Lehekülgi: 1 2 3 |
priit1989
huviline
Registreerunud 08.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.14 17:08
|
|
|
Ostuabi audi a6 3.0tdi 2010
Tere
Kas oskate aidata mida peaks teadma sellise isendi kohta http://www.auto24.ee/used/1712179
Kuidas on lood nende audide turbodega ja käigukastidega.
Tänades.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
priit1989
huviline
Registreerunud 08.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.14 17:56
|
|
|
Kahjuks ei ole väga infot käigukasti ja turbo kohta
|
|
|
priit1989
huviline
Registreerunud 08.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.14 18:00
|
|
|
et äkki keegi oskab öelda kas tasub käigukasti purunemist karta ning kuidas on lood turbo vahetusega.
Tänades
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 31.03.14 18:08
|
|
|
Miks sa nii uue auto puhul üldse pead vaevad sellega? Et kuna on Läänest toodud kuskilt? Siis võiks ju vaadata mõne Eesti ajalooga masina...
Aga tiptronic, nagu iga teinegi käigukast, tahab korraliku hooldust saada. St, korralik õlivahetus on võlusõna.
|
|
|
priit1989
huviline
Registreerunud 08.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.14 18:14
|
|
|
läbisõit 200 000 peaaegu ja igaks juhuks ikka natukene uurin mis seis nende asjadega on
Sa nagu julgeks ikkagi väita et see suhteliselt uus auto ja ei peaks oma pead selliste asjadega vaevama ? 
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.03.14 18:26
|
|
|
Vaeva oma pead või mitte, ilma arvutita selle auto seisukorda raske hinnata. See on ratastel arvuti, mingi turbo on tühine teema sealjuures. Läbisõit
on nagu peab olema sellisel autol. Alati võib ju kolm korda kallimalt uue osta, või siis kaks uut jaewoo busterit, mõlemad vast korraga remondis pole

OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 01.04.14 05:17
|
|
|
Ega jah, selline auto pole mõeldud inimesele, kes iga kuu lõpus sente kokku loeb turbokate ostmiseks. Seega, kindel ja põhjalik kontroll, sest nagu
Jann ütles, on see masin juba ratastel arvuti. Aga kui korras masin, siis mina mingi turbo vms asja pärast 200 000km läbimisel veel ei muretseks.
Muidugi, eeldusel, et autot on korrapäraselt hooldatud varem. Üldiselt ei ole 200 000km Audidele veel mingi läbisõit.
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 01.04.14 07:14
|
|
|
Enamasti ongi probleemide alguseks Audidel 150 000 ja 200 000 läbisõit kus hakkavad ilmnema igasugu pihusti, õhkvedrustuse, elektroonika jne.
probleemid. Tundub kuidagi riskante osta 22 000 euri eest osta 200 000 läbi sõitnud masin. Vaevalt, et sealt enam saab 100 000 km muretut sõitu.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.04.14 07:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rulamees
Enamasti ongi probleemide alguseks Audidel 150 000 ja 200 000 läbisõit kus hakkavad ilmnema igasugu pihusti, õhkvedrustuse, elektroonika jne.
probleemid. Tundub kuidagi riskante osta 22 000 euri eest osta 200 000 läbi sõitnud masin. Vaevalt, et sealt enam saab 100 000 km muretut sõitu.
|
On samasugune mulje jäänud ja mitte ainult Audiga.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.14 07:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rulamees
Enamasti ongi probleemide alguseks Audidel 150 000 ja 200 000 läbisõit kus hakkavad ilmnema igasugu pihusti, õhkvedrustuse, elektroonika jne.
probleemid. Tundub kuidagi riskante osta 22 000 euri eest osta 200 000 läbi sõitnud masin. Vaevalt, et sealt enam saab 100 000 km muretut sõitu.
|
Need probleemid ilmnevad autodel, mille tegelik läbisõit on 300-400k, mida meie "ausad" auto ärimehed 150-200k läbisõiduga müüvad. Olen toonud ise
mitu sellise ja õige läbisõiduga autot ja pole nende probleemidega kokku pidanud puutuma, mis siin foorumis igapäevaselt liiguvad.
Reaalselt on 150-200k sõitnud masinad väga korralilkud ja nende asjade pärast veel muretsema ei pea. Eriti kui on tegu nii uue auto ja 200k
läbisõiduga. See näitab, et auto on olnud palju sõidus ja enamasti maanteel, samuti on ta sellisel juhul päris tihedalt hooldust saanud, et vigu
tunduvalt vähem, kui 2006a ja sama läbisõiduga autol.
Käigukast on üks töökindlamaid Audidel. Soovitatav on regulaarselt õli vahetada ja muresid pole. Turbode lagunemine on nende puhul pigem erand.
Kõige kindlam on, et vii auto ostueelsesse kontrolli, kontrolli ajalugu ja kui kõik klapib, siis osta ära. 3.0 176kW mootor on väga hea dünaamikaga ja
mõistliku kütusekuluga.
|
|
|
|
priit1989
huviline
Registreerunud 08.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.14 15:47
|
|
|
ostueelne kontroll nagunii plaanis jah, kuid tundsin huvi mida targemad nendest asjadest arvavad.
Suured tänud !!!
|
|
|
Audikuju
huviline
Registreerunud 23.01.09
Asukoht: Kiili/Joutsa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 tdi 176 kw quattro/sedaan
|
postitati 06.04.14 19:00
|
|
|
Tere, sattusin kogemata lugema seda arutlust siin ja konkreetse isendi ostsin 04.04.14 ära.
Müüja oli väga normaalne, tegeles autode sissetoomisega saksast.
Antud isendist võin öelda nii palju, et reedel siis käisime Audi Tallinna esinduses ostu-eelses kontrollis.
Mõned tühised vead olid, aga siiski laitmatus korras nii seest, kui väljast.
Paar päeva olen sõitnud ja autoga olen ülimalt rahul, arvestades küttekulu mis on maaanteel 90-100 sõites kompuutri järgi 4.5-6,2 l olenevalt
tõusudest, vastutuultest ja stabiilsest teest. Ja keskmine 7,4 sealhulgas pool linna ja maanteed. Gaasi vajutasin julgelt ning maanteel enamjaolt
püsika peal.
Minekust ja stardist ei hakka rääkimagi, kui kõrgeim pöörde/väändemoment on lähedale Audi S/RS variantidele.
Aga eks auto sai ikkagi pere autoks soetatud, arvestades selle ökonoomsust.
Ei oska veel kommenteerida, et kas soovitaks osta või mitte, aga arvestades sõidumugavust ja väljanägemist siis soovitaks küll igaljuhul.
Eks see pika peale on nüüd näha, et kui hea ost see ikkagi oli.
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 07.04.14 19:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audikuju
Minekust ja stardist ei hakka rääkimagi, kui kõrgeim pöörde/väändemoment on lähedale Audi S/RS variantidele.
|
Eks ta ole ikka nii jah. Ainult, et arusaamatuks jääb miks siis Audi üldse S ja RS mudeleid toodab?
Või on hoopis nii nagu TopGear-is, et terves numbrirägastikus proovitakse enda rahustuseks kasvõi üks positiivne number leida... Võrdluses M5 ja
AMG-ga oli Audil suurem number vaid rooliratta diameeter.
2014 aasta 180kw 3,0dti on ka aeglasem kui 2005 aasta A6 4,2 bens. Seda siis 0-100-ni. S ja RS võrdlused oleks kohatud.
Liiklust linnapildis vaadates aga näeb, et iga Skoda mees arvab, et tal ju vähemalt samahea ja kire auto kui VW. Iga VW mees mõtleb, et tal vähemalt
samahea ja kiire kui Audi...
Arvatavasti Audimeees mõtleb, et kui nii kiire pole kui Lambo, siis vähemalt S või RS-ga ikka on võrdne ta A 
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.14 16:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rulamees
Enamasti ongi probleemide alguseks Audidel 150 000 ja 200 000 läbisõit kus hakkavad ilmnema igasugu pihusti, õhkvedrustuse, elektroonika jne.
probleemid. Tundub kuidagi riskante osta 22 000 euri eest osta 200 000 läbi sõitnud masin. Vaevalt, et sealt enam saab 100 000 km muretut sõitu.
|
Nagu siin enne öeldi, siis 400tkm kerituna 150tkm-i peale on jah probleemide algus. Kõik sõltub hunnikust faktoritest. Kui auto on keeruline, siis
selge on see, et seal on ka rohkem muret tekitavaid sõlmi. Mul siin üks prantslane igapäevaselt ja probleemid algasid salongist väljasõites s.t.
kellal oli 254km. Täna on 34000km ja sellist sisurikast remondiajalugu ei paku isegi V6 2.5TDI ajamiga VAG. VAG grupil on selles osas veel palju
õppida 
Tsitaat: | Algselt postitas: A-kaheksa
2014 aasta 180kw 3,0dti on ka aeglasem kui 2005 aasta A6 4,2 bens. Seda siis 0-100-ni. |
5,9 vs 6,1s sedaankerel on tõesti aeglasem. Eks seda 3st saab utiplutitada, või võib võtta kohe 3.0Tdi Bit. Eks see vabalthingav 4.2 on selline
dirigendi mootor. Saund ilus, kõik muu pointless. Õnneks sai VAGgrupp ise kah sellest aru ja asendati see jaam 3.0T mootoriga, mille kasutegur on
mäekõrgune. Väänet ei maksa mainidagi 420Nm on tänapäevase 2.0R4 stokk diisli vääne ja seda juba ~1750 pöördest.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 09.04.14 06:08
|
|
|
See on nüüd teemast välja aga ei saanud sõnasabast kinni haaramata jätta. 420nm küll tavapärase 2.0 stokk diisli vääne ei ole. Kui siis väga üksikutel
tootjatel, ei viitsi praegu seda guugeldada, millisel margil see nii võiks olla aga enamlevinud 2.0 stokk vääne on tavaliselt vahemikus 320-380Nm.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.14 07:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuzmits
See on nüüd teemast välja aga ei saanud sõnasabast kinni haaramata jätta. 420nm küll tavapärase 2.0 stokk diisli vääne ei ole. Kui siis väga üksikutel
tootjatel, ei viitsi praegu seda guugeldada, millisel margil see nii võiks olla aga enamlevinud 2.0 stokk vääne on tavaliselt vahemikus 320-380Nm.
|
VW Amarok R4 2.0 132kW/420Nm
BMW R4 2.0 (325d, 525d) 160kW/450Nm
C7 140kW/400Nm R4 TDI.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 09.04.14 12:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
5,9 vs 6,1s sedaankerel on tõesti aeglasem. Eks seda 3st saab utiplutitada, või võib võtta kohe 3.0Tdi Bit. Eks see vabalthingav 4.2 on selline
dirigendi mootor. Saund ilus, kõik muu pointless. Õnneks sai VAGgrupp ise kah sellest aru ja asendati see jaam 3.0T mootoriga, mille kasutegur on
mäekõrgune. Väänet ei maksa mainidagi 420Nm on tänapäevase 2.0R4 stokk diisli vääne ja seda juba ~1750 pöördest. |
Mina tõin sisse selle 4,2 võrdluse, et seegi on kiirem. Ära jäta märkamata, et võrdlesin 2014 aasta 3,0 diisel autot 2005 aasta 4,2-ga. Audikuju aga
võrdles ju lausa S ja RS-ga. Ehk ma üritasin diislile võrdluses edu anda, mitte bensu punnitada. ja ikka polnud võrdlust, mis siis veel sama aasta S
ja RS-ga siin võrrelda on? Ei lasku teemasse, et S ja RS ise juba väga erinevad...
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
Audikuju
huviline
Registreerunud 23.01.09
Asukoht: Kiili/Joutsa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 tdi 176 kw quattro/sedaan
|
postitati 11.04.14 18:34
|
|
|
M jah, inimene küsis ostuabi, ma üritasin anda vastust vastavalt oma kogemustele, mis oli küll 3 päevane, aga asi seegi. Kui juba jutuks läks :
Audi S2 1990-1995 ( 162 kw-169kw ) arendab 350 nm ,kiirendus(või siis hoovõtt paigalt ) 0-100km/h on 5,9 sek
Audi RS2 1994-1996 ( 232 kw ) 410 nm. jne. Selle kiirendus on 5,3 sek.
Audi S5 2007- 2011 ( 245-260 kw ) 440 nm. kiirendus 5,1 sek. JNE.
Audi RS5 2010- (331 kw) 430 nm. kiirendus 4,5-4,6 sek.
Audi RS6 C6 2008-2010 (426 kw) 650 nm. kiirendus 4.6 sek.
Audi A6 3.0 TDI quattro 2008-2011 (176kw) 500 nm. Kiirendus 0-100 6.8 sek.
loomulikult ma ei hakka maa ja taevani seda A 6-te kiitma, aga siin on mõned lihtsad näited, et See A6 on võrreldav lihtsalt nende mudelitega. Viimane
RS6 on tõesti omaette klass, aga hea ju võrrelda, kui tavaline pereauto suudab konkurentsi pakkuda oma tehniliste andmetega sport variantidele.
Palun vabandust, kui ma oma DeDeiiga kellgi S/RS variante solvasin. 
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 11.04.14 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audikuju
M jah, inimene küsis ostuabi, ma üritasin anda vastust vastavalt oma kogemustele, mis oli küll 3 päevane, aga asi seegi. Kui juba jutuks läks :
Audi S2 1990-1995 ( 162 kw-169kw ) arendab 350 nm ,kiirendus(või siis hoovõtt paigalt ) 0-100km/h on 5,9 sek
Audi RS2 1994-1996 ( 232 kw ) 410 nm. jne. Selle kiirendus on 5,3 sek.
Audi S5 2007- 2011 ( 245-260 kw ) 440 nm. kiirendus 5,1 sek. JNE.
Audi RS5 2010- (331 kw) 430 nm. kiirendus 4,5-4,6 sek.
Audi RS6 C6 2008-2010 (426 kw) 650 nm. kiirendus 4.6 sek.
Audi A6 3.0 TDI quattro 2008-2011 (176kw) 500 nm. Kiirendus 0-100 6.8 sek.
loomulikult ma ei hakka maa ja taevani seda A 6-te kiitma, aga siin on mõned lihtsad näited, et See A6 on võrreldav lihtsalt nende mudelitega. Viimane
RS6 on tõesti omaette klass, aga hea ju võrrelda, kui tavaline pereauto suudab konkurentsi pakkuda oma tehniliste andmetega sport variantidele.
Palun vabandust, kui ma oma DeDeiiga kellgi S/RS variante solvasin.
|
Mis konkurentsist sa räägid? 6,8 vs 4,6 on täiesti teine maailm ju? Ega see pole a`la nagu 10 vs 11 sek
See 6,8 on pigem nagu minu 10a vana 3,0 bens aut 7,2
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
postitati 11.04.14 19:03
|
|
|
Huvitav, et 0-100 ni on paljude arvates auto hindamiseks maru tähtis. Palju te seda hoovist välja sõites kasutate? Diisli vääne on tõhusam just
maanteekiirustel ehk igapäeva sõidus. Minu arust võiks hinnata just auto suutlikkust 80-120 ni vms. Siis peaks võrdsete kw juures diisel kiirem
olema...
Horsepower sells cars, torque wins races.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 11.04.14 19:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pikkpoizz
Huvitav, et 0-100 ni on paljude arvates auto hindamiseks maru tähtis. Palju te seda hoovist välja sõites kasutate? Diisli vääne on tõhusam just
maanteekiirustel ehk igapäeva sõidus. Minu arust võiks hinnata just auto suutlikkust 80-120 ni vms. Siis peaks võrdsete kw juures diisel kiirem
olema... |
Eee, kus Eestis 120 lubatud on või ärgitad 20-30 km/h kiirust ületama?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 11.04.14 19:22
|
|
|
120 pole jah kuskil lubatud, samas ma olen enam kui kindel, et enamuse siinsete autojuhtide sõidukite spidomeetriosuti satub möödasõidul ikka
tihtilugu selle numbrini...
Tõsi ta on ka, et nt möödasõit on võrdsete kw juures üldjuhul kiirem. Siin jällegi tuleb mängu pööretevahemik, kus maksimaalne väändemoment on
saadaval jne. Enihau, igapäevaliikluses saab väga vabalt ka 66kw autoga sõidetud, ei pea ilmtingimata 200+kw olema...
Üle keskmise arusaamatu on minu jaoks ka see, et 6.8 sek suudab konkurentsi pakkuda 5-5.5sek autodele. Millisest asendist huvitav? 
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 11.04.14 19:29
|
|
|
S5 vs A6 TDI? Ei usu väga. A no mõttetu vaidlus oleks ju, niiet, las ta
jääb. 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|