Lehekülgi: 1 2 |
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 15.03.14 07:15
|
|
|
Audi A6 Avant 1.9TDI - 2001 - eivoe MÜÜA
Tere Audipere.
Kuna ükshetk sai bemaritega sõitmiseset villand, otsustasin vahetada marki. Valituks osutus seekord Audi. Pean ütlema, et Audiga, on oluliselt mugavam
sõita kui 5. seeria Bmw-ga. Tõsi, bemm istub paremini tee küljes.
Igatahes, sai üks päev auto24-jas silmatud selle Audi kuulutust. Võib öelda, et hakkas kohe meeldima kui auto asus Hiiumaal ja alguses tundus see
natuke eemaletõukav. Lõpuks oli asi niikaugel, et Mazdaga (mis sai ajutiselt ostetud) sõitmisest sai isu täis ja otsustasin uuesti vaadata, mis
parasjagu turul pakutakse ja sama Audi oli ikka veel müügis kuid hind oli vähe paremaks (minujaoks) läinud. Sai sis helistatud ja kokkulepitud aeg
vaatamiseks. Ühel kolmapäeva hommikul võtsin paar sõpra kaasa ja startisime Tallinnast Hiiumaale. Saarele jõudes ootas Audi meid sadama parklas.
Kohapeal vaadates jäid silma mõned pisivead nt: üks udutuli oli lahti, tagaluugi polstril mingi laekaluuk puudu, üks tagumine aken ei töödanud,
tagakoopa äärtes tiba roostet kuid üldmulje oli viisakas.
Proovisõidul olin väga positiivselt üllatunud Audi sõidumugavuse üle. Vaikne, eriti ei nagisenud kuskilt, rool oli mõnusalt täpne, käiguvahetus pehme
jne...Ainukeseks miinuseks võis lugeda uimast minekut. See võib ka tingitud olla sellest, et olen harjunud võimsamate diislitega. Igatahes, Mazda
jätsin koos väikese rahaga hiiumaale ja võtsin Audi ja tulin Tallinna.
Haapsalus panin paagi täis ja Tallinna jõudes, ei olnud kütuseseier grammigi langenud (väga harjumatu läbida 106km ja seier ei tee piuksugi
sellepeale). Jälle midagi, mis üllatas positiivselt
Autost lähemalt:
2001 aasta Audi A6 Avant, millel 1,9 liitrine turbodiisel mootor. Käike vahetan ise viis korda edasi ja ühekorra tagasi. Sees tumehall nahksisu, 4x
elektriaknad, elektriline katuseluuk, parkimisandurid (ei tööta), elektripeeglid ja elektriliselt reguleeritav esiistmete kõrgus.
Autoga sain kaasa hooldusraamatud, tehasemanuali ja veel nipet näpet katalooge.
Tehasemanualist leidsin lisade nimekirja, mida natuke guugeldades võis lahti "kodeerida":
PRCode: 1AJ = Anti-spin regulation (ABS/ASR/EDL) with electronic differential lock (EDL)
PRCode: 1BE = Sports suspension/shock absorption
PRCode: 1KD = Disc brakes rear
PRCode: 1LB = Disc brakes front
PRCode: 1MR = Leather steering wheel
PRCode: 1N1 = Power steering
PRCode: 1SA = Without additional engine guard
PRCode: 2K1 = Reinforced bumpers
PRCode: 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind
PRCode: 3HA = Without leather parts scope
PRCode: 3NZ = Rear seat bench unsplit backrest split folding
PRCode: 3PF = Electric height adjustment for both front seats
PRCode: 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
PRCode: 4K4 = Radio remote controlled central locking
PRCode: 4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
PRCode: 4UE = Air bag for driver and front seat passenger
PRCode: 4X1 = Side air bag front
PRCode: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
PRCode: 5MZ = Decorative inserts stainless steel - fabric
PRCode: 6R2 = Leather gearshift boot
PRCode: 6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated
PRCode: 7X1 = Park distance control
PRCode: 8GL = Alternator 120 A
PRCode: 8JH = Ellipsoidal headlight for driving on the right
PRCode: 8Q1 = Headlight-range adjustment
PRCode: 8Z5 = Not hot country
PRCode: C1L = Alloy wheels 5.5J x 15 Offset 41
PRCode: M3L = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/85 kW TDI with pump-jet injection system base engine is T4N/TD0
PRCode: Q1A = Standard front seats
PRCode: T4N = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.A
PRCode: U1C = Instrument insert with km/h speedometer clock tachometer trip odometer and add. instruments (volt. oil temperat.)
PRCode: X2A = National sales program Belgium
Kirjutan siia ka "To-Do" listi, mida siis aegajalt täiendada/kustutada:
*Tagapidurid tahavad hooldust (jäävad peale)
*Eest mõned õõtsad on pehmed (ei kolise veel)
*Tagasilla suured puksid on pehmed (Ei kolise veel)
*Esimene parem aken jookseb siinidest välja
*Tagumised topsihoidjad tahavad vahetust
*Esimene aken jookseb siinidest välja
*Tagumine elektriaken ei tööta
*Tagaluugi polster
*Rooste
*Makk vahetada (tagumised kõlarid ei tööta, makk on hetkel audi gamma)
*Mootor veidi niiske (võimalik leke kuskil)
*Õli ja filtrite vahetus
*Suverehvid
Kui hädavajalikud asjad korras, lasen kati eemalda ja chipi panna.
Seniks mõned pildid Osad küll kuulutuse omad, sai endal ka mõned pildid
tehtud kuid need tahavad kokkukogumist ja ülevaatamist.
eivoe
|
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 15.03.14 07:21
|
|
|
Tere Eivo, Sina ka...
|
|
|
JMets
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.14 07:21
|
|
|
Õige valik Omanik polnud mitte T. Aron?
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a
|
postitati 15.03.14 12:11
|
|
|
Huvitav et väga paljud BMW mehed leiavad tee siia foorumisse
Ma ise kaasaarvatud
Kui linnas ja aega siis täna on mustikas kogunemine , saaks auto reaalselt ära näha.
Ise küll jõuan peale 17 sinna
|
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 19.03.14 13:34
|
|
|
AutoGlym on päris hea siis, kui nahk on eelnevalt korraliku pesu saanud, niiet tulemust soovid, vea oma kuut Romani hoole alla MobileSPA-s.
Loomselt mitte lehkavast istumisest pilti ei teinudki?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 19.03.14 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eivoe
Küsimus ka laiemale ringile. Kui suur on tõenäosus, et tagumise elektriakna mitte töötamist põhjustab vaid lüliti? |
Proovi nii, et keerad uksed võtmest lahti ja hoiad võtit edasi avamis asendis, siis peaks kõik aknad avanema ja võtit lukustus asendis hoides, peaks
kõik aknad sulguma. Nii saad teada, kas mootor on korras. Kas tagumine aken ei tööta kummastki lülitist või ainult ühest (esimene ja tagumine)?
|
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 19.03.14 14:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: eivoe
Küsimus ka laiemale ringile. Kui suur on tõenäosus, et tagumise elektriakna mitte töötamist põhjustab vaid lüliti? |
Proovi nii, et keerad uksed võtmest lahti ja hoiad võtit edasi avamis asendis, siis peaks kõik aknad avanema ja võtit lukustus asendis hoides, peaks
kõik aknad sulguma. Nii saad teada, kas mootor on korras. Kas tagumine aken ei tööta kummastki lülitist või ainult ühest (esimene ja tagumine)?
|
Suure tõenäosusega on mootoris mingi kala kuna kummastki lülitist ta ei toimi. Samuti ei aita see "puldist aknad lahti/kinni" variant.
Ja Margus, pilti unustasin teha, küll jõuab
eivoe
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 19.03.14 14:17
|
|
|
Viga võib ju ka uksevahe juhtmetes olla.
|
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 24.03.14 20:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eivoe
Tsitaat: | Algselt postitas: Tarmo_j
Huvitav et väga paljud BMW mehed leiavad tee siia foorumisse
Ma ise kaasaarvatud
Kui linnas ja aega siis täna on mustikas kogunemine , saaks auto reaalselt ära näha.
Ise küll jõuan peale 17 sinna |
Ei tea jah, miks bemmi mehed siia üle tulevad
Aega seekord kahjuks ei ole, magasin sel ajal, ööseks vaja tööle minna
Teinekord ikka tahaks sattuda kogunemisele. Kuna Audi on BMW-st väägäa erinev, siis näitaks näpuga ja küsiks kas peabki nii olema
Küsimus ka laiemale ringile. Kui suur on tõenäosus, et tagumise elektriakna mitte töötamist põhjustab vaid lüliti? |
Lülitis väga ei usu, et probleem. Ukse liigendi kohalt arvatavasti juhe katki kulunud, venna A6l sama jama, kuid tal veel mingis asendis toimib
aken.
Samas ei ole 100% kindel, seega edu.
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 04.04.14 08:16
|
|
|
Teeme sissekande nn remondipäevikusse.
04.04.2014 - Uued rehvid, Gislaved Ultra Speed 205/60/R16.
eivoe
|
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 13.04.14 18:29
|
|
|
Tere taas. Kui siiamaani on auto end ilusti ülal pidanud siis täna andis märku, et midagi on jama. Nimelt kiirendades kogus hoogu kuni 100kmh ilusti
ja siis poos kinni nagu oleks piiraja ette tulnud. Langetades kiirust kuskil 70ni ja uuesti proovides, enam üle selle ei läinud, ei tõusnud ka mootori
pöörded. Parkisin auto ja uuesti käivitades probleem kadus.
Esmaspäeval üritan ka diagnostikasse aja kirja panna ja praegu hakkan otsingut kasutama.
Varsti tuleb esisillaga ka midagi ette võtta kuna vaikselt hakkab tunda andma.
eivoe
|
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 14.04.14 13:11
|
|
|
Lõi turbo järelt ära,
endal tegi ka ühekorra samamoodi, mingi 3 kuud tagasi.
Siiamaani pole enam nii teinud.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 14.04.14 13:26
|
|
|
Ma pakun puusalt, et turbo geomeetria on täis tahmanud, peaks väga levinud probleem olema nende disladega, turps maha, puhtaks ja peale tagasi ning
asi nagu uus. Umbes midagi sellist.
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 14.04.14 14:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Ma pakun puusalt, et turbo geomeetria on täis tahmanud, peaks väga levinud probleem olema nende disladega, turps maha, puhtaks ja peale tagasi ning
asi nagu uus. Umbes midagi sellist. |
Tahtsingi just kirjutada, et viga olevat selles
eivoe
|
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 04.05.14 06:08
|
|
|
Tere.
Egas midagi tarka polegi vahepeal teinud. Märkimisväärne võib-olla on see, et tankisin eelmine nädal esimest korda peale auto ostu. Auto sai sis
ostetud märtsi esimesel nädalal vms ja läbi sai sõidetud tiba alla 1200 km. Seda siis 80% linna ja 20% maanteed. Keskmine kulu arvutuste järgi ca
5,7l. Pole paha ütleks ma.
Vahepeal jäin ette kajaka maffiale...
See andis tõuke, et autole vaha peale kanda. Sai tööjuures lõuna pausi ajal mässatud.
Läige jäi vägev.
Kuna ma telefoniga paremaid pilte teha ei oska siis see on ca 10st pildist parim, mis läike edasi annab
Turbo geomeetria ei ole vahepeal jamanud, seega ei ole seda puhastust ette võtnud.
Esisild ka nii väga ei karju, seega ei ole ka sealt midagi vahetanud. Ootan ca kolme palga päeva, et osta esisilla rem. komplekt ja sis lasen kogu
kupatuse välja vahetada.
Muude nipet-näpet asjade juures leidis oma koha üks Pioneeri makk. Seetõttu on üle tegelikult kaks Audi makki, millest olen nõus loobuma.
Üks on selline. Koodi ei ole siiamaani küsinud. Ca 2-3 korda on juhtmed tagant ära käinud, muidu töötab ilusti.
Ja teine on selline. Kood on olemas aga häälenupp ei tööta. Võib-olla keegi tahab töökorras displeid vms. Varuosadeks või korda tegemiseks.
Vahetus variandina on kõne all tagumise kojamehe vars, käigukangi ümbris (puidust, korralik).
Seniks kõike head!
eivoe
|
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 09.05.14 18:05
|
|
|
Gamma leidis uue pesa
eivoe
|
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 16.07.14 13:55
|
|
|
Pole siia ammu midagi kirjutanud kuna ei ole põhjust väga olnud.
Sai autoga vahepeal Poolas käidud. Kogu tripp oli täpselt 2000 km kui Laagri Statoilist möödusin.
Positiivne külg? Tankisin Kadaka Selveri kõrval Nestes paagi pilgeni täis ja andsin talda. Sõitsin siit Poola, Varssavi. Varssavis sai ca kaks päeva
ringi sõidetud ja sama paagitäiega jõudsin tagasi teel Poola-Leedu piirini, kus Leedu poole peal tankisin uuesti. Läbisõiduks 1426km (mõni km
siia-sinna). No uskumatu kõigest üks paagitäis aga lõpuks olid kindlasti aurud järgi.
Ülirahul selle kütusekuluga. Leedust sõitsin otse Tallinna Laagri Nestesse kus sisse läks veel 31 liitrit. Ja läbisõiduks midagi 600km..
Kogu tripi keskmiseks kuluks tuli 5,27l/100km.
NB! andmed ei pruugi täpsed olla kuna kirjutasin niipalju kui meeles oli. Mõni liiter siia-sinna ei muuda väga asja.
AGA....
Käisin täna siis nn autoga kontrollis kuna Poola reisi aeg sai auto ikka kannatada ka.
Mõned asjad, mis tegemist tahavad:
*Terve esisild
*Esimesed klotsid ja kettad
*Vasak veovõlli tolmukate
*Vasak käigukasti padi
*Vasak mootoripadi
*Tagasilla suured puksid 2tk
*Tagaamordi läbilöögi puksid 2tk
*Käigukasti hoovastiku simmer
*Summuti kinnitusklamber
*Radiaks
Nagu oleks rallit sõitmas käinud. Kogu tööde maksumuseks koos varuosadega tuleb tiba vähem kui 1000 euri. Esmajoones teen esisilla ja esimesed kettad
ja klotsid, radika ja mootoripadja korda, ülejäänutega kannatab.
Koguaeg olen teinud nii, et kui midagi vähe kahtlane tundub, teen kohe korda. Seekord mõtlesin, et aega on ja ei ole veel hullu midagi. Nüüd on asi
hull
Seniks polegi midagi. Pildistada...pole viitsinud, pole ka midagi.
Eivo
eivoe
|
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 11.08.14 15:00
|
|
|
Tere!
Asjad nüüd niikaugel nagu alljärgnevalt pildilt näha võib
Pildil siis
*Summutiklamber
*Käiguhoovastku simmer
*KK padi
*Mootoripadi
*Tagumised amordi läbilöögipuksid
*Esimesed pidurikettad
*Esimesed piduriklotsid
*Radiaator
*Terve esisild
*Tagasilla suured puksid
*Veovõllide tolmukatted
Nüüd vaja nipetnäpet veel, nt jahutusvedelikku..
Kui töösse läheb, lasen korraga ka katalüsaatori eemaldad aja kui leian õigeks ajaks EGR-le pimeda, siis selle ka kinni panna. Tehnilise poole pealt
peale juppide külgekeeramist võib auto lugeda eeskujulikuks.
Seniks, kõike head!
Eivo
eivoe
|
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 19.08.14 06:31
|
|
|
Lisaks eelnevale sai tellitud salongiõhu filter ja jahutusvedelik (punane). Pühapäeva õhtul viin auto töökotta ja esmaspäeva hommikul võetakse
ette.
Eivo
eivoe
|
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 26.08.14 05:42
|
|
|
Eile tuli tööde käigus välja, et tagumised amordipadjad vajavad vahetust ning esimesed pidurisupportid saavad ka rem. komplekti külge. Mainiti veel
seda, et kui kõik tööd tehtud saavad, ei tunne ma autot äragi. Eks sis paistab
eivoe
eivoe
|
|
|
|
eivoe
huviline
Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD
|
postitati 28.08.14 10:21
|
|
|
No nii, tänaseks sis auto remonditud ja tõesti, ei tunne autot ära.
Lisaks eelnevale leotelule vahetasin eile veel turbo vaakumvoolikud ära. Läks ikka tublisti äkilisemaks pill ja "pöördesse" läheb ka kiiremini kuid
minek ei ole minu arust ikka see. Järgmiseks tuleb mineku probleem ka ära lahendada.
Kati eemaldamisel selgus, et kat on juba eemaldatud
Nüüd vaja teha veel sillaregull ja võib muretult sõita.
Kohe kohe on uksetaga ka õlivahetus (jälle) ja enne talve tahaks esiklaasi ka ära vahetada.
eivoe
eivoe
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |