Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Ostuabi audi a6 3.0tdi 2010 (Vastuseid: 54 | Vaatamisi: 9970)
priit1989
huviline



Registreerunud 08.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.14 18:08 Tsiteeri
Ostuabi audi a6 3.0tdi 2010



Tere
Kas oskate aidata mida peaks teadma sellise isendi kohta http://www.auto24.ee/used/1712179
Kuidas on lood nende audide turbodega ja käigukastidega.

Tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 31.03.14 18:42 Tsiteeri


Veits lugemist: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=106736


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priit1989
huviline



Registreerunud 08.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.14 18:56 Tsiteeri


Kahjuks ei ole väga infot käigukasti ja turbo kohta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priit1989
huviline



Registreerunud 08.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.14 19:00 Tsiteeri


et äkki keegi oskab öelda kas tasub käigukasti purunemist karta ning kuidas on lood turbo vahetusega.
Tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 31.03.14 19:08 Tsiteeri


Miks sa nii uue auto puhul üldse pead vaevad sellega? Et kuna on Läänest toodud kuskilt? Siis võiks ju vaadata mõne Eesti ajalooga masina...
Aga tiptronic, nagu iga teinegi käigukast, tahab korraliku hooldust saada. St, korralik õlivahetus on võlusõna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priit1989
huviline



Registreerunud 08.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.14 19:14 Tsiteeri


läbisõit 200 000 peaaegu ja igaks juhuks ikka natukene uurin mis seis nende asjadega on
Sa nagu julgeks ikkagi väita et see suhteliselt uus auto ja ei peaks oma pead selliste asjadega vaevama ? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.03.14 19:26 Tsiteeri


Vaeva oma pead või mitte, ilma arvutita selle auto seisukorda raske hinnata. See on ratastel arvuti, mingi turbo on tühine teema sealjuures. Läbisõit on nagu peab olema sellisel autol. Alati võib ju kolm korda kallimalt uue osta, või siis kaks uut jaewoo busterit, mõlemad vast korraga remondis pole :)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 01.04.14 06:17 Tsiteeri


Ega jah, selline auto pole mõeldud inimesele, kes iga kuu lõpus sente kokku loeb turbokate ostmiseks. Seega, kindel ja põhjalik kontroll, sest nagu Jann ütles, on see masin juba ratastel arvuti. Aga kui korras masin, siis mina mingi turbo vms asja pärast 200 000km läbimisel veel ei muretseks. Muidugi, eeldusel, et autot on korrapäraselt hooldatud varem. Üldiselt ei ole 200 000km Audidele veel mingi läbisõit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rulamees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT

postitati 01.04.14 08:14 Tsiteeri


Enamasti ongi probleemide alguseks Audidel 150 000 ja 200 000 läbisõit kus hakkavad ilmnema igasugu pihusti, õhkvedrustuse, elektroonika jne. probleemid. Tundub kuidagi riskante osta 22 000 euri eest osta 200 000 läbi sõitnud masin. Vaevalt, et sealt enam saab 100 000 km muretut sõitu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 01.04.14 08:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rulamees
Enamasti ongi probleemide alguseks Audidel 150 000 ja 200 000 läbisõit kus hakkavad ilmnema igasugu pihusti, õhkvedrustuse, elektroonika jne. probleemid. Tundub kuidagi riskante osta 22 000 euri eest osta 200 000 läbi sõitnud masin. Vaevalt, et sealt enam saab 100 000 km muretut sõitu.

On samasugune mulje jäänud ja mitte ainult Audiga.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.14 08:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rulamees
Enamasti ongi probleemide alguseks Audidel 150 000 ja 200 000 läbisõit kus hakkavad ilmnema igasugu pihusti, õhkvedrustuse, elektroonika jne. probleemid. Tundub kuidagi riskante osta 22 000 euri eest osta 200 000 läbi sõitnud masin. Vaevalt, et sealt enam saab 100 000 km muretut sõitu.


Need probleemid ilmnevad autodel, mille tegelik läbisõit on 300-400k, mida meie "ausad" auto ärimehed 150-200k läbisõiduga müüvad. Olen toonud ise mitu sellise ja õige läbisõiduga autot ja pole nende probleemidega kokku pidanud puutuma, mis siin foorumis igapäevaselt liiguvad.


Reaalselt on 150-200k sõitnud masinad väga korralilkud ja nende asjade pärast veel muretsema ei pea. Eriti kui on tegu nii uue auto ja 200k läbisõiduga. See näitab, et auto on olnud palju sõidus ja enamasti maanteel, samuti on ta sellisel juhul päris tihedalt hooldust saanud, et vigu tunduvalt vähem, kui 2006a ja sama läbisõiduga autol.

Käigukast on üks töökindlamaid Audidel. Soovitatav on regulaarselt õli vahetada ja muresid pole. Turbode lagunemine on nende puhul pigem erand.

Kõige kindlam on, et vii auto ostueelsesse kontrolli, kontrolli ajalugu ja kui kõik klapib, siis osta ära. 3.0 176kW mootor on väga hea dünaamikaga ja mõistliku kütusekuluga.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priit1989
huviline



Registreerunud 08.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.14 16:47 Tsiteeri


ostueelne kontroll nagunii plaanis jah, kuid tundsin huvi mida targemad nendest asjadest arvavad.

Suured tänud !!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audikuju
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.09
Asukoht: Kiili/Joutsa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 tdi 176 kw quattro/sedaan

postitati 06.04.14 20:00 Tsiteeri


Tere, sattusin kogemata lugema seda arutlust siin ja konkreetse isendi ostsin 04.04.14 ära.
Müüja oli väga normaalne, tegeles autode sissetoomisega saksast.
Antud isendist võin öelda nii palju, et reedel siis käisime Audi Tallinna esinduses ostu-eelses kontrollis.
Mõned tühised vead olid, aga siiski laitmatus korras nii seest, kui väljast.
Paar päeva olen sõitnud ja autoga olen ülimalt rahul, arvestades küttekulu mis on maaanteel 90-100 sõites kompuutri järgi 4.5-6,2 l olenevalt tõusudest, vastutuultest ja stabiilsest teest. Ja keskmine 7,4 sealhulgas pool linna ja maanteed. Gaasi vajutasin julgelt ning maanteel enamjaolt püsika peal.
Minekust ja stardist ei hakka rääkimagi, kui kõrgeim pöörde/väändemoment on lähedale Audi S/RS variantidele.
Aga eks auto sai ikkagi pere autoks soetatud, arvestades selle ökonoomsust.
Ei oska veel kommenteerida, et kas soovitaks osta või mitte, aga arvestades sõidumugavust ja väljanägemist siis soovitaks küll igaljuhul.
Eks see pika peale on nüüd näha, et kui hea ost see ikkagi oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 07.04.14 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audikuju

Minekust ja stardist ei hakka rääkimagi, kui kõrgeim pöörde/väändemoment on lähedale Audi S/RS variantidele.


Eks ta ole ikka nii jah. Ainult, et arusaamatuks jääb miks siis Audi üldse S ja RS mudeleid toodab?

Või on hoopis nii nagu TopGear-is, et terves numbrirägastikus proovitakse enda rahustuseks kasvõi üks positiivne number leida... Võrdluses M5 ja AMG-ga oli Audil suurem number vaid rooliratta diameeter.

2014 aasta 180kw 3,0dti on ka aeglasem kui 2005 aasta A6 4,2 bens. Seda siis 0-100-ni. S ja RS võrdlused oleks kohatud.

Liiklust linnapildis vaadates aga näeb, et iga Skoda mees arvab, et tal ju vähemalt samahea ja kire auto kui VW. Iga VW mees mõtleb, et tal vähemalt samahea ja kiire kui Audi...

Arvatavasti Audimeees mõtleb, et kui nii kiire pole kui Lambo, siis vähemalt S või RS-ga ikka on võrdne ta A :)


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 08.04.14 17:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rulamees
Enamasti ongi probleemide alguseks Audidel 150 000 ja 200 000 läbisõit kus hakkavad ilmnema igasugu pihusti, õhkvedrustuse, elektroonika jne. probleemid. Tundub kuidagi riskante osta 22 000 euri eest osta 200 000 läbi sõitnud masin. Vaevalt, et sealt enam saab 100 000 km muretut sõitu.


Nagu siin enne öeldi, siis 400tkm kerituna 150tkm-i peale on jah probleemide algus. Kõik sõltub hunnikust faktoritest. Kui auto on keeruline, siis selge on see, et seal on ka rohkem muret tekitavaid sõlmi. Mul siin üks prantslane igapäevaselt ja probleemid algasid salongist väljasõites s.t. kellal oli 254km. Täna on 34000km ja sellist sisurikast remondiajalugu ei paku isegi V6 2.5TDI ajamiga VAG. VAG grupil on selles osas veel palju õppida :D


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
2014 aasta 180kw 3,0dti on ka aeglasem kui 2005 aasta A6 4,2 bens. Seda siis 0-100-ni.


5,9 vs 6,1s sedaankerel on tõesti aeglasem. Eks seda 3st saab utiplutitada, või võib võtta kohe 3.0Tdi Bit. Eks see vabalthingav 4.2 on selline dirigendi mootor. Saund ilus, kõik muu pointless. Õnneks sai VAGgrupp ise kah sellest aru ja asendati see jaam 3.0T mootoriga, mille kasutegur on mäekõrgune. Väänet ei maksa mainidagi 420Nm on tänapäevase 2.0R4 stokk diisli vääne ja seda juba ~1750 pöördest.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuzmits
huviline



Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION

postitati 09.04.14 07:08 Tsiteeri


See on nüüd teemast välja aga ei saanud sõnasabast kinni haaramata jätta. 420nm küll tavapärase 2.0 stokk diisli vääne ei ole. Kui siis väga üksikutel tootjatel, ei viitsi praegu seda guugeldada, millisel margil see nii võiks olla aga enamlevinud 2.0 stokk vääne on tavaliselt vahemikus 320-380Nm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 09.04.14 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuzmits
See on nüüd teemast välja aga ei saanud sõnasabast kinni haaramata jätta. 420nm küll tavapärase 2.0 stokk diisli vääne ei ole. Kui siis väga üksikutel tootjatel, ei viitsi praegu seda guugeldada, millisel margil see nii võiks olla aga enamlevinud 2.0 stokk vääne on tavaliselt vahemikus 320-380Nm.

VW Amarok R4 2.0 132kW/420Nm
BMW R4 2.0 (325d, 525d) 160kW/450Nm
C7 140kW/400Nm R4 TDI.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 09.04.14 13:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
5,9 vs 6,1s sedaankerel on tõesti aeglasem. Eks seda 3st saab utiplutitada, või võib võtta kohe 3.0Tdi Bit. Eks see vabalthingav 4.2 on selline dirigendi mootor. Saund ilus, kõik muu pointless. Õnneks sai VAGgrupp ise kah sellest aru ja asendati see jaam 3.0T mootoriga, mille kasutegur on mäekõrgune. Väänet ei maksa mainidagi 420Nm on tänapäevase 2.0R4 stokk diisli vääne ja seda juba ~1750 pöördest.


Mina tõin sisse selle 4,2 võrdluse, et seegi on kiirem. Ära jäta märkamata, et võrdlesin 2014 aasta 3,0 diisel autot 2005 aasta 4,2-ga. Audikuju aga võrdles ju lausa S ja RS-ga. Ehk ma üritasin diislile võrdluses edu anda, mitte bensu punnitada. ja ikka polnud võrdlust, mis siis veel sama aasta S ja RS-ga siin võrrelda on? Ei lasku teemasse, et S ja RS ise juba väga erinevad...


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audikuju
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.09
Asukoht: Kiili/Joutsa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 tdi 176 kw quattro/sedaan

postitati 11.04.14 19:34 Tsiteeri


M jah, inimene küsis ostuabi, ma üritasin anda vastust vastavalt oma kogemustele, mis oli küll 3 päevane, aga asi seegi. Kui juba jutuks läks :D :
Audi S2 1990-1995 ( 162 kw-169kw ) arendab 350 nm ,kiirendus(või siis hoovõtt paigalt ) 0-100km/h on 5,9 sek
Audi RS2 1994-1996 ( 232 kw ) 410 nm. jne. Selle kiirendus on 5,3 sek.
Audi S5 2007- 2011 ( 245-260 kw ) 440 nm. kiirendus 5,1 sek. JNE.
Audi RS5 2010- (331 kw) 430 nm. kiirendus 4,5-4,6 sek.
Audi RS6 C6 2008-2010 (426 kw) 650 nm. kiirendus 4.6 sek.
Audi A6 3.0 TDI quattro 2008-2011 (176kw) 500 nm. Kiirendus 0-100 6.8 sek.
loomulikult ma ei hakka maa ja taevani seda A 6-te kiitma, aga siin on mõned lihtsad näited, et See A6 on võrreldav lihtsalt nende mudelitega. Viimane RS6 on tõesti omaette klass, aga hea ju võrrelda, kui tavaline pereauto suudab konkurentsi pakkuda oma tehniliste andmetega sport variantidele.
Palun vabandust, kui ma oma DeDeiiga kellgi S/RS variante solvasin. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 11.04.14 19:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audikuju
M jah, inimene küsis ostuabi, ma üritasin anda vastust vastavalt oma kogemustele, mis oli küll 3 päevane, aga asi seegi. Kui juba jutuks läks :D :
Audi S2 1990-1995 ( 162 kw-169kw ) arendab 350 nm ,kiirendus(või siis hoovõtt paigalt ) 0-100km/h on 5,9 sek
Audi RS2 1994-1996 ( 232 kw ) 410 nm. jne. Selle kiirendus on 5,3 sek.
Audi S5 2007- 2011 ( 245-260 kw ) 440 nm. kiirendus 5,1 sek. JNE.
Audi RS5 2010- (331 kw) 430 nm. kiirendus 4,5-4,6 sek.
Audi RS6 C6 2008-2010 (426 kw) 650 nm. kiirendus 4.6 sek.
Audi A6 3.0 TDI quattro 2008-2011 (176kw) 500 nm. Kiirendus 0-100 6.8 sek.
loomulikult ma ei hakka maa ja taevani seda A 6-te kiitma, aga siin on mõned lihtsad näited, et See A6 on võrreldav lihtsalt nende mudelitega. Viimane RS6 on tõesti omaette klass, aga hea ju võrrelda, kui tavaline pereauto suudab konkurentsi pakkuda oma tehniliste andmetega sport variantidele.
Palun vabandust, kui ma oma DeDeiiga kellgi S/RS variante solvasin. :)

Mis konkurentsist sa räägid? 6,8 vs 4,6 on täiesti teine maailm ju? Ega see pole a`la nagu 10 vs 11 sek:P
See 6,8 on pigem nagu minu 10a vana 3,0 bens aut 7,2:cool:


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pikkpoizz
huviline



Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.

postitati 11.04.14 20:03 Tsiteeri


Huvitav, et 0-100 ni on paljude arvates auto hindamiseks maru tähtis. Palju te seda hoovist välja sõites kasutate? Diisli vääne on tõhusam just maanteekiirustel ehk igapäeva sõidus. Minu arust võiks hinnata just auto suutlikkust 80-120 ni vms. Siis peaks võrdsete kw juures diisel kiirem olema...


Horsepower sells cars, torque wins races.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 11.04.14 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Huvitav, et 0-100 ni on paljude arvates auto hindamiseks maru tähtis. Palju te seda hoovist välja sõites kasutate? Diisli vääne on tõhusam just maanteekiirustel ehk igapäeva sõidus. Minu arust võiks hinnata just auto suutlikkust 80-120 ni vms. Siis peaks võrdsete kw juures diisel kiirem olema...


Eee, kus Eestis 120 lubatud on või ärgitad 20-30 km/h kiirust ületama?:P


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 11.04.14 20:22 Tsiteeri


120 pole jah kuskil lubatud, samas ma olen enam kui kindel, et enamuse siinsete autojuhtide sõidukite spidomeetriosuti satub möödasõidul ikka tihtilugu selle numbrini...
Tõsi ta on ka, et nt möödasõit on võrdsete kw juures üldjuhul kiirem. Siin jällegi tuleb mängu pööretevahemik, kus maksimaalne väändemoment on saadaval jne. Enihau, igapäevaliikluses saab väga vabalt ka 66kw autoga sõidetud, ei pea ilmtingimata 200+kw olema...
Üle keskmise arusaamatu on minu jaoks ka see, et 6.8 sek suudab konkurentsi pakkuda 5-5.5sek autodele. Millisest asendist huvitav? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pikkpoizz
huviline



Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.

postitati 11.04.14 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
120 pole jah kuskil lubatud, samas ma olen enam kui kindel, et enamuse siinsete autojuhtide sõidukite spidomeetriosuti satub möödasõidul ikka tihtilugu selle numbrini...
Tõsi ta on ka, et nt möödasõit on võrdsete kw juures üldjuhul kiirem. Siin jällegi tuleb mängu pööretevahemik, kus maksimaalne väändemoment on saadaval jne. Enihau, igapäevaliikluses saab väga vabalt ka 66kw autoga sõidetud, ei pea ilmtingimata 200+kw olema...
Üle keskmise arusaamatu on minu jaoks ka see, et 6.8 sek suudab konkurentsi pakkuda 5-5.5sek autodele. Millisest asendist huvitav? :P [/quote

Ringrajal? :) Väiksem ja kergem masin.



Horsepower sells cars, torque wins races.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 11.04.14 20:29 Tsiteeri


S5 vs A6 TDI? Ei usu väga. :D A no mõttetu vaidlus oleks ju, niiet, las ta jääb. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.9% - SQL: 51.1%]