Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 2.5 TDI 120kW 2003 ostuabi (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2964)
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 20.03.14 13:42 Tsiteeri
Audi A4 2.5 TDI 120kW 2003 ostuabi



Tere tere.
Otsustasin sammu uuema auto poole astuda ja nüüd natuke abi tarvis.

Kuna 1,9 TDI suht harudlane ja valik kesine, siis hakkasin ka 2,5 poole vaatama.
Silma on jäänud näiteks järgmine:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1635290
http://195.80.106.137:9050/saap


Ainsaks suuremaks mureks pidavat olema taga kojamehe mitte töötamine + mõningad iluvead.
Oskab keegi midagi kommenteerida/soovitada. Võibolla kellegi oma siit foorumist, ei tea. :)

Tundub kuidagi liiga hea varustuse, seisukorra ja murede puudumisega, et tõsi olla ja see teeb natuke ettevaatlikuks.
Enne ostu plaaniks loomulikult mõnest pädevast esindusest põhjaliku ülevaate saada, aga enne kui sammud tartu poole sean, üritan natuke kodutööd teha.

Mootor peaks sellel vist olema uuem, nukkvõlli probleemi lahendusega?

Ühesõnaga, üritan võimalikult palju kodutööd teha enne kui sammud tartu poole sean. Tööpäeval Tartu minek nõuab suuri ümbermängimisi tööl.

Anyway, tänud ette ära kui kellelgi on midagi asjalikku kommenteerida. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miqu
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2.0TDI

postitati 20.03.14 14:10 Tsiteeri


Mina sinu asemel ei vahetaks seda 1.8TQ 2.5TDI vastu, vaid võtaksin mingi korraliku 1.9TDI kui sa diislit soovid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 20.03.14 15:02 Tsiteeri


Uuri näiteks mootori kolmetäheline kood välja. Seal võib peal olla eelmise põlvkonna V6 disla (kood BFC) või ka juba pisut uuendatud nukkade ja nookuritega versioon koodiga BCZ või BDG.

Kõrgsurvepumba pikaealisuse küsimus jääb muidugi veel täiendavalt õhku.

Nõustun miqu'ga, et pigem panustada R4 dislale, mis on tunduvalt lihtsama ehitusega, odavamate juppidega, parema ligipääsetavuse ja hooldatavusega. Ei usu, et aastatega selle V6 renomee enam kerkiks. Aga seda tead Sa vist isegi :cool:


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 20.03.14 17:13 Tsiteeri


Pole sellel 2.5 midagi viga, aga läbisõit on küll kõvasti kaheldav. Ise 8 aastast sellega sõitnud (vana tüübi mootor) ja keera aga võtit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.14 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
Pole sellel 2.5 midagi viga, aga läbisõit on küll kõvasti kaheldav. Ise 8 aastast sellega sõitnud (vana tüübi mootor) ja keera aga võtit.


Kas läbisõit peab olema 30-50000 aastas siis on usutav? Ei ole kõigil auto, et sõita igapäev 100 või rohkem km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 20.03.14 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: miqu
Mina sinu asemel ei vahetaks seda 1.8TQ 2.5TDI vastu, vaid võtaksin mingi korraliku 1.9TDI kui sa diislit soovid.


Miks mitte vahetada 1.8TQ 2.5TDI vastu? Mis põhiargument oleks? Diisli soov on küttuse kokkuhoiu mõttes, selleks algselt 1.9TDI leida lootsingi, aga nagu eelnevalt väitsin, siis valik kesine ja ka 2.5 peaks justkui vähem võtma keskmiselt. Vist.

Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Uuri näiteks mootori kolmetäheline kood välja. Seal võib peal olla eelmise põlvkonna V6 disla (kood BFC) või ka juba pisut uuendatud nukkade ja nookuritega versioon koodiga BCZ või BDG.

Kõrgsurvepumba pikaealisuse küsimus jääb muidugi veel täiendavalt õhku.


Mootorikoodiks ütleb maanteeameti avalik päring "Mootori mudel BFC;BDG"
Kõrgsurvepumba vahetus sammuti kallis lõbu? Eeldan vähemalt, et on.

Läbisõit läbisõiduks. Vana tõde ju, et läbisõidu järgi autot ei osteta. :D

Igasugune arutelu teretulnud, ostuga ei kiirusta ja tahan "õige" isendi otsa sattuda. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 20.03.14 20:21 Tsiteeri


BFC on vanem ja BDG uuendatud variant 120kw'isest 2.5TDI mootorist.
Kaks korraga ei saa ta olla kuidagi. Nad on vägagi sarnased, kuid mitte identsed.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 20.03.14 20:44 Tsiteeri


Kütuse kokkuhoidu ilmselt väga ei saavuta selle V6 diisliga...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 20.03.14 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Kütuse kokkuhoidu ilmselt väga ei saavuta selle V6 diisliga...

Bensiini hoiab kõvasti kokku:D Aga kui võrrelda 1,8T quattroga, siis miskit ikka säästaks ka vast, veoskeemi vahe juba võtab oma.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 20.03.14 21:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Kütuse kokkuhoidu ilmselt väga ei saavuta selle V6 diisliga...

Bensiini hoiab kõvasti kokku:D



Seda minagi. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 20.03.14 21:23 Tsiteeri


Ha-ha :D

Palju 1.8T B6 kere peal kütet sööb huvitav. Esiveoline+automaat.
On kellelgi siseinfot? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 20.03.14 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri0112
Ha-ha :D

Palju 1.8T B6 kere peal kütet sööb huvitav. Esiveoline+automaat.
On kellelgi siseinfot? :)

http://www.autoweek.nl/auto/22835/audi-a4-18-5v-turbo
http://www.autoweek.nl/auto/26544/audi-a4-25-tdi-163pk

Kõrvutamiseks sobivad tehaseandmed küll.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 23.03.14 11:47 Tsiteeri


Tänud ino eest.
Jään õiget 1,9TDI otsima.

On ka nendel mootoritel midagi, mida silmas pidada?
Hetkel üks silma jäänud, millel mootorikoodiks AWX.
http://www.auto24.ee/used/1698402

:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]