ostuga kõik vajalikud vidinad kätte. www.ebay.de (otsingusse Audi GRA, Audi tempomat)
Mehhaanika ja nendega seonduvad osad:

1 x vaakumelement 811907327B pilt

1 x vaakumkompressor koos kinnitusalusega (kinnitusalus võib erineda mudeliti) 4B0907325 (4A0907341-kinnitusalus C4 kerele) pilt

1 x vaakumelemendi ja auto mootori vaheline kronstein (kinnituskoht ja kronsteini kuju erinev vastavalt mootorile)

2m voolikuid mida annab kasutada vaakumvoolikuna (ise kasutasin 6mm avausega bensuvoolikut)

1 või 2 x vooliku kaheks jagaja ehk splitter (manuaalil 2tk, automaadil 1tk) 058127561 või 811907428

1 või 2 pedaalide lülitit koos vaheseibidega mida vaja lülitite paigutamiseks (manuaalil 2tk, automaadil 1tk) lüliti -811907343B, vaheseib -431721283B pilt

Elektrilised osad:

1 x püsikiirusehoidja juhtplokk (neid on erinevaid: osad on 12 pinni ja ühe pistikuga, osad 10 pinniga ja 2 pistikut+ massi ots – ise kasutasin 12 pinniga varianti) 4AO907305 pilt (tegemist 8+2+1pin pistikutega variandiga), 12pin pistikuga

1 x püsikiiruse hoidja funktsioonidega suunatulede kang (on vast erinev vastavalt sellele kas on reguleeritav rool või tavaline. Reguleeritava rooli jaoks on roolisamba avaus natuke suurem. Endale sattus vist reguleeritava rooli oma-kuna masinal on tavaline rool, siis pidi lülitid täiesti pulkadeks kiskuma ja kangid ära vahetama. Üks-ühele ei sobinud ka lülitite sisu, kuid natuke nikerdamist ja erinevused sai kõrvaldatud. Täpseid erinevusi ei oska kirjeldada, kuna lülitite vahetamisega tegeles sõber). pilt

1 x 5 A kaitse

1 x pesa kaitsmele

1 x juhtploki pistik

1 x vaakumkompressori pistik

1 x pistik juhtkangi tarbeks

12m juhtmeid (ise kasutasin 1,5 ruutmillimeetrist ja võtsin 6 erinevat värvi, igat ühte 2m)

0 või 2 x pedaalilülitite pistikud (manuaalkasti jaoks 2tk ja automaadil kasutatakse piduritule lülitit – enda teada) 443 906 231 (sinna sisse sobivad kontaktid- 000 979 105)

Enne paigaldamise alustamist:
1. tutvu põhjalikult skeemidega ja kui on olemas pistikud millel on juba juhtmed taga, siis veendu, et värvid kattuvad skeemil olevatega. (Endal oli nii, et vaakumkompressori pistik oli pärit B4 pealt ning üks juhe oli teistsuguse värvide kombinatsiooniga kui skeemil)

2. Otsi välja koht kuhu paigutada juhtplokk. Vastavalt sellele saad ka kaableid vedama hakata (enda masinal valisin kohaks juhi jalgade juures oleva panipaiga kohale jääva tühimiku mis asub vasakul pool rooli armatuuri sees)

3. Kuna mootorijuhtplokke on erinevaid, siis otsi välja milline juhtplokk on sinu masinal ja vastavalt sellele leiad kiirusesignaali edastava pinni (V6 lahendusega mootoritel peaks olema pin B9. See asub punases pistikus millel on kokku 20 pinni, juhtmevärvus: valge/sinine. Juhtplokk ise asub kaassõtja jalgade all musta plastiku taga). Teine variant on kiirusesignaali ots kelladeplokki minevast pistikust välja otsida. Juhtme värvus (4/5 silkustel valge, V6 valge/sinine). Kolmas variant on välistemp. näidiku displey küljest see võtta, kui see on olemas – samuti valge või valge/sinine juhe.

Protseduurid:
1. Vedada kiiruse signaali edastav juhe mootorijuhtplokist (MMS 300 ploki puhul pin B9) püsika juhtplokki (pin 9) (ei hakanud, seda mujalt otsima)

2. Paigaldada suunatulede kang (rool maha, roolisamba plastikud ära, vanad lülitid välja ning uus asemele.)

3. Vedada osad juhtmed kangist juhtplokki (kang(värv/triip):juhtplokk, 1(must/kollane):11, 2(sinine):10, 3(punane/roheline):4, 4(must/valge):8)

4. Paigaldada pedaalide lüliti(d). (Originaalis on vaheseib mille abil saab need ilusti pedaalide kohal olevatesse aukudesse keerata. Enda omal kasutasin mutreid, 2tk mõlema jaoks, kuna lülitit ei tule päris lõpuni sisse keerata – ühe mutriga jääks asi logisema). Lülitid nii sisse keerata, et kui pedaal üleval on, siis pedaalilüliti oleks lõpuni sisse lükatud.

5. Paigaldada vaakumelement (vars läheb gaasiregulaatori peal asetseva munaka külge, element ise kronsteini külge ja kronstein mootoriploki külge)

6. Paigaldada vaakumkompressor (enne kompressori paigaldamist on olenevalt asukohast vaja ennem kompressori külge minevad 3 juhet vedada ning samuti vaakumvoolik juba otsapidi külge aretada).

7. Viia vaakumkompressorist 3 juhet salongi püsika juhtplokki: vaakumkompressor(värv/triip):juhtplokk, (sinine/valge):6, (roheline/sinine):12, (sinine/punane):7). Ise vedasin juhtmed läbi mootoriruumis oleva releeploki mis asub juhi pool esiklaasi alumise serva juures. Kasutasin seda, lahendust, kuna alarmi otsad olid nagunii sealt veetud. Pidin vaid väikese sälgu tegema, et juhtmekimp releeploki kaane kinnitamist segama ei hakkaks.

8. Viia vaakumvoolik kompressorist vaakumelementi nii, et kompressori ja elemendi vahele jääb vahetükk (splitter). Splitteri asukoht valida selline, et salongi minev vaakumvoolik ulataks rahulikult, kuid ei jääks liiga pikk – arvestada nii, et voolikute ühenduskohad oleks paigutatud voolikute võimalikult lühikeseks jätmist silmas pidades. PS – splitteri külge tuleb veel üks voolik mis tuleb salongist vedada.

9. Salongist pedaadile juurest otsida auk, millel on kummilutu ees ja millest vaakumvoolik läbi mahuks (C4 jääb see siduripedaalist vasakule üles).

10. Kui auk käes, siis kummilutu läbi torgata ja vaakumvoolik salongist mootori ruumi suunas läbi suruda, nii et see mootori ruumi jõuab. Kui voolikul on mootoriruumis piisavalt pikkust, siis see ühendada varem mainitud splitteri vaba otsaga.

11. Vedada üks 2st kangis järelejäänud juhtmest: (kang(värv/triip):sihtpunkt, 5(must/pruun):+12V.(+12V võtsin keskkonsooli lülititevalguse otsa pealt, kuna ei osanud seda kuskilt mujalt võtta. +12V ja juhtploki vahele lisa kaitsmepesa koos kaitsmega. Originaalis asub kaitse armatuuri juhipoolses otsas olevas kaitsmeplokis number 20 all). Kuna sinna vaja klemmid otsida, siis läksin kergema vastupanu teed – sai niiskuskindel kaitsmepesa ostetud.

12. Kui on automaatkast, siis salongis oleva vaakumvooliku ots ühendada pedaalilülitiga mille pidurile paigaldasid. Kui on manuaal kast, siis kõigepealt 2 voolikujuppi ning need pedaalilülititega (sidur,pidur) ühendada, seejärel splitterit kasutades need omavahel ühendada ning seejärel splitteri viimane vaba ots ühendada voolikuga mis mootoriruumist salongi tuleb.

13. Vedada viimane kangist tulev juhe pin 6(must/punane) pedaalide lülitite juurde. Pedaalide lülitid ühendada ahelasse nii, et ahel algab kangist tuleva juhtmega ning ahela teine ots ühendada piduritule lüliti pistiku külge (C4 puhul punane/must juhe).Piduritule lüliti ise asub väga lähestikku püsika jaoks mõeldud lülititega. Kui tegemist on automaatkastiga, siis on ahelas vaid piduri jaoks olev püsika lüliti. Skeemilt võib ka seda välja lugeda, et vahel käib veel mingi jumperi nimeline asi – võimalik, et see on mingi automaatkasti osa. (ise hetkel ei tea)

14. Alates 110kw mootoritel ühendada massi otsad juhtplokist: pin 1 ja 5 juhtplokis lähevad massi külge (enda omal võtsin massi stereo külge minevast otsast).pin 1 ja pin 5 peaksid olema pruuni värvi juhtmetega. Kui mootori võimsus on väiksem, siis ei ole vaja neid massiga ühendada – nende ühendamine muudab püsika juhtploki agressiivsust gaasi/kiiruse reguleerimisel. Ise katsetanud ei ole, kuid targad interneti lehed on rääkinud.

Nüüd peaks asi toimima igatahes :P

Kõik kommentaarid, küsimused, täpsustused, vigade parandused, täiendused on ülimalt tere tulnud...

Kui kellegile tundub, et juhend liiga lohakalt/keeruliselt tehtud - sai enam vähem kiiruga tehtud arvestades, et kui püsika lisamise vastu on tõsine huvi, siis ehk ühiste jõududega annab korraliku 100% step-by-step juhendi kokku klopsida.


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tanel63
huviline



Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW

postitati 25.07.08 08:50 Tsiteeri


küsimus selline et kui mul kogu värk olemas doonoriks oleva b4´ja peal, ainult lüliti on puudu..isegi mingi pruun pistik tuleb sinna tulede lüliti juurde..kas siis on võimalik see minu enda b3 peal tõõle suht lihtsalt saada..mainin ära et mõlemad autod on 2.3 mootoriga


Another Useless Deutch Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 27.07.08 05:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tanel63
küsimus selline et kui mul kogu värk olemas doonoriks oleva b4´ja peal, ainult lüliti on puudu..isegi mingi pruun pistik tuleb sinna tulede lüliti juurde..kas siis on võimalik see minu enda b3 peal tõõle suht lihtsalt saada..mainin ära et mõlemad autod on 2.3 mootoriga


Oleneb sellest, kui osav oled ja kui palju kannatust on. Raketiteadusega tegemist ei ole igatahes :) mõlemad siis R5 motoga? Kui jah, siis ei tohiks miskit keerulist olla. Juhtmestiku sobivus vaata kindlasti üle ennem.

Edu sinna!!!


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tanel63
huviline



Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW

postitati 27.07.08 07:48 Tsiteeri


mul osa juhtmestiku isegi on b4 ´ja oma sest tahtsin panna kompuutriga kellasid b4 pealt...siis sai veetud terve hunnik jutmeid ringi..aga küsiks et kas see pedaalialune lüliti ei tohiks grammigi õhku läbi lasta kui pedaal alla vajutada


Another Useless Deutch Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 27.07.08 16:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tanel63
mul osa juhtmestiku isegi on b4 ´ja oma sest tahtsin panna kompuutriga kellasid b4 pealt...siis sai veetud terve hunnik jutmeid ringi..aga küsiks et kas see pedaalialune lüliti ei tohiks grammigi õhku läbi lasta kui pedaal alla vajutada


kui pedaali alla vajutad, siis peab just läbi laskma - see on selleks, et süsteemist vaakum välja lasta ning selle tagajärjel gaas maha läheks - topelt süsteem on. Nii elektri kui vaakumlüliti...

kui asja käima saad, siis kindlasti kasuta alati sidurit käigu välja võtmisel - vastasel juhul kerib pöörded põhja kohe :p Seda siis juhul, kui käigu välja võtmisel püsikas aktiivne on


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tanel63
huviline



Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW

postitati 27.07.08 17:18 Tsiteeri


tahtsingi tegelt teada et kui pedaal üleval et kas siis ei tohi grammigi õhku läbi käia..või natukene võib?


Another Useless Deutch Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 27.07.08 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tanel63
tahtsingi tegelt teada et kui pedaal üleval et kas siis ei tohi grammigi õhku läbi käia..või natukene võib?


ei tohi lasta - kui laseb, siis ei teki õiget vaakumit, ning gaas ei püsima. Kui lekib, siis tuleb kummimansett ära vahetada. Sellest on siin varem juttu ka olnud.

Kes otsib, see leiab - endal ei ole hetkel aega otsimiseks :)


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 27.04.10 21:39 Tsiteeri


Tõstame vana teemat.
Elektroonika on lihtne ja peaaegu loogiline. Ent kas kellelgi on pilti, kuidas kinnitub püsikiirushoidja vaakumelement 2.6 (või 2.8) mootori külge, soovitavalt B4 kere korral? Huvitab just, kuidas näeb vaakumelemendi kinnituskronstein välja ja mille külge see käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fan
huviline



Registreerunud 21.07.09
Asukoht: Soome+Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S2 - S4 Avant 2.2TQ - A6 Avant 2.5TDI Q - VW 1303S

postitati 13.09.10 07:46 Tsiteeri
Tõstame veel..



Püsikiiruse hoidja.

Kuidas on s4 2.2t-ga? Mul on kaks s4 ja sama aasta sama moto. kuid teisele roolitaha juhtmeid ei tule või on need lihtsalt peidetud kuhugi?

Loodan et ei pea tervet jugtmestikku lahti arutama..

On kellelgi kogemust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 13.09.10 14:31 Tsiteeri


Leidsid lahenduse? Kui ei, siis soovitan ebays natu ringi vaadata - seal neid vidinaid tavaliselt müüakse ja B4 on minu meelest mingi juhend ka kokku pandud (saksa keelne). Kuskil neti avarustes oli. Gaasi siibri liigutaja otsas peaks selline "munakas" olema, mille otsa vaakumelemendi hoob kinnitub. Ma enda C4 V6 puhul leiutasin ise selle kronsteini. Siiani hoiab :p Kui tahad, et pilti teeksin, siis võin seda mingi aeg oktoobris teha - ennem ei ole võimalust.

Edu

Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Tõstame vana teemat.
Elektroonika on lihtne ja peaaegu loogiline. Ent kas kellelgi on pilti, kuidas kinnitub püsikiirushoidja vaakumelement 2.6 (või 2.8) mootori külge, soovitavalt B4 kere korral? Huvitab just, kuidas näeb vaakumelemendi kinnituskronstein välja ja mille külge see käib.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 13.09.10 14:36 Tsiteeri


Kas see masin, millel juhtmestik olemas, on juba tehasest püsikaga? Kui jah, siis suure tõenäosusega püsika juhtmestik ei ole nö standardjuhtmestikus.

Ma enda C4 2.8 puhul pidin ise juhtmed vedama - neid ei ole üldse nii palju tegelt. Mootori ruumi läks vist 3 juhet (vaakummootori jaoks) ja 1 vaakumvoolik. Ülejäänud kabla jääb salongi (juhtmed: kiiruse signaal, pedaal(id), püsika kang ja toide).


Edu,


Jaak

Tsitaat:
Algselt postitas: Fan
Püsikiiruse hoidja.

Kuidas on s4 2.2t-ga? Mul on kaks s4 ja sama aasta sama moto. kuid teisele roolitaha juhtmeid ei tule või on need lihtsalt peidetud kuhugi?

Loodan et ei pea tervet jugtmestikku lahti arutama..

On kellelgi kogemust?



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 25.09.11 13:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Kasulikud pildimaterjalid:
C4 püsika el skeem – süsteem ise peaks olema sama olenemata auto mudelist. Seega võib seda ilmselt ka sigari, B4 ja muude mudelite puhul kasutada.



äkki oleks võimalik see skeem uuesti kuskile üles panna. Tegelikult võiks kõik lingid ära parandada.

upload.ee on üks koht kuhu pilte saab panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 25.09.11 17:11 Tsiteeri


Tänud tähelepanu juhtimise eest :)

http://www.upload.ee/image/1686516/cc.jpg

võin järgmine nv lingid korda teha - kui sellega ei kannata oodata nii kaua, siis võin sulle vajaliku pildimaterjali e-mailile saata.

Jaak

Tsitaat:
Algselt postitas: MartT
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Kasulikud pildimaterjalid:
C4 püsika el skeem – süsteem ise peaks olema sama olenemata auto mudelist. Seega võib seda ilmselt ka sigari, B4 ja muude mudelite puhul kasutada.



äkki oleks võimalik see skeem uuesti kuskile üles panna. Tegelikult võiks kõik lingid ära parandada.

upload.ee on üks koht kuhu pilte saab panna.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 25.09.11 18:00 Tsiteeri


Mul oli just elektriskeemi kõige rohkem vaja. Tänud.

Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tänud tähelepanu juhtimise eest :)

võin järgmine nv lingid korda teha - kui sellega ei kannata oodata nii kaua, siis võin sulle vajaliku pildimaterjali e-mailile saata.

Jaak



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 03.10.11 16:37 Tsiteeri
vat kus lops



Ei leia hetkel neid pilte enam arvutist üles. Leidsin vaid ühe faili, kus on päris detailide koodid kirjas koos joonistega. Samuti on fotod mõnest vajalikust detailist. Kätte saab siit: upload.ee

Kui kellegil veel küsimus või vaja siiski detailide kohta visuaalset materiali - andke aga julgelt märku :)


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
guits000
huviline



Registreerunud 13.04.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.12 19:10 Tsiteeri


Tere,
ma vahetasin automaadi manuaali vastu ja peale seda CC ei tööta, oskate öelda mis oleks vaja ümber teha, et tööle jälle hakkaks? Autoks siis b5 1.8!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 03.05.12 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: guits000
Tere,
ma vahetasin automaadi manuaali vastu ja peale seda CC ei tööta, oskate öelda mis oleks vaja ümber teha, et tööle jälle hakkaks? Autoks siis b5 1.8!


Mis aasta ?!? Kas ka vaakumsüsteem ?!?
Automaadi puhul saab cruise toitevoolu läbi kasti küljes oleva multifunktsionaallüliti. Asja mõte on piltlikult selles, et N peale lükates cruise deaktiveeruks.
Pead selle ühe juhtme üles otsima ja nüüd läbi kaitsme "süütevoolu" ehk "klemm 15" peale ühendama.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
guits000
huviline



Registreerunud 13.04.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 04.05.12 23:36 Tsiteeri


Auto on aastast 96 ja vaakumiga... aga nüüd läks asi keeruliseks, kas keegi oskaks anda mingeid juhiseid või skeemi, et milline see cruise katkestuse juhe seal olla võiks?

Tegelikult ma saaksin ju otse cruise plokki selle juhtme tõmmata, aga enne kui ise teadmatuses seda otsima lähen, siis kas keegi teab kus see cruise-i plokk asuda võiks? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 06.08.12 05:46 Tsiteeri


Paigaldasin 2,6 man coupele selle juhendi järgi püsikiirusehoidja ja tõepoolest asi toimib. Kui seda teemaalgatajat peaks mõnel kokkutulekul nägema, siis teen mitte ühe, vaid lausa kaks õlut välja, suurepärase juhendi eest!
BTW, ma tõin +12V otse akult ja panin kaitsme vahele, kas on väga halb, et kangil kogu aeg 12V peal on? Oleksin ka võinud kuskilt võtta, kus +12V seistes peal ei ole, aga see tundus kõige kindlam, vähemalt proovimise ajaks kindlasti.
Ilmselt oleks siin teemas mul asjakohane lisada mõned pildid vaakumklapi kinnitusest, kuivõrd mul oli komplekt c4 a6 aut pealt, siis pidin ikka ise ka mõtlema, et 2,6 v6 mootoriga coupele asi sobilikuks saaks. Kokku läks kogu asjaga umbes 7h.
Edu järgmistele paigaldajatele!

http://static3.album.ee/files/1085/4/large_27126173_3oj9.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 07.08.12 15:40 Tsiteeri


Väga vinge igatahes :) Müüsin mõned aastad tagasi Audi maha ja olen hetkel Mitsu roolis. Aasta kahe pärast, kui Eestisse naasen, siis uuesti Audi tagumiku alla. Eks siis trehvab kuskil :)

Ps. Õlle asemel sobib mahl või alkoholivaba vahuvein :p

Edu!

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Paigaldasin 2,6 man coupele selle juhendi järgi püsikiirusehoidja ja tõepoolest asi toimib. Kui seda teemaalgatajat peaks mõnel kokkutulekul nägema, siis teen mitte ühe, vaid lausa kaks õlut välja, suurepärase juhendi eest!
BTW, ma tõin +12V otse akult ja panin kaitsme vahele, kas on väga halb, et kangil kogu aeg 12V peal on? Oleksin ka võinud kuskilt võtta, kus +12V seistes peal ei ole, aga see tundus kõige kindlam, vähemalt proovimise ajaks kindlasti.
Ilmselt oleks siin teemas mul asjakohane lisada mõned pildid vaakumklapi kinnitusest, kuivõrd mul oli komplekt c4 a6 aut pealt, siis pidin ikka ise ka mõtlema, et 2,6 v6 mootoriga coupele asi sobilikuks saaks. Kokku läks kogu asjaga umbes 7h.
Edu järgmistele paigaldajatele!

http://static3.album.ee/files/1085/4/large_27126173_3oj9.jpg



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 11.08.12 09:13 Tsiteeri


Vaakumpüsika komplekt näeb välja sisuliselt selline:
Kõik vidinad on pildil olemas peale kahe ümmarguse plekkklambri.
PILT


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 11.08.12 14:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
...Kõik vidinad on olemas peale kahe ümmarguse plekkklambri. ...

Nende plekk-klambrite all mõtled sa pedaalidele lülitite paigaldamise klambreid? Kui jah, siis olgu teistele infoks, et Forsist tellisin ära, ca 2eur/tk, aega läheb vast nädal. Romulatest ka otsisin, iseenesest sama, mis pidurilüliti klamber, aga tervena kätte ei saadud.
EDIT: Just neid sa mõtledki jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 11.08.12 16:20 Tsiteeri


431721283B

http://vwts.ru/images/repair3/102763_04.jpg

8D0721673 on vedruga variant.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 12.08.12 09:48 Tsiteeri


Ei mäleta, et mul säärased asjad oleksid olnud - keerasin lihtsalt mutritega kinni pedaalilülitid. Võin eksida, kuna sellest palju aega möödas.

Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
431721283B



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 12.08.12 10:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Ei mäleta, et mul säärased asjad oleksid olnud - keerasin lihtsalt mutritega kinni pedaalilülitid. Võin eksida, kuna sellest palju aega möödas.


Originaalis peaks sellised olema. Proovisin ka mutriga, aga tavaline keerme samm nagu ei sobi ja mutter hakkab lülitit kinnipooma. Mul õnneks üks klamber oli varasemast olemas ja piduripedaal sai tehtud, aga siduri lüliti on hetkel lihtsalt teibiga "alati töötavas" asendis:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 79.5% - SQL: 20.5%]